Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 30 Marzec 2010, 21:19 Black screen
Eee... do d... z taką grą...
Wyłączyłem wszelkie zarządzanie kartą przez aplikację (wszystko na wyłącz, najlepsza wydajność) i mi nadal to cholerstwo wyskakuje - a z czarnym ekranem NIC się nie da zrobić.
Chyba jednak ta GS7900 256MB nie nadaje się kompletnie...
Że w ogóle można kilka minut grać to to właśnie chyba cud jest...
Imię: Łukasz Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 129 Skąd: Uraz, blisko Wrocławia
#2 Wysłany: 30 Marzec 2010, 21:27
Patrzyłem teraz na testy kart graficznych i twoja karta wypada bardzo słabo w rankingach( oczywiście w tegorocznych rankingach). Jaj już wspominałeś być może jest za słaba. Mam pytanie ile masz pamięci ramu i czy masz ja w jednej czy tez w dwóch kostkach?
_________________ Łuki
Ostatnio zmieniony przez Eberhardt Mock 30 Marzec 2010, 21:41, w całości zmieniany 4 razy
Imię: Łukasz Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 129 Skąd: Uraz, blisko Wrocławia
#4 Wysłany: 31 Marzec 2010, 20:32
A te dwie kostki są tej samej firmy? Jeśli masz dwie kostki różnych firm to może powodować że masz czarny ekran, ponieważ z reguły kostki ramu dwóch firm nie działają ze sobą poprawnie. Nie jest wykorzystywana do końca ich moc. Przeczytałem gdzies na forum dotyczącego GTA 4, iż ktoś = jak włączał grę GTA 4 miał tylko przed sobą czarny ekran. On właśnie miał kości Ramu dwóch rożnych firm( Kingstone i drugiej nie pamiętam). Po dokupieniu kości firmy Kingstone problem rozwiązał sie automatycznie( tak napisał).
_________________ Łuki
Ostatnio zmieniony przez Eberhardt Mock 31 Marzec 2010, 20:40, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#5 Wysłany: 31 Marzec 2010, 20:56
Tej samej firmy, dual pack.
Co do czarnego ekranu, to jest to o tyle śmieszne, że wszystkie wskaźniki są widoczne (manometry, panel mikrozarządzanie okrętem, zadania patrolu, log) a sam obraz który jest generowany 3D jest czarny...
Nie jest więc to zwiecha gry / komputera...
Po załadowanie gry jest wszystko OK... do czasu.
Imię: Łukasz Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 129 Skąd: Uraz, blisko Wrocławia
#8 Wysłany: 31 Marzec 2010, 23:54
No to już kompletnie nie wiem. Przykro mi. A może to zrąbana gra jest, ale wątpię. A spotkałeś sie gdzieś indziej z tym problemem( na innych forach)? Osobiści nie kupiłem SH 5 i chyba nie kupię. Wole "stare części":). Przykro mi że Tobie nie pomogłem.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#10 Wysłany: 10 Kwiecień 2010, 09:52
Eberhardt Mock napisał/a:
A te dwie kostki są tej samej firmy? Jeśli masz dwie kostki różnych firm to może powodować że masz czarny ekran, ponieważ z reguły kostki ramu dwóch firm nie działają ze sobą poprawnie. Nie jest wykorzystywana do końca ich moc. Przeczytałem gdzies na forum dotyczącego GTA 4, iż ktoś = jak włączał grę GTA 4 miał tylko przed sobą czarny ekran. On właśnie miał kości Ramu dwóch rożnych firm( Kingstone i drugiej nie pamiętam). Po dokupieniu kości firmy Kingstone problem rozwiązał sie automatycznie( tak napisał).
Nie tak do konca. Nie musza byc tej samej firmy. Jednyne na co musisz zwrocic uwage to:
- te same czestotliwosci pracy
- te same timingi ktore masz podane katalogowo lub na nalepce.
Jesli powyzsze nie zostanie spelnione to bedziesz mial sume pamieci ale nie beda pracowaly w Dual Chanel
Co do black scren to taki efekt mialem rowniez w SH3 i to calkiem niedawno. Mi pomoglo wylaczenie wspomagania dla tej gry w Nvidia Panel gdzie wczesniej mialem ja skonfigurowana specjalnie dla tej gry (AA filtrowanie tekstur).
Z SH5 nie mam takich problemow. Ale 8800 GTX pracuje troche na innych zasadach niz wymieniona przez Ciebie. Twoja ma sprecyzowane funkcje piksel shader GTX ma uniwersalne. Chociaz patrzac na grafike i zastosowane efekty nie sadze zeby wymagalo zunifikowanych jednostek liczacych. Jesli jeszcze nie probowales to sprawdz czy nie da cos utworzenie osobnego profilu w panelu Nvidii tylko dla tej gry.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum