POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SH4: Atlantic missions
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 4 Lipiec 2009, 21:20   SH4: Atlantic missions

Jak część graczy doskonale wie, w multi-SH4 niestety...
- nie można zagrać ubootami
- ale za to można grać przeciwko Kriegsmarine

W związku z tym mam ideę, aby zaszczepić część gier w SH4 w system konwojowy, klimatycznie "bliższy naszym sercom". W tym celu prosiłbym o ile to mozliwe o zamieszczanie jakichkolwiek pomysłów na misje przeciwko konwojom faszystowskiej Rzeszy i (niestety pozorowanej przez Kriegsmarine) działaniom Regia Marina.
Zwykle powinno być około 10 dowolnych celów bez okrętów eskorty. Co prawda są dostępne tylko pancerniki kieszonkowe i niszczyciele klasy Z, ale na bezrybiu...

Chyba że jakiśmod wprowadzający inne jednostki, ale jakoś żaden nie przychodzi mi do głowy.

Pomysły moje to:

1. Konwoje zaopatrujące Afrika Corps (7 misji)

2. Konowje zaopatrujące Rzeszę w zatokach Skagerrak & Kattegat (4 misje)

3. Inwazaja na Danię (powstrzymanie sił desantowych, zaopatrzenia) (1 misja)

4. Kampania Norweska (wiadomo ciężkie okręty wojenne) (ze 2 misje, "przed" i "po")

5. Desant na Kretę (likwidacja okrętów zaopatrzenia) (1 misja)

6. Operacja "Catapult" (tutaj albo już okręty Rzeszy albo francuskie merchy) (1 misja)

7. Operacje w pobliżu niemieckich portów na wybrzeżu francuskim przeciwko ciężkim okrętom i jednostkom zaopatrzeniowym (2 misje)

----------------

18 misji, brakuje jeszcze ze 12...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 4 Lipiec 2009, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #2  Wysłany: 6 Lipiec 2009, 19:46   

Moja propozycja to ewakuacja Niemców i ich infrastruktury w 1945 r. statkami z Gdańska.
Nie pamiętam jednak czy były to pojedyncze jednostki czy jakieś małe konwoje.
No i jest jeszcze aspekt moralny tego mojego pomysłu. Statkami tymi uciekała głównie ludność cywilna. :?

Inny pomysł. Konwoje niemieckie zaopatrujące wojska niemieckie na północy Związku Radzieckiego.
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 6 Lipiec 2009, 20:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 6 Lipiec 2009, 20:55   

Gregorios napisał/a:
Moja propozycja to ewakuacja Niemców i ich infrastruktury w 1945 r. statkami z Gdańska. (...) Statkami tymi uciekała głównie ludność cywilna. :?

Bez eskorty, bez zagrożenia, nie-historyczny akwen dla amerykańskich czy brytyjskich jednostek podwodnych... A to z tymi jednostkaimi cywilnymi to okazuje się post-faszystowska propaganda o tzw. "dobrych Niemcach" i "złych Ruskich".

Gregorios napisał/a:
Inny pomysł. Konwoje niemieckie zaopatrujące wojska niemieckie na północy Związku Radzieckiego.

W ramach umowy podpisanej z III Rzeszą w roku 1940 Murmańsk stał się bazą dla niemieckich ubotów w ich drodze na Morze Norweskie lub Pacyfik.

A to jest niezłe. Naprawdę niezłe...
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #4  Wysłany: 6 Lipiec 2009, 21:04   

Zastanawiałem się także czy czasem nie szły jakieś konwoje pod oblężony Leningrad.
Można sprawdzić w wolnym czasie. No, ale to również nie historyczny akwen dla Koalicji.
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 6 Lipiec 2009, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #5  Wysłany: 6 Lipiec 2009, 23:14   

ta tyle że jak pisze na wikipedii to jest tam ciekawostka że podczas pobytu w USA skradziono mu wszystkie odznaczenia... a szkoda bo pewnie ładnie by te medale wyglądały nad kominkiem ;)
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
Torpedoman 




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Malbork

 #6  Wysłany: 7 Lipiec 2009, 13:54   

Cytat:
ta tyle że jak pisze na wikipedii to jest tam ciekawostka że podczas pobytu w USA skradziono mu wszystkie odznaczenia... a szkoda bo pewnie ładnie by te medale wyglądały nad kominkiem ;)



Chyba pomyliłeś tematy... :)
_________________
"The only thing that ever really fightened me during the war was the U-boat peril"

W. S Churchill
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #7  Wysłany: 11 Lipiec 2009, 13:32   

Znacie problemy w TMO dot. "niezatapialności" wynurzonych subów?
Znalazłem coś takiego:

"Operation Monsun" v400 Uboat Damage Model

The OM v400 Uboat Damage Model (UDM) is a major upgrade to the damage model used on the various Uboats in Operation Monsun. The baseline of this damage model is “Observer’s” SH4 Fleet Boat Damage Model Redux which is currently being incorporated in to the next version of RFB. In this version you will see some of the following problems resolved:

When attacked on the surface, the players submarine will sink when damage beyond a certain point.

When submarine is sinking “blowing ballast” may not in some cases cause the submarine to surface.


Wygląda na to, że jest to rozwiązanie naszych problemów. Być może (po testach) kolejny ranking wystartuje na zestawie TMO+OM...
:kroliczek:

[ Dodano: 11 Lipiec 2009, 22:52 ]
* * *

Ciekawostka:

"Operation Monsun" umożliwia grę przeciwko:
- III Rzeszy
- Włoskiej Marynarce
- Francji Vichy

Zapowiada się więc więcej możliwości!

:juppi: :juppi: :juppi:
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #8  Wysłany: 12 Lipiec 2009, 00:25   

Male pytanko.
Czy checie dorzucic cos do tego co juz jest? Czy bedzie to calkowicie nowy zestaw?
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 12 Lipiec 2009, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 12 Lipiec 2009, 08:28   

tes napisał/a:
Male pytanko.
Czy checie dorzucic cos do tego co juz jest? Czy bedzie to calkowicie nowy zestaw?

Nie "WY" tylko JA, i nie "chcemy" ale wyszedłem tylko z propozycją. A z tym wiąże się konieczność instalacji kolejnego modu (1.3GB), który z kolei może (ale nie musi) wpływać na obecny pakiet misji.
Jeśli by udało się zaprojektować te kilkanaście misji byłby to całkowicie nowy pakiet misji. Oczywiście trzeba by protestować, bo generalnie nie wiem jakie modyfikacje wprowadza OM (nie miałem jeszcze styczności z eskortą, a wiadomo że 1939 to suby były prawie bezkarne).

Z drugiej strony chłopakom z SH2 / DC kompletnie nie przeszkadza jaką stronę reprezentują suby a jaką DC (w poniedziałek brytyjskie suby przeciwko Włochom na morzu śródziemnym, a we wtorek japońskie suby przeciwko amerykańskim lotniskowcom na Pacyfiku) - liczy się w końcu dobra zabawa. Można by było więc zrobić pakiet mieszany...

Z tego co mogę już powiedzieć o zestawie TMO+OM (100% real, 1 patrol, wrzesień 1939, VIII flotylla), to na pewno zmian będzie wymagało korekta efektów tzw. "realistycznych", które nie sprawdzają się w multi, takich jak np. szybkość napraw czy szybkość tonięcia statków, a obecnie to tylko Pasterz ma o tym jako-takie pojęcie.
 
     
PL_Wilk 





Kraj:
poland

Imię: Rafal
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 21
Skąd: Goczalkowice

 #10  Wysłany: 12 Lipiec 2009, 11:59   

niezle sie zapowiada to mnie cieszy
 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #11  Wysłany: 13 Lipiec 2009, 16:23   

Czy to jest ten Mod?:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=134922

Czy TWOJE zmiany calkowicie przeniosa rozgrywke z Ocanu Spokojniego do Europy?

Pytam sie, bo chcialbym bardziej rozeznac sie w temacie.

P
/tes
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 13 Lipiec 2009, 17:40   

tes napisał/a:
Czy to jest ten Mod?:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=134922

Tak, to ten mod.
Właśnie się bawię wersją 705+710:
Na TMO 163 który mam podstawowo zainstalowany do gry dograłem OM705, a następnie dodatek OM710.

tes napisał/a:
Czy TWOJE zmiany calkowicie przeniosa rozgrywke z Ocanu Spokojniego do Europy?
Pytam sie, bo chcialbym bardziej rozeznac sie w temacie.

