Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 19 Październik 2009, 21:24 Zmiany organizacyjne w temacie SH4
Z uwagi na wyjątkowe trudności organizacji gier klanowych w SH4 podjęto następujące kroki w celu naprostowania tego bolesnego tematu:
1. Mody Trigger Maru i Operation Monsun
Jedną z przyczyn niestabilnych połączeń lub braku możliwości połączenia na UBI mogą być doinstalowane mody, ważące nota bene ponad 1.2 GB. Aby zminimalizować kwestię niestabilnej pracy wywołanej przez mody odwołuje się stosowanie modów TMO i OM.
2. Problemy z połączeniem z UBI.COM
Z uwagi na zadziwiające problemy z połączeniem z UBI w godzinach 20.00-21.00 mecze będą odbywały się poprzez platformę Tunngle lub poprzez UBI w innych godzinach (na przykład weekendowych w okolicy 16.00/17.00).
3. Misje do SH4
Aby nie pozbywać się pakietu 150 misji w które ich autorzy włożyli wiele potu, wysiłkiem osób zostanie udostępniony jeden wspólny pakiet zawierający jedynie pliki niezbędne do poprawnej pracy zaprojektowanych misji jak również pakiet zmian wprowadzonych w pakiet PS.
4. Nowy dodatek PS do SH4
Pakiet zostanie udostępniony w pierwszej połowie listopada.
5. Stopień trudności
Poziom gry (NORMAL / 100% REAL) będzie zależał od chętnych i frekwencji.
6. Na chwilę obecną...
Na chwilę obecną proponuje się grę na "gołej" wersji 1.5, misje *random* lecz z uwagi na absurdalnie niski poziom wrogiej eskorty nie będą one uznawane za rankingowe.
7. O czym zapomniałem?
Hmmm...
Postaram się szybko przygotować ultra mały pakiecik zawierające poprawione parametry pracy eskorty, aby zabawa nie polegała na opływaniu eskorty.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Październik 2009, 21:25, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#2 Wysłany: 20 Październik 2009, 20:50
Tutaj zamieszczam tymczasowy plik (400kB) który należy standardowo zainstalować przez JSGME do naszego SH4.
Technikalia:
Plik poprawia parametry wykrywalności suba przez eskortę, steruje torpedami i bombami głębinowymi, także poprawia naprawialność naszego okręciku oraz umożliwia widzenie "czegokolwiek" podczas opadów.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#3 Wysłany: 2 Listopad 2009, 21:53
czy gra jest AŻ tak niestabilna by robić rozwojowy krok w tył? może po prostu wystarczy pozbyć się samego OM.
przed wakacjami ranking SH4, z dodatkiem TM, cieszył się największą i niesłabnącą popularnością, mimo problemów z ubi.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#4 Wysłany: 2 Listopad 2009, 22:35
Kilku graczy ma wciąż problem z logowaniem się na UBI w godzinach 20.00 - 21.00.
Wcześniejsza pora to obowiązki.
Późniejsza to już lulu.
A problemy są niezależne od zainstalowanych modów, ale jak to mówią "lepiej dmuchać na zimne".
I jeżeli chcesz używać czerwonego koloru w screenach to nie używaj formatu JPG.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Listopad 2009, 22:36, w całości zmieniany 1 raz
Czy są jakieś nowe wiadomości w temacie startu rankingu w SH4?
Nie ukrywam, że pomimo mojego zainteresowania grami i rozwojem Battlestation: Midway wolałbym jednak rozpoczęcie gier rankingowych SH4
Bo mi tęskno...chlip...chlip....
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 7 Listopad 2009, 19:16
15 listopada powinniśmy zamknąć temat modów i dodatek powinien wyjść na światło dzienne.
Ale czy UBI umożliwi nam grę w godzinach największej "popularności"...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#9 Wysłany: 14 Listopad 2009, 14:32
Pytanko:
Próbowałem zrobić tzw. "multimod" złożony z kawałków TMO i OM aby ograniczyć niestabilność gry. Jednak jest to nie do przejścia - nadal pakiecik waży blisko 1.5GB, co jest absurdem jeżeli chodzi o próbę stabilnej gry na czymś takim. Przygotowanie więc takiego małego pakieciku pod wcześniej zaprojektowane misje przerasta moje siły.
Kilka postów powyżej wrzuciłem niewielki plik poprawek PS 2.1 (400kB) , które obejmują drobne zmiany środowiska oraz zachowania eskorty. Jako że SH4 umożliwia nam misje typu "random" może przerzucimy się na cuś takiego z tym to patchem 2.1 ?
Chciałbym także sprawdzić czy gra:
a) bez modów
b) z patchem 2.1
jest możliwa przez UBI...
Obecnie gram na SH4 z Trigger Maru 1.7 (plus Hotfix 041709), dodatkowo Operation Monsun 7.15A (z hitfix1 oraz patch1). Do tego SPAXS.
Od dłuższego czasu mam możliwość sprawnego logowania się do UBI jak i rozgrywania gier sieciowych (w dniu wczorajszym pomęczyłem się trochę z dwoma personami ze Skandynawii).
Osobiście jestem jak najbardziej za "surową" wersją z poprawką autorstwa Andreva. Jeśli będzie trzeba to oczywiście służę pomocą w testach.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum