POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_U-96
9 Luty 2010, 19:30
Upierdliwe pytania
Autor Wiadomość
Archeos 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Archeos
Ulubiona Gra: SH3, S.T.A.L.K.E.R, Civilization
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 54
Skąd: Łódź/Warszawa

 #1  Wysłany: 9 Luty 2010, 09:58   Upierdliwe pytania

Przepraszam za taką formę ale może mi pomożecie troszke w odnalezieniu się.

Temat zakładam tutaj coby nie śmiecić i szybko skasować.

Mianowicie, jako że miałem dłuzszą przerwę w orientowaniu się w naszym (Waszym) małym podwodnym światku, teraz mam kilka pytań na szybko żeby wiedzieć czego później po googlach szukać..

1. SH III

- GWX 3.0 - nigdy nie grałem w żadnego GWX'a a teraz dostepny jest jedynie ten. Coś czytałem o zabugowaniu strasznym tej wersji. Da sie grać? Warto w ogóle?

- jakieś inne mody, które nie koniecznie są jedynie kosmetycznymi poprawkami?

- czytając zaległe posty widzę że nadal jest multi - rozumiem że jest jakiś zestaw misji itp. A mody? Są rozgrywki DDvsSUB w jakimkolwiek wydaniu?

2. SH IV:

- Andrev mnie zaciekawił stwierdzeniem, że "czwórka" wniosła wiele usprawnień do rozgrywki, a z drugiej strony sami narzekacie na bugi. Osobiście nie lubię wydarzeń na Pacyfiku, więc raczej mnie nie ciągnie.. Ale pytanie: jak oceniacie ogólnie IV? Warto kupować? I właściwie czy jest jeszcze na rynku? Bo widziałem na allegro i już tnnn mocno tam walczy.

- Czy są jakieś naprawde ciekawe mody do IV? Głównie chodzi mi o DDvsSUB (widziałem screeny u Was).. No i czy add-on o operacji Monsun - Uboot Missions jest coś wart?

- Gracie w IV na multi? Daje radę?

Ja wiem że marudzę, ale proszę o jakieś ogólne info. Kupiłem sobie parę dni temu Ali Creamera U333 i mnie znów siekło.. :||
Z góry dzięki wielkie!

Pozdrawiam

PS. Dlaczego ja nie mam jakiegoś statusu weterana czy usera-seniora na PS..? Przecież dłuzej ode mnie to tylko Boolo i Przem siedzą.. :kroliczek:
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 9 Luty 2010, 10:02   

Co do DD vs SUB z prawdziwego zdarzenia to tylko SH II vs DC.
W SH III - tylko suby.
W SH 4 - tylko namiastka DC, ale tylko namiastka... ;(
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #3  Wysłany: 9 Luty 2010, 10:24   Re: Upierdliwe pytania

Archeos napisał/a:
1. SH III

- GWX 3.0 - nigdy nie grałem w żadnego GWX'a a teraz dostepny jest jedynie ten. Coś czytałem o zabugowaniu strasznym tej wersji. Da sie grać? Warto w ogóle?

- jakieś inne mody, które nie koniecznie są jedynie kosmetycznymi poprawkami?


Czy zabugowana? Hm. Po niemiłych doświadczeniach ostatniego patrolu, gdzie mi 3 save'y pod rząd nie chciały się wczytać, to bym powiedział że tak. Ale bym skłamał, mówiąc że to domena wersji 3.0. Każda wersja czy to była 2.0, 2.1 (bez hotfixa realnie zabugowana) czy 3.0 swoje błędy ma. Każda ma swoje fochy. Czy warto grać? Oczywiście warto, do czystego SH3 nie ma sensu wracać. Nawet jak sporadycznie wywali save'a lub na pulpit, to można to jakoś przeżyć. ;) Jak na ilość zmian jakie niesie GWX, to i tak jest to baaaardzo stabilny mod. :)

Co do modów, jest ich cała masa, długo by pisać...
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 9 Luty 2010, 11:11   Re: Upierdliwe pytania

Archeos napisał/a:
2. SH IV:

- Andrev mnie zaciekawił stwierdzeniem, że "czwórka" wniosła wiele usprawnień do rozgrywki, a z drugiej strony sami narzekacie na bugi. Osobiście nie lubię wydarzeń na Pacyfiku, więc raczej mnie nie ciągnie.. Ale pytanie: jak oceniacie ogólnie IV? Warto kupować? I właściwie czy jest jeszcze na rynku? Bo widziałem na allegro i już tnnn mocno tam walczy.

- Czy są jakieś naprawde ciekawe mody do IV? Głównie chodzi mi o DDvsSUB (widziałem screeny u Was).. No i czy add-on o operacji Monsun - Uboot Missions jest coś wart?

- Gracie w IV na multi? Daje radę?


1. SH4 niestety nie jest tak klimatyczne niż SH3. Na podstawce się da grać, jednak bez modów gra dużo traci. Ale żeby grać z modami trzeba mieć dodatkowo dodatek Uboat Mission. Ja komplet kupiłem za coś 40 zł.
Czy warto kupić - nie wiem. Na pewno warto spróbować, bo gra przebija graficznie SH3 o kilka poziomów. Bugi są, ale z dodatkiem nie są już tak mocno upierdliwe.
AI jest też dużo bardziej inteligentne (statki handlowe w konwoju po zatopieniu celu nie tylko zygzakują ale i omijają miejsce zatopienia poprzednika szerokim łukiem, ranne ofiary uciekają).


2. Ciekawe mody są.
Run Silent Run Deep (nie grałem)
Trigger Maru, grany u nas z przyjemnością
Operation Mansun - ubooty na Atlantyku
ostatnio grałem w Jyunsen B - japoński OP na Pacyfiku, sama przyjemność topić Brytoli

Walka na powierzchni - jakoś brak było chętnych do testów. Może jak wyjdzie w końcu TWSM... obecnie to jest kilka modów z pojedynczymi okrętami, ale o szczegóły pytaj Boola.

3. Po długiej przerwie dzięki zasługom Finka udało się reaktywować SH4 (dział SH4 / aktualne patrole) - gramy na czystej wersji SH4 (bez dodatku UBM) w trybie współzawodnictwa: Finek jako eskorta reszta subami. Podobno chłopaki mają furę przyjemności, a już najwięcej Finek-san.
:lol
Dziś planuję moją inaugurację w SH4/ADV...
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #5  Wysłany: 9 Luty 2010, 11:23   Re: Upierdliwe pytania

Archeos napisał/a:

- GWX 3.0 - nigdy nie grałem w żadnego GWX'a a teraz dostepny jest jedynie ten. Coś czytałem o zabugowaniu strasznym tej wersji. Da sie grać? Warto w ogóle?

- jakieś inne mody, które nie koniecznie są jedynie kosmetycznymi poprawkami?


Mam za sobą już sporą ilość patroli w singlu na GWX 3 i nigdy nie miałem z nim żadnych problemów - pod względem jako takiego "realizmu" konkurować z nim może tylko NYGM, ale ten drugi ma paskudną grafikę z podstawki. Jeśli do GWX dodałbyś sobie OLC GOLD MK2, czyli poprawiony environment + profesjonalnie zrobiony interfejs (takiej mieszanki używam) to miałbyś moim zdaniem najlepszą możliwą wersję SH3. GWX3 w porównaniu do podstawki ma masę bugów poprawionych, ale jeśli się jakieś zdarzają są to błędy podstawki których nie da się przeskoczyć. Nawet jeśli nie jesteś zainteresowany grafiką (a robi ona wrażenie), nic nie pobije kampanii zrobionej przez zespół GWX.

A na marginesie - nowy, profesjonalny interfejs Hitmana jest w fazie beta-testów. To zupełnie nowe podejście, autor zaś kierował się fachową wiedzą i realizmem rozwiązań. Miejmy nadzieję, że już niedaleko do daty wydania.
Ostatnio zmieniony przez Huzar 9 Luty 2010, 11:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 9 Luty 2010, 12:47   

Cytat:
Dziś planuję moją inaugurację w SH4/ADV...


A kto dziś będzie na górze? Bo środa jest jutro, abym to ja był...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #7  Wysłany: 9 Luty 2010, 13:21   Re: Upierdliwe pytania

Huzar napisał/a:
Jeśli do GWX dodałbyś sobie OLC GOLD MK2, czyli poprawiony environment + profesjonalnie zrobiony interfejs (takiej mieszanki używam) to miałbyś moim zdaniem najlepszą możliwą wersję SH3.


A ja będę bezczelny i oczywiście polecę swój miks graficzny, plus jeszcze jakąś wersję SH4 effects for SH3 i powinno być ładnie. :)
_________________

 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #8  Wysłany: 9 Luty 2010, 13:36   Re: Upierdliwe pytania

PL_Storm87 napisał/a:
A ja będę bezczelny i oczywiście polecę swój miks graficzny, plus jeszcze jakąś wersję SH4 effects for SH3 i powinno być ładnie. :)

Dla efektów bardziej zbliżonych do rzeczywistości i pozbawionych cukierkowego wyglądu gier arcade polecam jednak olc mk2 ;) A bezczelnie radzę omijać paskudne UTW i Manos Environment, które kolorami i chmurami przypominają podstawkę ;)
Ostatnio zmieniony przez Huzar 9 Luty 2010, 13:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 9 Luty 2010, 13:58   

A o gustach się ponoć nie dyskutuje.

Ja też do kampanii wolę inne chmurki, niż UTW. Ale UTW jako całość spełnia swoje zadanie ponurej (nie realistycznej, tylko ponurej) atmosfery wojny.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 9 Luty 2010, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 9 Luty 2010, 13:59   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
Dziś planuję moją inaugurację w SH4/ADV...


A kto dziś będzie na górze? Bo środa jest jutro, abym to ja był...


Eee?
No to sranda...

[ Dodano: 9 Luty 2010, 14:02 ]
Huzar napisał/a:
A bezczelnie radzę omijać paskudne UTW

Dzięki "paskudnemu UTW" skończyła się era cziterskiego określania prędkości celu na podstawie nachylenia słupa dymu. I chwała autorowi za to.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #11  Wysłany: 9 Luty 2010, 14:04   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
A o gustach się ponoć nie dyskutuje


Prawda, prawda. Zwłaszcza że mój miksior ma 99% oświetlenia z OLC + dużo bardziej realistyczną wodę. ;]

http://www.btsmods.com/index.php?topic=835.0

SH4 effects też bym nie nazwał cukierowymi. Ten dym.... :) I Łogień. :) Eksploze by tylko ktoś poprawił, i mogłoby być na prawdę coś. :)
_________________

 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #12  Wysłany: 9 Luty 2010, 14:11   

PL_Andrev napisał/a:
Dzięki "paskudnemu UTW" skończyła się era cziterskiego określania prędkości celu na podstawie nachylenia słupa dymu. I chwała autorowi za to.

Dym w UTW jest jednym wielkim czitem, było już o tym w innych postach. Na niszczycielach to chyba sypią w tym modzie węgiel jak w lokomotywie, że widzę dym daleko przed dostrzeżeniem okrętu.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 9 Luty 2010, 14:17   

Huzar napisał/a:
PL_Andrev napisał/a:
Dzięki "paskudnemu UTW" skończyła się era cziterskiego określania prędkości celu na podstawie nachylenia słupa dymu. I chwała autorowi za to.

Dym w UTW jest jednym wielkim czitem, było już o tym w innych postach. Na niszczycielach to chyba sypią w tym modzie węgiel jak w lokomotywie, że widzę dym daleko przed dostrzeżeniem okrętu.


Wiecie co. Obaj gadacie o RÓŻNYCH sprawach i jeden drugiego przekonuje.
Andrev: Huzar mówi o wyglądzie dymu
Huzar: Andrev mówi o kierunku "płynięcia" dymu

W sumie obie sprawy da się połączyć...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 9 Luty 2010, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #14  Wysłany: 9 Luty 2010, 14:21   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Huzar napisał/a:
PL_Andrev napisał/a:
Dzięki "paskudnemu UTW" skończyła się era cziterskiego określania prędkości celu na podstawie nachylenia słupa dymu. I chwała autorowi za to.

Dym w UTW jest jednym wielkim czitem, było już o tym w innych postach. Na niszczycielach to chyba sypią w tym modzie węgiel jak w lokomotywie, że widzę dym daleko przed dostrzeżeniem okrętu.


Wiecie co. Obaj gadacie o RÓŻNYCH sprawach i jeden drugiego przekonuje.
Andrev: Huzar mówi o wyglądzie dymu
Huzar: Andrev mówi o kierunku "płynięcia" dymu

W sumie obie sprawy da się połączyć...


I obydwaj mają rację:

- dym powinien lecieć z wiatrem
- Dym powinien być ładniejszy i o wiele bardziej delikatny

Jak w naszej dyskusji o wyższości OLC nad MEP (lub na odwrót) okaże się, że jedno z drugim może iść w parze i świetnie wyglądać. :)
_________________

 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #15  Wysłany: 9 Luty 2010, 14:28   

Nie, no sam wygląd dymu w UTW jest super, podoba mi się. Problem w tym że tak gęsty, czarny i wysoki dawały tylko niektóre statki, w stosunku do reszty to czit i bujda.
 
     
Archeos 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Archeos
Ulubiona Gra: SH3, S.T.A.L.K.E.R, Civilization
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 54
Skąd: Łódź/Warszawa

 #16  Wysłany: 9 Luty 2010, 15:39   

Nie ma to jak dobry offtop.. :)

Bardzo proszę jeszcze o jakąś naprowadzajkę gdzie znajdę biblioteki modów (jakiś portal?).

Jeszcze coś: jak bardzo mody zmieniają wymagania gry?


A poza tym dzięki za odzew.

Pozdrawiam.
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #17  Wysłany: 9 Luty 2010, 15:49   

Archeos napisał/a:
Bardzo proszę jeszcze o jakąś naprowadzajkę gdzie znajdę biblioteki modów (jakiś portal?).

Zwykle korzysta się z www.subsim.com - tam jest praktycznie wszystko. Niestety trzeba być zarejestrowanym no i trzeba znać barbarzyński przynajmniej w stopniu podstawowym.
 
     
JacekR 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 67
Skąd: Warszawa

 #18  Wysłany: 9 Luty 2010, 15:52   

A proszę bardzo..

http://dibo.di.funpic.de/...catid=22&type=4
_________________

 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #19  Wysłany: 9 Luty 2010, 15:52   

Cytat:
Bardzo proszę jeszcze o jakąś naprowadzajkę gdzie znajdę biblioteki modów (jakiś portal?).

Kiepska to "biblioteka", ale tylko z tego korzystam: http://www.subsim.com/rad...splay.php?f=195

OLC gold mk2 - http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=147667
TMT v2 - http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=153937

Cytat:
Jeszcze coś: jak bardzo mody zmieniają wymagania gry?

Mój sprzęt:
Athlon 2,4
geforce 7600gs
1 gb ram

Wydajność z GWX bardzo dobra z vsync i antyaliasing 2x. Tylko porty w GWX są mordęgą dla mojego sprzętu.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #20  Wysłany: 9 Luty 2010, 16:50   

Archeos napisał/a:


Bardzo proszę jeszcze o jakąś naprowadzajkę gdzie znajdę biblioteki modów (jakiś portal?).


Zapraszamy na BtS! :) - Portal pomyślany jako Hosting dla modów SH3/SH4

http://www.btsmods.com/index.php


Cytat:
Jeszcze coś: jak bardzo mody zmieniają wymagania gry?


Oczywiście zależy jaki mod, większość w ogóle ich nie zmieni. Jak są to jakieś mody typu MEP 3.0 co daje 20 km atmosfery, albo SH4 effects for SH3, który powoduje, że z okrętu po trafieniu wylatuje w górę 10 ton żelastwa i zwłok, które potem lądują na wodzie, no to wiadomo że dla sprzętu nie jest to obojętne. :)

Wgrywanie nowych jednostek może drastycznie wydłużyć wczytywanie.

No i GWX ma to do siebie, jak kolega pisał, że w porcie chodzi słabo nawet i na moim sprzęcie, który od Huzarowego (no offence :)) jest sporo lepszy. Taka karma, jego mać. ;]

Ale jakby się mocno cięło, można wrzucić zawsze opcjonalnego moda GWX - Lite Harbor Traffic, redukującego jednostki i obiekty w porcie do absolutnego minimum.

Oczywiście ma to swoje wady, bo to niezła frajda podziwiać w 1939 przy wypłynięciu z Kilonii Graff Zeppelina, albo Tirpitza w Wilhelmshaven :) A do 1943 to już się robi z Lite Harbor Traffic zupełna kicha, bo Alianci robią często naloty na bazę (zaraz z początkiem patrolu się to może zdarzyć losowo) i bardzo przyjemnie to wygląda, jak cały port (łącznie z nami, oczywiście) napierdziela z pelotek ile fabryka dała. ;]
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 9 Luty 2010, 16:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Kierunek Pacyfik PBF 0 2 Październik 2016, 20:08
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 33 6 Styczeń 2015, 18:25
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Panzerwaffe PBF 5 30 Grudzień 2017, 12:55
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Pytania Początkującego
Dziwne kwestie historyczne
PkaYak Pytania i odpowiedzi 34 28 Styczeń 2009, 06:51
JacekR
Brak nowych postów Podstawowe pytania
rybak Pytania i odpowiedzi 6 14 Luty 2014, 22:08
PL_Daritto
Brak nowych postów Pytania Newbie
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 8 Styczeń 2010, 21:37
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów FX mod - pytania
Łukasz SH Dodatki, mody i modowanie 1 21 Październik 2010, 23:39
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group