Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#1 Wysłany: 13 Październik 2010, 11:27 Manualne TDC a noc w GWX 3.0
Witam mam następujące pytanie. Odkąd zainstalowałem GWXa 3.0 i noc stała sie prawdziwą ciemną ... czeluścią mam ogromny problem z identyfikacją celu (nie wspomne juz o wzburzonym morzu) oczywiście w nocy zawsze był to problem jednak po instalacji GWXa ledwo moge dostrzec wrogą jednostkę, zaznacze jeszcze ze gram na starym monitorze i mimo tego iz jest on rozjasniony na MAX to w grze w nocy nic nie widać
I tu rodzi sie pytanie, w jaki sposób radzicie sobie z problemem identyfikacji jednostki ? czy tez moze strzelacie w ciemno ?
Nie wiem czy taki temat juz był poruszany ale z tego co przeglądałem to chyba nie.
Z góry dziękuje za pomoc.
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#2 Wysłany: 13 Październik 2010, 13:10
Ja to robię na cheatach, czyli na widoku zewnętrznym, czasem nawet gdy maksymalnie zbliżysz sobie widok d flagi, to będziesz miał trudności z jej rozpoznaniem.
Innego sposobu nie ma, chyba że na twoim ubocie kitrają gdzieś noktowizor, albo przynajmniej reflektor
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 13 Październik 2010, 13:11, w całości zmieniany 1 raz
Albo postaraj się o trochę cierpliwości i w ramach nabycia doświadczenia staraj się wyłapywać jednak charakterystyczne elementy pokładów i nadburcia. Z własnego doświadczenia wiem, że komin jednostek handlowych jest bardzo, bardzo pomocny. Jego wysokość, szerokość, osadzenia w pokładzie - bliżej, dalej rufy - przed nadbudówką, za nadbudówką - to może naprawdę pomóc.
Korzystaj z ciemności i podchodź blisko. Tu akurat noc i ciemność są Twoimi sprzymierzeńcami )
A może wyciśniesz ze swojego monitora trochę więcej kontrastu?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 13 Październik 2010, 16:51, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#7 Wysłany: 13 Październik 2010, 19:12
Macie racje panowie, gram kilka lat i grałem juz na wszystkich wersjach GWXa i tak samo identyfikowałem okręty po kominie, nadbudówkach itp, chciałem tylko spytac czy znacie jakiś inny lepszy sposob niz tylko podejscie na 1000m (dla przykładu) i wlepianie wzroku w ciemność
PS. Niestety monitor ustawiony tak że jak wchodze na jaka kolwiek strone typu onet czy google to razi po oczach : O
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Macie racje panowie, gram kilka lat i grałem juz na wszystkich wersjach GWXa i tak samo identyfikowałem okręty po kominie, nadbudówkach itp, chciałem tylko spytac czy znacie jakiś inny lepszy sposob niz tylko podejscie na 1000m (dla przykładu) i wlepianie wzroku w ciemność
Podejście na 500m i bezproblemowe celowanie oraz rozpoznanie.
Z takiej odległości już doskonale widać cel. Nie widać flagi, ale zaciemniony statek - 99% pewności, że wrogi, jeżeli to jednostka, co pływa też oświetlona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum