POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Zmęczenie załogi
Autor Wiadomość
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #1  Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 21:38   Zmęczenie załogi

Czy ktoś zna jakiś mod lub wie jak zrobić aby załoga w CZASIE 1:1 męczyła się w sposób normalny :?

Pytam dlatego gdyż w SHIII gram bez kompresji czasu i wkurza mnie MAKABRYCZNIE gdy raptem po kilku godzinach płynięcia cała załoga jest padnięta. Dodam że stosuje wachty 6 godzin na 6 godzin.
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 21:49   Re: Zmęczenie załogi

PL_HUBAL napisał/a:
Czy ktoś zna jakiś mod lub wie jak zrobić aby załoga w CZASIE 1:1 męczyła się w sposób normalny :?

Pytam dlatego gdyż w SHIII gram bez kompresji czasu (...)


Z tego co wiem, przy kompresji czasu zmiany wachty odbywają się jakby "automatycznie" - co przekłada się na to, że załoga męczy się znacznie wolniej...
I jest to sensowne, bo jak grasz 1:1 to męczy się dość szybko.

Czy NA POWAŻNIE grasz bez kompresji czasu?
Czyli do brzegów Dover płyniesz rzeczywiste 3-4 dni???
A co po powrocie do portu i urlopowaniu załogi? Robisz sobie przerwę na 2 tygodnie?
:lol :lol :lol
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 21:52   

Kod:
[CREW_0] ;SEAMAN
MoraleMin=0.30
MoraleMax=0.60
MoraleStep=0.05
FatigueMin=0
FatigueMax=0.80
FatigueStep=0.031
CoefMorale=0.4
CoefFatigue=0.21
QualEffect=1
Hp=10
Wounded=-0.02
Dead=-0.05
SunkShips=0.1
TorpedoHit=0.05
Experience=0



w Basic.cfg znalazłem coś takiego... I interesuje mnie wartość:
FatigueStep=0.031
CoefFatigue=0.21
Może warto ją obniżyć?



Sam jestem chętny na taki "patrol" i poeksperymentuję



EDIT

Lub też zwiększyć ilość "Fatigue"
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 15 Wrzesień 2009, 22:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #4  Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 22:46   

Andrev podam Tobie przykład:


Na samym początku ustalam system wacht, tak aby każda zmiana miała swój odpowiednik odpoczywający w kojach i tak np: gdy pracuje na dieslach w przedziale elektryków zostawiam jednego marynarza na wachcie aby doglądał maszyn, po przejściu na elektryki chłopaki z diesli dokańczają swoją wachtę na elektrykach a ten jeden marynarz przechodzi na diesle.

Samo wyznaczenie wacht, zajmuje około 20 minut, a w tym samym czasie jest prowadzona nawigacja z kanale portowym. Wyjście z portu zajmuje około 30-40 minut w zależności jaki port, no a potem trzymanie wacht i ich zmiana. U mnie chłopaki zawsze jeżdżą 6 godzin na wachcie 6 godzin w kojach. po 6 godzinach wachty zmieniam RĘCZNIE tak aby mieć pewność że wszystkich pozmieniałem.

A naprawdę polecam Tobie spróbować zagrać choćby jeden patrol w czasie 1:1 zobaczysz jaka frajda :||

Jako ciekawostkę napiszę gdy podczas wychodzenia bodajże z Brestu "przez przypadek" najechałem na sieci przeciwtorpedowe to doznałem takich uszkodzeń ze "musiałem" wrócić do portu i stałem przy nabrzeżu 12 godzin zanim chłopaki ponaprawiali mi uszkodzenia. Czujesz klimat :? :? :? :|| gdy skończyli naprawę to już tylko 2 dni podroży do wyznaczonego kwadratu patrolowania, i spędzone kolejne 2 dnia na bezowocnym poszukiwaniu żeglugi nieprzyjaciela, no i oczywiście powrót bodajże 2,5 dnia. Po takim jednym patrolu uwierz mi człowiek się czuje naprawdę zmęczony, a dodatkowo gdy się kręcisz jak g**** w przeręblu i nic nie możesz zatopić to Twoja frustracja wszechobecną nuda dopełnia smaczku gry :)


Kampanie SHII przeszedłem w czasie 1:1...ostatnia misje w Kampanii gdzie uciekasz U-Bootem do Argentyny grałem ponad miesiąc....
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #5  Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 22:54   

Oooo, Hubal, jesteś hardokorem! :8) i w dodatku masochistą. Albo jednym i drugim. :lol Tak czy inaczej - Respect przez duże "R". To się nazywa miłość do pływania! :8)
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 23:29   

A ja testuję... na razie 90 minuta rejsu. Właśnie opuszczam Wilhelmhaven... Na razie zmęczenie jak planowane....



Cytat:
2 dni podroży do wyznaczonego kwadratu patrolowania, i spędzone kolejne 2 dnia na bezowocnym poszukiwaniu żeglugi nieprzyjaciela,



2 dni? Co tak krótko?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 15 Wrzesień 2009, 23:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 16 Wrzesień 2009, 11:10   

Pierwszy test zakoczony średnim powodzeniem... Udało mi się zmniejszyć szybkość zmęczenia do zadowalającego rezultatu (1.jpg).... Ale o tyle samo procent zmniejszyła się szybkość snu (2.jpg)... Teraz muszę poszukać "mnożnika snu" i go podkręcić... Swoją drogą... Gra zakłada chyba, ze w torpedowni cały czas ciężko pracują...

Swoją drogą, ten test był jak Ogame... Budzik nastawiony na 4:00, aby zmienić załogę....


Kod:
[FATIGUE_COEF]
;comp0 tower
RegularFactor00=0.001
SpecificFactor00=0.01
BadWeather0=0.02


Myślę, czy może nie zmniejszyć zmęczenia w przedziałach, a tamto zostawić normalnie...

EDIT

Cytat:
;comp6 bow rest
SpecificFactor60=-0.0000003
SpecificFactor61=-0.0000003

;comp7 stern rest
SpecificFactor70=-0.0000003
SpecificFactor71=-0.0000003


;] Odpoczynek :D

1.JPG
Ciut zaspałem z tą zmianą...
Plik ściągnięto 66 raz(y) 121.52 KB

2.JPG
Śpiochy.... Chyba, że balowali przez całe 6 godzin...
Plik ściągnięto 72 raz(y) 120.21 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 16 Wrzesień 2009, 11:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_Sheep 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 284
Skąd: Jaworzno

 #8  Wysłany: 16 Wrzesień 2009, 22:09   

To ty chyba w shIII zacząłeś grać odrazu jak się gra pojawiła a nkomu się nie przyznawałeś :)
_________________

 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 10:24   

sam pogrzebałem w tych plikach, spędziłem tam trochę czasu i pozmieniałem na własną rękę, takie rzeczy jak:
-za 24h patrolowania kwadratu i powrócenie do portu (ręcznie) - dostaje renown
-obniżyłem wymagania co do awansu dla załogi o połowę. W rzeczywistości bowiem, awansujemy tylko oficerów i podoficerów i awansów już nie starcza dla zwykłych ludków :)
-zmęczenie nie może spaść poniżej 30% (przedtem było to 20%)
Więcej chyba nie ma sensu zmieniać
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #10  Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 19:53   

A tutaj mały plik szykowany na 24h Hubala (wersja do SH3 GWX i SH3 Commander)... Plik zakłada, że w każdym przedziale trzymana jest wachta, a więc obniżyłem też zmęczenie w torpedowaniach...

Finek24h.rar
Pobierz Plik ściągnięto 326 raz(y) 11.42 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów Przydzielanie załogi
wielkie odkrycie ;)
PL_Marco Ogólnie o Silent Hunter III 5 12 Maj 2009, 06:41
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Mod: Nowe mundury dla załogi
Mod SH5 Conus' Graphic Mod 1.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 2 13 Marzec 2010, 19:51
PL_Andrev
Brak nowych postów Prośba o upload plików głosów załogi
PL_fox6 Dodatki, mody i modowanie 0 6 Listopad 2012, 23:50
PL_fox6
Brak nowych postów Schnellboot, czyli o umiejętnościach załogi słów kilka ...
Zbik Dział ogólny do rozmów na temat SH V 14 28 Marzec 2010, 00:40
kołcz
Brak nowych postów Tablica ku pamięci załogi ORP Orzeł w Tallinie
Grom Książki, zdjęcia, filmy wojenne oraz ciekawostki historyczne 0 26 Wrzesień 2006, 01:55
Grom
Brak nowych postów Mod Ui-Boat V5.02 - Menadżer załogi
Kraldo Pytania i odpowiedzi 0 29 Czerwiec 2012, 07:17
Kraldo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group