Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: PaweŁ
Wiek: 50 Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 22 Skąd: Kraków
#1 Wysłany: 14 Maj 2010, 16:30 Patch a mody AI
Nowy patch miał porządnie usprawnić AI eskorty, jeśli tak jest to czy stare mody takie jak Haramirs Sensor Mod ,Haramirs Escorts Self Awareness Mod,Uboat killer AI mod nie będą dawały eskorcie za dużej przewagi?,może ktoś to przetestował?
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#3 Wysłany: 13 Czerwiec 2010, 11:51
Witam. Mody podmieniaja pliki a nie sa suma. Jesli mod mial ustawione AI uruchamiajac go bedziesz mial dokladnie to co uwzgledni mod. Orginalne ustawienia nawet po spaczowaniu zostana "wylaczone" i zastoapione ustawieniami moda.
Pozdrawiam.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#5 Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 09:12
Należałoby sprawdzić, czy mody te zostały dostosowane do patcha 1.2, a tego wątku -przyznam szczerze- ostatnio jakoś nie śledziłem.
• Haramirs Escorts Self Awareness Mod
• Uboat killer AI
Oba te mody modyfikują zachowanie się AI, więc w ich przypadku można spodziewać się wpływu na zachowanie się eskorty w stosunku do oryginalnego patcha 1.2. Chociaż z opisu obu modów wynika, że autorzy nie modyfikowali starych ale DODALI nowe, dodatowe strategie do już istniejących.
• Haramirs Sensor Mod
Ten mod można instalować bez większych zastrzeżeń, bo (zgodnie z opisem) modyfikuje on czułość sensorów, a informacje te są zwykle zawarte w całkiem osobnym pliku.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 3 Lipiec 2010, 16:29
Z ciekawostek dotyczących rozwoju AI:
Okazuje się że suby AI oraz okręty AI mają wielki (aczkolwiek niewykorzystany) potencjał - developerom udało się zaimplementować dużą ilość komend, dzięki czemu w przyszłości modderzy mogą projektować dość skomplikowane zachowania i taktyki dotyczące w/w jednostek. Może w końcu doczekamy się wilczych stad...
Niestety "po macoszemu" potraktowano samoloty i obecnie modderzy analizują możliwości korzystnego zaprojektowania taktyki zachowania się samolotów. Udało się przełamać niektóre ograniczenia - na SUBSIM pojawił się filmik prezentujący prawdziwy przełom w stosunku do SH3 i SH4. Niestety film prezentuje fatalną jakość, dlatego zdecydowałem się na wklejenie kilku interesujących scenek:
Wrogi samolot rozpoczyna atak.
Nie zastanawia was pułap podejścia?
Tak wiem - nie ma pylonów. Ale podobno jest to do zrobienia, tyle że czasochłonne.
Torpeda w celu!
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Lipiec 2010, 16:31, w całości zmieniany 2 razy
Powiem ci Andrev, nie siedzę w SH V aktualnie i nie wiem jak to wygląda.
Ale w SH II sub AI mógł zaatakować konkretną jednostkę (jak mu autor misji wskazał)
podobnie jak samoloty (wybór torpeda/bomba) więc nie wiem czemu takie coś
nie było (a może się mylę) wykorzystane w kolejnych częściach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum