POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_Andrev
29 Grudzień 2010, 13:39
Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 5.0.0 - 5.9.0
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 12 Listopad 2010, 23:10   Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 5.0.0 - 5.9.0

Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith

wersja 5.0.0 - 5.9.0


Lista nowości w stosunku do poprzednich wersji:

Wersja 5.0.0:
- dodano okno ustawień warunków początkowych dla misji historycznych, gracz może obecnie zmieniać podstawowe ustawienia jak godzina misji, rodzaj zachmurzenia, opady itp., przed aktywacją danej misji,

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Grudzień 2010, 09:56, w całości zmieniany 10 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 18 Listopad 2010, 10:28   

Wersja 5.1.0:
- dodano 4 skróty klawiszowe do skryptów - gracz moze wywałaś dany skrypt danym skrótem klawiszowym, zdefiniowanym w opcjach użytkownika,
- poprawiano bug związany z nieprawidłowym działaniem lawiszy definiowaych w kobinacji z SHIFT,


Patchfix 1 do 5.1.0:
- dodano opcję bieżącej godziny i minuty do okna opcji warunków misji,


Patchfix 2 do 5.1.0:
- dodano wsparcie dla modu IO Strategic map autorstwa gracza o nicku Obelix,


Patchfix 3 do 5.1.0:
- poprawiono sporadycznie występujacy błąd pomiaru prędkości,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Listopad 2010, 10:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 21 Listopad 2010, 10:18   

Wersja 5.2.0:
- wprowadzono możliwość zmian w dzienniku okrętowym, obecnie można dodawać, edytować lub usuwać wpisy poprzez ich kliknięcie,
- okno warunków misji sprawdza czy wprowadzono jakieś zmiany w ustawieniach, jeśli nie gra informuje o tym podczas wskazania przycisku startu misji,
- okno warunków misji sprawdza czy wprowadzono jakieś zmiany w czasie misji, jeśli nie gra wyświetli menu pomocy podczas wskazania przycisku startu misji,
- aby przy wprowadzaniu zmian w ustawieniach misji przywrócić warunki wstępne, należy wybrać przycisk BACK i ponownie załadować misję,
- poprawiono błąd edytora misji generującego błąd podczas próby zapisu zmienionego dziennika,


Patchfix 5.2.1:
- podczas edycji warunków misji dodano możliwość zmiany zanurzenia okrętu, kursu, prędkości oraz poziomu wyszkolenia załogi,


Patchfix 5.2.2:
- dodano wiadomość oraz wpis do dziennika okrętowego na temat zatopienia wrogiej jednostki, zawierający klasę statku/okrętu, długość i szerokość geograficzną oraz tonaż jednostki,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Grudzień 2010, 08:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 2 Grudzień 2010, 09:48   

Wersja 5.3.0:
- dodano nową opcję ustawiającą kompresję czasu (TCxOnContactDistanceTCLevel), gdy kontakt znajduje się w pewnej odległości (TCxOnContactDistanceRadius) od okrętu gracza. Opcja jest aktywna w momencie gdy bieżąca kompresja czasu jest większa niż wartość (TCxOnContactDistanceTCLevel),
- dodano nową misję szkoleniową (TDW_Torp_Tutorial) jako misję historyczną pokazującą jak znajdować prędkość celu (funkcja speed finder),
- zmiany w architekturze tutoriali (szkoleń), umożliwiając operacje na zmiennych i argumentach (dodawanie i odejmowanie) oraz użycie wskaźników,
- dodano brakujące wartości zbliżenia kamer dla modu NewUIs_TDC_5_3_0_emtguf_rework_scopes,
- dodano nowe komendy do tutoriala (samouczka),
- w przypadku wyboru opcji szkoleń (tutorial), odpowiednie misje szkoleniowe będą obramowane białą obwódką,
- w przypadku wyboru opcji szkoleń lecz błędnego stylu UI (SH3 oraz SH4) misje szkoelniowe się nie pojawią, a skrypty automatyki nie będą działać,
- skróty klawiszowe skryptów automatycznych są podświetl;ane na czarno po najechaniu na nie wskaźnikiem myszy,
- poprawiono brak wysokości masztu dla UZO i peryskopu bojowegom
- usunięto samoczynne zamykanie się okna lub ich ukrywania bez istotnej przyczyny,
- usunięto pojawianie się wiadomości z tekstem 'x (x - nazwa przedziału) - key 'y' not found in mastheights',
- poprawki grafika okna dialogowego XO TDC,
- naprawiono zakrywanie ikon torped przez włączony i nie chowający się pasek kamer
- usprawniono działanie modu Otto's integrated chalkboard (tablica) - klawisz x nie zamykał/ukrywał tablicy,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 10 Grudzień 2010, 10:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 10 Grudzień 2010, 11:20   

Wersja 5.4.0:
- dodano dodatkowy mod 'NewUIs_TDC_5_4_0_Real_Navigation', który wprowadza:
 - sprawdzanie statusu nawigatora, w przypadku gdy nawigator jest ranny niemożliwe jest podanie bieżącej pozycji okrętu,
 - błąd nawigatora w wyliczaniu aktualnej pozycji (NavCalcFixError), domyślną wartością jest 8000 m,
 - rozkaz lokalizacji okrętu na mapie (NavShowPositionOnMapsAfterCalc), domyślnie opcja ta jest wyłączona,
 - czas widoczności ikony okrętu na mapie (NavShowPositionOnMapsAfterCalcTime), domyślną wartością jest 20 sek.,
 - opcja ciągłego wyznaczania pozycji okrętu (NavCalcFixBaseTime), domyślną wartością jest wyznaczenie pozycji co 2700 sek. (45 minut),
 - opcja losowej modyfikacji czasu wyznaczania pozycji (NavCalcFixBaseTimeMinModifier), wartość domyślna minimalnego odchylenia to 75 (w grze = 0.75),
 - opcja losowej modyfikacji czasu wyznaczania pozycji (NavCalcFixBaseTimeMaxModifier), wartość domyślna maksymalnego odchylenia to 125 (w grze = 1.25),
 - w tym modzie gracz nie posiada automatycznego wpisu swojej pozycji do dziennika pokładowego,

- dodano dodatkowe mody:
- mod 'NewUIs_TDC_x_x_x_No_contact_shapes_or_colors', który wprowadza:
 - brak jakichkolwiek kontaktów na mapie, gracz jest zobowiązany do samodzielnego zaznaczenia kontaktu na mapie, nakreślenia kursu itd.,
- mod 'NewUIs_TDC_x_x_x_No_contact_shapes_or_colors_dash ed_contact_line', który wprowadza:
 - brak jakichkolwiek kontaktów na mapie, gracz jest zobowiązany do samodzielnego zaznaczenia kontaktu na mapie, nakreślenia kursu itd.,
 - przerywaną linię namiaru hydrofonu, w celu utrudnienia precyzyjnej lokalizacji bieżącego kontaktu dźwiękowego na mapie,
- mod 'NewUIs_TDC_x_x_x_No_contact_shapes_or_colors_no_c ontact_line', który wprowadza:
 - brak jakichkolwiek kontaktów na mapie, gracz jest zobowiązany do samodzielnego zaznaczenia kontaktu na mapie, nakreślenia kursu itd.,
 - brak linii namiaru hydrofonu, w celu utrudnienia precyzyjnej lokalizacji bieżącego kontaktu dźwiękowego na mapie,

- nowości:
 - dodano nową opcję dla okna misji, obecnie gracz może zmienić swoją (wyłącznie swoją!) pozycję startową poprzez kliknięcie na HUGE i wybór nowej pozycji na mapie świata. TAB zatwierdza pozycję, SHIFT kasuje wprowadzoną pozycję. Znaczek x obrazuje nową pozycję, która także będzie pokazana jako długość i szerokość geograficzną w oknie misji, opcja ta służy głównie do testów pracy sekstantu oraz testów grafiki stref klimatycznych,
 - nowe narzędzie: sekstant, sekstant może być użyty pionowo lub poziomo poprzez kliknięcie na ikonę sekstantu przy podziałce,
 - nowy rozkaz dla nawigatora: sekstant, ikona steruje widocznością podziałki sekstantu,
 - opcja wyboru pozycji w mierze stopniowej lub metrycznej (NavReportFixAsDegrees), domyślnie opcja ta jest włączona (stopnie),
 - sprawdzanie błędów z samouczków (tutorial) podczas startu gry - nieprawidłowe / błędne pliki lub zawarte w nich skrypty są niewidoczne w czasie wyboru misji szkoleniowych,
 - dodano nowe komendy do misji szkoleniowych (tutoriali),

- poprawki:

 - poprawiono błędy zliczania AoB, prędkości i kursu dla kilku pomiarów odległości,
 - po wynurzeniu okrętu opcje hydrofonu są niedostępne,
 - poprawki w modzie tabliczki,
 - poprawiono błąd funkcji CheckGUIDialValueInRange dla misji szkoleniowych,


"Schowana" podziałka sekstantu:



Ekran wyboru nowej lokalizacji pozycji gracza:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 11 Grudzień 2010, 07:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 10 Grudzień 2010, 11:22   

Wersja 5.5.0:
- dodano książkę rozpoznawczą 'Ships Of All Nations' (SOAN), do uruchomienia książki nie jest konieczne logowanie jednostki,
- usunięto książkę rozpoznawczą autorstwa gracza o nicku Reaper7, aktualnie zastępuję ją SOAN,


Nowa książka rozpoznawcza:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Grudzień 2010, 18:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 10 Grudzień 2010, 12:34   

Sekstans ? to znaczy że co że do tego gwiazdy i liczymy gdzie jesteśmy ? :schock
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 10 Grudzień 2010, 12:55   

PL_Marco napisał/a:
Sekstans ? to znaczy że co że do tego gwiazdy i liczymy gdzie jesteśmy ? :schock

Tak jest.
Co prawda nie ma konieczności używana tego (jest to dodatkowy, zewnętrzny mod 'NewUIs_TDC_5_4_0_Real_Navigation') ale w zamierzeniu ma pozwolić na samodzielny pomiar pozycji okrętu (w przypadku gdy nawigator jest ranny niemożliwe jest podanie bieżącej pozycji okrętu). W zamierzeniu mierzymy szerokość geograficzną poprzez wysokość gwiazdy polarnej / słońca w najwyższym położeniu (północ/południe), a długość poprzez godzinę wschodu / zachodu słońca - tyle teoria.
Mod ten oczywiście nie jest jeszcze skończony - dodano zaledwie najważniejsze kwestie związane z tzw. "nawigacją rzeczywistą" ale plany na przyszłość już dojrzewają. Gracze zaczynają testować nową zabawkę (znaczy sekstans), jednak chwilowo nie działa on z wystarczającą precyzją.

Dlatego chwilowo lepiej żeby nawigator raczej nie był ranny...
:||
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 13 Grudzień 2010, 18:30   

Wersja 5.6.0:
- dodano filtry do SOAN
- dodno dokumentację do 'rzeczywistej nawigacji', znajduje się ona w katalogu \data\Documentation
- dodano dodatkową dokumentację dotyczącą nawigacji, znajduje się ona w katalogu \data\Documentation dodatkowego modu 'real_nav', (w barbarzyńskim),



Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

Patche: brak aktualnych

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #10  Wysłany: 16 Grudzień 2010, 09:34   

Andrev robisz wspaniałą robotę i naprawdę to doceniamy. :piwko:

