Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Nie przesadzajmy z tą niestabilnością GWX 3.0. Sam gram właśnie na tym modzie od baaardzo długiego czasu i jak na razie jest to mój ulubiony mod - zarówno ze względu na to, jakie poprawki wprowadza jak i właśnie na to, że jest w pełni stabilny. Poza problemem z save gry to nic z powyższych przypadków mi się nigdy nie zdarzało.
Całkowitym zaskoczeniem jest dla mnie pkt 3 w tym spisie "bugów". Zarządzanie załogą na widoku stanu okrętu powoduje wywałki???? Że niby jak że tak wprost zapytam????
Zasada jest jedna i niezmienna - warto poczytać czy to na forach, czy to w tzw. change log co dany mod zmienia, jak się go instaluje i czego się z nim nie robi. I zapewniam, że wtedy problemy same znikają
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#122 Wysłany: 29 Listopad 2010, 18:33
olamagato napisał/a:
Czego się na SH3, ale również na GWX nie robi:
1. Ulepszania U-boota przed pierwszą misją
2. Zapisu będąc w zanurzeniu.
3. Zarządzania załogą za pomocą ikonek akcji na widoku stanu u-boota.
4. Włączania różnych opcji GWX bez zrozumienia do czego one służą.
5. Przełączania opcji/modów mając ostatni zapis gry w trakcie patrolu.
Każda z tych rzeczy powoduje wielką destabilizację gry i kończy się pewnymi crashami lub brakiem możliwości wczytania zapisu.
Z całym szacunkiem ale że co ?
Poza pkt 4 oraz 5 i jednym jedynym przypadku z pkt 2 NIGDY ALE TO NIGDY NIE MIAŁEM DESTABILIZACJI CZY JAKICH KOLWIEK PROBLEMÓW.
Sprawa wygląda inaczej jeśli poza GWX zaczniemy sami dodawac inne "bajery" (mody) ale o nich nie wspomniałeś więc uważam iż mowa o czystej wersji SH III 1.4 i czystym GWX 3.0 Gold
Z modem GWX gram od bardzo dawna właściwie chyba od samego początku jak tylko on powstał (jeszcze wcześniejsze wersje) i nigdy nie było wiekszych problemów. Jest to jeden z najlepszych obecnie dostępnych modów biorąc pod uwage zmiany graficzne jak i realizm.
Jeśli sami nie zaczniemy niepotrzebnie bawić sie w dodatkowe mody nieznanego pochodzenia wszystko będzie ok.
PS. Propos pkt 1 to jak zaczynam kariere w 1942r to nie moge ulepszyć mojej łodzi dostępnymi ulepszeniami zanim nie przepłyne patrolu ?
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Ostatnio zmieniony przez PL_Reaven 29 Listopad 2010, 18:36, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#124 Wysłany: 13 Grudzień 2010, 22:28
co masz na myśli mówiąc "zarąbisty" ? bo jak dla mnie zarąbisty jest punk rock lecący w tle z winampa hehe. A tak swoja droga to ja przystaje przy soundzie z GWX jest on moim zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o mody tego typu. Nie wiem czy zdarzyło ci sie np posłuchać na hydrofonie dzwięków delfinów czy idącego powoli na dno frachtowca wszystkie szczegolowe dzwieki jak pękajace grodzie idacego na dno C2/C3 itp itd duzo by wymieniac.
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Mody dźwiękowe to temat szeroki jak...nie wiem co - w każdym bądź razie na SubSim znajdziesz tego od cholery i ciut ciut. Tu już działają subiektywne odczucia gracza. Co Ci pasuje, co lubisz słyszeć to sobie instalujesz i masz. Każdy z tych modów czy Sound Pack`ów ma dokładnie opisane jakie dźwięki wprowadza. Tak więc ściągasz, instalujesz, sprawdzasz i sam wyciągasz wnioski czy Ci się podoba czy nie.
Ja osobiście wykorzystuję Das Boot Sound Theme - a jakże by inaczej
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 55 Skąd: Stargard
#126 Wysłany: 7 Maj 2011, 18:28
Witam wszystkich
Szukałem dość długo na forum ale nie znalazłem, chodzi mi o jakieś mody kompatybilne z GWX 3.0 i go jeszcze ulepszające, prosiłbym o jakieś dodatki do GWX 3.0, może link gdzie je mógłbym znaleźć.
Jednym z takich właśnie rzeczy jakie znalazłem jest "SH4 effect for SH3" chociażby... którego za nic nie mogę znaleźć i ściągnąć, jesli ktoś wie gdzie to mógłbym pobrać to prosze o linka
(jest na "SUBSIM Radio Room Forums" ale za chol.... się nie mogę tam zarejestrować a tylko tak można pobierać pliki.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Witamy
Co do poprawienia GWX, bądź ulepszenia to o niczym podobnym nie słyszałem. Natomiast dodatki do GWX 3.0 w ilościach ogromnych znajdziesz na forum SubSim. Musisz jedynie sprawdzić, czy interesujący Cię dodatek współgra z GWX 3.0 - a informację o tym z reguły autor umieszcza w change log.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 55 Skąd: Stargard
#128 Wysłany: 7 Maj 2011, 23:31
Myślałem, że może gracie z jakimiś dodatkami do GWX 3.0 i mozecie cos polecić...
w takim razie mam jeszcze dwa ostatnie pytania, mam rozdzielczość 1680 na 1050 i jak przeczytałem gra jest robiona na 1024 768, jest coś takiego jak resolution fix ale mi to w żaden sposób nie chce działać(mam Win 7 i może dlatego) nie wiem czy to możliwe ale antyaliasing równiez by sie przydało ustawic
zwróciły moją uwagę mody Living Silent Hunter v5, War Ace Campaign, NYGM Tonnage War Mod... i właśnie.. czy to są oddzielne mody czy można by je połączyć z GWX 3.0 ?
Przepraszam troche dużo pytań i chaotyczne to wszystko ale będe wdzięczny za odpowiedź...
Pozdrawiam serdecznie
Jak masz nadal problemy z rejestracją na subsim, a jakiś
mod szczególnie Cie interesuje to napisz jaki mogę pościągać
i zamieścić w tym temacie na forum.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#131 Wysłany: 8 Maj 2011, 15:03
To i ja do tematu się dopnę.
Czy macie link do moda flag's u-boat
Mod umożliwia zawieszenia flagi na u-boocie skrótem klawiszowym
Ale nigdzie nie mogę znaleźć tego moda
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 55 Skąd: Stargard
#134 Wysłany: 9 Maj 2011, 19:50
mam interia.pl, wiem ze np gmail traktuja jako spam czy coś w tym rodzaju....
w rejestracji mój podstawowy problem to napis, w rejestracji jest rubryka " No Spam "... i czy ją wypełnię czy nie ciągle mam ten napis....
""You answered the NoSpam! question incorrectly. Please reevaluate your answer or, if you found yourself unable to answer it, you can refresh for another question if the administrator has enabled multiple questions. If you find yourself repeatedly unable to answer the NoSpam! questions, please contact the forum administration.""
Chyba jedyne rozwiązanie to kontakt z administratorem forum...
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#138 Wysłany: 9 Listopad 2011, 19:48
PL_Reaven napisał/a:
olamagato napisał/a:
Czego się na SH3, ale również na GWX nie robi:
1. Ulepszania U-boota przed pierwszą misją
2. Zapisu będąc w zanurzeniu.
3. Zarządzania załogą za pomocą ikonek akcji na widoku stanu u-boota.
4. Włączania różnych opcji GWX bez zrozumienia do czego one służą.
5. Przełączania opcji/modów mając ostatni zapis gry w trakcie patrolu.
Każda z tych rzeczy powoduje wielką destabilizację gry i kończy się pewnymi crashami lub brakiem możliwości wczytania zapisu.
Z całym szacunkiem ale że co ?
Poza pkt 4 oraz 5 i jednym jedynym przypadku z pkt 2 NIGDY ALE TO NIGDY NIE MIAŁEM DESTABILIZACJI CZY JAKICH KOLWIEK PROBLEMÓW.
Sprawa wygląda inaczej jeśli poza GWX zaczniemy sami dodawac inne "bajery" (mody) ale o nich nie wspomniałeś więc uważam iż mowa o czystej wersji SH III 1.4 i czystym GWX 3.0 Gold
Po pierwsze - tak, chodzi o czysty GWX na czystym SH3 1.4.
Po drugie nie napisałem, że każda z tych rzeczy powoduje crash, ale że punktów tych się nie robi. A to różnica.
1. GWX manual - str. 14
2. GWX manual - str. 14 (crash na 100% po wczytaniu zapisu). To samo dzieje się, kiedy w grze zapisze się pod wodą, a potem zapisze poprawnie i bez wrogów. Nawet wtedy crashe przy wczytywaniu każdego następnego zapisu są całkiem prawdopodobne.
3. GWX manual - str. 13
4. Oczywiste, że nie ustawia się modów, których działania się nie rozumie - na przykład nigdy nie łączy się "merged campaign" z "Indian Ocean Campaign files only" - co jest częste u osób włączających na pałę wszystkie opcje jak leci bez przeczytania co jest czym.
5. Zapisanie gry powoduje utrwalenie pewnych plików, które będą odczytywane przy wczytywaniu zapisu. Jeżeli w międzyczasie zmienią się pewne pliki, to dane w tych plikach będą niespójne z danymi pochodzącymi z zapisu. Zmiana modów graficznych przed wczytaniem zapisu z patrolu kończy się crashem prawie na 100%. W przypadku plików tekstowych próba zmiany np. maksymalnej kompresji czasu po rozpoczęciu kampanii nie da żadnego efektu bo informacja ta będzie przywracana z plików zapisu.
Cytat:
PS. Propos pkt 1 to jak zaczynam kariere w 1942r to nie moge ulepszyć mojej łodzi dostępnymi ulepszeniami zanim nie przepłyne patrolu ?
Możesz, ale nie dostaniesz punktów reputacji za zatopienia. Twój wybór. Podobno czasem problem eliminuje wciśnięcie ESC na początku patrolu i kontynuowanie, ale mi nigdy to nie zadziałało. Na dodatek w części kampanii dodane ulepszenia albo nie były obecne w grze (tak jakby nie wydało się punktów - kiepski interes bo punkty znikały), albo ulepszenia okazywały się zniszczone.
Co do znikających statków i okrętów...Dziś pozwiedzałem porty na wschodnim wybrzeżu Stanów (połowa "42 roku; IX C) docierając nawet do zatoki meksykańskiej oraz na karaiby. Postanowiłem załadować torpedy z zacisznej zatoczce, niestety nie pamiętam bez mapy gdzie,a tu wachta melduje o kontakcie transportowca wojskowego. Korzystając z dużej odległości prawie 4 km i zerowej fali postanowiłem go ostrzelać ze 105'tki. Dodam że w 42 roku transportowiec ma 3 działa na dziobie więc ma większą siłę ognia niż brytyjskie Clemsony...I tak inkasuję mu ze 30 pocisków, dziób jest całkiem pod taflą więc zerkam na mapę a tu...Nie ma tej jednostki. Oczywiście nie została zaliczona jako zatopiona, po prostu statek widmo. A wcześniej zerkając na mapę był znacznik. Powoli podpływając na wprost były kolejne kontakty o dostrzeżeniu m.in. T2 i kilku mniejszych frachtowców, lecz nie chciałem ryzykować ani ostrzału z działa ani tym bardziej torpedy w statek który nie istnieje. Nie raz zdarzały mi się podobne sytuacje na pełnym morzu czy to płynące w pojedynkę czy w małych konwojach na GWX 2 czy 2.1 czy na "czystym" SH3 to nie pamiętam. Czy Wy też tego doświadczyliście ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum