POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_Andrev
15 Lipiec 2010, 12:38
Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.1.2
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 14 Czerwiec 2010, 16:26   Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.1.2

Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith

:juppi: wersja 3.1.2 :juppi:


Lista zmian:*

Nowości:
- samodzielny pomiar prędkości jako nowy rozkaz dla WEPS ‘określ prędkość celu’, prędkość będzie oszacowana jeśli cel będzie zalogowany, zidentyfikowany, wprowadzony kąt AoB oraz odległość do celu. Pierwsze kliknięcie na ikonę to start pomiaru, drugie to koniec. Wyliczona wartość nie będzie wprowadzona do TDC oraz dialogu XO TDC (należy wprowadzić ją ręcznie), scalenie pomiaru prędkości i TDC przewiduje się w kolejnych wersjach modu,
- kalkulowana prędkość jest podawana z dokładnością do 1kt (fix 3.0.1)
- przełączniki i kontrolki otwarcia wyrzutni torpedowych,
- możliwość dowolnej zmiany widoku TDC dla obu peryskopów oraz UZO, przełączniki między trybami TDC dostępne na panelu wyrzutni torped,
- realistyczne wystrzeliwania torped: przy zamkniętej wyrzutni i próbie odpalenia torpedy, torpeda nie zostanie odpalona dopóki wyrzutnia się nie otworzy (otwieranie automatyczne). Przy opcji wyłączonej torpeda jest wystrzeliwana natychmiastowo. Domyślnie opcja ta (RealisticTorpedoFirings) jest włączona,
- czas otwierania wyrzutni torpedowych, wartość domyślna to 10 sek., (RealisticOpenTubeTD),
- samoczynne chowanie peryskopu bojowego jeśli gracz opuści to stanowisko, domyślnie ta opcja jest włączona (AutomaticallyFullyLowerAttackScope),
- samoczynne chowanie peryskopu wachtowego jeśli gracz opuści to stanowisko, domyślnie ta opcja jest włączona (AutomaticallyFullyLowerAttackScope),
- peryskop bojowy podnosi się samoczynnie jeśli gracz wchodzi na to stanowisko, domyślnie ta opcja jest wyłączona (AutomaticallyRaiseAttackScope),
- opóźnienie przełączenia okrętu na napęd standardowy, domyślne opóźnienie to 5 minut (SwitchToStdPropulsionTD),
- opóźnienie przełączania trybu napędzania na łądowanie baterii, domyślne opóźnienie to 5 minut (SwitchToRechargePropulsionTD),
- opóźnienie w przełączaniu się trybu napędu w zależności od głębokości (na granicy wynurzony/zanurzony). Opcja zebezpiecza przed ciągłym przełączaniem się napędów przy wysokiej fali. Domyślna wartość (WaterLevelTD) to 5 sek.,
- ikony informujące o wystrzelonych torpedach, po wskazaniu ikony torpedy ukaże się kalkulowany czas do uderzenia w cel,
- dodano podziałkę namiarów na mapie podręcznej (TAI), ikona obsługująca jej widoczność znajduje się w prawym dolnym rogu mapy, podziałka używa własnego pliku dds (TAIBearingOverlay.dds),
- dodano podziałkę namiarów na mapie nawigacyjnej, ikona obsługująca jej widoczność znajduje się w prawym dolnym rogu mapy, podziałka używa własnego pliku dds (NavMapBearingOverlay.dds),


Usprawnienia:
- opcje wymagające opóźnienia po włączeniu obecnie migają na znak ich realizacji „w trakcie uruchomienia”,
- przełączenie napędów elektryczny/spalinowy nie odbywa się błyskawicznie lecz poprzez pewną wartość opóźnienia (na przełączenie napędów),
- jeżeli przy zapisywaniu stanu gry poziom baterii jest mniejszy niż 100%, to po załadowaniu gry następuje automatyczne włączenie opcji ładowania baterii,
- zmieniono działanie funkcji awaryjnego zanurzenia w zależności od sytuacji do wykonania rozkazu będą dodane opóźnienia (np. na opróżnienie pokładu i zamknięcie luku),
- zmieniono sposób wyświetlenia informacji o położeniu wykrytego celu, jeśli nie ma kontaktu radiowego, to jego położenie jest oznaczane jako ‘---‘, jeżeli opcja (GetRangeStartUpdatingContacts) jest określona, to położenie celu będzie na bieżąco uaktualniane,
- wydanie rozkazu awaryjnego zanurzenia wyłącza kompresję czasu,
- zmiana sposobu wyświetlania kompresji czasu, kompresja jest podświetlona jeśli jest włączona,
- zegar uwzględniający aktualną kompresję czasu (oryginalny zegar jej nie uwzględniał),
- mapa nawigacyjna posiada swój niezależny przycisk centrowania pozycji na okręcie - opcja centrowania znajduje się w lewym górnym rogu,
- klawisz funkcyjny wyłączający dziennik pokładowy,
- klawisz funkcyjny wyłączający tabliczkę zliczającą bomby głębinowe,
- zmieniono rozmiar opcji menu dziennika pokładowego,
- zmieniono zachowanie się tła ikon oficerów,
- dalsza optymalizacja kodu gry,


Poprawki:
Wersja podstawowa:
- rozwiązano problem niewidocznego kompasu w trybie GUI „SH5Enhanced” dla kilkunastu stanowisk okrętu, w niektórych przypadkach jednak nie pojawia się natychmiast,
- usunięto informację „baterie naładowane w 100%” wyświetlaną wtedy, gdy baterie były wciąż podczas ładowania,
- poprawiono grafikę wyświetlania AoB i wartości namiaru dla TDC,
- wyłączono klawisze funkcyjne XO TDC podczas ręcznego określania wysokości masztu,
- dopracowano wykorzystanie zegarów systemowych (niektóre wartości nie muszą być sprawdzane co każde 0.06 sek), zmiany wpłyną pozytywnie na FPS,
- przesunięto opcję głębokości pod kilem do kategorii rozkazów nawigatora,
- dodano rozkazy 'głębokości pod kilem' i 'wyrzucenia wabii' do kategorii rozkazów WEPS,
- poprawiono bug nieprawidłowego wyświetlania początkowego otwarcia dziennika pokładowego,
- zmieniono formę zapisu daty w dzienniku pokładowym,
- poprawiono bug wyświetlania nieprawidłowej głębokości w dzienniku pokładowym podczas zanurzenia,
- poprawiono śledzenie aktualnie wydanych rozkazów,
- dodano funkcje sprawdzające błędy podczas importowania dziennika pokładowego,

Fix 3.0.1:
- zmieniono system określania pomiaru prędkości (fix 3.0.1),
- zmieniono sposób wyświetlenia informacji o prędkości wykrytego celu, jeśli nie ma kontaktu radiowego, to jego prędkość jest oznaczane jako ‘---‘, jeżeli opcja (ShowContactsActualSpeed) jest włączona, to prędkość celu będzie podawana w węzłach, w przeciwnym przypadku jako szybka/średnia/wolna (fix 3.0.1),
- usunięto błędy kodu związany z nieprawidłowym odczytem i aktualizacją położenia nowych kontaktów na mapie nawigacyjnej,
- sprawdzanie nowych kontaktów na mapie nawigacyjnej co 0,25sek, zmiany wpłyną pozytywnie na FPS,

Fix 3.0.2:
- rozwiązano problem przełączenia się napędu na tryb ładowania po załadowaniu gry, jeśli baterie są naładowane,
- poprawiono błędy w wyświetlaniu pasków rozkazów,

Fix 3.0.3:
- poprawiono błąd wyłączenia śledzenia celu przy zamknięciu mapy podręcznej (TAI) (fix 3.0.3)

Fix 3.0.4:
- poprawiono błąd braku możliwości przeciągania myszą mapy nawigacyjnej (fix 3.0.4)

Fix 3.0.5:
- poprawiono błąd wyłączenia śledzenia celu przy zamkniętej mapie podręcznej (TAI),
- nowa opcja użytkownika: manual targeting - jeśli opcja jest włączona opcja wyłączenia TDC w oknie dialogowym XO jest nieaktywna,
- zmieniono zasadę działania okna dialogowego XO TDC, jeżeli okno XO jest wyłączone to włącza się automatycznie po zablokowaniu peryskopu na celu (lock target),
- poprawiono błąd widoczności zegara przy wejściu do portu / zakończeniu patrolu,
- poprawiono błąd widoczności tablicy zliczającej bomby głębinowe przy wejściu do portu / zakończeniu patrolu,
- tryb SH5: poprawiono błąd widoczności wskaźnika kompasu/steru przy wejściu do portu / zakończeniu patrolu,

Fix 3.0.6:
- poprawki kodu pythona, który konfliktował z innymi wersjami językowymi niż angielski,
- dodano opcję użytkownika (XOTDCDialogAllowedToPop) która wyłącza okno dialogowe XO TDC, jeśli ikona XO jest nieaktywna,

Fix 3.0.7:
- dodano skrót klawiszowy alarmowego zanurzenia SHIFT+P, domyślnie opcja ta (CrashDiveKey) jest wyłączona,
- poprawiono błąd braku śledzenia najbliższego statku / okrętu wojennego przez hydrofonu,
- dodano obsługę błędów zapisywaną do logu, aby pomóc w ustaleniu przyczyny dlaczego czasami wyskakują błędy skryptu i wyłączenie gry, jeżeli pojawi się błąd to odpowiedni wpis zostanie dodany do logu,
- dodano obsługę błędu nieprawidłowej wysokości masztu dla wartości 90 oraz 99.9 metrów, co pozwoli na dalszą analizę problemu,

Fix 3.0.8:
- tryb SH5: poprawiono błąd widoczności kompasu podczas aktywacji mapy nawigacyjnej,
- dodano nowy skrypt odczytujący wysokość masztu jednostek,

Fix 3.0.9:
- dodano opcję kontroli ręcznego namierzania (XOTDCManualTargetingEnforced), włączenie tej opcji uniemożliwi automatyczne namierzenie celu przez XO (gracz jest skazany wyłącznie na ręczne namierzanie celu),
- poprawiono błąd blokowania klawiszy funkcyjnych podczas włączonego dziennika pokładowego, obecnie klawisze są blokowane wyłącznie w czasie edycji wpisu dziennika,
- naprawiono ukrywanie wszystkich wskaźników poprzez kombinację SHIFT+Z (włącz/wyłacz HUD),
- poprawiono błąd widoczności kompasu na kamerze zewnętrznej,

Fix 3.1.0:
- dodano opcję wyłączającą zerowanie AoB i prędkości celu podczas użycia stadimetru, wartość domyślna (AOBSpeedTDCFixEnabled) to włączony (enabled),
- poprawiono błąd zerowania AoB i prędkości celu podczas użycia stadimetru poprzez użycie czerwonego przycisku 'set' - przyciski są widoczne jeśli opcja AOBSpeedTDCFixEnabled jest włączona oraz gdy okno XO TDC jest włączone,
- dodano włącznik stadimetru do TDC, po kliknięciu można pobrać dane o odległości celu do TDC, przycisk jest widoczny jeśli okno XO TDC jest włączone,
- dodano opcję wymuszającą automatyczne ładowanie baterii po wynurzeniu (AutomaticallyOrderRechargeModeUponSurfacing),
- (tryb SH5) poprawiono błąd widocznego kompasu po wejściu do portu lub przy oknie załadunku torped,
- poprawiono nieprawidłowe działanie funkcji WaterLevelID związanej z przełączaniem się na tryb ładowania baterii podczas wysokiej fali,

Fix 3.1.1:
- poprawiono działanie manualnego namierzania celów: przełącznik ręcznego namierzania jest widoczny wyłącznie jeśli wydano rozkaz "Turn TDC on" w menu XO TDC, AoB oraz prędkość można wprowadzić tylko wtedy, jeśli włączono przełącznik ręcznego namierzania celów,
- wyeliminowano błąd kodu powodujący w niektórych przypadkach zamknięcie gry (włączenie mapy nawigacyjnej bez włączonego widoku peryskopu/UZO),

Fix 3.1.2:
- dodano nową opcję (AutoShowClockOnFollowTarget), opcja w trybie SH3 pokazuje stoper podczas pomiaru prędkości, po zakończeniu pomiaru stoper jest ukrywany, opcja domyślna: włączony,
- zmieniono opcję (AboveThisTCLevelDoNotShowClock) na opcję (AboveThisTCLevelShowClock), opcja decyduje przy jakim stopniu kompresji czasu automatycznie pokazuje się zegar,
- po odpaleniu torped pojawiają się ich ikony nad głowicą peryskopu, a po kliknięciu na tę ikonę pojawia się stoper, który będzie automatycznie wyłączany jeśli torpeda uderzy w cel lub wyczerpie się jej paliwo lub gracz opuści stanowisko peryskopu,
- dodano opcję (AutoShowClockOnTorpFire) która automatycznie wyświetla stoper po odpaleniu torpedy, domyślną wartością jest "wyłączne" (false),


* wszelkie wartości występujące w nawiasach np. (RealisticOpenTubeTD) są możliwe do zmiany przez użytkownika, który może dopasować ustawienia modu do własnych, indywidualnych potrzeb. Zmian dokonuje się w pliku sterującym modu .py, w którym zapisane są wszelkie ustawienia jak np. tryb wyświetlania GUI, klawisze sterujące, ustawienia szczegółowych opcji. Wartość „włączony” oznaczana jest jako TRUE lub ENABLED, wyłączona jako FALSE lub DISABLED. Szczegóły na przykładowej instalacji i konfiguracji pokazane są w filmie instruktażowym poniżej.

________________________________

Download mod w wersji 3.1.2: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

Film: manualne namierzanie celów v.3.1.1 (7zip): http://www.filefront.com/...k-TDW-3-1-1.7z/

Prezentacja usprawnień modu w wersji 3.0.0: http://www.youtube.com/wa...9GkFdlreoo&hd=1

Link do tematu na SUBSIM: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Poradnik instalacji modu (YT): http://www.youtube.com/wa...Lf8ePjihIo&hd=1

Poradnik obsługi ruchomego kompasu: http://www.filefront.com/...s-tutorial.pdf/
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 28 Czerwiec 2010, 19:24, w całości zmieniany 24 razy  
 
     
macias13_84 




Kraj:
poland

Imię: Damian
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Opole

 #2  Wysłany: 15 Czerwiec 2010, 12:19   

nicht funkcjoniren :||

tutaj wersja 3.01
http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 15 Czerwiec 2010, 17:12   

Poprawione, dzięki.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 16 Czerwiec 2010, 06:30   

Okazuje się, że najlepszymi beta-testerami są sami gracze. Po tygodniu testów w kilkuosobowym gronie w celu wykrycia i eliminacji bugów okazuje się, że po upublicznieniu modów wciąż jakieś bugi się tam znajdują...

Szczęściem są to dwa niegroźne błędy, nie wpływające zbytnio na komfort gry. Autor opracował fix do wersji 3.0.1, a także wypuścił nową, uzupełnioną w/w poprawki wersję modu.

Wersja modu jest na bieżąco aktualizowana o poprawki, najnowsza wersja do ściągnięcia z linków powyżej.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 21:38   

Wersja 3.0.2 uznana jest jako w pełni stabilna i funkcjonalna, poprawki 3.0.3 i 3.0.4 to typowa kosmetyka, można więc się nią już bawić.
Poważniejsze zmiany oczekiwane dopiero w wersji 3.1.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 21:27   

Podobnie jak w poprzednim poście, dodano kosmetyczne zmiany do wersji 3.0.2.

Poprawki wersji 3.0.5 obejmują:
- usunięcie błędnego wyświetlania wskaźników/przyrządów przy wejściu do portu/zakończenia patrolu,
- poprawki w funkcjonalności TDC przy manualnym namierzaniu celu,

Szczegóły w pierwszym poście tego tematu.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #7  Wysłany: 20 Czerwiec 2010, 22:07   

Zastanawiam się na ile jeszcze starczy cierpliwości autorowi, oby na jak najdłużej...

Poprawka 3.0.6 jest "krytyczna, co znaczy że należałoby używać tej oto wersji modu.
- poprawki kodu pythona, który konfliktował z innymi wersjami językowymi niż angielski,
- dodano opcję użytkownika (XOTDCDialogAllowedToPop) która wyłącza okno dialogowe XO TDC, jeśli ikona XO jest nieaktywna,
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #8  Wysłany: 21 Czerwiec 2010, 11:11   

Najnowsza wersja to 3.0.7
Jednak jak wkleje polskie menu to mi nie działaja prawie żadne skróty klawiszowe dot. zanurzenia itp. W angielskiej wersji działaja jak przerzuce na inny język to przestają.

Ktos ma instrukcję nt. klawiszologi czy w tym pliku konfiguracyjnym wszystko musze sam poznajdywac?
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 21 Czerwiec 2010, 17:24   

W wersji 3.0.7 dodano poprawki kosmetyczne:

- dodano skrót klawiszowy alarmowego zanurzenia SHIFT+P, domyślnie opcja ta (CrashDiveKey) jest wyłączona,
- poprawiono błąd braku śledzenia najbliższego statku / okrętu wojennego przez hydrofonu,

a także dodatkowe skrypty nie związane z "wodotryskami" modu:

- dodano obsługę błędów zapisywaną do logu, aby pomóc w ustaleniu przyczyny dlaczego czasami wyskakują błędy skryptu i wyłączenie gry, jeżeli pojawi się błąd to odpowiedni wpis zostanie dodany do logu,
- dodano obsługę błędu nieprawidłowej wysokości masztu dla wartości 90 oraz 99.9 metrów, co pozwoli na dalszą analizę problemu,


Co niestety sugeruje, że jeszcze trochę przyjdzie nam poczekać na pełną funkcjonalność modu.
Ale że autor modu potrafi dodać obsługę błędów...
:schock
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Czerwiec 2010, 17:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 22 Czerwiec 2010, 07:54   

Nowa wersja dostępna, poprawka w wersji 3.0.8 zawiera:

- poprawiony błąd widoczności kompasu podczas aktywacji mapy nawigacyjnej dla trybu SH5,
- nowy skrypt odczytujący wysokość masztu jednostek,

Równocześnie, oprócz poprawek dla wersji 3.0, trwają prace rozwojowe i testy wersji 3.1, z czego można się tylko cieszyć. Niestety na chwilę obecną nie bardzo wiadomo jak duże zmiany szykują się w nadchodzącej wersji tego modu.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 24 Czerwiec 2010, 14:39   

Ukazała się wersja 3.0.9, zawierająca:

- dodano opcję kontroli ręcznego namierzania (XOTDCManualTargetingEnforced), włączenie tej opcji uniemożliwi automatyczne namierzenie celu przez XO (gracz jest skazany wyłącznie na ręczne namierzanie celu),
- poprawiono błąd blokowania klawiszy funkcyjnych podczas włączonego dziennika pokładowego, obecnie klawisze są blokowane wyłącznie w czasie edycji wpisu dziennika,
- naprawiono ukrywanie wszystkich wskaźników poprzez kombinację SHIFT+Z (włącz/wyłącz HUD)
- poprawiono błąd widoczności kompasu na kamerze zewnętrznej.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 24 Czerwiec 2010, 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 25 Czerwiec 2010, 20:04   

Nowa wersja dostępna 3.1.0 (link w pierwszym poście), lista zmian:

Poprawki istotne do manualnego namierzania celów:
- dodano opcję wyłączającą zerowanie AoB i prędkości celu podczas użycia stadimetru, wartość domyślna (AOBSpeedTDCFixEnabled) to włączony (enabled),
- poprawiono błąd zerowania AoB i prędkości celu podczas użycia stadimetru poprzez użycie czerwonego przycisku 'set' - przyciski są widoczne jeśli opcja AOBSpeedTDCFixEnabled jest włączona oraz gdy okno XO TDC jest włączone,
- dodano włącznik stadimetru do TDC, po kliknięciu można pobrać dane o odległości celu do TDC, przycisk jest widoczny jeśli okno XO TDC jest włączone,

Poprawki kosmetyczne:
- dodano opcję wymuszającą automatyczne ładowanie baterii po wynurzeniu (AutomaticallyOrderRechargeModeUponSurfacing),
- (tryb SH5) poprawiono błąd widocznego kompasu po wejściu do portu lub przy oknie załadunku torped,
- poprawiono nieprawidłowe działanie funkcji WaterLevelID związanej z przełączaniem się na tryb ładowania baterii podczas wysokiej fali,


Z uwagi na dość istotne zmiany i poprawki w namierzaniu celów dotyczące głównie poprawnej pracy stadimetru podczas ręcznego namierzania celów sugerowałbym unowocześnienie modu do nowszej wersji, jednak z uwagi na stosunkową "nowość" wersji 3.1.0 radziłbym wstrzymać się do poniedziałku (do czasu ewentualnych "poprawek do poprawek").

A tak nawiasem, czyta to ktoś w ogóle?
:aniolek:
 
     
Boolo 
Honorowy Admin




Kraj:
poland

Imię: Adam
Pomógł: 9 razy
Wiek: 64
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 202
Skąd: Pruszków

 #13  Wysłany: 26 Czerwiec 2010, 08:33   

Owszem czyta to i to bardzo dokładnie :P
_________________
Pozdrawiam Cię Gość :)
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 10:55   

Poprawki w wersji 3.1.1:

- poprawiono działanie manualnego namierzania celów: przełącznik ręcznego namierzania jest widoczny wyłącznie jeśli wydano rozkaz "Turn TDC on" w menu XO TDC, AoB oraz prędkość można wprowadzić tylko wtedy, jeśli włączono przełącznik ręcznego namierzania celów,
- wyeliminowano błąd kodu powodujący w niektórych przypadkach zamknięcie gry (włączenie mapy nawigacyjnej bez włączonego widoku peryskopu/UZO),

Zasada manualnego namierzania (dla wersji 3.1.1) wraz z obsługą przycisków została zaprezentowana na filmiku. Do rozpakowania należy użyć programu 7zip.
Film dostępny pod tym linkiem.

Kilka screenów:





Niestety nadal nie udało się zaimplementować notatnika znanego z SH3, podstawowym problemem jest automatyczne wprowadzenie prędkości celu do TDC - obecnie wyznaczoną wartość trzeba wprowadzić ręcznie do TDC.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 27 Czerwiec 2010, 10:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 28 Czerwiec 2010, 19:26   

Autor udostępnił nową wersję z numerem 3.1.2, zmiany to głównie dodatki zapewniające lepszą funkcjonalność interfejsu SH5:

Fix 3.1.2:
- dodano nową opcję (AutoShowClockOnFollowTarget), opcja w trybie SH3 pokazuje stoper podczas pomiaru prędkości, po zakończeniu pomiaru stoper jest ukrywany, opcja domyślna: włączony,
- zmieniono opcję (AboveThisTCLevelDoNotShowClock) na opcję (AboveThisTCLevelShowClock), opcja decyduje przy jakim stopniu kompresji czasu automatycznie pokazuje się zegar,
- po odpaleniu torped pojawiają się ich ikony nad głowicą peryskopu, a po kliknięciu na tę ikonę pojawia się stoper, który będzie automatycznie wyłączany jeśli torpeda uderzy w cel lub wyczerpie się jej paliwo lub gracz opuści stanowisko peryskopu,
- dodano opcję (AutoShowClockOnTorpFire) która automatycznie wyświetla stoper po odpaleniu torpedy, domyślną wartością jest "wyłączne" (false),
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #16  Wysłany: 2 Lipiec 2010, 17:49   

Proces poprawek wersji 3.0 został ostatecznie zakończony bez dalszych raportów o błędach, tak więc wersję 3.1.2 (wersja 3.1.2 to zestaw poprawek do wersji 3.0.0) można uważać na dzień dzisiejszy za ostateczną.

Dlaczego zatem o tym piszę? Otóż autor pracuje obecnie nad wersją 3.2...


Co będzie obecne w wersji 3.2 modu?
• Zmiany w AI - chwilowo nie wiadomo na czym te zmiany będą polegać, ale według autora efekty prac są "zachęcające",
• Poprawy rozkazów - niestety nie wiadomo nic bliżej coby to miało oznaczać,
• System pomiaru AoB i prędkości znany z SH4 - co prawda nie zniknie system znany z SH3 (czyli pomiar odległości i ustawienie kąta AoB), lecz będzie można korygować dane w oparciu o wyliczone metodą SH4 (podwójny pomiar odległości), nowe dane podawane będą w stylu "Nawigator: Kapitanie, według mnie AoB do celu wynosi...", tak więc gracz będzie zmuszony do korekty wprowadzonego kąta AoB i prędkości samodzielnie w TDC,
• Dzięki pomiarowi podwójnej odległości nawigator będzie mógł nie tylko obliczyć AoB i prędkość ale także podać bezwzględny kurs celu - co prawda możemy to zrobić sami, ale od czego mamy w końcu nawigatora, prawda? *
• Dodatkowo autor planuje wprowadzić "średnią z pomiarów", czyli uśrednianie kolejnych wyników przez podległego oficera,
• Wersje językowe - wszelkie nowe komendy będą dodane w formie zewnętrznego pliku txt, co pozwoli na łatwą lokalizację kolejnych wersji modu i uniknięcie problemów z specjalnymi czcionkami,


* można powiedzieć że to ułatwienie, ale w końcu w SH4 na 100% realizmu podając podwójnie odległość w interwale czasowym ponad 5 sekund także otrzymywaliśmy AoB i prędkość niemal "na talerzu".


To tyle.
Mam nadzieję że kolejny update tematu będzie dotyczył wersji 3.2, czego Wam i sobie życzę...
:piwko:
 
     
marek238 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek238
Wiek: 49
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 73
Skąd: Siedlce

 #17  Wysłany: 7 Lipiec 2010, 12:13   

Mam takie pytanie Dlaczego w filmiku prezentujšcym manualne namierzanie nie ma dŸwięku? Nie żeby mi przeszkadzało po prostu chcę wiedzieć?
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #18  Wysłany: 15 Lipiec 2010, 10:12   

marek238 napisał/a:
Mam takie pytanie Dlaczego w filmiku prezentującym manualne namierzanie nie ma dźwięku? Nie żeby mi przeszkadzało po prostu chcę wiedzieć?


Hmm... zdaje się że to raczej pytanie do autora filmu a nie do któregokolwiek z nas... włącz wrzutę albo co. Wydaje mi się że jest to mod dla wszystkich (w tym nieznających biegle barbarzyńskiego) więc słowny komentarz mógłby byc niejasny i nieczytelny. A napisy zawsze możesz zatrzymać.
Ale jaka jest prawda...
Paniał?
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #19  Wysłany: 15 Lipiec 2010, 12:38   

Dalszy rozwój modu w osobnym wątku tutaj.

http://forum.polishseamen...opic.php?t=6734
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 6.0.0 - 6.5.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 25 15 Marzec 2013, 07:53
witalisss
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 2 6 Sierpień 2010, 10:21
PL_Andrev
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
Boski999 Dodatki, mody i modowanie 0 26 Luty 2014, 08:46
Boski999
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith
Różne typu interfejsu / TDC ........... NOWA WERSJA
Boolo Dodatki, mody i modowanie 56 14 Czerwiec 2010, 16:27
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 5.0.0 - 5.9.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 12 26 Grudzień 2010, 10:25
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 4.0.0 - 4.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 7 5 Listopad 2010, 11:08
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group