POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przełom nastąpił !!!
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 19:21   Przełom nastąpił !!!

:piwko: :juppi: :juppi: :juppi:










A z ostatnich nowości: owe modele stają się powoli funkcjonalne - znaczy już działają w grze...

 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #2  Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 20:20   

Czy mozesz rozwinac mysl przewodnia tematu? Bo po tych 5 obrazkach to niewiele da sie wywnioskowac, a nie kazdy jest SH.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 20:26   

Udało się zaimplementować statki z SH3/SH4 do SH5 co do tej pory nie było możliwe.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 21:50   

No to super, ostatnia bariera została przelamana
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #5  Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 22:54   

Fajnie, ale o co cho...?
Najbardziej podoba mi się jakże naturalnie "dziobująca"schnell-bot...
Czym tak naprawdę się Panowie zachwycacie? O jakiej barierze piszecie? I jaki to będzie miało wpływ dla potenacjalnych graczy?

Wybczcie ten posmak goryczy ale chyba nie rozumiem waszego zapału do produkcji która jest po prostu MEGA badziewiem...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 07:48   

No cóż...
To "mega-badziewie" okazuje się być całkiem grywalne po instalacji kilkunastu / kilkudziesięciu modów. Najważniejsze z poprawek to:
- Multiple_UI przywracające np. funkcjonujące ikony oficerów,
- Real_Nav umożliwiający zabawę w nawigatora,
- IRAI poprawiający zachowanie się eskorty
- FX dodający nowe efekty specjalne w grze,
Do tego dochodzi to, czego brakowało w SH3/SH4: naprawdę niezła grafika (ale wszak nie samą grafiką żyje człowiek, dlatego wspominam o tym na końcu).

Osobną kwestią były nowe jednostki w grze, które mamy np. w UTW, przykładowo Novik czy Arrow Tanker. "Tradycyjnie" programiści nie wsparli możliwości dodawania nowych jednostek w SH5, czyniąc je jeszcze bardziej skomplikowanymi (grafiki są pochowane w plikach GR2) - dzieki temu zabiegowi w SH5 nie są dostępne edycje jednostek, czy wnętrza uboota. Obecnie udało się obejść ten problem - a skoro nowe jednostki można już importować to być może doczekamy się także nowych typów ubootów w grze.

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 3 Kwiecień 2011, 07:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 09:51   

Zgadzam się z Andrevem, z zestawem modów SH5 robi się naprawdę interesujące i dodające zupełnie nowy wymiar do rozgrywki, np Real Navigation mod.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #8  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 11:14   

Hmm, przelom powiadasz. Ja po ostatniej misji z Jackem wciaz nie moge zmusic sie do wlaczenia tej gry. Odpycha przede wszystkim "ulomny" interface, uboga liczba okretow w edytorze (co widze juz powoli poprawiaja) oraz te "efekty graficzne" (czytaj gigantyczne fajerwerki po trafieniach torpedami). I wciaz trzeba "tony modow", aby mozna bylo chociaz zaczac grac. Brakuje czegos takiego jak porzadny megamod ala GWX lub UTW, znakomicie ulatwiajacy "ulepszenie" gry zwyczajnemu uzytkownikowi. Nie wszyscy maja czas przezucac tony postow na subsim, aby znalesc cos sensownego.

PS. Niestety czlowiek teraz nie ma czasu, aby zachwycic sie takimi smaczkami, jak "real navigation".
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #9  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 16:48   

A ja nadal będe uważał że, zanim nie wyjdzie jeden wielki mega mod w stylu GWX czy też UTW w formie jednego przyjemnego instalatora to nawet takie przełomy jak ten nie wiele zdziałają, szukanie, ściąganie, instalowanie różnego rodzaju modów, nakładek i tego typu rzeczy może być czasochłonne a już napewno "nerwopędne".

Wielki mega modzie ukaż się wreszcie !
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 18 Kwiecień 2011, 10:04   

Kolejna nowość w temacie - trwają prace nad implementacją okrętów AI typu IXD2.
Oby tylko autorowi dopisała cierpliwość.




A dla zainteresowanych: na forum SUBSIM pojawiła się instrukcja "jak importować statki z SH3". Mimo kilku jeszcze niedoróbek statki są całkowicie grywalne (tj. podlegają prawom ogólnej destrukcji przez gracza):




Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=182667
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 18 Kwiecień 2011, 10:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #11  Wysłany: 19 Kwiecień 2011, 19:47   

PL_Reaven napisał/a:
A ja nadal będe uważał że, zanim nie wyjdzie jeden wielki mega mod w stylu GWX czy też UTW w formie jednego przyjemnego instalatora to nawet takie przełomy jak ten nie wiele zdziałają, szukanie, ściąganie, instalowanie różnego rodzaju modów, nakładek i tego typu rzeczy może być czasochłonne a już napewno "nerwopędne".
Wielki mega modzie ukaż się wreszcie !


Z tego, co piszą na subsim mega mod jest już w wersji beta do pobrania i według mnie powinien się nazywać SHVI, bo to, co zrobiono to naprawdę inna gra niż to, co kupiliśmy w sklepie.

Ściąganie różnego rodzaju modów i nakładek jak dla mnie nie jest „nerwopędne” powiem, że wręcz przeciwnie, co tydzień mam nową grę z nowymi możliwościami.
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #12  Wysłany: 20 Kwiecień 2011, 17:10   

To jest prawdziwie rewolucyjna wiadomość !
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 24 Kwiecień 2011, 20:35   

Kolejne nowości:

Udało się zaimplementować jednostki z SH4, które - co tu kryć - są o wiele bardziej atrakcyjnie graficznie niż ich odpowiedniki z SH3:



Pojawiają się także oznaki "życia" w morzach i oceanach - pod linkiem świetna animacja nowego obiektu w grze (naprawdę warto obejrzeć): animacja (25MB)
Według zapowiedzi autora ów obiekt jest czuły na broń AA...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 24 Kwiecień 2011, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 25 Kwiecień 2011, 08:04   

http://youtu.be/65ud1-86q-s?hd=1
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów PRZEŁOM nadchodzi...
Czy m.in. właśnie TO zobaczymy w SH5?
PL_Andrev Cafe Rene 15 9 Wrzesień 2009, 17:12
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Przełom nadchodzi
PL_Andrev Battlestations: Midway 2 4 Listopad 2009, 19:38
PL_Andrev
Brak nowych postów Patrol 9 - PS Przełom
01.11.2007 Godz. 18:18-20:18
PL_HUBAL Wykaz Patroli 5 2 Listopad 2007, 20:17
PL_U-96
Brak nowych postów Patrol nr 12 - "ONS-5 i przełom w bitwie o Atlantyk&quo
c0de Jesień 2013 6 14 Październik 2013, 19:37
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów Patrol 34 - "ONS-5 i przełom w bitwie o Atlantyk"
PL_Adm.Lütjens RANKING ZA OKRES ... 0 25 Luty 2013, 23:05
PL_Adm.Lütjens


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group