POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mod: Ulepszone fale
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 8 Marzec 2010, 17:56   Mod: Ulepszone fale

Eeeee... widzi ktoś różnicę między STOCK a IMPROVED ?

http://www.youtube.com/watch?v=yRuxvn9aTl8

[edit: dołączono pliki źródłowe]

Oryginalny link do modu dla zainteresowanych (update do wersji 1.1):
http://www.filefront.com/...pitch-V1.1.rar/

Źródło:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=164290
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Marzec 2010, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 8 Marzec 2010, 18:00   

ja nie :lol

ale zauważyłem to samo co u siebie, woda za u-bootem nienaturalnie się zachowuje (skopana animacja)
_________________

 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #3  Wysłany: 8 Marzec 2010, 18:07   

fox jak zwykle 100%anty sh5 :lol :8)
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
Ostatnio zmieniony przez kołcz 8 Marzec 2010, 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #4  Wysłany: 8 Marzec 2010, 18:08   

dlaczego anty?
napisałem że nie widzę różnicy i że na filmiku jest ten sam problem co u mnie - a nie że gra jest do dupy
kołcz, nie wysuwaj takich oskarżeń, bo zaraz znowu Sokół zacznie swoje.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 8 Marzec 2010, 18:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 8 Marzec 2010, 18:11   

Mam wrażenie, że szczyty fale w wersji imroved są bardziej ostre. Ale różnicy w zasadzie nie ma, albo ja ich nie doceniam
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #6  Wysłany: 8 Marzec 2010, 18:29   Re: Ulepszone fale

PL_Andrev napisał/a:
Eeeee... widzi ktoś różnicę między STOCK a IMPROVED ?


Ta, morze jest "wolniejsze" (powoduje, m.in że okręt pływa bardziej stabilnie), bo sam model fal jako taki raczej nie ruszony.
_________________

 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #7  Wysłany: 8 Marzec 2010, 19:55   

po kilku obejrzeniach filmiku wydaje mi się, że morze jest jakby bardziej naturalne
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #8  Wysłany: 8 Marzec 2010, 19:58   

A to jest fajne.

 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #9  Wysłany: 8 Marzec 2010, 19:59   

Nie mam pytan
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #10  Wysłany: 8 Marzec 2010, 20:02   

ta gra będzie niesamowita za jakieś pół roku :)
_________________

 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #11  Wysłany: 8 Marzec 2010, 21:04   

PL_fox6 napisał/a:
dlaczego anty?
napisałem że nie widzę różnicy i że na filmiku jest ten sam problem co u mnie - a nie że gra jest do dupy
kołcz, nie wysuwaj takich oskarżeń, bo zaraz znowu Sokół zacznie swoje.


nie no fox bez obrazy nie chciałem cie urazić po prostu dobrze się czyta twoje posty hehe :8) podro
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #12  Wysłany: 8 Marzec 2010, 22:12   

gra naprawde graficznie powala spojrzcie na pierwszy filmik ja mam problem tego typu ze woda nie splywa po pokladzie tylko jakby caly czas wissiala i ta mgla ze srub sie nie rusza tylko jakby klatka po klatce idzie a u siostry na ati nie ma tego co jest pomocy prosze bo juz nie mam sily
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 8 Marzec 2010, 22:38   

Łukasz SH weź może tak jak ci Storm87 w innym temacie napisał - napisz do Cenegi niech coś robią, kasę za coś biorą prawda.
I faktycznie sprawa może leżeć po stronie kodeków.
Faktycznie może ktoś ma podobną grafikę do twojej i może da numer sterów.

Nic na siłę, nie ma sensu sobie psuć pierwszego wrażenia. Więc spokojnie ;)
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #14  Wysłany: 9 Marzec 2010, 11:59   

ma ktoś namiar na ten mod z falami i promieniami słonecznymi?
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 9 Marzec 2010, 11:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 9 Marzec 2010, 15:27   

Fale tutaj:
http://polishseamen.com.p..._pitch&roll.rar

A "mod" z promieniami włącza się tutaj:
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 9 Marzec 2010, 16:03, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #16  Wysłany: 9 Marzec 2010, 15:38   

dzięki za fale.

Mam wszystkie opcje włączone, ale nie widziałem jeszcze takiego efektu światła :)
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 9 Marzec 2010, 16:34   

PL_Andrev napisał/a:
Fale tutaj:
http://polishseamen.com.p..._pitch&roll.rar

A "mod" z promieniami włącza się tutaj:
Obrazek


Nie, bo to jest mod z tymi promieniami słońca
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=163847
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #18  Wysłany: 9 Marzec 2010, 16:39   

Sokół napisał/a:
Mam wszystkie opcje włączone, ale nie widziałem jeszcze takiego efektu światła :)


Musisz patrzeć pod słońce, a między słońcem a kamerą muszą być jakieś obiekty (chmury, statki, struktury):

Wykontrastowałem obraz żeby było widać szczegóły:


O dziwo na moim 7900GT nie powoduje to jakiegoś dramatycznego spadku FPS!
:kroliczek:
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #19  Wysłany: 9 Marzec 2010, 17:00   

Zaniebisty modzik :schock
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #20  Wysłany: 9 Marzec 2010, 17:19   

A to przepraszam, myślałem że to podstawka...

...ale chyba to są i tak "light shafts" z pokręconymi ustawieniami...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 9 Marzec 2010, 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów MOD
RAFALMC Dodatki, mody i modowanie 8 6 Luty 2016, 18:05
PL_kanaron
Brak nowych postów MOD
Maki Dodatki, mody i modowanie 1 13 Maj 2011, 19:33
PL_Andrev
Brak nowych postów Mod
woonteerxd Ogólnie o Silent Hunter III 1 24 Maj 2010, 00:29
PL_Storm87
Brak nowych postów MOD-y
matmilanfan Dodatki, mody i modowanie 2 12 Czerwiec 2008, 22:19
PL_tnnn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group