Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#1 Wysłany: 26 Lipiec 2009, 01:38 Epic Music Mod for SH3
W ramach upiększenia naszej kochanej gry, działając ku chwale większej frajdy, spłodziłem moda totalnie zmieniającego nam muzykę ambientową (nie mylić z gramofonem!). Zauważyłem że takich modów to jak na lekarstwo powstaje (w zasadzie to mój jest jedynym jaki znam. ) A SH3 community nie znosi zjawiska próżni. Mod daje nam muzykę o epickim rozmachu, stwarza wrażenie, jakbyśmy znaleźli się w samym środku kasowej produkcji rodem z Hollywood. Szczegóły w pliku ReadMe, który tu przytaczam w całości:
Cytat:
Epic Music Mod for SH3 v 1.0
Mod ten modyfikuje tło muzyczne w grze. Zawiera głównie muzykę filmową,
dopasowaną do sytuacji na ekranie (spokojna w czasie rejsu, gwałtowna i
bojowa w czasie walki itp).
W celu uzyskania odpowiednich doznań, proponuję by głośność muzyki
wynosiła 99, ostatecznie 100 dB, przy pozostałych ustawieniach na 100 dB.
Ale jak kto woli.
Mod jest otwarty, tzn. jeśli macie jakieś sugestie co do dodania
większej ilości utworów - da się to zrobić. Szczególnie muzykę Tension
i High Tension trzeba by rozwinąć, są tam odpowiednio 3 i 2 utwory. Czyli
nie za wiele. Po prostu nie za dużo jest kawałków o bardzo mrocznym,
posępnym charakterze. Jeżeli propozycji na rozwój moda zbierze się trochę,
to chętnie załącze je do ew. wersji 1.1
Również raportujcie, jeśli uważacie że któryś utwór nie pasuje do gry/akcji
na ekranie. Też rozważę jego usunięcie/przeniesienie.
Uwagi proszę przesyłać poprzez Prywatną Wiadomość na mój profil,
na forum klanu PolishSeamen:
A do użytkowników forum, mających chęci by ów produkt ulepszyć, kieruję drobną prośbę, właściwie 2:
1. Piszcie co o tym sądzicie, co można by tu zmienić, zmodyfikować, rozbudować.
2. Czy osoba mająca skilla w Ingliszu mogłaby tak w miarę bez błędów przełożyć ReadMe? Wtedy mod mógłby polecieć w świat, na BTS, SubSima a dalej sam się już rozpleni. Oczywiście autor przekładu, jak i klan PolishSeamen zostaną zaklepani do listy twórców. [/code]
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#2 Wysłany: 12 Sierpień 2009, 14:57
Cytat:
2. Czy osoba mająca skilla w Ingliszu mogłaby tak w miarę bez błędów przełożyć ReadMe? Wtedy mod mógłby polecieć w świat, na BTS, SubSima a dalej sam się już rozpleni. Oczywiście autor przekładu, jak i klan PolishSeamen zostaną zaklepani do listy twórców.
Czy ktoś przetłumaczył już ReadMe? Jeśli nie, to ja jestem w stanie to wykonać.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 12 Sierpień 2009, 20:44
Poniżej dołączam tłumaczenie, może ktoś będzie chciał je skorygować.
Epic Music Mod for SH3 – ver. 1
The Mod modified game’s music background. It consists theatrical music, which is adapted to a situation on a screen (quiescent during a journey, warlike and impetuous during a battle, etc.)
To achieve the best feelings, I propose to set loudness of music at 90 dB or 100dB eventually. The rest one should be set at 100dB. Or whatever you like.
The Mod is free for modification. It means, that if you have any suggestions about additional compositions, it is possible to make it. Especially Tension and High Tension music should be extended. There are adequately 3 and 2 pieces of music, so not too much. Simply, there are few tunes with dark sounds. When I gather some propositions for mod’s development, I will release 1.1 version.
Please report me, if you find any tunes unsuitable for the game or action on a screen. I will consider elimination or transfer too.
Please send comments as private message to my profile on forum of PolishSeamem Clan:
http://www.forum.polishse...wprofile&u=1380
or by email:
storm_subtitles@op.pl
As a part of the mod, there are mainly files, that were found on www.bts-mods.com, proposed as gramophone music.
The Mod is consisted of 75 pieces of music. Over 2 hours of grateful music for navigating.
The Mod is JSGME ready.
In case of manual installation:
1) Make a backup of Data/Sound/Music folder
2) Paste Data folder from my Mod into the main folder with the game and confirm overwriting.
This is my first, official released mod, so please be forgiving.
I give you a right for using the mod. For placing me on a list of authors, I will be thankful.
Enjoy the music
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#5 Wysłany: 12 Sierpień 2009, 21:05
STORM jedna mala uwaga techniczna, Podales linka do forum, do swojego profilu, owszem jest prawidlowy ale bedzie widoczny tylko po zalogowaniu/zarejestrowaniu sie usera, nie wczesniej. Chcialbym zebys byl tego swiadom:)
No i ten link http://www.bts-mods.com,/ zobacz tam jest przecinek i strona sie nie laduje:) Wiec lepiej go usunac a dwa to wychodzi na to, ze strona nie bedzie dalej utrzymywana??
_________________ capt. TUPOLOV commanding
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 12 Sierpień 2009, 21:08, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#6 Wysłany: 12 Sierpień 2009, 21:53
PL_U-96 napisał/a:
STORM jedna mala uwaga techniczna, Podales linka do forum, do swojego profilu, owszem jest prawidlowy ale bedzie widoczny tylko po zalogowaniu/zarejestrowaniu sie usera, nie wczesniej. Chcialbym zebys byl tego swiadom:)
No i ten link http://www.bts-mods.com,/ zobacz tam jest przecinek i strona sie nie laduje:) Wiec lepiej go usunac a dwa to wychodzi na to, ze strona nie bedzie dalej utrzymywana??
Tak, oczywiście, przecież osoba niezarejestrowana nie napisze mi PW, podałem też w kontakcie e-mail, dla tych, którzy nie będą mieli ochoty bawić się w rejestrację.
Co do adresu BTS, problem dotyczy wyświetlania go na stronie forum, normalnie, w readme nikt tego przecinka nie skopiuje do paska przeglądarki. Ale i tak adresik BTS jest tu tylko w celach informacyjnych.
O zawieszeniu BTS dowiedziałem się w tej chwili od Ciebie Szkoda, bo mod miał tam powędrować w pierwszej kolejności. Cóż, zobaczymy czy uda mi się go wrzucić na SubSim. Ale to zrobię jak będę miał czas, bo teraz praktyki robię.
PL_Cmd_Jacek, masz koje wielkie podziękowania! Oczywiście znajdziesz się w ReadMe, klan PS również. Dokonam tylko drobnych poprawek w polskim readme i mod może iść w świat, dziękuję raz jeszcze!
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#7 Wysłany: 13 Sierpień 2009, 11:24
PL_U-96 napisał/a:
No i ten link http://www.bts-mods.com,/ zobacz tam jest przecinek i strona sie nie laduje:) Wiec lepiej go usunac a dwa to wychodzi na to, ze strona nie bedzie dalej utrzymywana??
Z tego co przeczytałem na subsim.com, stronka nadal będzie działać. Mieli problem z transferem danych i pracują nad tym. Zresztą pokazuje się napis:
"BtS-Mods.com is in maintenance mode until further notice."
który raczej sugeruje prace modernizacyjne.
[ Dodano: 15 Sierpień 2009, 21:56 ]
Jednak muszę się wycofać z powyszego mail-a . Oto co widać po włączeniu stronki:
"Thanks for your interest, but BtS-Mods.com has been closed."
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#8 Wysłany: 31 Sierpień 2009, 06:59
Chciałem zapowiedzieć rychłą premierę wersji 1.1 która jednocześnie będzie wersją "międzynarodową" (czytaj: SubSimową). Zmiany obejmą: wywalenie paru utworów które nie bardzo pasują do pozostałych, uśrednienie poziomu głośności kilu zbyt głośnych oraz (być może) kilka nowości dojdzie.
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#11 Wysłany: 31 Sierpień 2009, 17:24
Storm87 napisał/a:
Gregorios napisał/a:
Ja czekam z niecierpliwością. Nie ma to jak dobra gra z klimatyczną muzyczką.
Ach, nareszcie jakieś słowa poparcia dla tego projektu. Dzięki za motywację.
Zaraz, zaraz... jak narodził się pomysł oceniania się na naszym forum za pomocą gwiazdeczek już wtedy oddałem Ci tam parę punktów. Jak temat gwiazdeczek upadł to już nie moja wina.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#12 Wysłany: 31 Sierpień 2009, 19:35
Gregorios napisał/a:
Storm87 napisał/a:
Gregorios napisał/a:
Ja czekam z niecierpliwością. Nie ma to jak dobra gra z klimatyczną muzyczką.
Ach, nareszcie jakieś słowa poparcia dla tego projektu. Dzięki za motywację.
Zaraz, zaraz... jak narodził się pomysł oceniania się na naszym forum za pomocą gwiazdeczek już wtedy oddałem Ci tam parę punktów. Jak temat gwiazdeczek upadł to już nie moja wina.
Ano, było, było! Qrde, nawet pojecia nie mam ile osób to to pobrało...
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#13 Wysłany: 31 Sierpień 2009, 21:30
Storm87 napisał/a:
Gregorios napisał/a:
Ja czekam z niecierpliwością. Nie ma to jak dobra gra z klimatyczną muzyczką.
Ach, nareszcie jakieś słowa poparcia dla tego projektu. Dzięki za motywację.
Pobrałem Twój modzik i również czekam z niecierpliwością na kolejny podziwiam wszystkich ludzi w tym również Ciebie za pracę którą robicie tak trzymać i Wielkie Dzięki
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#14 Wysłany: 1 Wrzesień 2009, 18:35
Szanowny kolego Storm podłączyłem dziś twoje dzieło no i nie zawiodłem się. Muzyczka popłynęła i klimat gry wzrósł o kilkadziesiąt procent. Jest super. Dodałbym jeszcze tego Vangelisa o którym Ci pisałem na privie ale i tak jest super. Z naszej gry robi się film wojenny najwyższych lotów.
Bardzo dziękuję Ci za to.
Mam jeszcze pytanko do Ciebie i innych kolegów. Chodzi mi o GWX-a. Jak Często podczas jednego patrolu w kampanii zapisujecie grę. Czy ilość zapisów gry może mieć wpływ na wywalanie gry do Windowsa?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 1 Wrzesień 2009, 18:37, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#15 Wysłany: 1 Wrzesień 2009, 19:26
Gregorios napisał/a:
Szanowny kolego Storm podłączyłem dziś twoje dzieło no i nie zawiodłem się. Muzyczka popłynęła i klimat gry wzrósł o kilkadziesiąt procent. Jest super. Dodałbym jeszcze tego Vangelisa o którym Ci pisałem na privie ale i tak jest super. Z naszej gry robi się film wojenny najwyższych lotów.
Bardzo dziękuję Ci za to.
Mam jeszcze pytanko do Ciebie i innych kolegów. Chodzi mi o GWX-a. Jak Często podczas jednego patrolu w kampanii zapisujecie grę. Czy ilość zapisów gry może mieć wpływ na wywalanie gry do Windowsa?
Pozdrawiam.
W odpowiedzi na pytanie powiem od siebie staram się robić jak najmniej zapisów np.gdy ukończę patrolować zadany akwen lub też gdy napotkam na swoim kursie konwój w razie błędu z mojej strony lub zatopienia.
Niestety miałem już problemy gdy chciałem wczytać zapis i wywalało mnie z gry....
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#16 Wysłany: 1 Wrzesień 2009, 19:31
wolfx napisał/a:
W odpowiedzi na pytanie powiem od siebie staram się robić jak najmniej zapisów np.gdy ukończę patrolować zadany akwen lub też gdy napotkam na swoim kursie konwój w razie błędu z mojej strony lub zatopienia.
Ja zapisuję tylko, gdy muszę kończyć grę. Staram się grać w trybie D.I.D.
Zapisy tylko na powierzchni i jak najdalej od innych jednostek. Sorrki za offtop.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 1 Wrzesień 2009, 19:31, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#17 Wysłany: 1 Wrzesień 2009, 19:33
wolfx napisał/a:
Gregorios napisał/a:
Szanowny kolego Storm podłączyłem dziś twoje dzieło no i nie zawiodłem się. Muzyczka popłynęła i klimat gry wzrósł o kilkadziesiąt procent. Jest super. Dodałbym jeszcze tego Vangelisa o którym Ci pisałem na privie ale i tak jest super. Z naszej gry robi się film wojenny najwyższych lotów.
Bardzo dziękuję Ci za to.
Mam jeszcze pytanko do Ciebie i innych kolegów. Chodzi mi o GWX-a. Jak Często podczas jednego patrolu w kampanii zapisujecie grę. Czy ilość zapisów gry może mieć wpływ na wywalanie gry do Windowsa?
Pozdrawiam.
W odpowiedzi na pytanie powiem od siebie staram się robić jak najmniej zapisów np.gdy ukończę patrolować zadany akwen lub też gdy napotkam na swoim kursie konwój w razie błędu z mojej strony lub zatopienia.
Niestety miałem już problemy gdy chciałem wczytać zapis i wywalało mnie z gry....
Dzięki Wam chłopaki bardzo za odpowiedź . A więc potwierdza się moja obawa. Wygląda na to że im więcej zapisów tym gorzej.
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 1 Wrzesień 2009, 19:34, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#19 Wysłany: 1 Wrzesień 2009, 19:44
Dokładnie, szansa na wywalenie sejwa po zapisie w pobliżu konwoju wzrasta gdzieś o połowę, może i o 60%. Unikam takiego zapisywańska. Nie sejwuję też za często, Jak mi się chce to 2 razy na dzień, a jak nie, to nawet raz na parę dni. Robię też co najmniej 3 punkty zapisu. Jak jeden wywali, to może następny się odczyta. Jak się nie odczyta, no to jeszcze następny. Warto, bo szkoda patrolu.
Aha! I gra się jeszcze lubi krzaczyć kiedy napotykamy na pewne złożone wydarzenia (dużo jednostek, duży ruch, bliskość lądu) zapisane w skrypcie kampanii. Nie polecam odwiedzać Dunkierki w trakcie ewakuacji. Gra i bez sejwa się tam lubi wywalić.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#20 Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 23:02
Dunkierki, Normandii i jeszcze kilku miejsc. Warto jednak mieć na uwadze możliwości swojego komputera, czy podoła większej ilości statków, a już niedajboże samolotów. Ja dla przykładu odwiedziłem Dunkierkę podczas ewakuacji. Nie odniosłem większych sukcesów, ale mnie nie wywaliło. A co do savów- najważniejsza zasada, to nie zapisywać w portach, bo w 80% przypadków, po WYŁACZENIU I PONOWNYM WŁĄCZENIU komputera, savy nie działają. Jeśli jednak nie wyłączacie kompa, to można savować wszędzie - nawet pod wodą podczas ucieczki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum