POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Patrol 37- "Overlord" - serwer 2
Autor Wiadomość
PL_zyziek_b 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 161
Skąd: Jaworzno

 #1  Wysłany: 3 Listopad 2009, 10:59   Patrol 37- "Overlord" - serwer 2

Cytat:
"Overlord"
7 VI 1944 22:00
U-Booty: VIIC/41 1944
Załoga: Weterani
Czas misji 2h

Tło historyczne:
Operacja Neptun, morska część operacji Overlord, angażowała około 250 jednostek eskorty. Chociaż ta ogromna siła traktowała okręty Donitza wyposażone w Schnorkel bardzo poważnie, sami Niemcy zdawali sobie sprawę, że mają żałośnie mało U-Bootów i okrętów nawodnych w bazach francuskich i że nie będą w stanie zapobiec inwazji. Problem pogłębiała niepewność co do miejsca lądowania i fakt, że pobita Luftwaffe została przepędzona znad Zachodniej Francji.

Odprawa:
Panowie, jak wiecie, aliancka inwazja jest oczekiwana w każdej chwili. (..) Rozkaz dowództwa, jest krótki i dokładny: "Atakować i topić flotę inwazyjną, w ostateczności niszcząc okręty przeciwnika taranując je." - komandor Roesing


PL_CMDR Blue R



W patrolu udział wzięli:

PLCobra - KIA nieliczony (rozłączony na początku gry)
bez zatapiania

Kolczasty - KIA nieliczony (rozłączony na początku gry)
bez zatapiania

Sztanga - KIA liczony (wyszedł z powodów problemu z sonarem)
bez zatapiania

Sygula1 - KIA liczony (wyszedł z powodu uznania nie grywalności tej misji)
bez zatapiania

PL_Markow - SURV
Troop Transport - 8035 BRT

zyziek_b - SURV
Destroyer Tribal - 1850 BRT
LST Class - 2177 BRT
Troop Transport - 8005 BRT
---------------------------------
Razem : 10182 + 1850 BRT

Pogoda fatalna, ciemno, duże zafalowanie morza, spodziewałem się tego po misji Finka że nie będzie łatwo i tak też było. Cobra rozłączony zaraz po wczytaniu gry, chwilę później wypada Kolczasty. Po około 30 minutach rezygnuje Sztanga, który ma problemy z sonarem na którym to nic nie słyszy (podobno źle ustawił sobie dźwięki) a chwile po nim rezygnuje Syguła żaląc się okropnie na warunki. No cóż zostaliśmy dwaj z Markowem, już miałem zamykać serwer, ale przekonał mnie Cobra, żeby grac dalej w końcu to nie nasza wina że ludziska powychodzili z gry. Widzę 3 niszczyciele dwa idą na 320 w kierunku S a jeden 040 nie wykazują symptomów aby mnie słyszeli ja daję na N. Gdy przeszły w odległości +- 1000 metrów odpalam akustyka do tego Tribala i po chwili widzę i słyszę jak pogrąża się w odmętach kanału La Manche. Za prowadzącymi niszczycielami idą transportowce wojsk i wozów bojowych. Trafiam najpierw LST a później tego z wojakami, on to później uratuje mi życie. Lecz niszczyciele już wiedzą że nie są sami zaczyna się ostre poszukiwanie mnie przez 4 sztuki. Dostałem najprawdopodobniej z jeża bo ilość wybuchów i ich odgłos nie świadczył o bombach. Chłopaki naprawiają okręt najszybciej jak to możliwe, ja uderzam o dno na 54 metrach, udaje mi się opanować przecieki i na maxa pruję do wraku troop transportera aby dalej z prędkością 1 w czmychnąć na zachód. Tak kończę patrol, jest tylko jeszcze jedno pytanie, jak się przebić do bazy?

