Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: Pomorze
#21 Wysłany: 24 Czerwiec 2010, 09:41
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
3) Misje - muszą równoważyć szanse uboot kontra eskortowce. Tzn. im późniejszy rok, tym lepsza widoczność. Im wcześniejszy tym preferowane są ataki w gorszych warunkach.
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#22 Wysłany: 24 Czerwiec 2010, 09:59
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
To teraz parę moich przemyśleń:
1) Losomator z dwiema misjami do wyboru: do 5 graczy i od 6 - 8. Obecny musiałby być tak przerobiony by pamiętał losowania dla obydwu map ( Tes da się to zrobić ? ).
Pewnie sie da, ale z czasem ostatnio roznie. I te wakacje....
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#23 Wysłany: 24 Czerwiec 2010, 14:27
PL_Iroks napisał/a:
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
3) Misje - muszą równoważyć szanse uboot kontra eskortowce. Tzn. im późniejszy rok, tym lepsza widoczność. Im wcześniejszy tym preferowane są ataki w gorszych warunkach.
a idź mnie z takim pomysłem
To jest tylko ogólna propozycja. Zapraszam zatem do tworzenia misji wg własnego życzenia. Potestujemy zobaczymy.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#24 Wysłany: 24 Czerwiec 2010, 14:49
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
To teraz parę moich przemyśleń:
1) Losomator z dwiema misjami do wyboru: do 5 graczy i od 6 - 8.
Maly mod pomyslu. Jedna misja glowna losowana sposrod wszystkich map (w koncu to losownik). Misja pomocnicza na mapki dla 7-8 osob (moze sie pokrywac z glowna), gdy chetnych wiecej.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#31 Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 08:53
petryko6 napisał/a:
No to jak znajdę chwilę (w co wątpię mimo wakacji) to i ja spróbuję coś stworzyć.
Nie muszą to być gotowe misje - mogą być tylko wstępne założenia, a jeżeli pomysł będzie dobry to zapewne któryś z lokalnych ekspertów ją wrzuci pod SH3.
I uprasza się, aby wejście od czoła nie było proste, na zewnątrz konwoju nie płynęły wartościowe cele jak np. tankowce tylko jakaś drobnica, a jednostką prowadzącą konwój był C2.
A potem tylko CTRL+C / CTRL+V
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 27 Czerwiec 2010, 08:57, w całości zmieniany 2 razy
sOnar [Usunięty] Kommodore
#32 Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 18:36
Ja na razie napisałem 6 misji do nowego pakietu. Wszystkie są trudne i wymagające. Były testowane przeze mnie, Wolfxa i Von Harpe... narzekali jednak na brak kanonady w konwoju
Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: Pomorze
#33 Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 19:00
zauważyłem, że w większości misji wszystkie statki w eskorcie są na poziomie przeważnie veteran, nie lepiej przemieszać doświadczenie? Kilerzy z przodu i tyłu, boki to już tacy średni
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#34 Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 19:29
Nie mam doświadczenia w pisaniu misji napisałem raptem ze dwie i to z wielką pomocą sOnara i Jacka dzięki nim stały się one grywalne.Co do eskorty ja wstawiałem naprzemiennie czoło elit później weteran na przemian z zawodowcem .
P.S. sOnar misje są dobre co do braku kanonady hmmm... fakt nie było jej ale taki small transport dostaje trzy i nic to już lekka przesada
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#35 Wysłany: 27 Czerwiec 2010, 19:30
PL_Iroks napisał/a:
zauważyłem, że w większości misji wszystkie statki w eskorcie są na poziomie przeważnie veteran, nie lepiej przemieszać doświadczenie? Kilerzy z przodu i tyłu, boki to już tacy średni
Chyba raczej nie - Veteran to taki odpowiedni poziom dla graczy, t taki żeby nowicjusze się pomęczyli trochę, a starzy wyjadacze nie namęczyli.
Tak szczerze mówiąc to Competent jest bardzo słaby, zwykle Cię nie usłyszy nawet jak uderzysz w niego, za to Elite to już ho-ho-ho, taki to już jak Cie namierzy to już nie zgubi.
A co powiecie na szaloną propozycje, gracze sami wybierają sobie misje z pośród dostępnych.
Warunek jest tylko jeden misja nie mogła być grana częściej niż powiedzmy 15 patroli
Jupi! To moje misje będą na pakiet 2010 jesień, 2011 wiosna/lato/jesień, itd.
Powiem tak. Pominę chaos przy wyborze misji. Ale zacznie się patrzenie w edytorze, aby wybrać misję. A tego wolę uniknąć.
PL_Marco napisał/a:
Tak Andrev i Iroks, tylko czasem jest tak ze "kompetentny" potrafi być bardziej
upierdliwy niż "weteran" i zapierdziela jak mały samochodzik.
Liczy się jeszcze rok i typ eskortowca.
Ja zawsze mieszam eskortę. Dlaczego?
Trafia cię ping, DD nadpływa i jest blisko. Co robisz?
Eliciak już cię ma
Veteran ma podejrzenie, że jesteś i musi zdobyć kolejny namiar
Kompetentny może jeszcze cię nie namierzyć
Co zrobisz?
Gaz w dechę i wiejesz w głębinę?
Eliciak - dobrze
Veteran - była szansa ucieczki, a teraz musisz wiać w głębinę, bo cię wykrył
Kompetentny - gratuluję, dałeś się wykryć.
A może płyniesz dalej cicho?
Eliciak - KIA
Veteran - trzymam kciuki, że się uda. Jak nie to KIA
Kompetentny - gratuluję. Minąłeś eskortę.
Ps. Jeszcze do piątku będę ciężko dostępny. Końcówka sesji. W sumie to jutro ostatnie zaliczenie wykładu i możliwe, że jeszcze 1 laborka będzie do poprawy. Ale już po egzaminach... Ufffff....
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#39 Wysłany: 18 Lipiec 2010, 20:05
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
To teraz parę moich przemyśleń:
1) Losomator z dwiema misjami do wyboru: do 5 graczy i od 6 - 8. Obecny musiałby być tak przerobiony by pamiętał losowania dla obydwu map ( Tes da się to zrobić ? ).
Z tym, że dopuszczalne byłoby stawianie dwóch serwerów, jeśli gracze chcieliby płynąć misję dla mniejszej ilości graczy.
Ok, here we go
Zrobilem to tak:
Mapka glowna jest losowana sposrod WSZYSTKICH map, natomiast mapka pomocnicza jest losowana sposrod map na 7-8 graczy. Oba losowania sa NIEZALEZNE, ale nie zdarzy sie, iz danego dnia wylosujemy dwie te same mapy.
Krotki wyciag z histori.
Losomator glowny:
Kod:
Reykjavik (6 graczy)
Konwoj z Key West (6 graczy)
Srodkowy Atlantyk (8 graczy)
Zasadzka pod Halifaxem (8 graczy)
Delphin kontra tankowce (5 graczy)
Cape Charles (5 graczy)
Op Pedestal - Angielska potega (5 graczy)
Nie tylko werble graja (8 graczy)
Deszczowy Liverpool (8 graczy)
Od morza do morza (6 graczy)
Konwoj na Malte (8 graczy)
Dwa swiaty (8 graczy)
Zimny poranek (8 graczy)
Kierunek Reykjavik (8 graczy)
Noworoczny cios (8 graczy)
Na plyciznie (4 graczy)
Losomator pomocniczy:
Kod:
Noworoczny cios (8 graczy)
Wakacje w Egipcie (7 graczy)
Zasadzka pod Halifaxem (8 graczy)
Sniety Mikolaj (8 graczy)
Nie tylko werble graja (8 graczy)
Operacja Blokada Casablanki (8 graczy)
Kociol Czarownic (7 graczy)
Konwoj na Malte (8 graczy)
Operacja Bradda Head (8 graczy)
Op Jupiter - O brzasku (7 graczy)
Pulapka pod Fair Head (8 graczy)
Zmierzch Bogow (7graczy)
Madagaskar (7 graczy)
Ostatni Konwoj (8 graczy)
Noworoczny cios (8 graczy)
Kierunek Reykjavik (8 graczy)
Operacja Paukenschlag (8 graczy)
David and Goliath (7 graczy)
Pulapka pod Murmanskiem (8 graczy)
Casablanka (8 graczy)
Srodkowy Atlantyk (8 graczy)
Konwoj do Hatrlepool (8 graczy)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum