Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Dodaje Ci dym z silników diesla plus wodę, lejącą się z otworów zbiorników balastowych. Kompatybilny tylko z GWX 2x i 3. Bierz w ciemno, bo jest genialny.
Cytat:
Thomsen Sound Pack 3; Thomsens Ships 4.1;
Ten pierwszy to mod dźwiękowy, całkiem niezły, ale mój jest lepszy. (niedługo chyba go opublikuję, z resztą m.in. z moda P. Thomsena wziąłem i wyedytowałem wiele dźwięków). Drugi to mod korygujący przyspieszenie i zwrotność okrętów, tak że zachowują się bardziej realistycznie. Oficjalnie niekompatybilny z GWX.
Cytat:
OLC Modified Searchlight Beams for GWX3
Światła reflektorów wyglądają bardziej realistycznie. Fajny mod, sam go używam. Tylko w lekko zmodyfikowanej wersji, bo oryginalna usuwa teksturę świecącego reflektora (to białe pole) zastępując ją pustym plikiem .tga
Cytat:
AnotherCombiMod 1.1
O ile mnie pamięć nie myli jest to mod dość skrajnie zmieniający interfejs i peryskopy. Opracowany głównie na podstawie moda OLC GUI z paroma ulepszeniami. Grafikę oceanu i oświetlenie chyba też modyfikuje, ale pamięć bywa zawodna. Testowałem to w każdym razie i odrzuciłem.
Cytat:
Drugie pytanie, czy ktoś zna jeszcze jakieś inne mody na GWX 3.0 ?
Hehe, modów jest milionpińcetstodziewińćset Od drobnych, pokroju np. OLC Modified Searchlight Beams for GWX3 aż po megamody typu GWX, WAC czy TW. Pytanie, które będą Ci odpowiadać, a które nie? I które mogą się gryźć ze sobą? Zobacz chociażby na link w mojej sygnaturze. A resztę informacji udzieli Ci wujek google. ;P Proponuję Ci za modami szukać przede wszystkim w tych lokacjach:
Forum SubSim RadioRoom, dział download (musisz się zajejestrować, by pobierać):
Jedyne co musisz znać, to język Szekspira na poziomie komunikatywnym, a dalej sobie na pewno poradzisz. Zwłaszcza że większość modów jest już gotowa do użycia z programem JSGME.
Ten pierwszy to mod dźwiękowy, całkiem niezły, ale mój jest lepszy. (niedługo chyba go opublikuję, z resztą m.in. z moda P. Thomsena wziąłem i wyedytowałem wiele dźwięków). Drugi to mod korygujący przyspieszenie i zwrotność okrętów, tak że zachowują się bardziej realistycznie. Oficjalnie niekompatybilny z GWX.
Używam go i jest kompatybilny. Bardzo fajnie działa. Można go przetestować strzelając do nieruchomego frachtowca w misji treningowej. Bez tego moda, frachtowiec praktycznie zaraz po wystrzeleniu przyspiesza i unika torpedy. Po zainstalowaniu - reakcja jest mocno opóźniona.
Cytat:
Cytat:
AnotherCombiMod 1.1
O ile mnie pamięć nie myli jest to mod dość skrajnie zmieniający interfejs i peryskopy. Opracowany głównie na podstawie moda OLC GUI z paroma ulepszeniami. Grafikę oceanu i oświetlenie chyba też modyfikuje, ale pamięć bywa zawodna. Testowałem to w każdym razie i odrzuciłem.
załączyłem tam parę zdjęć właśnie z tego moda. Gram na nim i osobiście bardzo go sobie chwalę.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Używam go i jest kompatybilny. Bardzo fajnie działa. Można go przetestować strzelając do nieruchomego frachtowca w misji treningowej. Bez tego moda, frachtowiec praktycznie zaraz po wystrzeleniu przyspiesza i unika torpedy. Po zainstalowaniu - reakcja jest mocno opóźniona.
Więc tyle czasu żyłem w nieświadomości? Może przeczytałem opis nie tej wersji co trzeba? Dzięki za info!
Cytat:
załączyłem tam parę zdjęć właśnie z tego moda. Gram na nim i osobiście bardzo go sobie chwalę.
Mnie nie przypadł do gustu, zbyt drastyczne miany, musiałbym też dużo popracować nad nim, by uczynić go zgodnym z innymi modami. Póki co, hs GUI u mnie się buja. Co kto lubi.
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#6 Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:00
Czy uważacie że mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynownie w u-bootach są potrzebne i uatrakcyjniłyby SH3, czy według was to zbędna fatyga? A może już istnieje coś takiego?
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#8 Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:18
Gregorios napisał/a:
Czy uważacie że mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynownie w u-bootach są potrzebne i uatrakcyjniłyby SH3, czy według was to zbędna fatyga? A może już istnieje coś takiego?
To znakomity smaczek, wiem że ktoś tam pracuje nad czymś takim. A kiedy będą gotowe to rzucę się na nie jak wygłodniały wilk morski na kawał mięcha.
Przyznam, że z prac, które widziałem na razie nie mam aż takiego apetytu... Bo potem smakowity kąsek będzie "tylko" dobry, i co? Poza tym, na razie jakoś końca prac nie widać... Choć trzymam kciuki...
Ale to i tak tylko bajer. Ktoś obejrzy kilka razy i.... i co dalej?
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#10 Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:22
Mnie tego brakowało od początku. Wiem że to w sumie nie ma znaczenia dla rozgrywki ale... . Faktycznie roboty od groma. Popatrzmy na maszynownie, ile ruchomych części.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#11 Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:32
Zbędna duperela.
Podziwiam ludzi za coś takiego... bo i pożytku z tego nie ma żadnego a roboty od cholery. Wystarczy spojrzeć na wnętrza ubootów - niby te same a jednak w szczegółach sie różnią... i to mocno. Fajnie że jest coś takiego, bo cieszy oko. Jeszcze lepiej jakby były pokazane uszkodzenia (od wewnątrz) - pęknięcia, wgniecenia, przecieki...
Ale na ogólną grę nie ma to wpływu, a dodatkowo obciąża dodatkowo maszynę, podnosząc wymagania... Ale... co z tego? Kilka razy koleś przejdzie od końca do początku okrętu, a potem i tak się znudzi. Ot, taki umilacz. Jeszcze jakby mieli swoją pracę sprzedać UBI, tobym ich jeszcze zrozumiał...
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#12 Wysłany: 14 Lipiec 2009, 20:08
A ja i tak bym to chciał. Bo dzięki temu SH3 stanie się jeszcze pełniejszy i bardziej kompletny. Taki, jaki powinien być na początku. Może to i lepiej, że większość roboty za UBI odwalają moderzy, bo dzięki temu co jakiś czas otrzymujemy nową, lepszą grę i to za free. SH3 wiecznie żywym będzie.
Ja bym w życiu się nie spodziewał, że 25 zeta tyle frajdy mi przyniesie. SH3 to najlepsza inwestycja w grę, jaką w życiu zrobiłem.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#13 Wysłany: 15 Lipiec 2009, 00:37
Ja także uważam, że bardzo klimatycznie byłoby mieć zamodelowane takie wnętrza. Szczególnie jeśli byłyby one interaktywne. Tzn. wyśiwtlacze, przełaczniki, a przede wszystkim model uszkodzeń.
W trakcie gry sporo czasu spędzam w sterowni okrętu. Szczególnie podczas ucieczki. Przechyły, wstrząsy, pękające zegary, wycieki wody i powietrza - miodzio (szczególnie jak siedzę sobie wygodnie w fotelu przed kompem z piwkiem w ręku )
Swoją drogą kłania się tutaj bardzo ciekawy element z SH4 - sprawdzanie maksymalnej głębokości - schodzisz tak głeboko, aż pojawią się przecieki w kiosku. Próbowałem tego samego pod SH3 czekałem ..... i pojawił się napis U-boot destroyed by preassure.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#14 Wysłany: 15 Lipiec 2009, 17:46
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
W trakcie gry sporo czasu spędzam w sterowni okrętu. Szczególnie podczas ucieczki. Przechyły, wstrząsy, pękające zegary, wycieki wody i powietrza - miodzio (szczególnie jak siedzę sobie wygodnie w fotelu przed kompem z piwkiem w ręku )
Zgadzam się w całej rozciągłości z przedmówcą. Wez człowieku, bez browara, chodz po trzęsącym się od bomb głębinowych okręcie, wśród przerażonej załogi, trzymaj kurs i miej wszystko na oku. No nie da się. Ja osobiście nie zaczynam patrolu bez co najmniej 2-3 puszek tego zbawiennego paliwa.
