POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Patch a mody AI
Autor Wiadomość
leeszaj 




Kraj:
poland

Imię: PaweŁ
Wiek: 50
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 22
Skąd: Kraków

 #1  Wysłany: 14 Maj 2010, 16:30   Patch a mody AI

Nowy patch miał porządnie usprawnić AI eskorty, jeśli tak jest to czy stare mody takie jak Haramirs Sensor Mod ,Haramirs Escorts Self Awareness Mod,Uboat killer AI mod nie będą dawały eskorcie za dużej przewagi?,może ktoś to przetestował?
 
     
elgyd 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: k
Ulubiona Gra: silen hunter
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 56
Skąd: gd

 #2  Wysłany: 16 Maj 2010, 19:08   

wlaśnie, przyłączam się do tego pytania?
 
     
seba999 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 132
Skąd: Gdansk

 #3  Wysłany: 13 Czerwiec 2010, 11:51   

Witam. Mody podmieniaja pliki a nie sa suma. Jesli mod mial ustawione AI uruchamiajac go bedziesz mial dokladnie to co uwzgledni mod. Orginalne ustawienia nawet po spaczowaniu zostana "wylaczone" i zastoapione ustawieniami moda.
Pozdrawiam.
_________________
76PL
q6600, 4gb ram, gtx960 4gbram
 
     
leeszaj 




Kraj:
poland

Imię: PaweŁ
Wiek: 50
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 22
Skąd: Kraków

 #4  Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 08:07   

Ta informacja jest mi dobrze znana,tylko,że sam patch miał usprawnić AI więc niektóre mody mogą być zbędne lub nawet pogorszyć grę.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 09:12   

Należałoby sprawdzić, czy mody te zostały dostosowane do patcha 1.2, a tego wątku -przyznam szczerze- ostatnio jakoś nie śledziłem.

• Haramirs Escorts Self Awareness Mod
• Uboat killer AI

Oba te mody modyfikują zachowanie się AI, więc w ich przypadku można spodziewać się wpływu na zachowanie się eskorty w stosunku do oryginalnego patcha 1.2. Chociaż z opisu obu modów wynika, że autorzy nie modyfikowali starych ale DODALI nowe, dodatowe strategie do już istniejących.

• Haramirs Sensor Mod
Ten mod można instalować bez większych zastrzeżeń, bo (zgodnie z opisem) modyfikuje on czułość sensorów, a informacje te są zwykle zawarte w całkiem osobnym pliku.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 3 Lipiec 2010, 16:29   

Z ciekawostek dotyczących rozwoju AI:

Okazuje się że suby AI oraz okręty AI mają wielki (aczkolwiek niewykorzystany) potencjał - developerom udało się zaimplementować dużą ilość komend, dzięki czemu w przyszłości modderzy mogą projektować dość skomplikowane zachowania i taktyki dotyczące w/w jednostek. Może w końcu doczekamy się wilczych stad...

Niestety "po macoszemu" potraktowano samoloty i obecnie modderzy analizują możliwości korzystnego zaprojektowania taktyki zachowania się samolotów. Udało się przełamać niektóre ograniczenia - na SUBSIM pojawił się filmik prezentujący prawdziwy przełom w stosunku do SH3 i SH4. Niestety film prezentuje fatalną jakość, dlatego zdecydowałem się na wklejenie kilku interesujących scenek:


Wrogi samolot rozpoczyna atak.
Nie zastanawia was pułap podejścia?



Tak wiem - nie ma pylonów. Ale podobno jest to do zrobienia, tyle że czasochłonne.



Torpeda w celu!
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Lipiec 2010, 16:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 3 Lipiec 2010, 16:57   

Powiem ci Andrev, nie siedzę w SH V aktualnie i nie wiem jak to wygląda.
Ale w SH II sub AI mógł zaatakować konkretną jednostkę (jak mu autor misji wskazał)
podobnie jak samoloty (wybór torpeda/bomba) więc nie wiem czemu takie coś
nie było (a może się mylę) wykorzystane w kolejnych częściach.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów Mody a patch 1.2
crys Dodatki, mody i modowanie 3 11 Maj 2010, 23:27
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patch 1.2
problem
Maggiore Pytania i odpowiedzi 1 27 Listopad 2010, 13:17
PL_Marco
Brak nowych postów Patch 1.4
PL_HUBAL Ogólnie o SH IV 4 1 Kwiecień 2008, 18:34
szczur lądowy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patch 1.2
Oczekiwany 20 kwietnia
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 89 11 Maj 2010, 19:09
PL_U-96
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patch 1.1
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 62 2 Kwiecień 2010, 22:01
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group