POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX 3.0
Autor Wiadomość
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #121  Wysłany: 29 Listopad 2010, 08:13   

Nie przesadzajmy z tą niestabilnością GWX 3.0. Sam gram właśnie na tym modzie od baaardzo długiego czasu i jak na razie jest to mój ulubiony mod - zarówno ze względu na to, jakie poprawki wprowadza jak i właśnie na to, że jest w pełni stabilny. Poza problemem z save gry to nic z powyższych przypadków mi się nigdy nie zdarzało.
Całkowitym zaskoczeniem jest dla mnie pkt 3 w tym spisie "bugów". Zarządzanie załogą na widoku stanu okrętu powoduje wywałki???? Że niby jak że tak wprost zapytam????

Zasada jest jedna i niezmienna - warto poczytać czy to na forach, czy to w tzw. change log co dany mod zmienia, jak się go instaluje i czego się z nim nie robi. I zapewniam, że wtedy problemy same znikają :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #122  Wysłany: 29 Listopad 2010, 18:33   

olamagato napisał/a:
Czego się na SH3, ale również na GWX nie robi:
1. Ulepszania U-boota przed pierwszą misją
2. Zapisu będąc w zanurzeniu.
3. Zarządzania załogą za pomocą ikonek akcji na widoku stanu u-boota.
4. Włączania różnych opcji GWX bez zrozumienia do czego one służą.
5. Przełączania opcji/modów mając ostatni zapis gry w trakcie patrolu.
Każda z tych rzeczy powoduje wielką destabilizację gry i kończy się pewnymi crashami lub brakiem możliwości wczytania zapisu.


Z całym szacunkiem ale że co ?

Poza pkt 4 oraz 5 i jednym jedynym przypadku z pkt 2 NIGDY ALE TO NIGDY NIE MIAŁEM DESTABILIZACJI CZY JAKICH KOLWIEK PROBLEMÓW.

Sprawa wygląda inaczej jeśli poza GWX zaczniemy sami dodawac inne "bajery" (mody) ale o nich nie wspomniałeś więc uważam iż mowa o czystej wersji SH III 1.4 i czystym GWX 3.0 Gold

Z modem GWX gram od bardzo dawna właściwie chyba od samego początku jak tylko on powstał (jeszcze wcześniejsze wersje) i nigdy nie było wiekszych problemów. Jest to jeden z najlepszych obecnie dostępnych modów biorąc pod uwage zmiany graficzne jak i realizm.

Jeśli sami nie zaczniemy niepotrzebnie bawić sie w dodatkowe mody nieznanego pochodzenia wszystko będzie ok.

PS. Propos pkt 1 to jak zaczynam kariere w 1942r to nie moge ulepszyć mojej łodzi dostępnymi ulepszeniami zanim nie przepłyne patrolu ? :||
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Ostatnio zmieniony przez PL_Reaven 29 Listopad 2010, 18:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #123  Wysłany: 13 Grudzień 2010, 18:52   

A jaki mod dźwiękowy polecacie do GWX 3.0? Według was najbardziej zarąbisty. Bo nie podoba mi się ten pierwotny z GWX.
_________________
Łuki
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #124  Wysłany: 13 Grudzień 2010, 22:28   

co masz na myśli mówiąc "zarąbisty" ? bo jak dla mnie zarąbisty jest punk rock lecący w tle z winampa hehe. A tak swoja droga to ja przystaje przy soundzie z GWX jest on moim zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o mody tego typu. Nie wiem czy zdarzyło ci sie np posłuchać na hydrofonie dzwięków delfinów czy idącego powoli na dno frachtowca wszystkie szczegolowe dzwieki jak pękajace grodzie idacego na dno C2/C3 itp itd duzo by wymieniac.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #125  Wysłany: 14 Grudzień 2010, 08:14   

Mody dźwiękowe to temat szeroki jak...nie wiem co - w każdym bądź razie na SubSim znajdziesz tego od cholery i ciut ciut. Tu już działają subiektywne odczucia gracza. Co Ci pasuje, co lubisz słyszeć to sobie instalujesz i masz. Każdy z tych modów czy Sound Pack`ów ma dokładnie opisane jakie dźwięki wprowadza. Tak więc ściągasz, instalujesz, sprawdzasz i sam wyciągasz wnioski czy Ci się podoba czy nie.

Ja osobiście wykorzystuję Das Boot Sound Theme - a jakże by inaczej :D
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #126  Wysłany: 7 Maj 2011, 18:28   

Witam wszystkich
Szukałem dość długo na forum ale nie znalazłem, chodzi mi o jakieś mody kompatybilne z GWX 3.0 i go jeszcze ulepszające, prosiłbym o jakieś dodatki do GWX 3.0, może link gdzie je mógłbym znaleźć.
Jednym z takich właśnie rzeczy jakie znalazłem jest "SH4 effect for SH3" chociażby... którego za nic nie mogę znaleźć i ściągnąć, jesli ktoś wie gdzie to mógłbym pobrać to prosze o linka
(jest na "SUBSIM Radio Room Forums" ale za chol.... się nie mogę tam zarejestrować a tylko tak można pobierać pliki.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #127  Wysłany: 7 Maj 2011, 19:33   

Witamy
Co do poprawienia GWX, bądź ulepszenia to o niczym podobnym nie słyszałem. Natomiast dodatki do GWX 3.0 w ilościach ogromnych znajdziesz na forum SubSim. Musisz jedynie sprawdzić, czy interesujący Cię dodatek współgra z GWX 3.0 - a informację o tym z reguły autor umieszcza w change log.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #128  Wysłany: 7 Maj 2011, 23:31   

Myślałem, że może gracie z jakimiś dodatkami do GWX 3.0 i mozecie cos polecić...
w takim razie mam jeszcze dwa ostatnie pytania, mam rozdzielczość 1680 na 1050 i jak przeczytałem gra jest robiona na 1024 768, jest coś takiego jak resolution fix ale mi to w żaden sposób nie chce działać(mam Win 7 i może dlatego) nie wiem czy to możliwe ale antyaliasing równiez by sie przydało ustawic
zwróciły moją uwagę mody Living Silent Hunter v5, War Ace Campaign, NYGM Tonnage War Mod... i właśnie.. czy to są oddzielne mody czy można by je połączyć z GWX 3.0 ?
Przepraszam troche dużo pytań i chaotyczne to wszystko ale będe wdzięczny za odpowiedź...
Pozdrawiam serdecznie
 
     
woonteerxd 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Patryk
Ulubiona Gra: Seria SH, Fifa 11, F1 2010, CM03-04
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 396
Skąd: Rogów

 #129  Wysłany: 8 Maj 2011, 01:16   

To są oddzielne mody, polecam War Ace Campaign 4.1
_________________

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #130  Wysłany: 8 Maj 2011, 11:19   

Jak masz nadal problemy z rejestracją na subsim, a jakiś
mod szczególnie Cie interesuje to napisz jaki mogę pościągać
i zamieścić w tym temacie na forum.
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #131  Wysłany: 8 Maj 2011, 15:03   

To i ja do tematu się dopnę.
Czy macie link do moda flag's u-boat
Mod umożliwia zawieszenia flagi na u-boocie skrótem klawiszowym
Ale nigdzie nie mogę znaleźć tego moda
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #132  Wysłany: 9 Maj 2011, 15:23   

PL_Marco napisał/a:
Jak masz nadal problemy z rejestracją na subsim, .


a właśnie wie ktoś może czego się nie można zarejestrować na subsim ? no porażka jakaś... próbuje juz od kilku dni i dalej nic...
Ostatnio zmieniony przez zamek9 9 Maj 2011, 15:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #133  Wysłany: 9 Maj 2011, 16:26   

A w jakim serwisie masz konto mailowe ?
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #134  Wysłany: 9 Maj 2011, 19:50   

mam interia.pl, wiem ze np gmail traktuja jako spam czy coś w tym rodzaju....
w rejestracji mój podstawowy problem to napis, w rejestracji jest rubryka " No Spam "... i czy ją wypełnię czy nie ciągle mam ten napis....
""You answered the NoSpam! question incorrectly. Please reevaluate your answer or, if you found yourself unable to answer it, you can refresh for another question if the administrator has enabled multiple questions. If you find yourself repeatedly unable to answer the NoSpam! questions, please contact the forum administration.""

Chyba jedyne rozwiązanie to kontakt z administratorem forum...
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #135  Wysłany: 9 Maj 2011, 21:09   

Zmień przeglądarkę podczas rejestracji, używasz firefoxa,
spróbuj przejść proces rejestracji np. za pomocą Opery.
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #136  Wysłany: 10 Maj 2011, 15:59   

PL_Marco napisał/a:
Zmień przeglądarkę podczas rejestracji, używasz firefoxa,
spróbuj przejść proces rejestracji np. za pomocą Opery.


dałeś mi promyk nadziei ale szybko czar prysł :)
masz rację rejestrowałem się z Firefox-a
próbowałem za pomocą Internet Explorer i dalej to samo
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #137  Wysłany: 13 Maj 2011, 15:48   

uffff... znalazłem problem na który w życiu bym nie wpadł

w razie problemów z rejestracja tu jest rozwiązanie...

http://webcache.googleuse...e=www.google.pl [/code]
Ostatnio zmieniony przez zamek9 13 Maj 2011, 15:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #138  Wysłany: 9 Listopad 2011, 19:48   

PL_Reaven napisał/a:
olamagato napisał/a:
Czego się na SH3, ale również na GWX nie robi:
1. Ulepszania U-boota przed pierwszą misją
2. Zapisu będąc w zanurzeniu.
3. Zarządzania załogą za pomocą ikonek akcji na widoku stanu u-boota.
4. Włączania różnych opcji GWX bez zrozumienia do czego one służą.
5. Przełączania opcji/modów mając ostatni zapis gry w trakcie patrolu.
Każda z tych rzeczy powoduje wielką destabilizację gry i kończy się pewnymi crashami lub brakiem możliwości wczytania zapisu.


Z całym szacunkiem ale że co ?

Poza pkt 4 oraz 5 i jednym jedynym przypadku z pkt 2 NIGDY ALE TO NIGDY NIE MIAŁEM DESTABILIZACJI CZY JAKICH KOLWIEK PROBLEMÓW.

Sprawa wygląda inaczej jeśli poza GWX zaczniemy sami dodawac inne "bajery" (mody) ale o nich nie wspomniałeś więc uważam iż mowa o czystej wersji SH III 1.4 i czystym GWX 3.0 Gold

Po pierwsze - tak, chodzi o czysty GWX na czystym SH3 1.4.
Po drugie nie napisałem, że każda z tych rzeczy powoduje crash, ale że punktów tych się nie robi. A to różnica.
1. GWX manual - str. 14
2. GWX manual - str. 14 (crash na 100% po wczytaniu zapisu). To samo dzieje się, kiedy w grze zapisze się pod wodą, a potem zapisze poprawnie i bez wrogów. Nawet wtedy crashe przy wczytywaniu każdego następnego zapisu są całkiem prawdopodobne.
3. GWX manual - str. 13
4. Oczywiste, że nie ustawia się modów, których działania się nie rozumie - na przykład nigdy nie łączy się "merged campaign" z "Indian Ocean Campaign files only" - co jest częste u osób włączających na pałę wszystkie opcje jak leci bez przeczytania co jest czym.
5. Zapisanie gry powoduje utrwalenie pewnych plików, które będą odczytywane przy wczytywaniu zapisu. Jeżeli w międzyczasie zmienią się pewne pliki, to dane w tych plikach będą niespójne z danymi pochodzącymi z zapisu. Zmiana modów graficznych przed wczytaniem zapisu z patrolu kończy się crashem prawie na 100%. W przypadku plików tekstowych próba zmiany np. maksymalnej kompresji czasu po rozpoczęciu kampanii nie da żadnego efektu bo informacja ta będzie przywracana z plików zapisu.

Cytat:

PS. Propos pkt 1 to jak zaczynam kariere w 1942r to nie moge ulepszyć mojej łodzi dostępnymi ulepszeniami zanim nie przepłyne patrolu ? :||

Możesz, ale nie dostaniesz punktów reputacji za zatopienia. Twój wybór. Podobno czasem problem eliminuje wciśnięcie ESC na początku patrolu i kontynuowanie, ale mi nigdy to nie zadziałało. Na dodatek w części kampanii dodane ulepszenia albo nie były obecne w grze (tak jakby nie wydało się punktów - kiepski interes bo punkty znikały), albo ulepszenia okazywały się zniszczone.
 
     
status 




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Białystok

 #139  Wysłany: 7 Grudzień 2011, 01:24   

Co do znikających statków i okrętów...Dziś pozwiedzałem porty na wschodnim wybrzeżu Stanów (połowa "42 roku; IX C) docierając nawet do zatoki meksykańskiej oraz na karaiby. Postanowiłem załadować torpedy z zacisznej zatoczce, niestety nie pamiętam bez mapy gdzie,a tu wachta melduje o kontakcie transportowca wojskowego. Korzystając z dużej odległości prawie 4 km i zerowej fali postanowiłem go ostrzelać ze 105'tki. Dodam że w 42 roku transportowiec ma 3 działa na dziobie więc ma większą siłę ognia niż brytyjskie Clemsony...I tak inkasuję mu ze 30 pocisków, dziób jest całkiem pod taflą więc zerkam na mapę a tu...Nie ma tej jednostki. Oczywiście nie została zaliczona jako zatopiona, po prostu statek widmo. A wcześniej zerkając na mapę był znacznik. Powoli podpływając na wprost były kolejne kontakty o dostrzeżeniu m.in. T2 i kilku mniejszych frachtowców, lecz nie chciałem ryzykować ani ostrzału z działa ani tym bardziej torpedy w statek który nie istnieje. Nie raz zdarzały mi się podobne sytuacje na pełnym morzu czy to płynące w pojedynkę czy w małych konwojach na GWX 2 czy 2.1 czy na "czystym" SH3 to nie pamiętam. Czy Wy też tego doświadczyliście ?
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #140  Wysłany: 7 Grudzień 2011, 07:25   

tak, kilka razy i nic na to niestety nie poradzisz
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6
Brak nowych postów GWX 2.1
Eberhardt Mock Pytania i odpowiedzi 22 2 Kwiecień 2010, 12:10
Eberhardt Mock
Brak nowych postów Gwx 2.0-2.1
Kriss Ogólnie o Silent Hunter III 4 6 Lipiec 2011, 23:10
PL_Daritto


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group