POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
PRZEŁOM nadchodzi...
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 7 Lipiec 2009, 20:05   PRZEŁOM nadchodzi...

Efekt jest wyjątkowo powalający, po prostu miodzio...
Nie oglądajcie w rozdzielczości mniejszej niż HD!!!

http://www.youtube.com/wa...1sM&feature=fvw

Są dwie możliwości:
Albo za mojego przewidywanego, przykrótkiego życia wydajność silników graficznych będzie równa rzeczywsistości, albo tę cywilizację wcześniej szlag trafi...

http://www.youtube.com/watch?v=uUX8xmnjlRM
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 7 Lipiec 2009, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Torpedoman 




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Malbork

 #2  Wysłany: 7 Lipiec 2009, 22:02   

Wygląda całkiem nieźle. Mam nadzieję, że w SH5 będą takie efekty :)
_________________
"The only thing that ever really fightened me during the war was the U-boat peril"

W. S Churchill
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #3  Wysłany: 7 Lipiec 2009, 23:48   

bardzo interesujące... już sobie wyobrażam Battlefielda 1942 na takich engine'ach... to by była gra że cho cho :P
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #4  Wysłany: 8 Lipiec 2009, 02:40   

Specjaliści od grafiki mówią wprost - w przeciągu 5 lat grafika będzie prawdziwie fotorealistyczna. Czytaj - nie do odróżnienia od reala. :)
_________________

 
     
PL_Sebol 




Kraj:
poland

Imię: Seba
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 26
Skąd: Beuthen

 #5  Wysłany: 8 Lipiec 2009, 06:42   

Spoko, fajnie będzie;) Dla jeszcze większego "real" żona będzie mnie oblewała wodą w czasie wynurzeniu w sztormie;)
_________________
"Serohr unklar"
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 8 Lipiec 2009, 14:43   

Storm87 napisał/a:
Specjaliści od grafiki mówią wprost - w przeciągu 5 lat grafika będzie prawdziwie fotorealistyczna. Czytaj - nie do odróżnienia od reala. :)


Ile lat temu to już mówili....


Cytat:
Mam nadzieję, że w SH5 będą takie efekty :)


Też mam taką nadzieję, że to będzie DODATEK do SH5, a nie podstawa gry....
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Hagal 
Oberbootsmann





Kraj:
norway

Imię: Mariusz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 188
Skąd: Katowice

 #7  Wysłany: 8 Lipiec 2009, 16:21   



Kod:
Przy dzisiejszym stanie techniki stworzenie fotorealistycznych krajobrazów, pojazdów czy innych przedmiotów nie stanowi problemu. Wciąż istnieją jednak pewne ograniczenia w fotorealistycznym renderowaniu postaci ludzkich; jednak technika jest już bardzo blisko celu i zapewne już za kilka lat postacie stworzone w komputerze i nagrane przez kamerę będą nierozróżnialne. Jak na razie najlepszy pokaz fotorealistycznego renderingu ludzi można było zobaczyć w filmie Final Fantasy oraz w filmikach zawartych w ostatnich częściach gry pod tym tytułem.




Kod:
*Ray tracing (dosłownie: śledzenie promieni) - technika generowania fotorealistycznych obrazów scen trójwymiarowych. Opiera się na analizowaniu tylko tych promieni światła, które trafiają bezpośrednio do obserwatora. W ray tracingu rekursywnym dodatkowo bada się promienie odbite zwierciadlane oraz załamane.

Ponadto umożliwia łatwą realizację CSG, a także wizualizację idealnych, opisywanych formułami matematycznymi obiektów.

Metoda mimo uproszczonego modelu interakcji światła z otoczeniem daje bardzo dobre rezultaty. Jednak ze względu na koszty obliczeniowe, przez wiele lat jej wykorzystanie limitowała moc obliczeniowa komputerów, które były dostępne dla dużych firm, głównie z branży filmowej. Współczesne komputery osobiste są w stanie generować obrazy tą metodą, dostępne są komercyjne jak również darmowe programy np. POV-Ray, Blender.
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 8 Lipiec 2009, 16:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 09:22   

Fotorealistyczna grafika już blisko...

http://www.youtube.com/watch?v=rR8CQxM_LFo

Przyznam się, że przez kilka pierwszych sekund nie mogłem się zdecydować czy to film czy nie...
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #9  Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 12:14   

PL_Andrev napisał/a:
Fotorealistyczna grafika już blisko...

http://www.youtube.com/watch?v=rR8CQxM_LFo

Przyznam się, że przez kilka pierwszych sekund nie mogłem się zdecydować czy to film czy nie...



nie no widać ze gra ale jest mega dobra grafa oby w sh 5 mnie zrzuciło z krzesła
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 12:54   

kołcz napisał/a:
nie no widać ze gra ale jest mega dobra grafa oby w sh 5 mnie zrzuciło z krzesła


Nie zrzuci.
Grafika SH5 pozostanie na podobnym / zbliżonym poziomie. SH5 ma być takim odświeżonym SH4 na Atlantyku. Dojdzie ulepszone sterowanie, nowe pomysły, bardziej szczegółowa grafika, przemodelowane okręty, inaczej (lepiej?) rozwiązane efekty specjalne...
Ale generalnie nie należy się spodziewać full-HD z obsługą DX11.

Bardziej jestem zaintrygowany tym wydawaniem rozkazów w trybie FPP. Może okazać się kaszaną a może to być kolejny przełom w tego typu grach.
Takie eksperymenty się czasami opłacają powodując "kultowość" danego tytułu - vide świetny pomysł trybu SlowMotion w FEAR...

Zobaczymy...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 5 Wrzesień 2009, 13:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #11  Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 12:56   

PL_Andrev napisał/a:
Fotorealistyczna grafika już blisko...

http://www.youtube.com/watch?v=rR8CQxM_LFo

Przyznam się, że przez kilka pierwszych sekund nie mogłem się zdecydować czy to film czy nie...


Ufffff niesamowite, też nie mogłem uwierzyć, że to gra. Ale... poznałem w momencie jak się klapa podniosła i gościu jechał dalej jakby nigdy nic.

Miałem taką sytuację, że m się maska otworzyła w trakcie jazdy (70km/h) :schock . Nie ujedziesz daleko :| , a tym bardziej nie wejdziesz w zakręt.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #12  Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 12:57   

PL_Andrev napisał/a:
kołcz napisał/a:
nie no widać ze gra ale jest mega dobra grafa oby w sh 5 mnie zrzuciło z krzesła


Nie zrzuci.
Grafika SH5 pozostanie na podobnym / zbliżonym poziomie. SH5 ma być takim odświeżonym SH4 na Atlantyku. Dojdzie ulepszone sterowanie, nowe pomysły, bardziej szczegółowa grafika, przemodelowane okręty, inaczej (lepiej?) rozwiązane efekty specjalne...
Ale generalnie nie należy się spodziewać full-HD z obsługą DX11.

Bardziej jestem zaintrygowany tym wydawaniem rozkazów w trybie FFP. Może okazać się kaszaną a może to być kolejny przełom w tego typu grach.
Takie eksperymenty się czasami opłacają powodując "kultowość" danego tytułu - vide świetny pomysł trybu SlowMotion w FEAR...

Zobaczymy...


A co to jest tryb FFP?
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 13:41   

Gregorios napisał/a:
A co to jest tryb FFP?


Mój błąd (już poprawione)
FPP - first person perspective - z perspektywy pierwszej osoby.
Ale czy aby wydać rozkaz zanurzenia będziesz musiał powiedzieć to do konkretnego oficera, a nie nacisnąć na klawiaturze "D", to tego jeszcze nie wiadomo, hehe
 
     
Gregorios 
Oberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 182
Skąd: Warszawa

 #14  Wysłany: 5 Wrzesień 2009, 20:01   

PL_Andrev napisał/a:
Gregorios napisał/a:
A co to jest tryb FFP?


Mój błąd (już poprawione)
FPP - first person perspective - z perspektywy pierwszej osoby.
Ale czy aby wydać rozkaz zanurzenia będziesz musiał powiedzieć to do konkretnego oficera, a nie nacisnąć na klawiaturze "D", to tego jeszcze nie wiadomo, hehe


Aaa...Coś podobnego w małej cząstce jest już chyba Andrev w SH3 (popraw mnie jeśli się mylę). Otóż gdy jesteśmy w przedziale radiowym klikamy na podoficera "radiowca" i możemy wysłać wtedy meldunek. Po wysłaniu meldunku melduje on nam o tym. Oczywiście w SH5 będzie to zapewne inaczej. Dobrze by było żeby w SH5 zrobili to metodą kombinowaną, a więc z pierwszej osoby i klawiszowej. Wiadomo przecież że przy ataku lotniczym liczą się sekundy i szukaj wtedy po pokładzie właściwego oficera. Mam jednak nadzieję że rozwiążą to logicznie i prosto jak mówią.
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 9 Wrzesień 2009, 11:04   

PL_Andrev napisał/a:
Fotorealistyczna grafika już blisko...

http://www.youtube.com/watch?v=rR8CQxM_LFo

Przyznam się, że przez kilka pierwszych sekund nie mogłem się zdecydować czy to film czy nie...


SUBARU

:juppi:
ślini_sie.jpg

(puff tylko ten ohydny model nowej Imprezy, czemu nie GT-ek)

Grafika może i piękna, ale fizyka skopana na maksa :)


PL_Cmd_Jacek napisał/a:

Miałem taką sytuację, że m się maska otworzyła w trakcie jazdy (70km/h) :schock . Nie ujedziesz daleko :| , a tym bardziej nie wejdziesz w zakręt.


A ostała ci sie na miejscu ? Bo mojemu wujaszkowi pofrunęła hen do góry :|
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 9 Wrzesień 2009, 11:09, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #16  Wysłany: 9 Wrzesień 2009, 17:12   

PL_Marco napisał/a:

A ostała ci sie na miejscu ? Bo mojemu wujaszkowi pofrunęła hen do góry :|


Została, strzaskała przednią szybę i zasłoniła całą widoczność. Najlepsze jest to, że stało mi sie tak dwa razy. Ale co się dziwić: składane Renault 19 po powaznym wypadku, naprawione przez naszych fachowców. Ech to były czasy :) .

Teraz to mogę się z tego śmiać, ale wtedy to ufffff :placzus: .
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przełom nadchodzi
PL_Andrev Battlestations: Midway 2 4 Listopad 2009, 19:38
PL_Andrev
Brak nowych postów G.W.X. 4.0 nadchodzi...
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 18 29 Październik 2009, 16:42
PL_Andrev
Brak nowych postów Przełom nastąpił !!!
PL_Andrev Dział ogólny do rozmów na temat SH V 13 25 Kwiecień 2011, 08:04
PL_Andrev
Brak nowych postów Patrol 9 - PS Przełom
01.11.2007 Godz. 18:18-20:18
PL_HUBAL Wykaz Patroli 5 2 Listopad 2007, 20:17
PL_U-96
Brak nowych postów Patrol nr 12 - "ONS-5 i przełom w bitwie o Atlantyk&quo
c0de Jesień 2013 6 14 Październik 2013, 19:37
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów Patrol 34 - "ONS-5 i przełom w bitwie o Atlantyk"
PL_Adm.Lütjens RANKING ZA OKRES ... 0 25 Luty 2013, 23:05
PL_Adm.Lütjens


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group