Dzięki tobie zawsze jesteśmy na bieżąco.
Wprowadzenie nowej książki może zmotywuje mnie do przejścia z wersji 3 (przyzwyczaiłem się do niej :) ) na wersję 5.
_________________
w_wilk
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 18 Grudzień 2010, 15:38   

Wersja 5.7.0:

nowości:
- dopasowano czas gry do stref czasowych (odczytywanych z pozycji okrętu na mapie),
- czas gry nie jest związany z czasem systemowym
- nowy zegar do TDC - 'track angle', który pokazuje kąt pod jakim torpeda uderzy w cel,
- wyłącznik książki SOAN (w prawym górnym menu),
- opcję użytkownika wyłączającą książkę SOAN, domyślnie opcja ta jest włączona (SOANEnabled),
- daty obecności danych jednostek dla poszczególnych narodowości w książce SOAN,
- nowy filtr książki SOAN 'in service', który pokazuje jednostki aktualnie będące w grze,
- mapa świata autorstwa gracza o nicku Illyustrator, mapa jest używana przy wyborze lokalizacji misji w opcjach gry,
- wpisy do dziennika pokładowego wpisywane są wg nowego czasu,
- możliwość definiowania poprawek na mapie nawigacyjnej, w tym zmiany położenia, usunięcie i edycja tekstów (tylko dla modu 'real-nav')
- nowe narzędzie - marker z "N" w środku, pozwalające na ustawienie poprawek nawigacji na mapie (tylko dla modu 'real-nav')


poprawiono:
- brak manu rozkazów dla nawigatora przy klikaniu jego ikony,
- nieprawidłowe wyświetlanie długości i szerokości geograficznej,
- mod tabliczki informacyjnej,
- nieprawidłowy kolor tła filtrów dla książki SOAN,
- błędy zawarte w modzie ERM polegające na wyświetlaniu nieprawidłowych ikonek statków w książce rozpoznawczej,
- nieprawidłowe początkowe odwołania w dzienniku okrętowym,
- błędy w obliczaniu czasu wpisów do dziennika okrętowego
- błąd modu 'real nav',w którym naciśnięcie CTRL na mapie centrowało na bieżącej pozycji okrętu - obecnie mapa jest centrowana na ostatniej znanej pozycji,

UWAGI:
Jeżeli występują błędy w przetwarzaniu skryptów powinno pojawić się okno dialogowe z raportem błędnych plików i szczegółowych błędów. Gracz powinien mieć włączoną opcję
'modding' oraz 'debbuging scripts' w pliku \documents\SH5\data\cfg\main.cfg.


Patchfix 1 do 5.7.0:
- poprawki nawigacji są resetowane po zakończeniu gry,
- poprawki nawigacji są niewidoczne w czasie przeglądania rozkazów,
- usunięto możliwość zawieszania się gry podczas dokonywania poprawek nawigacyjnych,
- wyeliminowano zawieszanie się gry po wykonaniu misji i wyborze opcji powrotu do bazy,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 20 Grudzień 2010, 08:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 20 Grudzień 2010, 08:53   

Wersja 5.8.0:
- dodano możliwość przełączania zegara cyfrowego na czas lokalny / GMT, aby zmienić czas należy kliknąć na ikonę zegarka,
- dodano opcję użytkownika decydującą o rodzaju czasu wyświetlonego w czasie starty gry, domyślnie opcja ta jest włączona (DigitalClockStartsInLocalTime),
- dodano 'znaczniki specjalne' (supermarks) do narzędzi mapy, w odróżnieniu od poprawek nawigacyjnych mogą one zawierać tekst,
- podczas wstawiania poprawek nawigacyjnych lub znaczników specjalnych gracz jest proszony o wpisanie tekstu do wybranej lokalizacji,
- ikonki kursu równoległego i przechwytującego dłużej niewidoczne jeśli kontakt został zniszczony,
- przy wpisywaniu tekstu poprawek nawigacyjnych i naciśnięciu ESC test nie pozostaje widoczny,
- w przypadku nie wybrania dziennik okrętowego i zakończeniu misji, wszystkie wpisy do dziennika są usuwane (następna misja z czystym dziennikiem),
- gry multiplayer nie powodują dłużej błędów kodu pythona,
- wskaźnik lokalizacji (w okręgu na górnym prawym menu) widoczny w grach multiplayer,
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Grudzień 2010, 10:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 10:25   

Wersja 5.9.0:
- zmieniono postać stref czasowych, obecnie strefy czasowe wpływają na zegar lokalny co 15°,
- zegar cyfrowy może wyświetlać czas lokalny (Naut) lub czas południka zerowego (GMT),
- dodano możliwość obliczenia przybliżonej pozycji na podstawie kursu i prędkości okrętu (tylko mod real nav),
- w przypadku zanurzenia okrętu Nawigator ustala pozycję przybliżoną po zapytaniu o bieżącą pozycję (tylko mod real nav), co zajmuje mu 0.5-2 minuty,
- zmieniono format lokalizacji okrętu, obecnie jest ona zapisywana w stopniach (°) i minutach kątowych ('),
- zmieniono format zapisu znacznika zatopienia na mapie na GMT,
- poprawiono błąd rozkazu 'crash dive / zanurzenie alarmowe' przy zanurzonym okręcie,
- dodano funkcję szacowania czasu uderzenia torpedy w cel,
- poprawiono działanie poprawek i specjalnych znaków nawigacyjnych na mapie,
- dodano nowy rozkaz dla Nawigatora - ustalenie przybliżonej pozycji okrętu,
- możliwe zaznaczanie kilku wpisów w dzienniku okrętowym
- poprzez kliknięcie w prawy górny róg dziennika okrętowego pojawi się bieżąca data,
- datą startową w dzienniku pokładowym jest data startowa misji,
- poprawiono błędy SOAN i dziennika pokładowego przy wyłączonym modzie REAL NAV,
- poprawiono błąd funkcji GetAngle w skryptach szkoleń,

Patchfix 5.9.1:
- poprawiono błąd w którym po otrzymaniu wiadomości kompresja czasu nie zmieniała się na x1 mimo włączonej opcji (TC1OnAnyMessageBoxText),
- dopasowano opcje użytkownika do modu REAL NAV,
- zmieniono procedurę obliczania przybliżonej pozycji okrętu w funkcji przebytej odległości,

Patchfix 5.9.2:
- usunięto problem zapętlania się zegara cyfrowego,
- usunięto problem wieszania się gry przy wpisach do dziennika okrętowego,

Patchfix 5.9.3:
- zmieniono komendę skryptów automatycznych umożliwiającą współpracę z modem REAL NAV (odczytywanie pozycji z położenia gwiazd),
- dodano nową komendę do skryptów automatycznych umożliwiającą obliczenie przybliżonej pozycji przez nawigatora,
- poprawioną możliwość dzielenia przez zero przy szacowaniu czasu uderzenia torpedy,


Możliwość zaznaczania kilku wpisów dziennika pokładowego:


_______________
Temat zamykam, nowości wersji 6.0.0 będą przedstawione w osobnym temacie.
Moderator.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 29 Grudzień 2010, 13:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.1.2
Nowa wersja modu!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 18 15 Lipiec 2010, 12:38
PL_Andrev
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 6.0.0 - 6.5.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 25 15 Marzec 2013, 07:53
witalisss
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
Boski999 Dodatki, mody i modowanie 0 26 Luty 2014, 08:46
Boski999
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith
Różne typu interfejsu / TDC ........... NOWA WERSJA
Boolo Dodatki, mody i modowanie 56 14 Czerwiec 2010, 16:27
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 4.0.0 - 4.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 7 5 Listopad 2010, 11:08
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 2 6 Sierpień 2010, 10:21
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group