1.jpg
to on mnie uratuje.
Plik ściągnięto 134 raz(y) 35.61 KB

2.jpg
Tak mnie zalało, ale chłopaki dali radę:)
Plik ściągnięto 141 raz(y) 127.55 KB

t.jpg
Plik ściągnięto 114 raz(y) 83.6 KB

t1.jpg
Plik ściągnięto 128 raz(y) 83.55 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Listopad 2009, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 3 Listopad 2009, 12:10   

Rzeczywiście, misja była ciężka, choć z drugiej strony dobrze się bawiłem. Swoją drogą widzę Zyziek, że ledwie się uratowałeś, sekundy dzieliły Cię od całkowitego zalania przedziału.

Cytat:
Tak kończę patrol, jest tylko jeszcze jedno pytanie, jak się przebić do bazy?


dokładnie takie samo pytanko sobie zadawałem :)
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #3  Wysłany: 3 Listopad 2009, 13:02   

Argh..., brak czytania ze zrozumieniem.
Cytat:
Rozkaz dowództwa, jest krótki i dokładny: "Atakować i topić flotę inwazyjną, w ostateczności niszcząc okręty przeciwnika taranując je."

W odprawie wyraznie jest napisanie, iz nalezalo zatopic wrogie jednostki za wszelka cene, a jak nie bylo czym to taranowac. Hiler powinien Was rostrzelac, za powrot do bazy i umozliwenie desantu. :lol
Wiec postuluje aby kazde SURV bylo traktowane jako KIA za nie wypelnienie rozkazow wodza i umozliwienie ladowania w Normandii. :lol

PS. Przypomnie iz Hitler w 44r. juz nie mial ochoty do zartow i za kazda blachostke potrafil skrocic o glowe.

Mission failed
BdU :D
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 3 Listopad 2009, 13:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #4  Wysłany: 3 Listopad 2009, 15:31   

Wódz nie brał pod uwagę dalszego, bardziej efektywnego wykorzystania okrętów podwodnych. :bokser:
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 3 Listopad 2009, 16:02   Re: Patrol 37- "Overlord" - serwer 2

PL_zyziek_b napisał/a:
Sztanga - KIA liczony (wyszedł z powodów problemu z sonarem)


sOnar, masz jakiś problem??

:lol

A tak swoją drogą.
Misje sOnara cieszyły się powodzeniem nie tylko dlatego by były "proste", "identyczne", "tonażowe", ale też dlatego (a może głównie dlatego) że były w dzień (ewentualnie półmrok, wschód lub zachód słońca).
I tutaj przyklasnę w całości Sygule.
Misje w nocy i w gęstej mgle są jakąś abstrakcją. Kompletna porażka.

Nie interesuje mnie to, że "tak było w rzeczywistości" - w rzeczywistości dowódcy ubootów nie rezygnowali z gry by widoczność była do niczego, a sytuacja "niegrywalna". I nie podkręcali jasności swoich monitorów. Gramy dla przyjemności a nie po to, aby podkręcać na maksa jasność w monitorze, i dodatkowo jeszcze wysilać oczy aby móc cokolwiek zobaczyć.
Porażka.
:slabe
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #6  Wysłany: 3 Listopad 2009, 16:11   Re: Patrol 37- "Overlord" - serwer 2

Co jak co noc - fajna, samolty,eskorta - coz 1944r. Ale 46m pod kilem!!!. Ja nie mialem tyle akustykow i torped aby potopic to stado Flower'ow pastwiace sie nad moim Ubotem. :lol

Ja juz rozumiem dlaczego Donitz posylal tam same miniaturki.

PS. Flower Power :D
PS2. Kiedy plyniemy drugi raz? :P
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 3 Listopad 2009, 16:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #7  Wysłany: 3 Listopad 2009, 16:24   

Dzisiaj, ale nie ta misja ;p Inna ALE Hardcore :||
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 3 Listopad 2009, 17:01   

Cytat:
Misje w nocy i w gęstej mgle są jakąś abstrakcją. Kompletna porażka.


A następnie za porażkę uznajmy DD na Elite i je też wywalmy z wszystkich misji.

Widoczność w nocy (bez ustawiania monitora) jest dobra. Ja gram w oknie, więc w nocy mam jeszcze jasne obiekty obok (np. pulpit) i da się patrzeć, zwłaszcza, że gra "rozjaśnia" pobliskie okręty. Noc nie jest taka straszna, poza tym buduje mroczny klimat. A taka miała być ta misja. Mroczna. I jestem przeciwny wychodzeniu "bo jest noc"... Bo może następne wyjście będzie "Bo eskorta jest Elite", "Bo tankowiec nie wyleciał po 1 torpedzie", "Bo w 1945 roku jest za blisko brzegu"...

Zwrócę uwagę na mały detal.
Na 2 serwerach grało 11 osób, 3 rozłączyło... A więc 8 osób... Z nich 1 zrezygnowała "ze względu na błąd gry" oraz 1 zrezygnowała z własnej woli. Zostało 6 osób. 2 spośród nich zginęły (1 miała szanse na przeżycie, ale rozłączyło ją/się)... A więc zostały 4 osoby, które... przeżyły i na dodatek coś zatopiły.

Od razu zaznaczę. Jestem przeciwny, aby WSZYSTKIE misje były poziomu Overlorda. To trudna i mroczna misja. Cytat o taranowaniu nie pojawił się przypadkowo, a gracze na początku gry (o ile coś się nie sknociło) powinni otrzymać pełną treść rozkazów. Misja miała trzymać klimat nocy rozpoczynającej upadek 3 Rzeszy we Francji. Nocy zaczynającej dzień D.

Niemniej 66,67% U-Bootów (pomijam 3 rozłączenia i 2 rezygnacje) wróciło do bazy. A jak dołączyły rezygnacje to osiągniemy 50%. Dodatkowo 3 jednostki atakowały (i zatopiły) coś innego niż DD. Czy to zły wynik?

Jestem przeciwny odgórnym narzucaniu, czego nie może być. Wywalić wszystkie misje w nocy? Gdyż? Gdyż jest zmniejszona widoczność obu stron? (tak DD też słabiej widzą).

Mgły na 500m w UTW nie ma. 2km to najmniejsza wartość... Ale i 500m mgła nie była taka zła, co prawda wymagająca, ale miała swój klimat:
http://forum.polishseamen...opic.php?t=5105

Ja często z misji 500m wracałem z dużym tonażem... Dlaczego? Bo wiedziałem, że jestem ślepy i polegałem na innych zmysłach. Wiedziałem, że gdy T3 wypadnie z mgły, ja już mam być gotowy do ataku. Torpedy muszą być przygotowane do odpalenia, pierwszy namiar wzięty. Wiedziałem, że będę miał cel w celowniku przez kilkadziesiąt sekund i musiałem być gotowy... I się udawało, choć często było gorąco... Brak pozycji DD, czy mnie zauważyli... Może jakiś gna tu do mnie? Hydrofon przez 75% czasu, peryskop przez 10% czasu, 15% czasu na stanowiskach. Szare Wilki się nie poddają!

Mój rekord we mgle to 46 000 BRT.... Na spółę z Marco... O't nie widziałem, że jeden lotniskowiec tonie, a do drugiego strzelałam z DD na karku... Ale przeżyłem i się kulturalnie podzieliłem (ja 23 000 BRT, Marco ok 25 000 BRT [jeszcze 1 jednostkę wtedy ustrzelił)

I przez to tworzy się różnorodność... Bo jak ma wyglądać ranking? Każda gra w środku dnia na pozycjach idealnych do ataku na ten długi, wypełniony materiałami wybuchowymi konwój?

Czasami trzeba sięgnąć po coś więcej niż peryskop. I w misjach nocnych/we mgle przewagę mają ci, co umieją też słuchać...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #9  Wysłany: 3 Listopad 2009, 17:28   

A prawda jest taka, ze lcd/crt to zupelnie co innego niz wlasne oczy i lornetka ;P

Finek: Gdzie mozna ustawic parametry do mgly w SH3?
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #10  Wysłany: 3 Listopad 2009, 17:42   

Jakie parametry?

Bo poziom mgły ustawia się w edytorze... I UTW umożliwa:
Light (około 5km)
Medium i Heavy (2km)

Wcześniej Heavy to był 0,5km, ale sOnar to zmienił, aby deszcz (w grze automatycznie oznacza mgłę heavy) mógł być przy znośnej widoczności...

Aha. I mgła wymaga zachmurzenia...

Tak więc, aby były opady/mgła, musi być zachmurzenie (chyba light może być przy częściowym zachmurzeniu, ale opady i mgła medium i heavy wymaga pełnego zachmurzenia), a dodatkowo jakiekolwiek opady oznaczają mgłę heavy.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Listopad 2009, 17:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 3 Listopad 2009, 18:17   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
I jestem przeciwny wychodzeniu "bo jest noc"... Bo może następne wyjście będzie "Bo eskorta jest Elite", "Bo tankowiec nie wyleciał po 1 torpedzie", "Bo w 1945 roku jest za blisko brzegu"...


Tia, tylko że za "bo jest noc" dostaniesz wyjątkowo KIA nieliczony. Z drugiej strony przypomnij sobie dlaczego w zeszłym sezonie wróciły stare misje Davida i Szczura.
A sOnar w UTW wstawił multum jednostek i przy tej oszałamiającej jasności jaką serwujesz w "historycznym klimacie nocnego ataku" zapewne dokładnie widać co i jak. To nie "Might & Magic" żeby klimat budować zerową widocznością.

Mi się wydaje że gracze nie lubią podchodzić pod konwój półtorej godziny i - jak to się ładnie wyraziłeś w przypadku mgły - mieć sekundy na skuteczny atak.
Ale może mi się źle wydaje... ale to, co zrobił Syguła chyba dobitnie świadczy o jakości misji. Jeśli gracz woli rezygnować z patrolu niż dalej grać... cóż, zapewne będzie więcej przypadków w stylu "rozłączyło mnie", a w domyśle "bo g... widać".
:|
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #12  Wysłany: 3 Listopad 2009, 18:24   

Chwila. To my gadamy o 90 minutowym podejściu, czy o nocnej widoczności na 2-3km?


Cytat:
ale to, co zrobił Syguła chyba dobitnie świadczy o jakości misji.


Nie, to dobitnie świadczy o jakości gracza.
Jeżeli to, że jest noc i widać na 2-3km oznacza, ze ktoś wychodzi z gry, to może też wyjdzie z gry, jak zobaczy 1945 rok?

Cytat:
Z drugiej strony przypomnij sobie dlaczego w zeszłym sezonie wróciły stare misje Davida i Szczura.


90-minutowe podejście w kilku misjach.


Cytat:
To nie "Might & Magic" żeby klimat budować zerową widocznością


Od kiedy 2-3km to 0?

EDIT
Ale literówek nawaliłem... Cóż. Tak to jest, jak się pisze 3 rzeczy na raz...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Listopad 2009, 18:26, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
     
PL_syguła 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 38
Skąd: polska

 #13  Wysłany: 3 Listopad 2009, 19:28   Finek

Twoje misje są po prostu nudne.
Albo się siedzi dwie godziny przed czarnym ekranem albo półtorej pływa po pustym oceanie.
Te atrakcje są w trybie single.My mamy tylko dwie godziny żeby razem poszaleć.

Rok 45 i eskortę Elite możesz zostawić.
Zrób kampanię to wtedy jest jakiś sens siedziec po ciemku
_________________
syguła
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #14  Wysłany: 3 Listopad 2009, 19:29   Re: Patrol 37- "Overlord" - serwer 2

PL_Andrev napisał/a:

Misje sOnara cieszyły się powodzeniem nie tylko dlatego by były "proste", "identyczne", "tonażowe", ale też dlatego (a może głównie dlatego) że były w dzień (ewentualnie półmrok, wschód lub zachód słońca).
I tutaj przyklasnę w całości Sygule.
Misje w nocy i w gęstej mgle są jakąś abstrakcją. Kompletna porażka.


Nie zawsze tak było, spójrz sobie proszę na tę misję.

http://forum.polishseamen...=5472&view=next

W misji Overlord, widoczność była słaba, ale dało się grać. Zaś ta wskazana przeze mnie - to jest dopiero atrament.

Uważam, że misje powinny być różne, a "Overlord" była inna, na pewno trudniejsza, ale jak widać niektórzy coś zatopili i przeżyli. Z graczy, którzy pozostali w grze (6 osób) przeżyły 4 osoby więc nie było tak źle. Każdy z nas coś zatopił. To co dopiero można powiedzieć o misji z patrolu 36 ???? Gdzie wszyscy (8 osób) zostali ubici w 90 min.

Osobiście misja mi się podobała, była wymagająca, a walka z eskortą sprawiła mi wiele satysfakcji, tym bardziej że udało mi się przeżyć.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 3 Listopad 2009, 19:35   

Cóż zobaczymy jak wypadnie reszta tych misji, oczywiście dobrze ze się ludzie wypowiadają bo wyciągniemy wnioski na przyszłość.

Poczekajmy co przyniosą następne patrole. Nie osądzajmy tak szybko.
 
     
PL_Markow 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 48
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Piła

 #16  Wysłany: 3 Listopad 2009, 21:17   

Misja była ciężka , nie miałem pojęcia jak się zachować . Na początku płynę na chrapach potem peryskopowa i cicha prędkości bo meldują o kontakcie , DD się zbliża . Początek spartoliłem trza było Fatem poświęcić niszczyciela a taki ładny był 2 kominy i samolot na pokładzie .... potem desant i jakieś mech , ciężko było rozpoznać.

Co do widoczności to u mnie cyfry na blacie szumonamiernika są nie widoczne , będzie widać to na focie .
A misja , bardzo wymagająca , wkurzałem się na słaba widoczność ale powolutku dotarłem do konwoju :juppi:

patrpl37Surv.jpg
Plik ściągnięto 147 raz(y) 2.25 MB

patrpl37SURV (3).bmp.jpg
Plik ściągnięto 121 raz(y) 150.49 KB

patrpl37SURV (1).bmp.jpg
atak DD
Plik ściągnięto 128 raz(y) 136.29 KB

patrpl37SURV (2).bmp.jpg
tego zatopiłem :)
Plik ściągnięto 122 raz(y) 124.82 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Markow 3 Listopad 2009, 21:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #17  Wysłany: 3 Listopad 2009, 21:27   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Wcześniej Heavy to był 0,5km, ale sOnar to zmienił, aby deszcz (w grze automatycznie oznacza mgłę heavy) mógł być przy znośnej widoczności...


Tak wlasnie o to pytalem - gdzie szukac mozliwosci zmiany widocznosci w deszczu :)
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #18  Wysłany: 3 Listopad 2009, 22:35   

Markow napisał/a:
Co do widoczności to u mnie cyfry na blacie szumonamiernika są nie widoczne , będzie widać to na focie .


No, ale obok masz te cyfry w notatniku. Zaznaczone na pliku

patrpl37Surv.jpg
Plik ściągnięto 138 raz(y) 138.37 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Listopad 2009, 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Markow 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 48
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Piła

 #19  Wysłany: 6 Listopad 2009, 06:33   

:szpaner:
... o tych cyferkach w notatniku wiem . ale ostatnio była dyskusja czy na tarczy szumonamiernika maja byc widoczne czy nie , bo u jednych podobno widać a u mnie nie
:szpaner:
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #20  Wysłany: 6 Listopad 2009, 09:09   

Markow napisał/a:
:szpaner:
... o tych cyferkach w notatniku wiem . ale ostatnio była dyskusja czy na tarczy szumonamiernika maja byc widoczne czy nie , bo u jednych podobno widać a u mnie nie
:szpaner:


Cyfry są nieczytelne jeżeli masz wyłączoną opcję: "wysoka jakość tekstur"


wtedy rzeczywiście hydro wygląda tak:

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest"
Tabela Wojenna i rozkazy
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 0 6 Październik 2008, 21:02
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest" - KIA?
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 5 25 Wrzesień 2009, 20:39
PL_tnnn
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział I "Denn wir fahren gegen Engeland"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 15 5 Kwiecień 2014, 19:44
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - PQ15/QP10 - "Długa droga do domu"
1-15 V PQ15/QP10
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 15 6 Czerwiec 2016, 17:13
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział II "Atak na zachód"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 41 22 Lipiec 2014, 20:22
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział III "Złoty okres U-Bootów"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 39 14 Listopad 2014, 21:21
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group