Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 13 Lipiec 2010, 12:59 Potrzebuje waszej pomocy
hi sam nie moge nic zdzialac nie wiem od czego zaczyac i prosilbym o turtorial ,,jak zatopic skutecznie okret,, jakies porady chcialbym zatopic ten statek transportowy z misji szkoleniowych ale nie wiem od czego zaczac co mam zrobic i do czego sluza te wszystkie przyciski pokretla? przegladalem w sieci na youtube jakis turtoriali ale wszystkie sa w obcym jezyku i nic mi one nie mowia jak na screenie interesuje mnie ten nieruchomy cel z misji szkoleniowej
powiedzmy ze ,,opanowalem sterowanie okretem i manewrowanie nim,, ale co z tego jak nie wiem jak mam zatapiac okrety
aha zapomnialbym czesto spotkalem sie z takim okresleniem jak ,,UZO,, co to jest o_0 i jeszcze jedno wiecie jak na peryskopie podnosi sie i obniza ta pozioma kreske?
i dlaczego mam odrazu po odpaleniu treningu wykryte te wszystkie dane okretu jak cel ,predkosc,kat burtowy,odleglosc?
Ostatnio zmieniony przez aquasplash 13 Lipiec 2010, 13:11, w całości zmieniany 2 razy
Po pierwsze będzie chłodne przywitanie bo - zdanie zaczyna się dużą literą, a kończy kropką.
Proszę się do tego zastosować, bo będzie łatwiej czytać, a co za tym idzie dostaniesz szybciej dobrą i jasną odpowiedz.
Teraz co do twoich pytań.
Tutorial - http://forum.polishseamen...opic.php?t=2000
w w/w linku jest pięknie zrobiony tutorial, krok po kroku jak strzelać na 100%
realizmu w grze.
Co do danych w treningu, widać że masz ustawiony realizm poniżej 100% i pomoc oficera.
To on za ciebie zbiera wszystkie dane, w tym wypadku zostaje ci tylko zalogować guzikiem cel (tym czarnym) wybrać głębokość i prędkość torpedy (oraz typ zapalnika) i nacisnąć guzik "fire" - tylko tyle.
UZO - to tak najprościej "taka duża lornetka" która służy do przeprowadzania ataku torpedowego gdy jesteś na mostku.
Co do "poziomej kreski" to zapewne chodzi o tą od stadimetru (to to do wyznaczania odległości od celu) ? To już wspomniałem że robi to za ciebie oficer.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 13 Lipiec 2010, 13:25, w całości zmieniany 1 raz
dlaczego stoper nie przelicza mi z jaka predkoscia plynie statek ? czekam 10sec 20 sec i nic szybkoc 0 wezlow a handlowiec caly czas sie porusza jak na screenie
co do movika na youtube oglaalem go juz i moge powiedziec,ze jest w 100% bezuzyteczny co za palant montowal go ? kierowany on jest do kompletnych lamosow podwodniakow takich jak ja szczerze ogladalem go 10x raz i tylko sie domyslalem co autor mial na mysli i co on robi jest takie magiczne urzadzenie jak mic i moglby go uzyc aby ,,poprowazic za reke,, i omowic co teraz robi? naciska wprowadza dlaczego po co i kiedy? a tak nieme kino lata 20 upsss wtedy nie bylo foni ale za to dawali tekst pod filmem a tu ani widu ani slychu
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#6 Wysłany: 13 Lipiec 2010, 18:06
aquasplash napisał/a:
co do movika na youtube oglaalem go juz i moge powiedziec,ze jest w 100% bezuzyteczny co za palant montowal go ? kierowany on jest do kompletnych lamosow podwodniakow takich jak ja szczerze ogladalem go 10x raz i tylko sie domyslalem co autor mial na mysli i co on robi jest takie magiczne urzadzenie jak mic i moglby go uzyc aby ,,poprowazic za reke,, i omowic co teraz robi? naciska wprowadza dlaczego po co i kiedy? a tak nieme kino lata 20 upsss wtedy nie bylo foni ale za to dawali tekst pod filmem a tu ani widu ani slychu
Kolego drogi, ja proponuje z takimi odzywkami sie powstrzymac od komentarzy, bo jedziesz bo czlowieku, ktory dluzej siedzi w temacie i ktory kuma czacze, a jesli masz z tym problem to moze cos nie hallo jest z Toba?? I naucz sie kultury
Nie prowokuj mnie, zebym Ci zaaplikowal BANA bo ladnie na niego pracujesz
dlaczego stoper nie przelicza mi z jaka predkoscia plynie statek ? czekam 10sec 20 sec i nic szybkoc 0 wezlow a handlowiec caly czas sie porusza jak na screenie
co do movika na youtube oglaalem go juz i moge powiedziec,ze jest w 100% bezuzyteczny co za palant montowal go ? kierowany on jest do kompletnych lamosow podwodniakow takich jak ja szczerze ogladalem go 10x raz i tylko sie domyslalem co autor mial na mysli i co on robi jest takie magiczne urzadzenie jak mic i moglby go uzyc aby ,,poprowazic za reke,, i omowic co teraz robi? naciska wprowadza dlaczego po co i kiedy? a tak nieme kino lata 20 upsss wtedy nie bylo foni ale za to dawali tekst pod filmem a tu ani widu ani slychu
Obrażając ludzi do niczego w życiu niedojdziesz ,a jeśli chodzi o poradniki itp. To w instrukcji jest trochę o tym napisane a jeśli niemasz instrukcji to poprostu sobię ja pobierz .
_________________
Ostatnio zmieniony przez U-42 13 Lipiec 2010, 18:27, w całości zmieniany 1 raz
sOnar [Usunięty] Kommodore
#8 Wysłany: 13 Lipiec 2010, 18:22
Film jest czysty, przejrzysty i wielu ludzi nauczył kalkulowania. Palant go nie tworzył... może jakiś palant miał za mało IQ by ten film zrozumieć
Raz - proszę o spokój.
Dwa - prosiłem o poprawniejszą pisownię.
Natomiast co do pytania "czemu stoper nie mierzy ?"
Żeby to robił musisz mieć już wcześniej wprowadzoną odległość, kąt kursowy i dopiero później mierzysz prędkość.
Czytałeś w ogóle poradnik który podałem w linku w ?
Jest tam właśnie krok po kroku dla nowicjusza napisane co i jak,
łącznie z komentarzem.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 13 Lipiec 2010, 18:32, w całości zmieniany 1 raz
ok sory jak kogos obrazilem ale dalej nie zabardzo to wszystko wychodzi gram juz pare godz w misji treningowej ,,torpedy,, i nie moge zatopic nieruchomego handlowca z 0k 800-900m robie wszystko jak w poradniku
odpale torpede a ona w 90% przeplynie 2-3 m za sruba okretu pare razy udalo mi sie trafic ktorys z tych statkow ale wolalbym aby ta efektownosc trafien byla 100% a nie jak teraz 10% czego nie zrobilem co zle zrobilem?
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#11 Wysłany: 14 Lipiec 2010, 07:34
aquasplash napisał/a:
ok sory jak kogos obrazilem ale dalej nie zabardzo to wszystko wychodzi gram juz pare godz w misji treningowej ,,torpedy,, i nie moge zatopic nieruchomego handlowca z 0k 800-900m robie wszystko jak w poradniku
odpale torpede a ona w 90% przeplynie 2-3 m za sruba okretu pare razy udalo mi sie trafic ktorys z tych statkow ale wolalbym aby ta efektownosc trafien byla 100% a nie jak teraz 10% czego nie zrobilem co zle zrobilem?
nie możesz zatopić, bo statek zauważa torpedę i rusza z kopyta, unikają jej. W przypadku ego handlowca musisz wycelować trochę przed dziób. Poza tym jest troche ostre AOB, więc atakuj magnetykiem pod kil.
Swoją drogą, masz podręcznik, zachęcam do przestudiowania go, wszystko jest tam przekazane. Dodatkowo Marco zapodał bardzo dobry poradnik, także go DOKŁADNIE przestudiuj.
Użyj opcji szukaj, a znajdziesz odpowiedzi na pytania.
I jeszcze jedno "INTERPUNKCJA" wierzę, że wiesz co to jest. Już raz Marco Ci zwracał na to uwagę.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 14 Lipiec 2010, 07:36, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum