POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
NYGM Tonnage War Mod
Autor Wiadomość
PL_Markow 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 48
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Piła

 #1  Wysłany: 15 Październik 2009, 00:55   NYGM Tonnage War Mod

EDIT: PL_Cmd_Jacek: Temat wydzielony, ponieważ dotyczy innego moda.

... mod NYGM jak tam po testach
napisz co i jak instalowaleś bo nie dokońca wiem co mam ściagnąć by tego moda uruchomić
... czy wszystkie 7 części ze stronki
http://www.subsim.com/mods1/nygm/

1. NYGM_Tonnage_War_V2.5_Full_Version.7z (Essential, 322 MBytes)
2. NYGM3_2.7z (Essential, 84 MBytes)
3. NYGM3_3.7z (Essential, 17 MBytes)
4. IABLShips_NYGM3.7z (Optional, 13 MBytes)
5. NYGM HiRes Submarines.7z (Optional, 101 MBytes)
6. Hitman_Optics_NYGM_3.2.7z (Optional, 2 MBytes)
7. SH3_Commander_Updates_for_NYGM.7z (Optional, 0.07 MByte)

Jacku napisz jak możesz :8)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 26 Październik 2009, 19:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 15 Październik 2009, 08:40   

Markow napisał/a:
... mod NYGM jak tam po testach
napisz co i jak instalowaleś bo nie dokońca wiem co mam ściagnąć by tego moda uruchomić
... czy wszystkie 7 części ze stronki
http://www.subsim.com/mods1/nygm/

1. NYGM_Tonnage_War_V2.5_Full_Version.7z (Essential, 322 MBytes)
2. NYGM3_2.7z (Essential, 84 MBytes)
3. NYGM3_3.7z (Essential, 17 MBytes)
4. IABLShips_NYGM3.7z (Optional, 13 MBytes)
5. NYGM HiRes Submarines.7z (Optional, 101 MBytes)
6. Hitman_Optics_NYGM_3.2.7z (Optional, 2 MBytes)
7. SH3_Commander_Updates_for_NYGM.7z (Optional, 0.07 MByte)

Jacku napisz jak możesz :8)


Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na mnie ten mod, także pogram na nim o wiele dłużej niż z WAC. Myślę, że wciągnie mnie tak jak kiedyś GWX.

Ściągasz wszystkie pliki i instalujesz za pomocą JGSME, w kolejności podanej wyżej. Nie instalowałem tylko opcji 6, z tego powodu, że chcę ćwiczyć ręczne namierzenia takie jak w UTW, a ta opcja zmienia zupełnie sposób zbierania danych do ataku.

Teraz to co mi się podoba:
- realizm !!! - np. jeżeli zatrzymasz u-boota, to okręt zaczyna tonąć, musisz być cały czas w ruchu, co najmniej 2w. Przy 1w. tonięcie jest wolniejsze, ale jest. Z drugiej strony grając z SH3 Commanderem (pliki konfiguracyjne do niego są w opcji 7), z włączoną opcją "Malfunction&Sabotage", coś się zepsuła w trakcie jednego patrolu i okręt trzymał trym dopiero przy 4w. musiałem wrócić i naprawić w porcie.
- szybkość wgrywania - patrol wgrywa się co najmniej 50% szybciej niż, GWX albo WAC
- sposób zarządzania awariami - zmieniony i bardziej realistyczny, grupa awaryjna nie jest już tak istotna, liczy się kogo masz w danym przedziale, bo to oni naprawiają twój okręt

To co mi przeszkadza:
- grafika otoczenia (woda, chmury itd), szczególnie w nocy, gdzie morze świeci się jak psu jajca, dokładnie jak w podstawce. Lecz jest na to sposób - ściągnąłem wyśmienitego moda zmieniającego grafikę środowiska: M.E.P. 2.1 i wszystko wygląda teraz prześlicznie.

Jestem dopiero po 2 patrolach więc zobaczymy co się będzie działo dalej. Na razie mogę NYGM Tonnage War polecić.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #3  Wysłany: 15 Październik 2009, 09:41   

M.E.P. 2.1? Plastikowa woda, cukierkowe oświetlenie i białe chmury o świcie/zmierzchu? :schock Bleee...! Dziękuję postoję. :) Jeszcze nie spotkałem moda środowiskowego, który byłby naprawdę dobry.
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 15 Październik 2009, 10:17   

Storm87 napisał/a:
M.E.P. 2.1? Plastikowa woda, cukierkowe oświetlenie i białe chmury o świcie/zmierzchu? :schock Bleee...! Dziękuję postoję. :) Jeszcze nie spotkałem moda środowiskowego, który byłby naprawdę dobry.