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 15 Lipiec 2009, 17:47, w całości zmieniany 1 raz
W trakcie gry sporo czasu spędzam w sterowni okrętu. Szczególnie podczas ucieczki. Przechyły, wstrząsy, pękające zegary, wycieki wody i powietrza - miodzio (szczególnie jak siedzę sobie wygodnie w fotelu przed kompem z piwkiem w ręku )
Zgadzam się w całej rozciągłości z przedmówcą. Wez człowieku, bez browara, chodz po trzęsącym się od bomb głębinowych okręcie, wśród przerażonej załogi, trzymaj kurs i miej wszystko na oku. No nie da się. Ja osobiście nie zaczynam patrolu bez co najmniej 2-3 puszek tego zbawiennego paliwa.
I tu już jest to o czym mówię... Bo stawiam pół kapelusza, że nie będzie tego, o czym mówicie... Wycieki wody... Dalej będzie tylko animacja puszczającego zaworu... Nie będzie uszkodzeń we właściwych przedziałach, itd... To dalej będzie tylko SH3, a nie "realistycznie odwzorowany U-Boot"
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#16 Wysłany: 15 Lipiec 2009, 19:39
Ale z drugiej strony... grając na 100% realizmu, skazani jesteśmy na tą puszkę. Z pomieszczeń mamy tylko centralę, przedział radiowy i kiosk. A reszta to peryskopy, mapy, hydro... i tyle. To by było niezłym urozmaiceniem, tak ze 6 dodatkowych pomieszczeń. Patrzenie, jak nasi załoganci pracują przy torpedach czy dieslach, jak leżą na kojach. Fakt, niby zbędny bajer. Ale jak buduje nastrój!
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#17 Wysłany: 15 Lipiec 2009, 19:46
Storm87 napisał/a:
Ale z drugiej strony... grając na 100% realizmu, skazani jesteśmy na tą puszkę. Z pomieszczeń mamy tylko centralę, przedział radiowy i kiosk. A reszta to peryskopy, mapy, hydro... i tyle. To by było niezłym urozmaiceniem, tak ze 6 dodatkowych pomieszczeń. Patrzenie, jak nasi załoganci pracują przy torpedach czy dieslach, jak leżą na kojach. Fakt, niby zbędny bajer. Ale jak buduje nastrój!
Otóż to. Ja na dzień dzisiejszy nie oczekuję cudów. I tak trzeba mieć szacunek dla wszystkich ludzi którzy robią te mody nie dla kasy ale z pasji i dzielą się tym z innymi. A zresztą to wszystko powinno wyglądać jak SH3, inaczej nie będzie pasować.
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 15 Lipiec 2009, 19:51, w całości zmieniany 1 raz
Widzę, że mnie nie rozumiecie... Ja nie mówię, że mod niczego nie da... Ale, że to, co byście chcieli zobaczyć (choćby odpoczywający na kojach) wymaga takich umiejętności i tyle czasu, że raczej tego nie zobaczymy...
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#19 Wysłany: 15 Lipiec 2009, 21:24
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Widzę, że mnie nie rozumiecie... Ja nie mówię, że mod niczego nie da... Ale, że to, co byście chcieli zobaczyć (choćby odpoczywający na kojach) wymaga takich umiejętności i tyle czasu, że raczej tego nie zobaczymy...
Nie sądzę by dla doświadczonego modera był to wielki problem. Jedyne co, to czas i brak motywacji finansowej. Każdy z naszych marynarzy ma indywidualny wygląd. To tyle roboty odpada. Wystarczy tylko określić gdzie w takim przedziale model umieścić i jaką ma przybrać pozycję. Teoretycznie nic trudnego, same współrzędne. Tylko czasochłonne.. Pewnie, jak życie znam, będzie najpierw wersja 1.0, a potem mogą być kolejne, nawet innego autora, i smaczków będzie coraz więcej, a błędów coraz mniej.
Widzę, że mnie nie rozumiecie... Ja nie mówię, że mod niczego nie da... Ale, że to, co byście chcieli zobaczyć (choćby odpoczywający na kojach) wymaga takich umiejętności i tyle czasu, że raczej tego nie zobaczymy...
Mówisz - masz
Widać dbałość o szczegóły i ogrom pracy oraz umiejętności jakie ten koleś posiada. Na miejscu UBI takich ludzi bym zatrudniał - coś w stylu umowa o dzieło i by taka gra była że ho ho
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum