POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Uboat killer AI mod
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 25 Marzec 2010, 09:40   Uboat killer AI mod

Aktualna wersja modu: 1.02

Opis:
Cytat:
Oryginalna gra nie posiada zaawansowanego systemu poszukiwań OP, przykładem na to jest zachowanie eskorty która nie reaguje na eksplozję statku. AI nie próbuje dociec "co było przyczyną tego wybuchu". Nawet jeśli uboot zostanie dostrzeżony to eskorta wydaje się być mało zainteresowana - coś jak rozkapryszone dziecko, które ma za zadanie posprzątać bałagan w swoim pokoju.

Obecny mod ma za zadanie to zmienić, a jego aktualna wersja ogranicza się chwilowo do zorientowania się "co się właściwie dzieje". W przykładowej sytuacji zaatakowałem BB w Scapa Flow - w ciągu kilku minut pojawiło się kilku "przyjaciół" którzy próbowali zorientować się co się stało. Jeden z nich przeszedł bardzo blisko i mnie usłyszał.

Wcześniej eskorta była skoncentrowana na patrolowaniu własnego sektora. Obecnie próbuje zlokalizować nieznany kontakt - możliwy okręt podwodny operujący w okolicy.

Mod ma wpływ nie tylko na zachowanie się okrętów eskorty na pełnym morzu, ale także w portach. Wersje rozwojowe modu zakładają zaawansowane taktyki poszukiwania okrętów podwodnych, uzależniony od stopnia wyszkolenia załóg. Należy pamiętać że jest to mod tylko i wyłącznie skryptowy tj. nie jest wykorzystywana zmiana zasięgu sensorów AI.


Download(SUBSIM): http://www.subsim.com/rad...do=file&id=1663

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=165886
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Kwiecień 2010, 21:17, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #2  Wysłany: 25 Marzec 2010, 22:22   

nie gryzie się z Germanator, Harder AI MOD 1.0?
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #3  Wysłany: 29 Marzec 2010, 21:20   

kołcz napisał/a:
nie gryzie się z Germanator, Harder AI MOD 1.0?

Gryzie się z pewnością. Mają wspólny plik .cfg
Na upartego możnaby przetestować oba, porównać, gdzie co lepiej rozwiązane
i połączyć w jeden SuperMod.

btw. pojawiła się wersja 1.0.1
Dodali poszukiwanie uboota metodą spiralną, cokolwiek to znaczy.

http://www.subsim.com/rad...do=file&id=1663

Pozdrawiam
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 29 Marzec 2010, 21:30   

A dzięki...

Cytat:
Wersja 1.0.1
Po zgubieniu kontaktu, AI rozpoczyna poszukiwanie okrętu podwodnego po kursie spiralnym od punktu ostatniego kontaktu.
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #5  Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 16:53   

Z tego co ja zauwazylem a gralem z tym modem to oprocz dziwnego czasami systemu szukania (nawet nie jestem pewien czy to zostalo zmienione w plikach), zwiekszona zostala podatnosc u-boot`a na zniszczenie i w dziwny sposob. Wychodzac ze schronu zdarzylo mi sie otrzec o sciane... Zamiast "zedrzec farbe" z mojego okretu kondycja kadluba wyniosla 38%. Niszczyciele zachowuja sie tak samo jak sie zachowywaly. Atakuja dwoma bombami!!! rozumiem niedoskonalosci azdykow i innych urzadzen z tamtego okresu. Ale wiekszosc zalog walila bombami na slepo ile wlezie majac nadzieje zobaczyc banki powietrza i plamy ropy. Majac nadzieje ze takie cos zobacza albo ze strachu :) Szly w wiekszosci cale salwy bomb. Tylko doswiadczeni oszczedzali beczki i zrzucali je rozsadniej ale tez nie po dwie. Polecam ksiazke Terence Robertsona "Otto Kretschmer". Ataki trwaly godzinami. A w SH5 godzinami to uderzaja pingi. Nawet na silnikach stop i 40m zanurzenia nie przyczynilo sie do trafienia chociaz jedna bomba. Troszke sytuacja ulegla zmianie w 41. TROSZKE!!! Bo leca juz salwy bomb ale jakos zawsze z dala odemnie. Nie to co w shIII.
Pozdrawiam
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 17:22   

A przeczytałeś opis tego moda?
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #7  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 21:25   

Zmiany w wersji 1.02

• Zwiększono zasięg oddziaływania bomb głębinowych. Obecnie eksplodująca bomba w pobliżu daje większy większy efekt bliskości (silny wstrząs),
• Metoda poszukiwania kontaktu dla DD po spirali obecnie działa - eskorta dąży do odnalezienia zgubionego kontaktu,
• Warstwa termalna nie wpływa na wykrywalność okrętu podwodnego,
• Dodano proporcjonalną reakcję eskorty - więcej DD poszukuje kontaktu, jeśli więcej DD płynie w eskorcie konwoju,

Download (SUBSIM): http://www.subsim.com/rad...do=file&id=1663
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Kwiecień 2010, 21:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #8  Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 23:38   

PL_Andrev napisał/a:
• Warstwa termalna nie wpływa na wykrywalność okrętu podwodnego,


:slabe jak się to ma do rzeczywistości, myślałem ze mody poprawiają grę
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 08:50   

kołcz napisał/a:
:slabe jak się to ma do rzeczywistości, myślałem ze mody poprawiają grę

Widocznie coś takiego najwyraźniej poprawia grę kosztem realności.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Dodatek do Uboat AI killer mod
Zmieniona wytrzymałość kadłuba
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 3 17 Kwiecień 2010, 21:09
seba999
Brak nowych postów Uboat Visual Damage mod
Widoczne uszkodzenia uboota
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 6 29 Styczeń 2012, 22:42
silentmichal
Brak nowych postów HUNTER KILLER
PL_U-96 Dział ogólny do rozmów na temat DW 0 11 Maj 2019, 19:59
PL_U-96
Brak nowych postów UBoat
PL_CMDR Blue R Pozostałe gry 18 24 Listopad 2019, 10:49
PL_Daritto


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group