POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Multiple 6.0.0 - pytanie
Autor Wiadomość
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #1  Wysłany: 29 Grudzień 2010, 20:45   Multiple 6.0.0 - pytanie

Jak sie kurs wyznacza bo klikam na okręt i nic ,w panelu nawigatora ikonka wyznaczania kursu jest nieaktywna .
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 15 Styczeń 2011, 09:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #2  Wysłany: 30 Grudzień 2010, 11:01   

Witam

W modzie z RNav nie ma możliwości wyznaczania kursów stawiając waypointy.
W momencie, gdy masz ustaloną pozycję to od tego punktu ustawiasz kurs okrętu używając kompasu. Gdy chcesz zmienić kurs należy poprosić nawigatora o pozycję i z tego miejsca ponownie wyznaczyć nowy kurs. W wypadku tego modu nieodzowna jest praca na mapie i nanoszenie pozycji i kursów. Pozycja obliczona przez nawigatora na podstawie drogi zliczonej jest obarczona sporym błędem należy bardzo uważać podchodząc do wybrzeży, bo może się okazać ze jesteśmy w całkiem innym miejscu niż wskazywałaby to nasza pozycja.
Wczoraj testując mod nawigowałem w gęstej mgle i tylko zmiany głębokości i pojawienie się ptaków ostrzegło mnie ze zbliżam się do brzegu. Z pozycji podanej przez nawigatora wynikało, że jestem w morzu a jak się okazało kurs, jakim płynąłem nie omijał półwyspu tylko prowadził mnie na kolizję z brzegiem. Pozycja podana przez nawigatora różniła się o około 10 kilometrów na północ od pozycji rzeczywistej.

Pozdrawiam

Ps. Jak w modzie pojawi się jeszcze radionawigacja z systemem „Elektra-Sonne” to naprawdę będzie już „mniodzio”. :juppi:
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #3  Wysłany: 30 Grudzień 2010, 16:09   

Dobra obczaiłem wszystko ,dzięki za pomoc.
_________________

 
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #4  Wysłany: 6 Styczeń 2011, 13:36   

Witam

Ale się wczoraj zbulwersowałem.
W trakcie kampanii zmieniłem wersję moda z 5.9.0 na 6.2.0 i niestety skasowało mi zapisy w logu dziennika okrętowego.
Na dodatek nie mogę zapisać wpisów w dzienniku. W trakcie patrolu wszystko jest w porządku do dziennika dodawane są wpisy, ale niestety nie można ich zapisać. Po ponownym wczytaniu gry dziennik okrętowy jest pusty i wpisy dokonywane są od początku.

Myślałem, że to może jakiś błąd w archiwum podczas pobierania pliku, wszystko skasowałem i ponownie pobrałem mod i jest to samo.
Spróbowałem również zainstalować mod w wersji 6.3.0 ale niestety jest to samo dodatkowo podczas „rozpakowywania” pliku programem 7z wyskakuje komunikat, że nie udało się rozpakować trzech czy czterech plików chyba związanych z peryskopem.

Zajrzałem na subsim i z tego, co udało mi się zrozumieć to ktoś ma podobny problem.

W związku z powyższym mam pytanie, czy u Was po zainstalowaniu wersji 6.2.0 lub 6.3.0 jest wszystko w porządku?

Pozdrawiam
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #5  Wysłany: 13 Styczeń 2011, 21:08   

Witam

Niestety nie udało mi się naprawić błędu dziennika pokładowego (Ships Journal) w wersji modu 6.3.4. Doszedłem tylko do tego, że ta wersja modu nie obsługuje wpisów w dzienniku z wersji 5.x.x.
Sytuacja jest taka, że mogę założyć nowy Ships Journal, po wczytaniu zapis stanu gry wszystko jest w porządku. Dziennik pokładowy działa dokonują się wpisy, ale niestety nie można ich zapisać.
W katalogu SH5\Logs jest plik dziennika z rozszerzeniem .sje ale jest pusty a jego wielkość to 22 bajty. Co ciekawe to po zakończeniu gry (wyjściu do windowsa) i powtórnym uruchomieniu Sh5 w menu (po lewej stronie) ponownie trzeba wybrać dziennik.

Podejrzewam, że może przyczyną tego błędu jest zmiana kodowania z ANSI na Unicode.
Andrev w opisie modu 6.3.0. napisał:
- zmieniono kodowanie plików z ANSI do Unicode, podczas edycji plików należy upewnić się, że są zapisywane w formacie Unicode, co pozwala na wyświetlanie znaków specjalnych

Ale co z tym zrobić to nie wiem. Może jakaś podpowiedz?

Pozdrawiam Hoth
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 13 Styczeń 2011, 21:23   

Masz działającą wersję dziennika, która była tworzona pod 5.9.0
Chcesz aby był on kompatybilny (otwierany) z wersją 6.3.4.
Dobrze rozumiem?
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #7  Wysłany: 13 Styczeń 2011, 22:28   

1. Mam działającą wersję dziennika pod 5.9.3 (zrobiłem kopię) i dobrze by było, aby działała pod 6.3.4 ale nie koniecznie. I tak część zapisów z pierwszych patroli przepadła przy instalowaniu wersji 6.0.0.
2. Chce, aby dziennik działał, bo jak do tej pory nie mogę zapisać stanu dziennika. Plik SH5/Logs/Hoth.sje jest pusty (22 baity). Nie działa opcja „save” w dzienniku ani w oknie podczas wychodzenia z misji.

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 15 Styczeń 2011, 09:49   

Do konwersji dziennika pokładowego musisz użyć edytora dziennika, który znajduje się w:
NewUIs_TDC_6_3_0_ByTheDarkWraith \ data \ Applications \ ShipsJournalEditor.exe

Uruchamiasz aplikację, wskazujesz odpowiedni dziennik, File -> Save ... i to wszystko.
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #9  Wysłany: 15 Styczeń 2011, 14:06   

Źle napisałem :shy a Ty dla tego nie zrozumiałeś. Głównym problemem nie je konwersja zapisów z wersji 5.9.3 do 6.5.4.

Problemem jest zapis (save) Ships Journal ta opcja po prostu nie działa.

Po zapisaniu dziennika nic się nie dzieje, nie są dodawane zapisy do dziennika.
Plik Logs/Hoth.sje jest pusty, nie dodawany jest tekst, plik zajmuje tylko 22 bajty.
Ciekawostką jest to, że data modyfikacji pliku, (czyli czas, kiedy zapisywałem stan dziennika) jest prawidłowy. Czyli wygląda na to, że plik jest modyfikowany, ale nie dodawany jest tekst do pliku.

Utworzenie nowego dziennika w edytorze (NewUIs_TDC_6_3_0_ByTheDarkWraith \ data \ Applications \ ShipsJournalEditor.exe) nie zmienia sytuacji, bo z nowo utworzonym dziennikiem jest ten sam problem.

Uruchomiłem nową kampanię, (czyli czysta bez zapisów) i problem występuje nadal.
Dziwne jest tylko to, że zapisy w dzienniku radio działają poprawnie, tworzy się nowy plik i wpisy są dodawane do tego pliku.

Jest jeszcze coś innego. Jest jakiś błąd w archiwum, bo nie mogę rozpakować kilku plików związanych z peryskopem.
Pobierałem mod 6.3.0 i patch 4, dwukrotnie ze strony, filefront.com, pobrałem nową wersję programu 7.z (v 9.20) i jest to samo. Przy wypakowywaniu modu dotyczącego peryskopu pojawia się komunikat, że kilka plików nie zostało rozpakowanych lub rozpakowano z błędem. Dotyczy to kilku plików z rozszerzeniem *.dds. Nie można ich otworzyć nawet programem do grafiki dds (używałem go do robienia tekstur w FS9), pojawia się komunikat o błędzie w pliku dds.
Co ciekawe nie mogę usunąć z komputera tych plików pojawia się komunikat, że są zabezpieczone (sprawdzałem, nie są zabezpieczone) lub system ich nie widzi ewentualnie nieprawidłowa (długa nazwa) etc....

Jednak problem dziennika chyba nie ma związku z plikami peryskopu, bo ostatnio nawet nie dodawałem tego modu.

Mój system to Windows XP.

Pozdrawiam

Ps. Mam jeszcze jedno podejrzenie, że może to wirus?
Sprawdzą dziś na innym komputerze i zobaczę czy mod 6.3.4 rozpakuje się bez błędów.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 15 Styczeń 2011, 18:00   

Hoth napisał/a:
Źle napisałem :shy a Ty dla tego nie zrozumiałeś. Głównym problemem nie je konwersja zapisów z wersji 5.9.3 do 6.5.4.

Problemem jest zapis (save) Ships Journal ta opcja po prostu nie działa.

Po zapisaniu dziennika nic się nie dzieje, nie są dodawane zapisy do dziennika.
Plik Logs/Hoth.sje jest pusty, nie dodawany jest tekst, plik zajmuje tylko 22 bajty.
Ciekawostką jest to, że data modyfikacji pliku, (czyli czas, kiedy zapisywałem stan dziennika) jest prawidłowy. Czyli wygląda na to, że plik jest modyfikowany, ale nie dodawany jest tekst do pliku.

Zdaje się że kiedyś już Cię prosiłem o zdjęcia dokumentujące problemy. Nie za bardzo go rozumiem, więc sam rozumiesz: 1 obrazek to 1000 słów...

Oczywiście pomogę jeżeli zrozumiem o co chodzi:

Nie są dodawane zapisy do dziennika.
Ale czy otwierasz stary dziennik czy pracujesz od zera na nowym dzienniku?
Jeśli na starym to czy go przekonwertowałeś?
Jeśli na nowym, to proszę o screen z jakimiś wiadomościami które się pokazują w oknie komunikatów, ale nie są dodawane do logu, a następnie screen z ostatnimi zapisami z logu (więc nie powinno być zatem tych co się pokazują). Autor musi wiedzieć o jakie przykładowe komunikaty chodzi. Jeśli chodzi o stary dziennik to może po prostu jest błąd w opcjach migracji pliku...

Wiem że to skomplikowane, trudne... ale muszę mieć pokazane czarno na białym o co chodzi - jakbym był kompletnym idiotą. Wtedy prościej mi to przełożyć na barbarzyński o ile wiem o co chodzi.


Hoth napisał/a:
Utworzenie nowego dziennika w edytorze (NewUIs_TDC_6_3_0_ByTheDarkWraith \ data \ Applications \ ShipsJournalEditor.exe) nie zmienia sytuacji, bo z nowo utworzonym dziennikiem jest ten sam problem.

Uruchomiłem nową kampanię, (czyli czysta bez zapisów) i problem występuje nadal.
Dziwne jest tylko to, że zapisy w dzienniku radio działają poprawnie, tworzy się nowy plik i wpisy są dodawane do tego pliku.

Nie chodzi o utworzenie nowego dziennika ale o dostosowanie starego dziennika do nowej wersji modu.


Hoth napisał/a:
Jest jeszcze coś innego. Jest jakiś błąd w archiwum, bo nie mogę rozpakować kilku plików związanych z peryskopem.
Pobierałem mod 6.3.0 i patch 4, dwukrotnie ze strony, filefront.com, pobrałem nową wersję programu 7.z (v 9.20) i jest to samo. Przy wypakowywaniu modu dotyczącego peryskopu pojawia się komunikat, że kilka plików nie zostało rozpakowanych lub rozpakowano z błędem. Dotyczy to kilku plików z rozszerzeniem *.dds. Nie można ich otworzyć nawet programem do grafiki dds (używałem go do robienia tekstur w FS9), pojawia się komunikat o błędzie w pliku dds.
Co ciekawe nie mogę usunąć z komputera tych plików pojawia się komunikat, że są zabezpieczone (sprawdzałem, nie są zabezpieczone) lub system ich nie widzi ewentualnie nieprawidłowa (długa nazwa) etc....

Z tym akurat problemem się spotkałem.
Udało mi się go obejść poprzez ropakowanie arhiwum do innego katalogu - w tym domyślnego, gdzie są zrzucane wszystkie pliki w sieci (czyli nie rozpakowywałem tego bezpośrednio do katalogu SH5/MODS, tylko do katalogu gdzie pobrało mod)
_____________________

Ale dizwne jest to, że otwierając nową karierę pod 6.3.4 ten problem ciągle występuje...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 15 Styczeń 2011, 18:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #11  Wysłany: 15 Styczeń 2011, 18:24   

Eksperymentuje dalej.

Pobrałem mod i patch na innym komputerze i go tam rozpakowałem, przeniosłem wszystko do mojego i zainstalowałem przez JSGME.
Niestety bez rezultatu, nie mogę zapisać dziennika okrętowego.
Przez Ships Journal Editor wstawiłem do katalogu Logs wersję dziennika z 5.9.3 i przekonwertowałem do nowej wersji zapisałem.
Po uruchomieniu SH5 wybrałem ten dziennik (ten przekonwertowany) i uruchomiłem, niestety dziennik otwiera się na dniu, w którym mam zapisany stan gry i jest pusty (jedna strona) nie ma starych wpisów.
Zapisanie dziennika spowodowało wykasowanie zawartości pliku. Przed zapisem plik dziennika miał 228647 bajtów a po zapisie stanu tylko 22 bajty i był pusty.

Przy pomocy Ships Journal Editor próbowałem otworzyć dziennik utworzony w wersji 6.3.4 niestety jest to nie możliwe. Pojawia się błąd.





Opis w ramce.
..........................................................................................................................
Szczegółowe informacje na temat wywoływania debugowania w trybie JIT (just in time)
zamiast tego okna dialogowego znajdują się na końcu tego komunikatu.

************** Tekst wyjątku **************
System.IO.EndOfStreamException: Nie można odczytać danych spoza końca strumienia.
w System.IO.__Error.EndOfFile()
w System.IO.BinaryReader.ReadByte()
w System.IO.BinaryReader.Read7BitEncodedInt()
w System.IO.BinaryReader.ReadString()
w ShipsJournalViewer.Editor.OpenSelectedFile(String filepassed)
w ShipsJournalViewer.Editor.tsmi_File_Open_Click(Object sender, EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.RaiseEvent(Object key, EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripMenuItem.OnClick(EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleClick(EventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.HandleMouseUp(MouseEventArgs e)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEventInteractive(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
w System.Windows.Forms.ToolStripItem.FireEvent(EventArgs e, ToolStripItemEventType met)
w System.Windows.Forms.ToolStrip.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
w System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.OnMouseUp(MouseEventArgs mea)
w System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
w System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
w System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
w System.Windows.Forms.ToolStrip.WndProc(Message& m)
w System.Windows.Forms.ToolStripDropDown.WndProc(Message& m)
w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
w System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Zestawy załadowane **************
mscorlib
Wersja zestawu: 2.0.0.0
Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
ShipsJournalEditor
Wersja zestawu: 1.0.0.0
Wersja Win32: 1.0.0.0
CodeBase: file:///H:/Ubisoft/Silent%20Hunter%205/data/Applications/ShipsJournalEditor.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
Wersja zestawu: 2.0.0.0
Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
Wersja zestawu: 2.0.0.0
Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
Wersja zestawu: 2.0.0.0
Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
Wersja zestawu: 2.0.0.0
Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
Wersja zestawu: 2.0.0.0
Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_pl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** Debugowanie w trybie JIT **************
Aby włączyć debugowanie w trybie JIT (just-in-time), plik .config tej
aplikacji lub komputera (machine.config) musi mieć
wartość jitDebugging ustawioną w sekcji system.windows.forms.
Aplikacja musi być również skompilowana z włączonym
debugowaniem.

Na przykład:
<configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Gdy debugowanie JIT jest włączone, wszystkie nieobsługiwane wyjątki
są wysyłane do debugera JIT zarejestrowanego na komputerze
i nie są obsługiwane w tym oknie dialogowym.

........................................................................................................................

I co z tym robić? Chyba przejdę z powrotem na wersję 5.9.3.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 15 Styczeń 2011, 19:45   

1. Uwaga techniczna - staraj się obrazki edytować w MS Paint, lub wrzucać w pełnej rozdzielczości - obrazek który wrzuciłeś (komunikat) został automatycznie zeskalowany i ciężko się zorientować o co chodzi.

2. Włączyłeś debuggowanie skryptów w ustawieniach gry?
Kod:
Dokumenty / SH5 / main.cfg
[DEVELOPING]
DebugScripts=Yes


3. Proszę, wrzuć jako załącznik twój dziennik z tej wersji 5.9.0, co tam waży te 230kB - podrzucę autorowi do testów.
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #13  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 14:01   

No tak jestem stary baran a do tego ślepy. :shy :shy
Dopiero Twój post otworzył mi oczy, często najprostszych rzeczy się nie widzi.
Przed instalacja modu czytałem opis instalacji w pliku tekstowym i nie wiem, czemu uznałem, że wpis [DEVELOPING] należy zmienić w :/Ubisoft/Silent Hunter 5/data/Cfg/main.cfg a nie w :/Moje dokumenty/ SH5/ data/ cfg/ main.cfg.

Odinstalowałem mod, zmieniłem wpis w pliku :Moje dokumenty/ SH5/ data/ cfg/ main.cfg, skasowałem pliki z katalogu Logs, zainstalowałem mod ponownie i uruchomiłem SH5.

Niestety szczęście nie trwało zbyt długo, gdy chciałem utworzyć „new journal” pojawił się komunikat błędu. Program się „przywiesza” nie działa myszka, dopiero klawisz Esc powoduje powrót do menu gry. Co ciekawe zakładany dziennik jest widoczny w menu.









Uruchomiłem zapisaną grę, dodałem wpisy do dziennika. Przy próbie zapisu program ponownie się zawiesza, nie działa opcja „Accept” , słychać sygnał dźwiękowy taki „bip...” jak przy zawieszeniu programu, klawisz Esc powoduje przywrócenie programu, ale dziennik nie zapisuje się.

Jak będę miał dostęp do kompa (teraz pisze w pracy z laptopa) to sprawdzę czy plik
TheDarkWraithUserOptions.py. jest zapisany w formacie Unicode. Oraz prześle Ci log z pliku dziennika 5.9.3.

All user configurable settings can be found in the file '\MODS\NewUIs_TDC_6_3_4_TheDarkWraith\data\Scripts \Menu\TheDarkWraithUserOptions.py'. NOTE: When editing this file ensure you save the file as Unicode encoding in order for non-ANSI characters to be displayed in game!


Drugie zdjęcie nie wchodzi spróbuje jeszcze raz wstawić bo jest ważne.
Ostatnio zmieniony przez Hoth 16 Styczeń 2011, 14:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #14  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 15:36   

Plik logu jest utworzony w języku polskim (menu.txt - Polska)

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 15:38   

Przynajmniej wyskakuje raport błędu...
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #16  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 16:11   

Nie potrafię wstawić obrazów w pełnym rozmiarze u mnie zajmuję po 2MB w rozdzielczości 1280X1024 przy wstawianiu na ImageShack zaznaczam opcje „Do not resize” a na forum są takie małe obrazki.

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 16:30   

Na forum jest ok, ono automatycznie skaluje obrazki jeśli są większe niż (tu wartość wstawiona przez admina). Jeśli obrazek jest większy niż "ta" wartość to obrazek jest zmniejszany, ale po kliknięciu na niego ukazuje się w pełnym rozmiarze w osobnym oknie.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #18  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 17:17   

Hoth napisał/a:
Niestety szczęście nie trwało zbyt długo, gdy chciałem utworzyć „new journal” pojawił się komunikat błędu. Program się „przywiesza” nie działa myszka, dopiero klawisz Esc powoduje powrót do menu gry. Co ciekawe zakładany dziennik jest widoczny w menu.


Spróbuj tego lekarstwa:
http://www.filefront.com/17803008/for-antar.7z/
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #19  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 20:06   

Serdeczne dzięki lekarzu jestem prawie uleczony. Jak będziesz w W-wie to się zgłoś po odbiór buteleczki. Może wtedy i ja będę mógł Ci dać dobre lekarstwo. :8)

Napisałem prawie, bo nie wszystko działa jak potrzeba. Jest mały problem przy zapisie.
Klikając na przycisk „accept” zawiesza się myszka i pokazuje się czasami komunikat z windy, że pomyślnie zapisało plik. Wystarczy nacisnąć Esc i wszystko wraca do normy. Najważniejsze jest to, że zapisy dodawane są do dziennika.

Druga sprawa to napis w nagłówku dziennika jest U021(THEDARK Wraith), zmieniłem wpis na jak poniżej i nic to nie dało. W wersji 5.9.3 testowałem i miałem poprawny wpis.

##################################### Ships Journal ##################################################
# ship's hull number
UboatHullNumber = "U045" (ten kod jest ważny bo w dzienniku radiowym jesteś nim wywoływany)
# ship's captain name
UboatCaptainName = " Otto Hoth "

Nie wiem czy nie będę namolny, ale jak jestem już przy głosie to mam takie pytanie.
Czy można gdzieś ściągnąć mapy modera o nicku Illustrator? Strasznie mi się podobają a z subsima nie mogę pobrać, bo nie mogę się tam zarejestrować.
Drugie jak on to robi, że przyrządy nawigacyjne (cyrkiel, ołówek, itd..) ma na mapie a nie na bocznym pasku?

Jeszcze raz serdecznie dziękuje

Hoth

Ps. Nie udało mi się skonwertować logu z wersji 5.9.3 do 6.3.4.
Ostatnio zmieniony przez Hoth 16 Styczeń 2011, 20:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #20  Wysłany: 16 Styczeń 2011, 20:42   

Hoth napisał/a:
Nie wiem czy nie będę namolny, ale jak jestem już przy głosie to mam takie pytanie. Czy można gdzieś ściągnąć mapy modera o nicku Illustrator? Strasznie mi się podobają a z subsima nie mogę pobrać, bo nie mogę się tam zarejestrować.
Drugie jak on to robi, że przyrządy nawigacyjne (cyrkiel, ołówek, itd..) ma na mapie a nie na bocznym pasku?

Zapodaj gdzie je znalazłeś (adres) - ściągnę i wrzucę Ci link.

Hoth napisał/a:
Ps. Nie udało mi się skonwertować logu z wersji 5.9.3 do 6.3.4.

Załącz ten log jako załącznik do postu (lub na jakiś forum hostingowym - np. http://www.sendspace.pl/ - prześlę do autora z zapytaniem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów multiple 6.3.7
elgyd Pytania i odpowiedzi 4 25 Czerwiec 2012, 10:33
kodi112
Brak nowych postów Multiple UI 5.0 - pytannie
Hoth Pytania i odpowiedzi 39 28 Grudzień 2010, 18:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów MUltiple UIs - teleport
U-42 Pytania i odpowiedzi 2 10 Maj 2010, 20:06
U-42
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 - rozdzielczość
marek238 Pytania i odpowiedzi 17 9 Maj 2010, 16:44
marek238
Brak nowych postów Multiple UI 6.5.0 instalacja - pytania
furzyk Pytania i odpowiedzi 17 16 Lipiec 2011, 09:17
leeszaj
Brak nowych postów Multiple UI - kilka pytań
Łukasz SH Pytania i odpowiedzi 2 15 Listopad 2010, 16:41
Łukasz SH
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
Boski999 Dodatki, mody i modowanie 0 26 Luty 2014, 08:46
Boski999


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group