Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#2 Wysłany: 17 Lipiec 2009, 13:17
Nie gram i nie grałem w SH4 ale patrząc na pliki jakie podmienia (mają swoje odpowiedniki w SH3) to nie powinno być żadnego problemu. Chyba że Trigger Maru mocno ingeruje w atmosferę (zwiększa np. zasięg widzenia, coś jak 16 km Atmosphre w GWX) to wtedy mogą wyjść buraki.
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Pruszcz Gd.
#3 Wysłany: 17 Lipiec 2009, 13:26
no właśnie ja już od dłuuuuuższego czasu próbuje przesiąść się na SH4 i cały czas coś mi nie pasuje... Nie wiem co chyba ta grafika... No i za każdym razem wracam do SH3, choć znudziła mi się monotonność misji
Zobaczymy. Sh4 ma też swój urok - oddaje "amerykańską pompatyczność" No i jest tam ta cała "otoczka" misji.
ja zaczalem uzywac tego moda. Zmienia duzo kontrast srodowiskowy i w tej chwili woda wyglada normalnie a nie tak daje po oczach. Jak dla mnie bardzo przyjemny plugin.
sOnar [Usunięty] Kommodore
#5 Wysłany: 10 Sierpień 2009, 20:31
Zastanawiam się czy ów mod działa na tzw shadery, czy tylko je eliminuje włączając klimat z SH3 w SH4...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum