Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Te romantyczne zachody słońca.... z białymi chmurami. To pierwszy powód, dla którego nie używam M.E.P, drugim jest plastik-tekstura wody, wyglądająca jak falujące lustro. A próbowałeś Finku może przerobioną, 16 km atmosferę dołączoną do GWX 3.0?
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#3 Wysłany: 2 Luty 2010, 18:42
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Tzn?
Dla mnie testerem wody jest Hubal. Ja morza praktycznie nie widuję. Na razie Hubal ocenił, że to najnaturalniej wyglądająca woda...
Jeżeli chodzi o koloryt - na pewno. Jeżeli chodzi o powierzchnię... morze znam ze zdjęć,ale nigdy nie wyglądało jak... no zobacz sam, to nie ma żadnej głębi. Masz niebieską plamę która faluje, na którą są nałożone refleksy i to tyle. Coś ma ona w sobie sztucznego, jest plastikowa. Plastik to najlepsze słowo.
Najbardziej naturalnie wygląda oczywiście Thomsen's Water, już podsyłałem filmik jak to wygląda, i chyba się zgodzisz że masakrycznie. Niestety, moda OLC pod którego był zgodny Thomsens Water nie ma już od wieków w obiegu, a sam mod jest masakrą dla komputera, wymagania idą bardzo ostro w górę.
Obecnie patrząc na to, co oferuje rynek modów graficznych, to po prostu nie ma wyboru... Sprawdziłem wszystko co tylko jest do sprawdzenia w tej materii i najwyższe noty ma u mnie - grafa z UTW (można przerzucić do GWX), czysta GWX-owska po "lekkim" tuningu (robię nad czymś takim obecnie), oraz 16 km z GWX 3.0, oparta na modzie OLC "Gold".
Całkiem nieźle wygląda też 8 km SH4 Combined Scene Atmosphere for SH3, ale też ma swoje wady, szkoda że się go nie rozwija...
Aha, jeszcze dodam, że nie trzeba widywać morza by wiedzieć, że chmury przy zachodzącym słońcu nie są białe, ta biel jest odpychająca, tak kuje w oczy. Jak to naprawią, to rozważę przesiadkę na M.E.P
A jeśli coś mogę zasugerować, przed włączeniem skopiuj do tego moda do data/misc plik senin.tga z M.E.P. Wygląda spoko, w ogóle M.E.P-owski pomysł nieba czystego, ale nie tak do końca, jest godny pochwały.
Chyba że grasz na GWX 3.0, to wtedy już ją masz w standardzie.
Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 490 Skąd: Szczecin
#6 Wysłany: 3 Luty 2010, 12:11
Mod 16km jest standardowo dołaczony do GWX3, ale w zaleceniach podkreslaja że uzycie go znacznie podnosi wymagania sprzetowe więc sobie odpuściłem, jak testowaliście to możecie opisac wrażenia co do obciążenia sprzętu.
Chodziło mi o 16km do OLC, a nie o standardowy Majama
I przyznam, ze ja nie zauważyłem zbytnio kłopotów. Owszem. Gra ma większą powierzchnię do renderowania, ale u mnie chodzi wszystko dobrze. No, ale mam sprzęt pozwalający na pływanie GWX na pełnych detalach, nie wiem, jak słabsze komputery
Chodziło mi o 16km do OLC, a nie o standardowy Majama
I przyznam, ze ja nie zauważyłem zbytnio kłopotów. Owszem. Gra ma większą powierzchnię do renderowania, ale u mnie chodzi wszystko dobrze. No, ale mam sprzęt pozwalający na pływanie GWX na pełnych detalach, nie wiem, jak słabsze komputery
A w patrolach aż razi czasem brak AA - polecał włączyć !
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#10 Wysłany: 3 Luty 2010, 13:57
PL_Andrev napisał/a:
Eeee... jak?
Chyba chodzi o wygładzanie krawędzi. Ale wtedy wysiada poświata słońca i masz breję na niebie...
Co do 16km atmosfery to widzę że nie wszystko jest nadal jasne.
Standardową, (nazwijmy to) 16 km atmosferę posiada np. GWX 2.1, 2.0 w opcjonalnych, do GWX 3.0 jest dołączona atmosfera zrobiona przez OLC, poprawiona przez GWX team, którą to Tobie Finku wysłałem.
A majama jak chcesz to przetestuj sobie 16 km, jak będzie działać, możesz w trakcie patrolu. Ja spadku fps u siebie nie widziałem.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#14 Wysłany: 3 Luty 2010, 14:18
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Opinia Hubala o naturalniejszych kolorach. I przyznam, że kolory wody mi się podobają...
Choć masz rację o chmurkach
No to już są kwestie gustów, nie ma co się rozwodzić, a tak przy okazji wrzuciłem chmurki z obydwu modów na 8 km atmosferę i jest fenomenalnie. A na niebo pochmurne to mam jeszcze inną teksturę, sam nie pamiętam skąd, ale świetnie się komponuje.
No to już są kwestie gustów, nie ma co się rozwodzić, a tak przy okazji wrzuciłem chmurki z obydwu modów na 8 km atmosferę i jest fenomenalnie. A na niebo pochmurne to mam jeszcze inną teksturę, sam nie pamiętam skąd, ale świetnie się komponuje.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#18 Wysłany: 3 Luty 2010, 21:24
PL_CMDR Blue R napisał/a:
PL_Storm87 napisał/a:
No to już są kwestie gustów, nie ma co się rozwodzić, a tak przy okazji wrzuciłem chmurki z obydwu modów na 8 km atmosferę i jest fenomenalnie. A na niebo pochmurne to mam jeszcze inną teksturę, sam nie pamiętam skąd, ale świetnie się komponuje.
Zapewne tego zdjęcia....
Nie wiedziałem czy chodzi o normalny, słoneczny dzień czy może o pochmurny? Jak porobię screeny to dam. Jeszcze słońce i księżyc zmniejszyłem, dałem lazurowe morze śródziemne z GWX 2.0, przyciemniłem wodę w nocy... no miodzio.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#20 Wysłany: 3 Luty 2010, 22:25
Będziesz Andrev rozczarowany, moje zmiany objęły głównie rejon nieba, woda jest taka jak w standardowym GWX 3.0. Niemniej jednak, uważam że choć kolorystycznie odbiega od realnego oceanu (tu MEP owi nic zarzucić się nie da), to woda z MEP a i tak wygląda jak falujący plastik (sama powierzchnia). cierpliwości, wrzucę. Całość jeszcze Under Construction.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum