Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 15 Październik 2009, 00:55 NYGM Tonnage War Mod
EDIT: PL_Cmd_Jacek: Temat wydzielony, ponieważ dotyczy innego moda.
... mod NYGM jak tam po testach
napisz co i jak instalowaleś bo nie dokońca wiem co mam ściagnąć by tego moda uruchomić
... czy wszystkie 7 części ze stronki
http://www.subsim.com/mods1/nygm/
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#2 Wysłany: 15 Październik 2009, 08:40
Markow napisał/a:
... mod NYGM jak tam po testach
napisz co i jak instalowaleś bo nie dokońca wiem co mam ściagnąć by tego moda uruchomić
... czy wszystkie 7 części ze stronki
http://www.subsim.com/mods1/nygm/
Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na mnie ten mod, także pogram na nim o wiele dłużej niż z WAC. Myślę, że wciągnie mnie tak jak kiedyś GWX.
Ściągasz wszystkie pliki i instalujesz za pomocą JGSME, w kolejności podanej wyżej. Nie instalowałem tylko opcji 6, z tego powodu, że chcę ćwiczyć ręczne namierzenia takie jak w UTW, a ta opcja zmienia zupełnie sposób zbierania danych do ataku.
Teraz to co mi się podoba:
- realizm !!! - np. jeżeli zatrzymasz u-boota, to okręt zaczyna tonąć, musisz być cały czas w ruchu, co najmniej 2w. Przy 1w. tonięcie jest wolniejsze, ale jest. Z drugiej strony grając z SH3 Commanderem (pliki konfiguracyjne do niego są w opcji 7), z włączoną opcją "Malfunction&Sabotage", coś się zepsuła w trakcie jednego patrolu i okręt trzymał trym dopiero przy 4w. musiałem wrócić i naprawić w porcie.
- szybkość wgrywania - patrol wgrywa się co najmniej 50% szybciej niż, GWX albo WAC
- sposób zarządzania awariami - zmieniony i bardziej realistyczny, grupa awaryjna nie jest już tak istotna, liczy się kogo masz w danym przedziale, bo to oni naprawiają twój okręt
To co mi przeszkadza:
- grafika otoczenia (woda, chmury itd), szczególnie w nocy, gdzie morze świeci się jak psu jajca, dokładnie jak w podstawce. Lecz jest na to sposób - ściągnąłem wyśmienitego moda zmieniającego grafikę środowiska: M.E.P. 2.1 i wszystko wygląda teraz prześlicznie.
Jestem dopiero po 2 patrolach więc zobaczymy co się będzie działo dalej. Na razie mogę NYGM Tonnage War polecić.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#3 Wysłany: 15 Październik 2009, 09:41
M.E.P. 2.1? Plastikowa woda, cukierkowe oświetlenie i białe chmury o świcie/zmierzchu? Bleee...! Dziękuję postoję. Jeszcze nie spotkałem moda środowiskowego, który byłby naprawdę dobry.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 15 Październik 2009, 10:17
Storm87 napisał/a:
M.E.P. 2.1? Plastikowa woda, cukierkowe oświetlenie i białe chmury o świcie/zmierzchu? Bleee...! Dziękuję postoję. Jeszcze nie spotkałem moda środowiskowego, który byłby naprawdę dobry.
Hmm, wszystko kwestia gustu. Mnie puki co najbardziej się podoba właśnie ta modyfikacja.
swit.jpg w trakcie patrolu - Północy Atlantyk - świt
Plik ściągnięto 53 raz(y) 35.25 KB
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#8 Wysłany: 26 Październik 2009, 19:45
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Markow napisał/a:
... mod NYGM jak tam po testach
napisz co i jak instalowaleś bo nie dokońca wiem co mam ściagnąć by tego moda uruchomić
... czy wszystkie 7 części ze stronki
http://www.subsim.com/mods1/nygm/
Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na mnie ten mod, także pogram na nim o wiele dłużej niż z WAC. Myślę, że wciągnie mnie tak jak kiedyś GWX.
Ściągasz wszystkie pliki i instalujesz za pomocą JGSME, w kolejności podanej wyżej. Nie instalowałem tylko opcji 6, z tego powodu, że chcę ćwiczyć ręczne namierzenia takie jak w UTW, a ta opcja zmienia zupełnie sposób zbierania danych do ataku.
Teraz to co mi się podoba:
- realizm !!! - np. jeżeli zatrzymasz u-boota, to okręt zaczyna tonąć, musisz być cały czas w ruchu, co najmniej 2w. Przy 1w. tonięcie jest wolniejsze, ale jest. Z drugiej strony grając z SH3 Commanderem (pliki konfiguracyjne do niego są w opcji 7), z włączoną opcją "Malfunction&Sabotage", coś się zepsuła w trakcie jednego patrolu i okręt trzymał trym dopiero przy 4w. musiałem wrócić i naprawić w porcie.
- szybkość wgrywania - patrol wgrywa się co najmniej 50% szybciej niż, GWX albo WAC
- sposób zarządzania awariami - zmieniony i bardziej realistyczny, grupa awaryjna nie jest już tak istotna, liczy się kogo masz w danym przedziale, bo to oni naprawiają twój okręt
To co mi przeszkadza:
- grafika otoczenia (woda, chmury itd), szczególnie w nocy, gdzie morze świeci się jak psu jajca, dokładnie jak w podstawce. Lecz jest na to sposób - ściągnąłem wyśmienitego moda zmieniającego grafikę środowiska: M.E.P. 2.1 i wszystko wygląda teraz prześlicznie.
Jestem dopiero po 2 patrolach więc zobaczymy co się będzie działo dalej. Na razie mogę NYGM Tonnage War polecić.
Ja mam do Was pytanko ściągnąłem,zainstalowałem według tego wzoru na czyste SH3 ale coś mi to nie hula port pusty i w ogóle wrzucam wszystko po kolei i te poprzednie mody robią się tak jak by nie aktywne co może być....
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#9 Wysłany: 26 Październik 2009, 22:22
Cytat:
Ja mam do Was pytanko ściągnąłem,zainstalowałem według tego wzoru na czyste SH3 ale coś mi to nie hula port pusty
Zawsze zaczynam grę poza portem, więc nie wiem jak bardzo powinien być zawalony jednostkami.
Cytat:
... i w ogóle wrzucam wszystko po kolei i te poprzednie mody robią się tak jak by nie aktywne co może być....
To nie oznacza, że mody stają się nieaktywne, tylko daje informacje, że mod został zmodyfikowany przez kolejny. Z pewnością miałeś w trakcie instalacji informację, że pewne pliki zostały już zmienione.
Popłyń jakiś patrol, zwróć uwagę na zachowanie u-boota pod wodą oraz na skuteczność eskorty - są naprawdę dobrzy.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#11 Wysłany: 9 Kwiecień 2010, 15:34
Cytat:
Dlaczego nie mogę w NYGM 3.0 przełączyć z zapalnika magnetycznego na kontaktowy? Czy to bug?
Nie, to celowe działania, mające symulować niepewne działanie niemieckich torped. Normalnie jak włączysz kontakty, to nie zdarzają się przedwybuchy.
Swoją drogą, nie wiem, czy zauważyłeś, że jeżeli nie płyniesz to Twój okręt tonie. Miałem taką sytuację jak grałem z włączonymi usterkami (SH3 Commander), że okrętem nie dało się wysterować głębokości, gdyż bardzo szybko tonął. Musiałem płynąć co najmniej 5 w. . Efekt był taki, że wróciłem do bazy naprawić usterki stoczniowców.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Łukasz Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 129 Skąd: Uraz, blisko Wrocławia
#12 Wysłany: 9 Kwiecień 2010, 15:40
Nie miałem tego problemu(tylko jak się nie poruszałem to mój okręt tonął, ale tak było w rzeczywistości) . Grałem bez SH 3 Commander. Poza tym mam w miarę mocnego kompa tzn. kilka razy przekracza zalecane wymagania SH 3, ale mimi tego cholernie mi tnie przy konwoju i w czasie schodzenia na większą głębokość. W GWX takiego czegoś nie miałem. Dlaczego tak się dzieje?. Gram bez MEP. Naprawdę fajny to mod tylko właśnie klatkowanie psuje zabawę . Z góry dzięki za informację
_________________ Łuki
Ostatnio zmieniony przez Eberhardt Mock 9 Kwiecień 2010, 15:46, w całości zmieniany 2 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#13 Wysłany: 9 Kwiecień 2010, 19:14
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Teraz to co mi się podoba:
- realizm !!! - np. jeżeli zatrzymasz u-boota, to okręt zaczyna tonąć, musisz być cały czas w ruchu, co najmniej 2w. Przy 1w. tonięcie jest wolniejsze, ale jest. Z drugiej strony grając z SH3 Commanderem (pliki konfiguracyjne do niego są w opcji 7), z włączoną opcją "Malfunction&Sabotage", coś się zepsuła w trakcie jednego patrolu i okręt trzymał trym dopiero przy 4w. musiałem wrócić i naprawić w porcie.
Ale jaja, nie wiedziałem że coś takiego jest w ogóle możliwe...
Witam gram sobie kampanie na NYGM + SH3 Commander Optional Updates włączona opcja Malfunctions+sabotage i zdarzyło sie pare razy tak ze podczas nasłuchu hydrofonem dzwiek śruby znikał na około minute i potem znowu sie pojawiał.Myslałem sobie ze to błąd gry,ze cos sie rozwaliło ale zczaiłem ze to dzieki tej opcji malfunctons+sabotage są te zakłucenia w pracy hydrofonu fajna sprawa:)
ps.moj u-boot nie tonie jak stoje w miejscu:/
Ostatnio zmieniony przez woyteka 10 Lipiec 2010, 11:48, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#15 Wysłany: 10 Lipiec 2010, 14:40
poczekaj dłużej a zaczniesz tonąć. Kiedyś miałem taką usterkę, że tonął o wiele szybciej. A najgorszą jak mi zniknął zoom z peryskopu bojowego i musiałem używać tylko wachtowego.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Witam mam pytanie czy jest jakis mod aby to toniecie okretu było wolniejsze?
Ostatnio wytropiłem taknowca ustawiłem sie przed nim i czekam wszystko przygotowane do strzału.Czekam az mi wejdzie na celownik i..........okret tonie jestem pod wodą 13...14..15...i tak w chwile byłem juz na 25m.Prawie bym stracił cel musiałem sie wynurzyć i z 600m strzelać płynąc 4w.
Ogólnie fajne to toniecie ale jak dla mnie za szybkie:/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum