POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Schnellboot, czyli o umiejętnościach załogi słów kilka ...
Autor Wiadomość
Zbik 




Kraj:
poland

Imię: P
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1
Skąd: Polska

 #1  Wysłany: 14 Marzec 2010, 23:06   Schnellboot, czyli o umiejętnościach załogi słów kilka ...

Mam do Was pytanie. Czy maszynista Willi zasłużył na krzyż rycerski z diamentami? W ramach testów rozwinąłem u maszynisty do maximum umiejętność pasywną, polegającą na regulacji silników. Kiedy prędkość na maxa prawie spadłem z krzesła. U-Boot pomykał 23 węzły :schock !! Nawet nie miałem ochoty sprawdzać ile popłynie jak Willi dorzuci do reaktora i użyje swojej umiejętności aktywnej , która wyciska z silników ukrytą moc. Sądząc po skuteczności umiejętności aktywnej sądzę, że aktywną (na 3 poziomie) nasz U-Boot mógłby płynąć przez kilka godzin z prędkością nie mniejszą iż 25 węzłów. Daje nam to "piękne" i "zgodne z rzeczywistością" osiągi, które jeśli Olaf zrobi dobrą kawę pozwolą nam uciec niszczycielowi na powierzchni (wiem zabraknie kilku węzłów. ale korwety wymiękną). Strach się bać jak działa przedział torpedowy z umiejętnością szybszego ładowania torped. Po doświadczeniach z przedziałem maszynowym mogę się tylko domyślać, że działają szybciej niż mechaniczny podajnik na współczesnych OP.
Może ktoś z Was testował poszczególne przedziały i ich "realistyczne możliwości" po rozwinięciu umiejętności poszczególnych członków załogi na maxa. Jeśli tak, może zechce się podzielić swoimi spostrzerzeniami
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 23 Marzec 2010, 12:55   

specjalnie pakowałem punkty w jedno miejsce by sprawdzić... za szybko! (wszystko) przesadzili, ale jest chyba już jakiś mod który to reguluje.
aczkolwiek sądzę, że fanom RPG, takie rozwiązanie się podoba (zakładając, że RPG-owcy grają w SH5)
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 23 Marzec 2010, 14:14   

PL_fox6 napisał/a:
aczkolwiek sądzę, że fanom RPG, takie rozwiązanie się podoba (zakładając, że RPG-owcy grają w SH5)

Ja jestem RPGowcem.
RPG, a cyferki to dwie zupełnie odmienne sprawy.
Powiem ci, ze gdybym miał prowadzić RPG w klimatach U-Boota (a da się, uwierz mi. Raz pół takiego czegoś zrobiłem. Co prawda w klimatach SF, ale... Cóż. TIE Fightery ścigające U-Boota typu XXI może nie brzmią poważnie, ale...), to na pewno nie byłoby takich hipermocy. Ale cRPG (zobacz, że jest literka przed R) rządzi się swoimi prawami. RPG tam jest mało, są cyferki. Ale te cyferki też nie powinny z gry robić S-F!
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 23 Marzec 2010, 14:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #4  Wysłany: 24 Marzec 2010, 14:06   

Mam nadzieje, że porządny mod zlikwiduje te "realistyczne możliwości" bo inaczej szkoda będzie grać kampanię.
_________________
w_wilk
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 24 Marzec 2010, 15:19   

w_wilk napisał/a:
Mam nadzieje, że porządny mod zlikwiduje te "realistyczne możliwości" bo inaczej szkoda będzie grać kampanię.


Jest już taki mod, link tutaj: http://forum.polishseamen...opic.php?t=6267
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #6  Wysłany: 24 Marzec 2010, 19:05   

Ja mam nadzieję na jeden duży mod który naprawi większość rzeczy. W przeciwnym wypadku będę miał zainstalowane 50 modów i jak się "pogryzą" nie dojdę przyczyny.
_________________
w_wilk
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #7  Wysłany: 25 Marzec 2010, 20:59   

ja na razie mam 11 modów, choć to i tak mało patrząc na to co dzieje się na subsimie
_________________

 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #8  Wysłany: 25 Marzec 2010, 22:15   

Sokół napisał/a:
ja na razie mam 11 modów, choć to i tak mało patrząc na to co dzieje się na subsimie


a jakie masz wgrane mody sokół?
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #9  Wysłany: 26 Marzec 2010, 19:24   

mam:

- command keys
- das boot sound mod
- das boot music mod
- old style explosion
- improved Waves
- conus graphic mod
- enhanced ship recon manual
- old style control
- emblematy
- u-boot killer ai mod

usunąłem more realistic periscope, bo nie widziałem różnicy
_________________

 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #10  Wysłany: 27 Marzec 2010, 10:08   

dzisiaj wrzucę jeszcze mod

Reduced_Mission_Tonnage

bo w drugiej części kampanii tonaż w misjach jest kosmiczny :/
_________________

 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #11  Wysłany: 27 Marzec 2010, 12:02   

Sokół napisał/a:
dzisiaj wrzucę jeszcze mod

Reduced_Mission_Tonnage

bo w drugiej części kampanii tonaż w misjach jest kosmiczny :/


no właśnie jak to jest z tym tonażem? zacząłem karierę i wybrałem misje patrolowanie wód przybrzeżnych wielkiej brytani gdzie trzeba zatopić 50tys. brt zatopiłem 49952 brt w ciągu jednego patrolu i widziałem ze po kliknięciu w ten czarny krzyżyk jest tam pasek czy on się nie powinien zapełniać w miarę moich zatopień? i po osiągnięciu 50tys zakończyć?
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #12  Wysłany: 27 Marzec 2010, 19:35   

powinien się zapełniać
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 27 Marzec 2010, 20:28   

Sokół napisał/a:
dzisiaj wrzucę jeszcze mod

Reduced_Mission_Tonnage

bo w drugiej części kampanii tonaż w misjach jest kosmiczny :/

Sokół, fajnie że zapodałeś kolejnego moda, ale szkoda że nie wrzuciłeś linku do niego dla innych zainteresowanych...

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=164449
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 27 Marzec 2010, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #14  Wysłany: 27 Marzec 2010, 22:43   

nie wrzuciłem, bo nie sprawdziłem.

Już sprawdziłem - mod jest w języku angielskim. Jak go spolszczę , to wrzucę spolszczony
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 27 Marzec 2010, 23:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #15  Wysłany: 28 Marzec 2010, 00:40   

Sokół napisał/a:
nie wrzuciłem, bo nie sprawdziłem.

Już sprawdziłem - mod jest w języku angielskim. Jak go spolszczę , to wrzucę spolszczony


a wiec czekamy :8)
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów SchnellBoot Mod v.2
PL_Matrose Dodatki, mody i modowanie 35 21 Luty 2012, 23:12
Mikołaj
Brak nowych postów Schnellboot TOAL WAR
by woonteerxd Ónd matros and CO.
PL_Matrose Dodatki, mody i modowanie 14 26 Lipiec 2010, 23:37
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Schnellboot mod final
mike Dodatki, mody i modowanie 3 18 Luty 2012, 19:32
Mikołaj
Brak nowych postów Przydzielanie załogi
wielkie odkrycie ;)
PL_Marco Ogólnie o Silent Hunter III 5 12 Maj 2009, 06:41
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Zmęczenie załogi
PL_HUBAL Ogólnie o Silent Hunter III 9 26 Wrzesień 2009, 19:53
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Prośba o upload plików głosów załogi
PL_fox6 Dodatki, mody i modowanie 0 6 Listopad 2012, 23:50
PL_fox6


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group