Hmm, wszystko kwestia gustu. Mnie puki co najbardziej się podoba właśnie ta modyfikacja.

dla zainteresowanych tu jest link do tematu opisującego MEP
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=156259

zresztą dam parę screenów

1-9.jpg
z subsim.com
Plik ściągnięto 45 raz(y) 34.3 KB

7.jpg
z subsim.com
Plik ściągnięto 49 raz(y) 84.27 KB

5-2.jpg
z subsim.com
Plik ściągnięto 38 raz(y) 47.38 KB

swit.jpg
w trakcie patrolu - Północy Atlantyk - świt
Plik ściągnięto 53 raz(y) 35.25 KB

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Markow 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 48
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Piła

 #5  Wysłany: 15 Październik 2009, 22:40   

ok super
mała wymiana zdań jak najbardziej wskazana
Koledzy korzystacie z SH3 Comander ?
Można cos więcej , a może linka ?
_________________

 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #6  Wysłany: 15 Październik 2009, 23:00   

Wiemy, znamy, historię M.E.P. śledzę na bieżąco i nie widzę ze strony twórców zbytnich postępów. :slabe Ale co kto woli. :)
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 16 Październik 2009, 10:44   

Markow napisał/a:
ok super
mała wymiana zdań jak najbardziej wskazana
Koledzy korzystacie z SH3 Comander ?
Można cos więcej , a może linka ?


Korzystam i bardzo go sobie cenię. Linka znajdziesz tutaj:

http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=147237
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #8  Wysłany: 26 Październik 2009, 19:45   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Markow napisał/a:
... mod NYGM jak tam po testach
napisz co i jak instalowaleś bo nie dokońca wiem co mam ściagnąć by tego moda uruchomić
... czy wszystkie 7 części ze stronki
http://www.subsim.com/mods1/nygm/

1. NYGM_Tonnage_War_V2.5_Full_Version.7z (Essential, 322 MBytes)
2. NYGM3_2.7z (Essential, 84 MBytes)
3. NYGM3_3.7z (Essential, 17 MBytes)
4. IABLShips_NYGM3.7z (Optional, 13 MBytes)
5. NYGM HiRes Submarines.7z (Optional, 101 MBytes)
6. Hitman_Optics_NYGM_3.2.7z (Optional, 2 MBytes)
7. SH3_Commander_Updates_for_NYGM.7z (Optional, 0.07 MByte)

Jacku napisz jak możesz :8)


Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na mnie ten mod, także pogram na nim o wiele dłużej niż z WAC. Myślę, że wciągnie mnie tak jak kiedyś GWX.

Ściągasz wszystkie pliki i instalujesz za pomocą JGSME, w kolejności podanej wyżej. Nie instalowałem tylko opcji 6, z tego powodu, że chcę ćwiczyć ręczne namierzenia takie jak w UTW, a ta opcja zmienia zupełnie sposób zbierania danych do ataku.

Teraz to co mi się podoba:
- realizm !!! - np. jeżeli zatrzymasz u-boota, to okręt zaczyna tonąć, musisz być cały czas w ruchu, co najmniej 2w. Przy 1w. tonięcie jest wolniejsze, ale jest. Z drugiej strony grając z SH3 Commanderem (pliki konfiguracyjne do niego są w opcji 7), z włączoną opcją "Malfunction&Sabotage", coś się zepsuła w trakcie jednego patrolu i okręt trzymał trym dopiero przy 4w. musiałem wrócić i naprawić w porcie.
- szybkość wgrywania - patrol wgrywa się co najmniej 50% szybciej niż, GWX albo WAC
- sposób zarządzania awariami - zmieniony i bardziej realistyczny, grupa awaryjna nie jest już tak istotna, liczy się kogo masz w danym przedziale, bo to oni naprawiają twój okręt

To co mi przeszkadza:
- grafika otoczenia (woda, chmury itd), szczególnie w nocy, gdzie morze świeci się jak psu jajca, dokładnie jak w podstawce. Lecz jest na to sposób - ściągnąłem wyśmienitego moda zmieniającego grafikę środowiska: M.E.P. 2.1 i wszystko wygląda teraz prześlicznie.

Jestem dopiero po 2 patrolach więc zobaczymy co się będzie działo dalej. Na razie mogę NYGM Tonnage War polecić.


Ja mam do Was pytanko ściągnąłem,zainstalowałem według tego wzoru na czyste SH3 ale coś mi to nie hula port pusty i w ogóle wrzucam wszystko po kolei i te poprzednie mody robią się tak jak by nie aktywne co może być....
_________________

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #9  Wysłany: 26 Październik 2009, 22:22   

Cytat:
Ja mam do Was pytanko ściągnąłem,zainstalowałem według tego wzoru na czyste SH3 ale coś mi to nie hula port pusty

Zawsze zaczynam grę poza portem, więc nie wiem jak bardzo powinien być zawalony jednostkami.
Cytat:
... i w ogóle wrzucam wszystko po kolei i te poprzednie mody robią się tak jak by nie aktywne co może być....

To nie oznacza, że mody stają się nieaktywne, tylko daje informacje, że mod został zmodyfikowany przez kolejny. Z pewnością miałeś w trakcie instalacji informację, że pewne pliki zostały już zmienione.

Popłyń jakiś patrol, zwróć uwagę na zachowanie u-boota pod wodą oraz na skuteczność eskorty - są naprawdę dobrzy.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #10  Wysłany: 9 Kwiecień 2010, 11:07   

Dlaczego nie mogę w NYGM 3.0 przełączyć z zapalnika magnetycznego na kontaktowy? Czy to bug?
_________________
Łuki
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #11  Wysłany: 9 Kwiecień 2010, 15:34   

Cytat:
Dlaczego nie mogę w NYGM 3.0 przełączyć z zapalnika magnetycznego na kontaktowy? Czy to bug?


Nie, to celowe działania, mające symulować niepewne działanie niemieckich torped. Normalnie jak włączysz kontakty, to nie zdarzają się przedwybuchy.

Swoją drogą, nie wiem, czy zauważyłeś, że jeżeli nie płyniesz to Twój okręt tonie. Miałem taką sytuację jak grałem z włączonymi usterkami (SH3 Commander), że okrętem nie dało się wysterować głębokości, gdyż bardzo szybko tonął. Musiałem płynąć co najmniej 5 w. . Efekt był taki, że wróciłem do bazy naprawić usterki stoczniowców.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #12  Wysłany: 9 Kwiecień 2010, 15:40   

Nie miałem tego problemu(tylko jak się nie poruszałem to mój okręt tonął, ale tak było w rzeczywistości) . Grałem bez SH 3 Commander. Poza tym mam w miarę mocnego kompa tzn. kilka razy przekracza zalecane wymagania SH 3, ale mimi tego cholernie mi tnie przy konwoju i w czasie schodzenia na większą głębokość. W GWX takiego czegoś nie miałem. Dlaczego tak się dzieje?. Gram bez MEP. Naprawdę fajny to mod tylko właśnie klatkowanie psuje zabawę :beksa: . Z góry dzięki za informację :)
_________________
Łuki
Ostatnio zmieniony przez Eberhardt Mock 9 Kwiecień 2010, 15:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 9 Kwiecień 2010, 19:14   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Teraz to co mi się podoba:
- realizm !!! - np. jeżeli zatrzymasz u-boota, to okręt zaczyna tonąć, musisz być cały czas w ruchu, co najmniej 2w. Przy 1w. tonięcie jest wolniejsze, ale jest. Z drugiej strony grając z SH3 Commanderem (pliki konfiguracyjne do niego są w opcji 7), z włączoną opcją "Malfunction&Sabotage", coś się zepsuła w trakcie jednego patrolu i okręt trzymał trym dopiero przy 4w. musiałem wrócić i naprawić w porcie.


Ale jaja, nie wiedziałem że coś takiego jest w ogóle możliwe...
:schock
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #14  Wysłany: 10 Lipiec 2010, 11:47   

Witam gram sobie kampanie na NYGM + SH3 Commander Optional Updates włączona opcja Malfunctions+sabotage i zdarzyło sie pare razy tak ze podczas nasłuchu hydrofonem dzwiek śruby znikał na około minute i potem znowu sie pojawiał.Myslałem sobie ze to błąd gry,ze cos sie rozwaliło ale zczaiłem ze to dzieki tej opcji malfunctons+sabotage są te zakłucenia w pracy hydrofonu fajna sprawa:)

ps.moj u-boot nie tonie jak stoje w miejscu:/
Ostatnio zmieniony przez woyteka 10 Lipiec 2010, 11:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 10 Lipiec 2010, 14:40   

poczekaj dłużej a zaczniesz tonąć. Kiedyś miałem taką usterkę, że tonął o wiele szybciej. A najgorszą jak mi zniknął zoom z peryskopu bojowego i musiałem używać tylko wachtowego.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #16  Wysłany: 14 Lipiec 2010, 15:39   

Odczekałem 25min i nic:/ u-boot nie zatonął



ale spoko:)
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #17  Wysłany: 23 Maj 2011, 15:27   

Witam mam pytanie czy jest jakis mod aby to toniecie okretu było wolniejsze?
Ostatnio wytropiłem taknowca ustawiłem sie przed nim i czekam wszystko przygotowane do strzału.Czekam az mi wejdzie na celownik i..........okret tonie jestem pod wodą 13...14..15...i tak w chwile byłem juz na 25m.Prawie bym stracił cel musiałem sie wynurzyć i z 600m strzelać płynąc 4w.
Ogólnie fajne to toniecie ale jak dla mnie za szybkie:/
_________________

 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #18  Wysłany: 24 Maj 2011, 23:29   

Sprawdzając (wgrywają i usuwając) różne mody z NYGM zrobiło mi się tak że zamiast tonąć okręt sie wynurza
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów NYGM Tonnage War
Slawisz Dodatki, mody i modowanie 16 5 Październik 2012, 15:32
zamek9
Brak nowych postów Cold War Mod....
czyli Szare Wilki na Morzu Barentsa...
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 17 8 Kwiecień 2009, 19:03
Manonixi
Brak nowych postów Cold War mod BETA DOWNLOAD
woonteerxd Dodatki, mody i modowanie 8 3 Październik 2009, 15:25
PL_U-96
Brak nowych postów Reduced Mission Tonnage (PL)
Obniżony tonaż w misjach kampanii
Sokół Dodatki, mody i modowanie 7 4 Marzec 2011, 21:31
sznap


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group