POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_CMDR Blue R
9 Luty 2010, 00:44
Dyskusja o kolorze wody
Autor Wiadomość
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #1  Wysłany: 2 Luty 2010, 17:44   Dyskusja o kolorze wody

Wydzielono z:
http://www.forum.polishse...p?p=38512#38512


Te romantyczne zachody słońca.... z białymi chmurami. ;] To pierwszy powód, dla którego nie używam M.E.P, drugim jest plastik-tekstura wody, wyglądająca jak falujące lustro. A próbowałeś Finku może przerobioną, 16 km atmosferę dołączoną do GWX 3.0? :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 6 Luty 2010, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 2 Luty 2010, 17:45   

Tzn?

Dla mnie testerem wody jest Hubal. Ja morza praktycznie nie widuję. Na razie Hubal ocenił, że to najnaturalniej wyglądająca woda...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 2 Luty 2010, 17:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #3  Wysłany: 2 Luty 2010, 18:42   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Tzn?

Dla mnie testerem wody jest Hubal. Ja morza praktycznie nie widuję. Na razie Hubal ocenił, że to najnaturalniej wyglądająca woda...


Jeżeli chodzi o koloryt - na pewno. Jeżeli chodzi o powierzchnię... morze znam ze zdjęć,ale nigdy nie wyglądało jak... no zobacz sam, to nie ma żadnej głębi. Masz niebieską plamę która faluje, na którą są nałożone refleksy i to tyle. Coś ma ona w sobie sztucznego, jest plastikowa. Plastik to najlepsze słowo.

Najbardziej naturalnie wygląda oczywiście Thomsen's Water, już podsyłałem filmik jak to wygląda, i chyba się zgodzisz że masakrycznie. :) Niestety, moda OLC pod którego był zgodny Thomsens Water nie ma już od wieków w obiegu, a sam mod jest masakrą dla komputera, wymagania idą bardzo ostro w górę.

Obecnie patrząc na to, co oferuje rynek modów graficznych, to po prostu nie ma wyboru... :/ Sprawdziłem wszystko co tylko jest do sprawdzenia w tej materii i najwyższe noty ma u mnie - grafa z UTW (można przerzucić do GWX), czysta GWX-owska po "lekkim" tuningu (robię nad czymś takim obecnie), oraz 16 km z GWX 3.0, oparta na modzie OLC "Gold". :)

Całkiem nieźle wygląda też 8 km SH4 Combined Scene Atmosphere for SH3, ale też ma swoje wady, szkoda że się go nie rozwija...

Aha, jeszcze dodam, że nie trzeba widywać morza by wiedzieć, że chmury przy zachodzącym słońcu nie są białe, ta biel jest odpychająca, tak kuje w oczy. :/ Jak to naprawią, to rozważę przesiadkę na M.E.P ;]
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 2 Luty 2010, 18:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 2 Luty 2010, 18:53   

Mógłbyś tą z 16km GWX 3.0 z OLC zapodać? Z chęcią zobaczę.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #5  Wysłany: 2 Luty 2010, 19:27   

Spoko. :)

http://www.speedyshare.co..._Atmosphere.zip

A jeśli coś mogę zasugerować, przed włączeniem skopiuj do tego moda do data/misc plik senin.tga z M.E.P. Wygląda spoko, w ogóle M.E.P-owski pomysł nieba czystego, ale nie tak do końca, jest godny pochwały. :)

Chyba że grasz na GWX 3.0, to wtedy już ją masz w standardzie. ;]
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 2 Luty 2010, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #6  Wysłany: 3 Luty 2010, 12:11   

Mod 16km jest standardowo dołaczony do GWX3, ale w zaleceniach podkreslaja że uzycie go znacznie podnosi wymagania sprzetowe więc sobie odpuściłem, jak testowaliście to możecie opisac wrażenia co do obciążenia sprzętu.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 3 Luty 2010, 12:14   

Chodziło mi o 16km do OLC, a nie o standardowy Majama

I przyznam, ze ja nie zauważyłem zbytnio kłopotów. Owszem. Gra ma większą powierzchnię do renderowania, ale u mnie chodzi wszystko dobrze. No, ale mam sprzęt pozwalający na pływanie GWX na pełnych detalach, nie wiem, jak słabsze komputery
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #8  Wysłany: 3 Luty 2010, 12:33   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Chodziło mi o 16km do OLC, a nie o standardowy Majama

I przyznam, ze ja nie zauważyłem zbytnio kłopotów. Owszem. Gra ma większą powierzchnię do renderowania, ale u mnie chodzi wszystko dobrze. No, ale mam sprzęt pozwalający na pływanie GWX na pełnych detalach, nie wiem, jak słabsze komputery


A w patrolach aż razi czasem brak AA - polecał włączyć !
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 3 Luty 2010, 12:42   

Eeee... jak?
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #10  Wysłany: 3 Luty 2010, 13:57   

PL_Andrev napisał/a:
Eeee... jak?


Chyba chodzi o wygładzanie krawędzi. :|| Ale wtedy wysiada poświata słońca i masz breję na niebie...

Co do 16km atmosfery to widzę że nie wszystko jest nadal jasne.

Standardową, (nazwijmy to) 16 km atmosferę posiada np. GWX 2.1, 2.0 w opcjonalnych, do GWX 3.0 jest dołączona atmosfera zrobiona przez OLC, poprawiona przez GWX team, którą to Tobie Finku wysłałem. :)

A majama jak chcesz to przetestuj sobie 16 km, jak będzie działać, możesz w trakcie patrolu. Ja spadku fps u siebie nie widziałem.
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 3 Luty 2010, 14:02   

Zaraz. To jak mam GWX3.0 to znaczy, że mam tą 16km atmosferę, tak?
No to na początku jej używałem.... (spójrz na pierwszą stronę)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #12  Wysłany: 3 Luty 2010, 14:06   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Zaraz. To jak mam GWX3.0 to znaczy, że mam tą 16km atmosferę, tak?
No to na początku jej używałem.... (spójrz na pierwszą stronę)


Faktycznie! :lol To co Cię podkusiło piernie, przesiadać się na MEP? ;]
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 3 Luty 2010, 14:08   

Opinia Hubala o naturalniejszych kolorach. I przyznam, że kolory wody mi się podobają...
Choć masz rację o chmurkach
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Luty 2010, 14:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #14  Wysłany: 3 Luty 2010, 14:18   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Opinia Hubala o naturalniejszych kolorach. I przyznam, że kolory wody mi się podobają...
Choć masz rację o chmurkach


No to już są kwestie gustów, nie ma co się rozwodzić, a tak przy okazji wrzuciłem chmurki z obydwu modów na 8 km atmosferę i jest fenomenalnie. ;) A na niebo pochmurne to mam jeszcze inną teksturę, sam nie pamiętam skąd, ale świetnie się komponuje. :)
_________________

 
     
PL_HUBAL 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 675
Skąd: Gdynia

 #15  Wysłany: 3 Luty 2010, 14:21   

zdjęcia proszę okazać :||
_________________
"...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #16  Wysłany: 3 Luty 2010, 19:20   

PL_HUBAL napisał/a:
zdjęcia proszę okazać :||


A czego konkretnie? ;p
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #17  Wysłany: 3 Luty 2010, 20:29   

PL_Storm87 napisał/a:
No to już są kwestie gustów, nie ma co się rozwodzić, a tak przy okazji wrzuciłem chmurki z obydwu modów na 8 km atmosferę i jest fenomenalnie. ;) A na niebo pochmurne to mam jeszcze inną teksturę, sam nie pamiętam skąd, ale świetnie się komponuje. :)


Zapewne tego zdjęcia....
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Luty 2010, 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #18  Wysłany: 3 Luty 2010, 21:24   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
PL_Storm87 napisał/a:
No to już są kwestie gustów, nie ma co się rozwodzić, a tak przy okazji wrzuciłem chmurki z obydwu modów na 8 km atmosferę i jest fenomenalnie. ;) A na niebo pochmurne to mam jeszcze inną teksturę, sam nie pamiętam skąd, ale świetnie się komponuje. :)


Zapewne tego zdjęcia....


Nie wiedziałem czy chodzi o normalny, słoneczny dzień czy może o pochmurny? Jak porobię screeny to dam. Jeszcze słońce i księżyc zmniejszyłem, dałem lazurowe morze śródziemne z GWX 2.0, przyciemniłem wodę w nocy... no miodzio. :)
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #19  Wysłany: 3 Luty 2010, 21:57   

A daj wszystkie - zobaczymy czym się plastikowa woda różni od takiej "no miodzio"...
:lol
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #20  Wysłany: 3 Luty 2010, 22:25   

Będziesz Andrev rozczarowany, moje zmiany objęły głównie rejon nieba, woda jest taka jak w standardowym GWX 3.0. :) Niemniej jednak, uważam że choć kolorystycznie odbiega od realnego oceanu (tu MEP owi nic zarzucić się nie da), to woda z MEP a i tak wygląda jak falujący plastik (sama powierzchnia). cierpliwości, wrzucę. Całość jeszcze Under Construction. ;]
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Atlantycki konwój 1942 - w kolorze!
PL_Andrev Cafe Rene 7 10 Luty 2010, 19:44
PL_Andrev
Brak nowych postów Archiwalne zdjęcia floty japońskiej - w kolorze!!!
PL_Pasterz Ogólnie o SH IV 2 1 Luty 2009, 13:33
kołcz
Brak nowych postów Wygląd wody.
Gurami Dodatki, mody i modowanie 3 4 Kwiecień 2011, 09:34
PL_Marco
Brak nowych postów Tekstura wody; widok zewnętrzny
Soczek Pytania i odpowiedzi 15 19 Sierpień 2014, 15:04
Soczek
Brak nowych postów Dyskusja o legalnosci...
PL_fox6 Cafe Rene 23 8 Styczeń 2010, 18:16
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Cięcia w SH3 - wabie, wody i inne mody
sOnar Dodatki, mody i modowanie 2 6 Styczeń 2008, 19:01
Gość
Brak nowych postów BMP-2 AT-5 vs Leopard 2 - dyskusja
Gość Panzerwaffe PBF 22 13 Lipiec 2017, 21:46
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group