POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Z dziennika pokładowego U-53
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 22:25   Z dziennika pokładowego U-53

Misja rozpoczęta dnia 22.09.2009 o godzinie 15:30.
Realizm: 100% SH3 Commander 3.2 + GWX 3.0
Czas gry: 1:1

Data: 01.08.1939
Przydział: 2 Flotylla
Baza: Wilhelmshaven
U-Boot: U-53 VIIB

Z dziennika pokładowego U-53:
31.07.1939 - baza Marynarki w Wilhelmshaven

"... rozpoczęto przejmowanie okrętu przez załogę, segregowanie zaopatrzenia oraz wydawanie ostatnich dyspozycji..."

01.08. 1939 - 1 dzień na morzu

17:00 - rozpoczęto przygotowania do wyjścia w morze. Stan osobowy – 5 oficerów, 16 podoficerów, 30 marynarzy oraz 1 fotoreporter.

17:27 - otrzymano rozkazy oraz wytyczne patrolu:

Zadanie: Niedostrzeżone przepłynięcie przez Kanał
Cel: Kwadrat BF19
Odległość do przepłynięcia: 1215 Mil morskich (w jedną stronę)
Szacowany czas podróży w jedną stronę: 93,5 godzin ( prędkość 13 węzłów )

18:00 - start silników. Prędkość 6 węzłów, płyniemy za niszczycielem Z-31

18:30 - zwrot na 90 stopni E, zwiększenie prędkości do 10 węzłów.

18:40 - zwrot na 60 stopni NEE.

18:50 - zwrot na 15 stopni N.

19:40 - Wpływamy na Morze Północne. Zwiększamy prędkość do 14 węzłów.

20:00 - Narada z oficerami. Ustalamy plan przejścia przez Dover. Po zwrocie planowanym na 23:30 przyspieszamy do maksymalnej prędkości, aby przejść Dover w nocy.

20:40 - Zmiana kursu na 300 NNW

20:50 - Dym na horyzoncie. Namiar 350.

21:20 - Cel zidentyfikowany jako niemiecki duży frachtowiec "Fauke" kurs 300 NNW.

23:30 - Zmiana kursu na 260 W. Zwiększamy prędkość do maksymalnej.

0:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN9559
Przepłynięto: 77 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

Podsumowanie dnia:
Przepłynięto: 77 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Pozostało: 1128 Mil morskich
Szacowany czas podróży: 64 godzin ( prędkość 18 węzłów )


1.JPG
Wypływamy z Wilhelmshaven
Plik ściągnięto 18 raz(y) 40.88 KB

2.JPG
Zaobserwowany pożar na jednym z parowców
Plik ściągnięto 18 raz(y) 15.52 KB

3.JPG
Zachód Słońca
Plik ściągnięto 10 raz(y) 21.87 KB

4.JPG
Bootsmann Heinrich Gabelmann obserwuje SS Fauke
Plik ściągnięto 19 raz(y) 15.58 KB

5.JPG
Mapa
Plik ściągnięto 19 raz(y) 110.49 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 28 Wrzesień 2009, 20:56, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 22:29   

No i to mi się podoba - Finiasty nic nie "sknocił" a nawet foty pozamieszczał...
 
     
PL_bejkolczasty 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 70
Skąd: Szczecin

 #3  Wysłany: 23 Wrzesień 2009, 20:42   

O co chodzi z tymi dziennikami pokładowymi ?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 23 Wrzesień 2009, 20:46   

Cytat:
Misja rozpoczęta dnia 22.09.2009 o godzinie 15:30.
Realizm: 100% SH3 Commander 3.2 + GWX 3.0
Czas gry: 1:1



Kompresja czasu w grze 1:1

To znaczy, że jak jest wpis o

Cytat:
20:50 - Dym na horyzoncie. Namiar 350.

21:20 - Cel zidentyfikowany jako niemiecki duży frachtowiec "Fauke" kurs 300 NNW.

23:30 - Zmiana kursu na 260 W. Zwiększamy prędkość do maksymalnej.


To znaczy, że między Dymem, a identyfikacją mija 30 minut W REALNYM ŚWIECIE!... A między zidentyfikowaniem celu, a zmianą kursu 2h i 10 minut gry W REALNYM ŚWIECIE.

Kompresja czasu CAŁY CZAS x1


Za około 9 godzin gry będę pod Dover... Ale emocje :D
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 23 Wrzesień 2009, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #5  Wysłany: 23 Wrzesień 2009, 23:27   

podziwiam siedzisz cały czas przed kompem czy raczej chodzisz po domu i herbatkę sobie robisz? :p
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 23 Wrzesień 2009, 23:45   

Bardziej to drugie, ale caly czas w zasięgu głośnika komputera.. Choć teraz np. gadałem z Pawliczkiem i sobie płynąłem...
Mam po prostu włączony SH3, robię swoje, ale co jakiś czas zerkam i samemu wyciągam lornetkę. I tak powoli idzie.... 5h do Dover.... Powoli się zbliża :D
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 23 Wrzesień 2009, 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #7  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 00:56   

nieźle :8)
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:34   

02.08.1939 - 2 dzień na morzu

0:15 - Wysłano do BdU pozycję oraz plan przejścia przez Dover.

0:52 - Odebrano od BdU akceptację planu.

4:45 - Wschód Słońca

6:00 - Zmiana wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN8322
Przepłynięto: 106 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

8:15 - Na horyzoncie widać dymy. Namiar 20. Grupa statków, prawdopodobnie kierująca się do Holandii. Decydujemy się na opłynięcie grupy. Obliczenia pokazują, że przez spotkanie spóźnimy się do Dover o około godzinę. Planowany czas przejścia 2:00.

11:20 - Dym na namiarze 270. Nie zbliżamy się.

11:45 - Utracono kontakt z celem.

12:00 - Zmiana wachty.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN8291
Przepłynięto: 106 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

15:46 - Dym na horyzoncie. Namiar 270. Nie zbliżamy się.

15:55 - Utracono kontakt z celem.

18:00 - Zmiana wachty.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN8491
Przepłynięto: 105 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

0:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat AN7992
Przepłynięto: 106 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

Podsumowanie dnia:
Przepłynięto: 423 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0

Podsumowanie rejsu:
Przepłynięto: 500 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Pozostało: 715 Mil morskich
Szacowany czas podróży: 40 godzin ( prędkość 18 węzłów)


1.JPG
Załoga na wachcie
Plik ściągnięto 8 raz(y) 51.71 KB

2.JPG
Zachód słońca
Plik ściągnięto 13 raz(y) 27.8 KB

3.JPG
Mapa
Plik ściągnięto 11 raz(y) 110.49 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 28 Wrzesień 2009, 21:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 16:08   

Eeee... nie za szybko idziesz? 18 węzłów to chyba nie jest prędkością "ekonomiczną"...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #10  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 16:23   

A kto mówi, że idę ekonomiczną?

Sprawdź 1 dzień, godzina 20:00
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 13:42   

03.08.1939 - 3 dzień na morzu

0:02 - Zauważono statek. Namiar 17. Frachtowiec, około 6000 BRT. Kurs 60. Opływamy go południem.

0:14 - Wracamy na kurs. 35 mil do Dover.

1:04 - Zauważono statek. Namiar 325. Frachtowiec, około 2000 BRT. Kurs 60. Opływamy go północą.

1:17 - Wracamy na kurs 17km do Dover. Widzimy pierwsze światła latarni.

1:20 - Widzimy światła latarni Dover. Zauważono też statek.

1:39 - Zauważono statek-latarnię stojący na redzie Dover

2:30 - Utracono kontakt ze światłami Dover i statku-latarni

3:00 - Zmiana kursu na 258 WSW.

3:40 - Zauważono statek. Namiar 008. Holownik i frachtowiec, około 2000 BRT. Kurs 90. Opływamy ich południem.

3:55 - Wracamy na kurs.

4:19 - Zauważono statek. Namiar 004. Duży frachtowiec, około 16000BRT. Kurs 90. Opływamy ich południem.

4:30 - Wracamy na kurs. Zaczyna świtać.

5:35 - Wschód Słońca.

6:00 - Zmiana Wachty.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF3266
Przepłynięto: 107 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

7:56 - Zauważono statek. Namiar 337. Rudowiec, około 8000 BRT. Kurs 90. Opływamy go północą.

8:07 - Wracamy na kurs.

8:20 - Zauważono żagiel. Namiar 50. Mijamy go w dużej odległości

8:35 - Stracono kontakt z żaglowcem.

11:31 - Próbne zanurzenie alarmowe. Zejście na 54 metry w niecałe 60 sekund.

11:35 - Osiadamy na dnie, głębokość 64 metry. Operator hydrofonu melduje tylko 1 kontakt na namiarze 280.

11:40 - Próbne wyjście na głębokość peryskopową bez użycia silników.

11:45 - Okręt wytrymowany na głębokości peryskopowej. Brak celów w polu widzenia. Wynurzamy się i wracamy na kurs.

12:00 - Zmiana wachty.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF3292
Przepłynięto: 100 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0,5 mili
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

12:35 - Zauważono statek. Namiar 324. Frachtowiec około 8000 BRT. Kurs 90. Opływamy go północą.

12:43 - Wracamy na kurs.

12:52 - Zauważono dwa statki. Namiar 004. Barka 300 BRT i Holownik 1100 BRT. Kurs 90. Opływamy je południem.

13:05 - Wracamy na kurs.

14:17 - Zauważono statek. Namiar 279. Kurs 260. Frachtowiec 2500 BRT. Trzymamy kurs pilnując dystansu od celu.

14:35 - Utracono kontakt z frachtowcem.

15:19 - Zauważono statek. Namiar 337. Kurs 90. Frachtowiec 2200 BRT. Opływamy go północą.

15:24 - Wracamy na kurs.

18:00 - Zmiana wachty.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF3514
Przepłynięto: 107 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 18 węzłów.
Brak kontaktów.

20:45 - Zachód Słońca.

21:15 - Minięto ostatni punkt nawigacyjny przez Kanał. Zmniejszamy prędkość do 14 węzłów.

0:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF2657
Przepłynięto: 92 Mile morskie, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.
Brak kontaktów.

Podsumowanie dnia:
Przepłynięto: 406 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0,5 mili

Podsumowanie rejsu:
Przepłynięto: 906 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0,5 mili.
Pozostało: 308,5 Mili morskiej
Szacowany czas podróży: 22 godziny ( prędkość 14 węzłów)


1.JPG
Światła Dover
Plik ściągnięto 11924 raz(y) 12.36 KB

2.JPG
Światła Dover
Plik ściągnięto 11924 raz(y) 10.85 KB

3.JPG
statki w ciemności
Plik ściągnięto 11924 raz(y) 13.19 KB

4.JPG
Żaglówka
Plik ściągnięto 11924 raz(y) 6.5 KB

8.JPG
Statki na horyzoncie
Plik ściągnięto 11924 raz(y) 9.1 KB

5.JPG
Oberfahnrich zur See Wolfgang Eisenholtz nad mapą
Plik ściągnięto 10 raz(y) 52.64 KB

6.JPG
Załoga na pozycjach podczas próbnego alarmu
Plik ściągnięto 7 raz(y) 61.9 KB

7.JPG
Zaraz po wynurzeniu
Plik ściągnięto 13 raz(y) 52.81 KB

9.JPG
Mapa
Plik ściągnięto 10 raz(y) 109.81 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 28 Wrzesień 2009, 21:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 13:45   

Finiasty czemu nie atakowałeś?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 13:59   

Cytat:
03.08.1939
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 14:49   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
03.08.1939


Przepraszam...
:zawstydzony:
To wszystko tłumaczy, hehe...

Ale że Wam się chciało, i to jeszcze bez możliwości ataku na cel...
 
     
PL_Sheep 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 284
Skąd: Jaworzno

 #15  Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 20:44   

Finek jedną gafe jednak zaliczyłeś U-53 wypłynął w swój pierwszy bojowy patrol jako jeden z ostatnich okrętów (29 sierpnia) :)

Pod Dover to raczej w szkolnym rejsie by się nie wypuszczał.
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 22:05   

Jaki szkolny rejs? Test, czy da się niezauważonym przez Dover przejść... Super tajna misja. I pewnie 29 mnie wypuszczą, bo jak wrócę, potem 20 dni czekania, to 29 pewnie wyjdę w pierwszy WŁAŚCIWY patrol bojowy.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 27 Wrzesień 2009, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Sheep 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 284
Skąd: Jaworzno

 #17  Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 19:54   

Nieźle wybrnąłeś
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #18  Wysłany: 29 Wrzesień 2009, 23:35   

04.08.1939 - 4 dzień na morzu

0:05 - Wysyłany do BdU meldunek o przepłynięciu najcieńszej części kanału

0:17 - Odebrano od dowództwa potwierdzenie otrzymania meldunku.

6:00 - Zmiana Wachty. Wschód Słońca.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF2578
Przepłynięto: 83,5 Mili morskiej, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.
Brak kontaktów.

11:12 - Zauważono statek. Namiar 93. Kurs 90. Frachtowiec około 5000 BRT. Nie zmieniamy kursu.

11:30 - Utracono kontakt z celem.

12:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF2719
Przepłynięto: 83,5 Mili morskiej, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.
Brak kontaktów.

17:01 - Zauważono statek. Namiar 46. Mały parowiec 3300 BRT. Kurs 210. Zbliżamy się.

17:20 - Maszyny stop. Przepuszczamy parowiec. Brytyjski. SS Nexus.

17:25 - Pozorowany atak torpedowy z wynurzenia na brytyjski parowiec.

17:30 - Uruchomienie silników. Prędkość 14 węzłów.

17:57 - Utracono kontakt z parowcem.

18:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF1958
Przepłynięto: 80,5 Mili morskiej, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.
Brak kontaktów.

21:25 - Zachód Słońca.

22:10 - Zbliżamy się do granicy szelfu kontynentalnego. Zmiana kursu na 240. 92 metry wody pod kilem

22:30 - 180 metrów wody pod kilem.

23:00 - 170 metrów wody pod kilem.

23:30 - 290 metrów wody pod kilem.

23:45 - 400 metrów wody pod kilem. Silniki stop. Osiągnięto zadaną pozycję. Wysyłamy meldunek do sztabu.

0:00 - Zmiana Wachty.

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF1897
Przepłynięto: 80,5 Mili morskiej, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 0 węzłów.
Brak kontaktów.

Podsumowanie dnia:
Przepłynięto: 328 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0 mil

Podsumowanie rejsu:
Przepłynięto: 1234 Mile morskie, z czego w zanurzeniu - 0,5 mili.
Pozostało: -/-
Szacowany czas podróży: -/-


1.JPG
Mapa nawigacyjna
Plik ściągnięto 15 raz(y) 41.9 KB

2.JPG
SS Nexus się zbliża...
Plik ściągnięto 14 raz(y) 33.46 KB

3.JPG
SS Nexus widziany przez UZO
Plik ściągnięto 16 raz(y) 17.31 KB

4.JPG
"Teraz już nie dożyjemy zejścia do dna" - powiedział jeden z podoficerów
Plik ściągnięto 24 raz(y) 31.83 KB

5.JPG
Mapa
Plik ściągnięto 9 raz(y) 111.88 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 30 Wrzesień 2009, 00:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #19  Wysłany: 1 Październik 2009, 16:25   

05.08.1939 - 5 dzień na morzu

5:18 - Otrzymano nowe rozkazy. Mamy sprawdzić możliwości zanurzeniowe okrętu.

5:45 - Narada z oficerami.

6:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF1897
Przepłynięto: 0 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 0 węzłów.
Brak kontaktów.

6:35 - Wschód Słońca.

6:40 - Uruchomiono silniki. Prędkość 14 węzłów. Kurs 0 N.

7:02 - Zanurzenie. 200 metrów pod kilem.

7:05 - Na 30 metrach dochodzi do przecieku na rufie. Zawór nie chce się zamknąć. Wynurzamy się.

12:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF1897
Przepłynięto: 5 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 0 węzłów.

12:50 - Kolejne zanurzenie próbne. Znów mamy przeciek na rufie z tego samego zaworu.

15:42 - Oberfahnrich zur See Herbert Linder raportuje, że nie da się naprawić zaworu na morzu, co uniemożliwia

próbę głębokiego zanurzenia.

15:50 - Narada z oficerami. Decydujemy przekazać tą wiadomość do BdU.

16:27 - Otrzymano wiadomość. Mamy wracać do bazy.

16:40 - Ruszamy. Kurs 86, Prędkość 14 węzłów.

18:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF1896
Przepłynięto: 20 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.

18:30 - Ćwiczenia awaryjne. Człowiek za burtą, pożar w maszynowni. Ćwiczenia artyleryjskie.

19:00 - Po zakończeniu ćwiczeń prawy silnik nie chce się uruchomić. Płyniemy na jednym silniku 7 węzłów

23:20 - Znaleziono przyczynę awarii i usunięto ją. Uruchamiamy drugi silnik.

0:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF1973
Przepłynięto: 41 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.

Podsumowanie dnia:
Przepłynięto: 46 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0 mil

Podsumowanie rejsu:
Przepłynięto: 1280 Mile morskie, z czego w zanurzeniu - 0,5 mili.
Pozostało: 1186 mil
Szacowany czas podróży: 85 godzin (prędkość 14 węzłów)


1.JPG
Plik ściągnięto 15 raz(y) 110.4 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #20  Wysłany: 3 Październik 2009, 23:45   

06.08.1939 - 6 dzień na morzu

1:13 - Kontakt. Statek, daleko. Namiar 45.

1:20 - Utracono kontakt. Cel niezidentyfikowany

1:30 - Kontakt. Namiar 13. Średni frachtowiec 5000 BRT. Kurs 30 NNE. Zmieniamy kurs na 120 ESE.

1:52
- Wracamy na kurs. Delikatna korekcja trasy. Kurs 76 ENE. Wybrano trasę krótszą o 10 mil.

2:08 - Utracono kontakt z celem.

2:27 - Kontakt. Namiar 21. 2 statki rybackie. Kurs 270.

2:51 - Utracono kontakt z celem.

6:00 - Zmiana Wachty

Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF2744
Przepłynięto: 80 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.

6:30 - Wschód Słońca

12:00 - Zmiana Wachty
Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF2814
Przepłynięto: 84 Mile morskie, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 14 węzłów.

12:20 - Kolejne problemy z prawym dieslem. Płyniemy na 1 silniku. Prękość 10 węzłów.

15:40 - Zwiększamy obroty lewego silnika. Prędkość 13 węzłów.

18:00 - Zmiana Wachty
Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF2594
Przepłynięto: 74 Mile morskie, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 13 węzłów.

21:13 - Usterka prawego silnika została zlokalizowana. Mechanicy twierdzą, że brakuje części do naprawy, a

prowizoryczna naprawa będzie kłopotliwa i niebezpieczna w eksploatacji. Zalecają powrót do bazy na jednym silniku.

21:30 - Zachód Słońca.

0:00 - Zmiana Wachty
Warunki pogodowe: Częściowe zachmurzenie, siła wiatru 4m/s stan morza 2.
Pozycja: Kwadrat BF2655
Przepłynięto: 68 Mile morskie, z czego w zanurzeniu - 0
Prędkość: 12 węzłów.

Podsumowanie dnia:
Przepłynięto: 306 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0 mil

Podsumowanie rejsu:
Przepłynięto: 1586 Mil morskich, z czego w zanurzeniu - 0,5 mili.
Pozostało: 850 mil
Szacowany czas podróży: 66 godzin (prędkość 13 węzłów)


1.JPG
Napotkana łódź rybacka
Plik ściągnięto 11748 raz(y) 4.5 KB

2.JPG
Mapa... Już mniej niż 3 dni drogi do domu...
Plik ściągnięto 11748 raz(y) 101.87 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Z dziennika pokładowego U-51
PL_HUBAL Ogólnie o Silent Hunter III 160 12 Luty 2010, 15:50
Adiq
Brak nowych postów Z Dziennika pokładowego U-35
marek238 Ogólnie o Silent Hunter III 1 1 Luty 2010, 09:34
PL_HUBAL
Brak nowych postów Pytanie odnośnie fal i strzelania z działka pokładowego.
GatlingPL Pytania i odpowiedzi 3 25 Kwiecień 2014, 21:11
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 53
Piraci z Karaibów
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 13 Kwiecień 2008, 13:07
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-53 Patrol 1 (Nowy kapitan)
IV 41
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 50 13 Grudzień 2014, 10:34
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 53 - Srodkowy Atlantyk
PL_Cmd_Jacek Wykaz patroli 0 19 Listopad 2009, 22:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Patrol 53 - Konwój nadzieji
PL_David Wykaz patroli 0 14 Listopad 2007, 14:24
PL_David


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group