POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Dodatki do GWX 3.0
Autor Wiadomość
witmanne 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 46
Skąd: Szczecin

 #1  Wysłany: 11 Lipiec 2009, 21:17   Dodatki do GWX 3.0

Czy ktoś wie co te mody-dodatki robią?

Community Units;

Waterstream+Exhaust Combi for GWX3

Thomsen Sound Pack 3; Thomsens Ships 4.1;

OLC Modified Searchlight Beams for GWX3

AnotherCombiMod 1.1

Drugie pytanie, czy ktoś zna jeszcze jakieś inne mody na GWX 3.0 ? :)
_________________
przegrać bitwę to nie to samo co być zwyciężonym
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #2  Wysłany: 11 Lipiec 2009, 23:33   Re: Dodatki do GWX 3.0

Cytat:
Community Units


Pakiet nowych jednostek

Cytat:
Waterstream+Exhaust Combi for GWX3


Dodaje Ci dym z silników diesla plus wodę, lejącą się z otworów zbiorników balastowych. Kompatybilny tylko z GWX 2x i 3. Bierz w ciemno, bo jest genialny.

Cytat:
Thomsen Sound Pack 3; Thomsens Ships 4.1;


Ten pierwszy to mod dźwiękowy, całkiem niezły, ale mój jest lepszy. :D (niedługo chyba go opublikuję, z resztą m.in. z moda P. Thomsena wziąłem i wyedytowałem wiele dźwięków). Drugi to mod korygujący przyspieszenie i zwrotność okrętów, tak że zachowują się bardziej realistycznie. Oficjalnie niekompatybilny z GWX.

Cytat:
OLC Modified Searchlight Beams for GWX3


Światła reflektorów wyglądają bardziej realistycznie. Fajny mod, sam go używam. Tylko w lekko zmodyfikowanej wersji, bo oryginalna usuwa teksturę świecącego reflektora (to białe pole) zastępując ją pustym plikiem .tga

Cytat:
AnotherCombiMod 1.1


O ile mnie pamięć nie myli jest to mod dość skrajnie zmieniający interfejs i peryskopy. Opracowany głównie na podstawie moda OLC GUI z paroma ulepszeniami. Grafikę oceanu i oświetlenie chyba też modyfikuje, ale pamięć bywa zawodna. Testowałem to w każdym razie i odrzuciłem. ;]

Cytat:
Drugie pytanie, czy ktoś zna jeszcze jakieś inne mody na GWX 3.0 ? :)


Hehe, modów jest milionpińcetstodziewińćset :D Od drobnych, pokroju np. OLC Modified Searchlight Beams for GWX3 aż po megamody typu GWX, WAC czy TW. Pytanie, które będą Ci odpowiadać, a które nie? I które mogą się gryźć ze sobą? Zobacz chociażby na link w mojej sygnaturze. :) A resztę informacji udzieli Ci wujek google. ;P Proponuję Ci za modami szukać przede wszystkim w tych lokacjach:

Forum SubSim RadioRoom, dział download (musisz się zajejestrować, by pobierać):

http://www.subsim.com/radioroom/downloads.php

Druga miejscówka to hosting modów dla społeczności SH3 i 4, Beyond the Shadows:

http://www.bts-mods.com/



Jedyne co musisz znać, to język Szekspira na poziomie komunikatywnym, a dalej sobie na pewno poradzisz. Zwłaszcza że większość modów jest już gotowa do użycia z programem JSGME. :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 11 Lipiec 2009, 23:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 12 Lipiec 2009, 12:59   Re: Dodatki do GWX 3.0

Storm87 napisał/a:


Cytat:
Thomsen Sound Pack 3; Thomsens Ships 4.1;


Ten pierwszy to mod dźwiękowy, całkiem niezły, ale mój jest lepszy. :D (niedługo chyba go opublikuję, z resztą m.in. z moda P. Thomsena wziąłem i wyedytowałem wiele dźwięków). Drugi to mod korygujący przyspieszenie i zwrotność okrętów, tak że zachowują się bardziej realistycznie. Oficjalnie niekompatybilny z GWX.


Używam go i jest kompatybilny. Bardzo fajnie działa. Można go przetestować strzelając do nieruchomego frachtowca w misji treningowej. Bez tego moda, frachtowiec praktycznie zaraz po wystrzeleniu przyspiesza i unika torpedy. Po zainstalowaniu - reakcja jest mocno opóźniona.


Cytat:


Cytat:
AnotherCombiMod 1.1


O ile mnie pamięć nie myli jest to mod dość skrajnie zmieniający interfejs i peryskopy. Opracowany głównie na podstawie moda OLC GUI z paroma ulepszeniami. Grafikę oceanu i oświetlenie chyba też modyfikuje, ale pamięć bywa zawodna. Testowałem to w każdym razie i odrzuciłem. ;]


poczytaj proszę poniższy temat:

http://forum.polishseamen...opic.php?t=4939

załączyłem tam parę zdjęć właśnie z tego moda. Gram na nim i osobiście bardzo go sobie chwalę.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #4  Wysłany: 12 Lipiec 2009, 22:43   Re: Dodatki do GWX 3.0

Cytat:
Używam go i jest kompatybilny. Bardzo fajnie działa. Można go przetestować strzelając do nieruchomego frachtowca w misji treningowej. Bez tego moda, frachtowiec praktycznie zaraz po wystrzeleniu przyspiesza i unika torpedy. Po zainstalowaniu - reakcja jest mocno opóźniona.


Więc tyle czasu żyłem w nieświadomości? Może przeczytałem opis nie tej wersji co trzeba? Dzięki za info! :)

Cytat:
załączyłem tam parę zdjęć właśnie z tego moda. Gram na nim i osobiście bardzo go sobie chwalę.


Mnie nie przypadł do gustu, zbyt drastyczne miany, musiałbym też dużo popracować nad nim, by uczynić go zgodnym z innymi modami. :( Póki co, hs GUI u mnie się buja. ;) Co kto lubi. :)
_________________

 
     
witmanne 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 46
Skąd: Szczecin

 #5  Wysłany: 13 Lipiec 2009, 10:52   

Zacznę od podziękowań dla Storm87 i PL_Cmd_Jacek

już zaczynam testować


Jeszcze raz wielkie dzięki :juppi: :juppi: :juppi:
_________________
przegrać bitwę to nie to samo co być zwyciężonym
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #6  Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:00   

Czy uważacie że mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynownie w u-bootach są potrzebne i uatrakcyjniłyby SH3, czy według was to zbędna fatyga? A może już istnieje coś takiego?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:17   

1. Na pewno by uatrakcyjniły, ale:

a) dużo roboty
b) wypadałoby aby była załoga
c) nowe animacje

W sumie ogromna ilość pracy
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #8  Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:18   

Gregorios napisał/a:
Czy uważacie że mody pokazujące przedziały torpedowe i maszynownie w u-bootach są potrzebne i uatrakcyjniłyby SH3, czy według was to zbędna fatyga? A może już istnieje coś takiego?


To znakomity smaczek, wiem że ktoś tam pracuje nad czymś takim. A kiedy będą gotowe to rzucę się na nie jak wygłodniały wilk morski na kawał mięcha. :8)
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:22   

Przyznam, że z prac, które widziałem na razie nie mam aż takiego apetytu... Bo potem smakowity kąsek będzie "tylko" dobry, i co? Poza tym, na razie jakoś końca prac nie widać... Choć trzymam kciuki...

Ale to i tak tylko bajer. Ktoś obejrzy kilka razy i.... i co dalej?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 14 Lipiec 2009, 18:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #10  Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:22   

Mnie tego brakowało od początku. Wiem że to w sumie nie ma znaczenia dla rozgrywki ale... :8) . Faktycznie roboty od groma. Popatrzmy na maszynownie, ile ruchomych części. :)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 14 Lipiec 2009, 18:32   

Zbędna duperela.
Podziwiam ludzi za coś takiego... bo i pożytku z tego nie ma żadnego a roboty od cholery. Wystarczy spojrzeć na wnętrza ubootów - niby te same a jednak w szczegółach sie różnią... i to mocno. Fajnie że jest coś takiego, bo cieszy oko. Jeszcze lepiej jakby były pokazane uszkodzenia (od wewnątrz) - pęknięcia, wgniecenia, przecieki...
Ale na ogólną grę nie ma to wpływu, a dodatkowo obciąża dodatkowo maszynę, podnosząc wymagania... Ale... co z tego? Kilka razy koleś przejdzie od końca do początku okrętu, a potem i tak się znudzi. Ot, taki umilacz. Jeszcze jakby mieli swoją pracę sprzedać UBI, tobym ich jeszcze zrozumiał...
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #12  Wysłany: 14 Lipiec 2009, 20:08   

A ja i tak bym to chciał. Bo dzięki temu SH3 stanie się jeszcze pełniejszy i bardziej kompletny. Taki, jaki powinien być na początku. Może to i lepiej, że większość roboty za UBI odwalają moderzy, bo dzięki temu co jakiś czas otrzymujemy nową, lepszą grę i to za free. :) SH3 wiecznie żywym będzie. :)

Ja bym w życiu się nie spodziewał, że 25 zeta tyle frajdy mi przyniesie. :) SH3 to najlepsza inwestycja w grę, jaką w życiu zrobiłem. :)
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 15 Lipiec 2009, 00:37   

Ja także uważam, że bardzo klimatycznie byłoby mieć zamodelowane takie wnętrza. Szczególnie jeśli byłyby one interaktywne. Tzn. wyśiwtlacze, przełaczniki, a przede wszystkim model uszkodzeń.

W trakcie gry sporo czasu spędzam w sterowni okrętu. Szczególnie podczas ucieczki. Przechyły, wstrząsy, pękające zegary, wycieki wody i powietrza - miodzio (szczególnie jak siedzę sobie wygodnie w fotelu przed kompem z piwkiem w ręku :szpaner: )

Swoją drogą kłania się tutaj bardzo ciekawy element z SH4 - sprawdzanie maksymalnej głębokości - schodzisz tak głeboko, aż pojawią się przecieki w kiosku. Próbowałem tego samego pod SH3 czekałem ..... i pojawił się napis U-boot destroyed by preassure. :lol
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #14  Wysłany: 15 Lipiec 2009, 17:46   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
W trakcie gry sporo czasu spędzam w sterowni okrętu. Szczególnie podczas ucieczki. Przechyły, wstrząsy, pękające zegary, wycieki wody i powietrza - miodzio (szczególnie jak siedzę sobie wygodnie w fotelu przed kompem z piwkiem w ręku :szpaner: )


Zgadzam się w całej rozciągłości z przedmówcą. Wez człowieku, bez browara, chodz po trzęsącym się od bomb głębinowych okręcie, wśród przerażonej załogi, trzymaj kurs i miej wszystko na oku. No nie da się. Ja osobiście nie zaczynam patrolu bez co najmniej 2-3 puszek tego zbawiennego paliwa. :lol
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 15 Lipiec 2009, 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #15  Wysłany: 15 Lipiec 2009, 18:48   

Gregorios napisał/a:
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
W trakcie gry sporo czasu spędzam w sterowni okrętu. Szczególnie podczas ucieczki. Przechyły, wstrząsy, pękające zegary, wycieki wody i powietrza - miodzio (szczególnie jak siedzę sobie wygodnie w fotelu przed kompem z piwkiem w ręku :szpaner: )


Zgadzam się w całej rozciągłości z przedmówcą. Wez człowieku, bez browara, chodz po trzęsącym się od bomb głębinowych okręcie, wśród przerażonej załogi, trzymaj kurs i miej wszystko na oku. No nie da się. Ja osobiście nie zaczynam patrolu bez co najmniej 2-3 puszek tego zbawiennego paliwa. :lol



I tu już jest to o czym mówię... Bo stawiam pół kapelusza, że nie będzie tego, o czym mówicie... Wycieki wody... Dalej będzie tylko animacja puszczającego zaworu... Nie będzie uszkodzeń we właściwych przedziałach, itd... To dalej będzie tylko SH3, a nie "realistycznie odwzorowany U-Boot"
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 15 Lipiec 2009, 18:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #16  Wysłany: 15 Lipiec 2009, 19:39   

Ale z drugiej strony... grając na 100% realizmu, skazani jesteśmy na tą puszkę. Z pomieszczeń mamy tylko centralę, przedział radiowy i kiosk. A reszta to peryskopy, mapy, hydro... i tyle. To by było niezłym urozmaiceniem, tak ze 6 dodatkowych pomieszczeń. Patrzenie, jak nasi załoganci pracują przy torpedach czy dieslach, jak leżą na kojach. Fakt, niby zbędny bajer. Ale jak buduje nastrój! :)
_________________

 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #17  Wysłany: 15 Lipiec 2009, 19:46   

Storm87 napisał/a:
Ale z drugiej strony... grając na 100% realizmu, skazani jesteśmy na tą puszkę. Z pomieszczeń mamy tylko centralę, przedział radiowy i kiosk. A reszta to peryskopy, mapy, hydro... i tyle. To by było niezłym urozmaiceniem, tak ze 6 dodatkowych pomieszczeń. Patrzenie, jak nasi załoganci pracują przy torpedach czy dieslach, jak leżą na kojach. Fakt, niby zbędny bajer. Ale jak buduje nastrój! :)


Otóż to. Ja na dzień dzisiejszy nie oczekuję cudów. I tak trzeba mieć szacunek dla wszystkich ludzi którzy robią te mody nie dla kasy ale z pasji i dzielą się tym z innymi. A zresztą to wszystko powinno wyglądać jak SH3, inaczej nie będzie pasować. :)
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 15 Lipiec 2009, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #18  Wysłany: 15 Lipiec 2009, 19:49   

Widzę, że mnie nie rozumiecie... Ja nie mówię, że mod niczego nie da... Ale, że to, co byście chcieli zobaczyć (choćby odpoczywający na kojach) wymaga takich umiejętności i tyle czasu, że raczej tego nie zobaczymy...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #19  Wysłany: 15 Lipiec 2009, 21:24   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Widzę, że mnie nie rozumiecie... Ja nie mówię, że mod niczego nie da... Ale, że to, co byście chcieli zobaczyć (choćby odpoczywający na kojach) wymaga takich umiejętności i tyle czasu, że raczej tego nie zobaczymy...


Nie sądzę by dla doświadczonego modera był to wielki problem. Jedyne co, to czas i brak motywacji finansowej. Każdy z naszych marynarzy ma indywidualny wygląd. To tyle roboty odpada. Wystarczy tylko określić gdzie w takim przedziale model umieścić i jaką ma przybrać pozycję. Teoretycznie nic trudnego, same współrzędne. Tylko czasochłonne.. Pewnie, jak życie znam, będzie najpierw wersja 1.0, a potem mogą być kolejne, nawet innego autora, i smaczków będzie coraz więcej, a błędów coraz mniej. :)
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #20  Wysłany: 16 Lipiec 2009, 11:55   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Widzę, że mnie nie rozumiecie... Ja nie mówię, że mod niczego nie da... Ale, że to, co byście chcieli zobaczyć (choćby odpoczywający na kojach) wymaga takich umiejętności i tyle czasu, że raczej tego nie zobaczymy...


Mówisz - masz











Widać dbałość o szczegóły i ogrom pracy oraz umiejętności jakie ten koleś posiada. Na miejscu UBI takich ludzi bym zatrudniał - coś w stylu umowa o dzieło i by taka gra była że ho ho



Tego co leży na koji nie mogłem z najść, jak ktoś chce przeglądać to tu jest ponad 60 stron
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=141858
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 16 Lipiec 2009, 11:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów Dodatki
Maverik010 Pytania i odpowiedzi 2 20 Sierpień 2009, 19:44
Maverik010
Brak nowych postów Dodatki
matmilanfan Pytania i odpowiedzi 5 10 Czerwiec 2008, 20:55
Gość
Brak nowych postów Dodatki dla misjonarzy
Miny i sieci przeciwokrętowe
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 1 29 Styczeń 2011, 15:39
PL_Matrose


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group