Co masz na myśli mówiąc "moje zmiany"?
To chyba bez znaczenia w jakim rejonie będziemy się bawić. Ogrom jednostek jakie daje ten mod (te bardziej egzotyczne to np. RPA, Syria, Palestyna, Egipt) powoduje, że naprawdę boli to że nie możemy grać ubotami.
Ale "w zamian" mamy bandery innych państw Osi lub państw stowarzyszonych: Bułgaria, Rumunia, Francja Vichy, "okupowana" Grecja i Norwegia czy Finlandia.
Hiszpania chyba zachowała neutralność, ale też posiada kilka jednostek w zestawie.

Teraz, po prostu, możemy mieć większą elastyczność w tworzeniu misji. Nie tylko Pacyfik ale i Atlantyk, Morze Śródziemne, a nawet... Morze Czarne.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Sierpień 2009, 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 3 Sierpień 2009, 19:55   

[b]No i co?
Nikt nie ma jakiegoś pomysłu?
:zawstydzony:

* * *


Dziś ukończyłem tzw. "kampanię radziecką" - 9 misji, bardzo luźno (lub nawet wcale) nawiązujących do historycznej rzeczywistości.
Powiem jedno: Widok tonącego okrętu Rzeszy, z ichnią -zgodną z rzeczywistością- flagą, należy do naprawdę przyjemnych dla oka widoków...

No dobra, teraz biorę się za niewielką kampanię atlantycką, póki i czas, i ochota, i pomysł znajdują wspólny pierwiastek w mojej głowie...
:szpaner:
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #14  Wysłany: 20 Sierpień 2009, 19:33   

Andrev, a kto za Toba nadąży.... Trzaskasz te misje jak maszyna...
Ja nawet nie zdążę dobrze scenariusza wykombinować a ten już w rękawie z 5 nowych trzyma :)) )

Do tego jednak trzeba mieć talent :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 24 Sierpień 2009, 22:22   

Ok, chyba wiem jak zbalansować grę... teraz muszę popoprawiać kilak misji i jedną zrobić od nowa bo się sypnęła...

Wygląda to tak (czyż nie piękne?):



Zadanie gracza: przeżyć za wszelką cenę.
:papapa:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 24 Sierpień 2009, 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #16  Wysłany: 25 Sierpień 2009, 00:52   

Andrev!

Mam do Ciebie parę pytań jako fachowca od SH4. Konkretnie moje pytania obejmują 2 tematy dotyczące TG 1.7, ale to już jutro wyłożę, a właściwie dzisiaj, jak na patelni co mnie nurtuje.

Pozdrawiam. :)

G
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 25 Sierpień 2009, 00:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #17  Wysłany: 25 Sierpień 2009, 10:53   

Mam 3 pytanka:

1.Czy w TM170 zwiększono zasięg wykrywania okrętów podwodnych na powierzchni i pod
wodą przez Japończyków?

Przykład.
Parę razy zdarzyło mi się w kampanii że płynąłem na przyśpieszeniu x1500 i po
zatrzymaniu (tj.wykryciu japońskich niszczycieli), po paru manewrach i zanurzeniu
płynęły one do mnie jak po sznurku no i efekt wiadomo jaki był przeważnie. :)

2.Czy w TM170 zwiększono spostrzegawczość japońskich pilotów, czy zaopatrzono ich w
jakiś nowy sprzęt o którym nic nie wiem? :)

Przykład.
Płynąłem na przyśpieszeniu w zanurzeniu żeby nie skłamać chyba 25m. Zostałem
zlokalizowany przez samolot i zatopiony.

3.Czy w TM170 zwiększono zużycie paliwa przez okręty podwodne? Ktoś już kiedyś o tym
pisał i nie chciało mi się w to wierzyć, ale sam się o tym niedawno przekonałem.
Po wypłynięciu z Pearl Harbour i po "oszczędnym" dopłynięciu w rejon wysp japońskich
praktycznie nie miałem paliwa na powrót a co dopiero za uganianiem się za frachtowcami.
Ostatnio zmieniony przez Gregorios 25 Sierpień 2009, 10:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #18  Wysłany: 25 Sierpień 2009, 19:08   

Gregorios napisał/a:
Mam 3 pytanka:

1.Czy w TM170 zwiększono zasięg wykrywania okrętów podwodnych na powierzchni i pod
wodą przez Japończyków?


W stosunku do poprzednich wersji TMO czy gołej gry?

Jeśli chodzi o gołą grę to TAK, i zostało to nieźle przegięte.
Veteran potrafi wykryć okręt stojący w wodzie na peryskopowej z włączonym "cichym biegiem" (czyli zero emisji hałasu) z bodajże 4-5km przy bardzo niskiej fali.
Elite potrafi zatopić suba ze 100% skutecznością na dowolnej głębokości...

Gregorios napisał/a:

2.Czy w TM170 zwiększono spostrzegawczość japońskich pilotów, czy zaopatrzono ich w
jakiś nowy sprzęt o którym nic nie wiem? :)

Przykład.
Płynąłem na przyśpieszeniu w zanurzeniu żeby nie skłamać chyba 25m. Zostałem
zlokalizowany przez samolot i zatopiony.


Powiem tak:
Bomby mogły być ustawione na 15-20 m i wtedy szanse miałeś małe.
Na atak z powietrza taka głębokość jest naprawdę mała.

Co do płynięcia w zanurzeniu. W poprzednich wersjach sub przy bardzo niskiej fali był widoczny do 30m głębokości chyba.

Gregorios napisał/a:

3.Czy w TM170 zwiększono zużycie paliwa przez okręty podwodne? Ktoś już kiedyś o tym
pisał i nie chciało mi się w to wierzyć, ale sam się o tym niedawno przekonałem.
Po wypłynięciu z Pearl Harbour i po "oszczędnym" dopłynięciu w rejon wysp japońskich
praktycznie nie miałem paliwa na powrót a co dopiero za uganianiem się za frachtowcami.


Znany problem.
Musisz płynąć nie bezpośrednio do celu, ale z dotankowaniem w bazach po drodze.
Inne porady to 1/3 naprzód...
I nie pływać w zanurzeniu, bo ładując akumulatory zużywasz też paliwo i to chyba więcej niż gdybyś płynął bez ładowania.
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #19  Wysłany: 25 Sierpień 2009, 19:15   

Rozumiem, dzięki. :)
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #20  Wysłany: 25 Sierpień 2009, 23:24   

PL_Andrev napisał/a:

Jeśli chodzi o gołą grę to TAK, i zostało to nieźle przegięte.
Veteran potrafi wykryć okręt stojący w wodzie na peryskopowej z włączonym "cichym biegiem" (czyli zero emisji hałasu) z bodajże 4-5km przy bardzo niskiej fali.
Elite potrafi zatopić suba ze 100% skutecznością na dowolnej głębokości...


To sie nazywa "podniesc poziom" trudnosci. Pewnie elite ma zdalnie sterowane bg :D .
To co zauwazylem w czasie podejscia do grupy uderzeniowej, iz momentalnie po wykryciu oblatuje cie chmara DD. DD potrafi byc na tyle beszczelne, ze stanie nad toba i ot tak zrzuca bomby glembinowe (niezly "realizm"). Co ciekawe animacja wybuchu jest za rufa DD, tak jak by sobie plynal i zrzucal. Oczywiscie w "realu" jest to niemozliwe, ze wzgledu na spore ryzyko uskodzenia lub zatopienia wlasnej jednostki.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 25 Sierpień 2009, 23:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Nowy ranking SH4
Sezon 2009/2010 (mam nadzieję)
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 19:21
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Klasyfikacja rankingowa SH4.
Status na 27.05.2009 r.
PL_Pasterz Wykaz patroli 0 26 Kwiecień 2009, 13:50
PL_Pasterz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: TUNNGLE - konfiguracja SH4 do gry przez LAN
Program TUNNGLE: monopol UBI złamany!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 27 Sierpień 2009, 20:08
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: SH4 - Tutorial video PolishSeamen.
Atak torpedowy przy 100% realiźmie gry - film instruktażowy.
PL_Pasterz Ogólnie o SH IV 9 14 Październik 2010, 18:40
PL_petryko6
Brak nowych postów Dodatek do SH4 - U-Boat Missions
PL_piter07-71 Pytania i odpowiedzi 0 14 Lipiec 2008, 22:47
PL_piter07-71
Brak nowych postów Problem z zainstalowaniem dodatku U-boat missions w SH4
Dario Pytania i odpowiedzi 13 7 Kwiecień 2011, 23:27
PL_Daritto


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group