POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Patrol nr 24 - "Cienka Czerwona Linia"
Autor Wiadomość
PL_supertux 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: Szczecin

 #1  Wysłany: 27 Październik 2010, 00:26   Patrol nr 24 - "Cienka Czerwona Linia"

Godzina losowania: 20:10
Start serwera: wtorek 26.10.2010, godz: 20:20

Cytat:
Briefing: Cienka Czerwona Linia - Thin Red Line
Sensui-Kan: klasa B1(w tej roli IXD2-1942)
Czas misji: 2h
Zaloga: zawodowcy
06 VIII 1942 g 07:00 Pogoda: piekny, sloneczny poranek.
--- TLO HISTORYCZNE --- O swicie 7 sierpnia 1942 r. Marines wyladowali na Guadalcanal. 11 tys. zolnierzy 1 DPM do 8 sierpnia z latwoscia opanowalo rejon pasa startowego i odepchnelo w dzungle Japonczyków, którzy - zaskoczeni, nie byli w stanie stawic czola przeciwnikowi.
--- ODPRAWA --- Zostalismy kompletnie zaskoczeni przez wroga. Niezwlocznie przerwac zaopatrenie i przechwycic nieprzyjacielski desant. Jestescie ostatnia nadzieja Cesarstwa. Banzai! Bawcie sie wysmienicie! PL_tes v1.0 18/07/2010


W patrolu udział wzięli:

PL_Daritto - KIA

kwiatek13 - KIA

PL_Kulipi - KIA

janko175 - KIA

PL_supertux - SURV
•Destroyer Clemson "USS PAUL JONES" - 1190
•Troop Transport "USS FOMALHAUT" - 8207
•Hospital Ship "USS BOUNTIFUL" - 12460 :!
•Arrow tanker "USS BRAZOS" - 8579
•Troop Transport "USS FULLER" - 8291
---------------------------------------------------
Razem: 13807 BRT


============================

Cóż, dzisiejszy patrol PL_tesa nas nie rozpieszczał. Zgadzam się z opiniami kolegów.
To nie był rejs tylko rzeźnia. :||
Może to się wydać dziwne bo w końcu przeżyłem, ale po tym co zobaczyłem podzielam te zdanie. Sam rozpocząłem standardowo, czyli podejście do konwoju na peryskopowej.
Kiedy spostrzegłem dymy na horyzoncie i wzmożony ruch dd-eków zatrzymałem się; nie będę pchał się w bagno, pomyślałem. Zwłaszcza, że po obejrzeniu nieba peryskopem wachtowym, dostrzegłem sporą ilość mew. :)
W sumie tkwiłem tak w tym miejscu do końca patrolu, wybierając tylko kolejne cele.
Nawet nie zauważyłem, kiedy w pewnym momencie zostałem sam. :schock
Zapoznając się z wynikem patrolu, zapewne zauważycie, że jeszcze nie do końca dobrze idzie mi rozpoznawanie statków :zawstydzony: (to miał być "stary pasażer").
Pod koniec patrolu PL_tes umieścił nam niespodziankę (lotniskowiec). Niestety poza moim zasięgiem i pod silną eskortą. Ewntualny chętny nie miałby łatwo.
Poniżej krótka dokumentacja fotograficzna, czyli co udało mi się uwiecznić. :papapa:

SH3Img@26-10-2010_20.40.35_921.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_21.41.39_125.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_21.41.51_187.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_22.11.49_281.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_22.19.1_109.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_22.19.9_93.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_22.20.14_859.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_22.21.44_125.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 2.25 MB

SH3Img@26-10-2010_22.21.48_328.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 2.25 MB

Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 27 Październik 2010, 13:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #2  Wysłany: 27 Październik 2010, 08:43   

Można było zatopić okręt szpitalny? :schock
_________________
w_wilk
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #3  Wysłany: 27 Październik 2010, 09:51   

Z tego co sie orientuje to za szpitalniki i statki swojaki dostaje sie z urzedu BRT ujemne.


Cytat:
- Tonaż jednostki neutralnej, sojuszniczej oraz szpitalnej odlicza się od tonażu gracza w danej karierze
...
- Statek szpitalny to statek klasy Hospital Ship lub Dniepr, niezależnie od bandery.


PS. Co tam sie stalo, ze tak was pokarali? A widze, daliscie sie zlapac na samoloty :D . A czlowiek sie tak staral i dal Was na starcie pod woda. :lol
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 27 Październik 2010, 10:19, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #4  Wysłany: 27 Październik 2010, 11:37   

Do tego patrolu podszedłem z nastawieniem agresywnego ataku na konwój. Ostatnie patrole płynąłem według zasady „Run Silent – Run Deep” jednak poza przeżyciem nie miałem czym się pochwalić.
Okazało się, że moja wewnętrzna motywacja nie była tu potrzebna – całkowicie zbędna raczej. Misja sama w sobie odwróciła rolami kapitanów i ich łupy. Tu myśliwy stał się zwierzyną, zwierzyna myśliwym...

Pierwsze uruchomienie silników. Głębokość peryskopowa, peryskop w górę i...pierwsze przekleństwo cisnęło się na usta. Od razu wiedziałem, że będzie źle, bardzo źle. Piękna pogoda, spokojne, leniwe morze, wspaniała widoczność, wysokie chmury – te elementy skazywały podwodników na porażkę.

Po obsadzeniu stanowisk ludźmi, zarządzeniu ciszy na okręcie ustawiłem prędkość na 1-2 węzły. Postanowiłem podejść do konwoju na głębokości peryskopowej. Mój specjalista od nasłuchu szybko zlokalizował echa dwóch grup. Pierwszy to ogromny konwój z zaopatrzeniem, drugi, oddalony nieco na lewo od mojej pozycji to – co okazało się później – grupa uderzeniowa składająca się z lotniskowca i potężnej eskorty. Znając swoje możliwości zdecydowałem się na konwój handlowy. Wygoniłem speca od hydro i sam założyłem słuchawki hydrofonu. Po kilku minutach znałem już szacunkowy kurs konwoju. Podjąłem decyzję o ustawieniu się na prawym trawersie konwoju, równolegle do jego kursu.
Ta decyzja była fatalna w skutkach – nie mogłem tego jednak wiedzieć na tą chwilę.

Mija 15minuta patrolu. Rosnące napięcie przerywa nagle seria niezbyt oddalonych podwodnych detonacji. Kto do diabła się wystawił??? Skąd nagle na hydro pojawiły się echa trzech szybkich śrub?! Te myśli przerwała po chwili tragiczna wiadomość – Janko zginął... Co u licha się stało????
Zastopowałem maszyny – wyglądam przez peryskop i momentalnie źrenice rozszerzyły mi się ze strachu. Cztery okręty eskorty – dwie Flower`ki, dwa Fletcher`y – dobijały wrak Janko. I to w odległości około 1700 metrów ode mnie... Jedna Flower już odwracała dziób w moją stronę. Myśl o tym, że może mnie nie słyszy ratowała mnie przed paniką... Odwracam peryskop na lewo – jakieś 75 stopni. Wielkie, tłuste merchy idą tak, jak chciałem. Stoję w pozycji równoległej do ich kursu. Dwa transportowce idą w odległości 1100-1200 metrów ode mnie!!!
Analiza szansy strzału i ucieczki dała decyzję ataku. Obserwacja, kalkulacja – wprowadzenie nastaw torped w TDC. Strzał!
W tym czasie – około 25 minuty patrolu – kolejny kapitan został wykryty i momentalnie zatopiony. Tragedia tym razem dotyczyła Kwiatka13...

Podwójna salwa z przednich i tylnych wyrzutni zlała się w jeden dźwięk z....PINGOWANIEM...! Jednak usłyszeli...

Teraz nastąpiła seria szybkich komend. Ostatkiem sił starałem się, by w głosie wydającym rozkazy nie było słychać nutki paniki i desperacji. Do pierwszej serii bomb udało mi się osiągnąć głębokość 37 metrów i odwrócić się by zminimalizować profil okrętu. Ta seria poszła za daleko i za głęboko. Tyle, że to był pierwszy okręt eskorty. W ferworze walki, jak migawkę zarejestrowałem kolejną stratę w postaci okrętu PL_Kulipi. Pomyślałem o filmie Das Boot – kuriozalnie przypomniało mi się zdanie bosmana – „Nasza Drużyna przegrywa...4:0” Za pierwszym okrętem eskorty rzuciły się na mnie jeszcze dwa. Liczyłem tylko na łut szczęścia.

Przeliczyłem się.

Po 40 minutach ucieczki, manewrów, skoków prędkości i głębokości załatwili mnie jedną celną, idealną serią bomb. Pode mną otworzyło się morze, a nade mną się zamknęło. Torpedy nie trafiły (jakim cudem???), detonacja bomb od razu zabiła całą załogę centrali. Reszta moich ludzi nie miała szans na nic. R.I.P

Kilka słów komentarza:
Misja niebywale wymagająca, jednak jej poziom trudności w niczym nie umniejsza satysfakcji, jaką daje jej realizowanie. Dwa potężne zespoły celów, ekstremalnie agresywna i niebezpieczna eskorta w połączeniu z ochroną z powietrza powoduje, że kapitan musi decydować o swoich poczynaniach na skraju niemożliwości. W misji perfekcyjnie bilansują się umiejętności dowódcy okrętu podwodnego z przeciwnikiem oraz przysłowiowym fartem.
Gratulacje dla autora oraz moje słowa uznania dla „warsztatu” Supertux`a. Obserwacja jego poczynań oraz sposób eliminacji kolejnych celów było czystą przyjemnością. Gdybym miał możliwość nagrywania w postaci filmu całej akcji spokojnie można by wykorzystać taki materiał jako film instruktażowy atakowania potężnie bronionego konwoju.

1.JPG
Kontrowersyjna sprawa - szpitalnik i jego przeznaczenie
Plik ściągnięto 16 raz(y) 53.67 KB

2.JPG
Szpitalnik walczył do końca - druga torpeda Tuxa wyjaśniła sytuację
Plik ściągnięto 15 raz(y) 67.71 KB

3.JPG
Ostatnia ofiara Tuxa - torpedy szly jak po sznurku
Plik ściągnięto 15 raz(y) 54.86 KB

4.JPG
Konkurs na nowy nick dla tuxa - Ponury Kosiarz czy Siewca Pożogi?
Plik ściągnięto 21 raz(y) 15.32 KB

5.JPG
TII w akcji - nie znosze tych torped. Tu byla salwa trzech - TI trafila bezblednie - TII poszly o 1-2 metry za daleko
Plik ściągnięto 18 raz(y) 55.67 KB

6.JPG
I kolejny cel zaliczony
Plik ściągnięto 27 raz(y) 87.08 KB

_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 27 Październik 2010, 11:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 27 Październik 2010, 12:59   

Ale się Supertux rozpędziłeś w topieniu.
Więc muszę poprawić tonaż. Będzie to tak:

(DD 1190) + (TT 8207) + (AT 8579) + (TT 8291) = 26 267
I od tego trzeba odjąć tonaż jednostki szpitalnej czyli

26 267 - 12 460 = 13 807 BRT

:)
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 27 Październik 2010, 13:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_supertux 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: Szczecin

 #6  Wysłany: 27 Październik 2010, 14:44   

Bardzo dziękuję PL_Daritto za słowa uznania, :piwko: ale chyba troszkę przesadziłeś z tymi komplementami. :)
Są tutaj dużo bardziej znakomici i doświadczeni dowódcy.
Chciałem również podziękować za twój świetny opis patrolu, naprawdę wspaniale się to czyta. :wszystkook:
A jeśli chodzi o nowe nicki to bardzo mi się podobają; pisząc ten post jeszcze się śmieję. :lol
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #7  Wysłany: 27 Październik 2010, 14:55   

Nic nie przesadziłem Tux - od momentu swojego zejścia obserwowałem sposób, w jaki wykorzystywałeś idealną pozycję w środku konwoju. Twoje torpedy wystrzelone w kierunku szpitalniaka (wiem, że nie specjalnie bo dopiero na obserwatorze sam zidentyfikowałem ten statek jako szpitalny) nieźle mnie zaskoczyły, bo byłem pewny, że namierzasz idący przed nim merch. A strzał był piekielnie precyzyjny.
Majstersztykiem dla mnie było jednak ściganie odchodzącego konwoju w momencie jak przeładowywałeś torpedy - świetnie wybrałeś kurs. Nie tylko nie dałeś odejść konwojowi to jeszcze się zbliżyłeś na odległość gwarantującą pewny, mierzony strzał.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 27 Październik 2010, 14:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #8  Wysłany: 27 Październik 2010, 15:42   

Jak dla mnie to byłem w szoku już po kilku minutach .
Standartowo , łapie namiar na hydro .Ok wychodze na powierzchnie i cała naprzód . Po chwili rozlega sie echo eksplozji . :schock . Hmm .. wachtowy milczy , to sam sie rozglądam . Piękne błekitne niebo , pare chmurek i ... łoj ... "SAMOLOTY !!! .
ZANURZENIE NA 25 M !!! . Mija może 5-10 min i nagle do moich uszu dociera delikatne ping , ping . O matko tak szybko ! Jak to możliwe ?. Wychodze na peryskopową i ....
3 DD wala prosto na mnie !. Daje cała naprzód , Zanurzenie awaryjne ,ster 35 w prawo .
Pierwszej serii udało mi się uniknąć . Okręt nietknięty . Dalej schodzę w głebiny .
Druga seria - jeszcze żyje . Nie słychać pingów . 180 m daje cichy bieg 3 W i zmieniam kurs . Może uda mi się zwiać . Niestety trzecia seria była już celna , silniki elektryczne zalewa , trace napęd . Załoga walczy , ale okręt opada coraz głębiej . Próbuje szosowac balast . Bez rezultatu ( nie wiem dlaczego nikt nie wykonał komendy ?) Pierwszy odlicza 210m . 220 m , 230 m 240 m słychać pękające szkła manometrów , 250 m ,to ostatnie słowa Pierwszego .
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #9  Wysłany: 27 Październik 2010, 17:17   

Ale było dla mnie dziwne kilka faktów
1.Rozumiem rok 1942 i dużo eskorty ale to co nam tes urządził to było z góry skazane na porażkę.
2.Były DD klasy Fletcher i DD klasy Clemson pamiętający I światową
Fletcher ani razy mnie nie trafił, clemsony zrobiły 2 ataki na mnie i tonę, chwilę wcześniej Kulipi tonie po celnej serii bomb zrzuconych z clemsona [stare ale jare te niszczyciele i w tym tkwi sens że trochę za bardzo chyba ale może to tylko zbieg okoliczności i moje wrażenie]
3.Nie dało im się uciec podchodziłem do konwoju na głębokości 100m z cichą pracą i prędkością 2 węzły a i tak ciągle dostawałem się pod ogień
4.Jak byłem na peryskopowej tuż przed moim atakiem na transportowca wykryły mnie 2 clemsony i jeden uderzył mnie w kiosk taranując mnie, zabujało mną ale słyszę głos ''YESSS'' i charakterystyczna muzyczka ja się zatopi okręt spoglądam przez peryskop i patrze on taranując mnie sam zatonął :schock [dlaczego mi nikt nie zaliczy jego tonażu :bokser: ]
Ale taki fart długo nie trwał bo 2 minut później poszedłem na dno, ale jak widać w taranowaniu się U-boot klasy IXD2 jest lepszy niż clemsony :lol
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 27 Październik 2010, 17:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #10  Wysłany: 27 Październik 2010, 20:54   

PL_Daritto napisał/a:

Pierwszy to ogromny konwój z zaopatrzeniem, drugi, oddalony nieco na lewo od mojej pozycji to – co okazało się później – grupa uderzeniowa składająca się z lotniskowca i potężnej eskorty.


Ciesze sie, ze zagral w to ktos z dawnych kamratow SH4. Ta misja to wyraz tesknoty za dawnymi czasami wspolnch patroli SH4. Zrobilem tylko mala zmiane, stoimy po przeciwnej stronie i topimy Tomkow. W role japonskiego suba wcielila sie IX D2. Calkiem pasuje do "krowiastych" acz wytrzymalych japonskich op. Tylko na mostku jacys dziwni ci Japsi, blond wlosy, niebieskie oczy i jakos dziwnie gadaja "ein, zwei, drei, ..." :lol .

Coz, pogoda zostala dopasowana do akwenu w jakim sie znalezliscie co przy polaczeniu wymagajacej amerykanskiej eskorty daje prawdziwe wyzwanie. W koncu to eskorta desantu na Guadalcanal i Tulagi (tak 2 suby atakuja drugi konwoj desantowy). Podczas testow Wolfix stwierdzil, ze eskorta "wybytnie" mysli i naprawde trzeba uwazac.

Mimo bardzo wymagajacej misji mam nadzieje, ze bawiliscie sie dobrze. U mnie zawsze siodme poty, ale i natopic mozna, co udowodnila czesc z Was. :piwko:

Tylko nastepnym razem nie ruszac choinek, tfu szpitalnikow !!! :lol

Cytat:
Hmm .. wachtowy milczy , to sam sie rozglądam . Piękne błekitne niebo , pare chmurek i ... łoj ... "SAMOLOTY !!!

Po wynurzeniu oficer wachtowy siedzi pod pokladem i trzeba Jego recznie "wyrzucic na dwor".
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 27 Październik 2010, 21:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Kulipi 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Ulubiona Gra: SH III SH IV
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Gostyń

 #11  Wysłany: 28 Październik 2010, 15:54   

TO za NFZ :/
_________________
_+_+_+_
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest"
Tabela Wojenna i rozkazy
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 0 6 Październik 2008, 21:02
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest" - KIA?
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 5 25 Wrzesień 2009, 20:39
PL_tnnn
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział I "Denn wir fahren gegen Engeland"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 15 5 Kwiecień 2014, 19:44
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział III "Złoty okres U-Bootów"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 39 14 Listopad 2014, 21:21
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział II "Atak na zachód"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 41 22 Lipiec 2014, 20:22
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - PQ15/QP10 - "Długa droga do domu"
1-15 V PQ15/QP10
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 15 6 Czerwiec 2016, 17:13
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group