POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pare nurtujących mnie pytań.
Autor Wiadomość
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #1  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 12:41   Pare nurtujących mnie pytań.

1. Jak to jest z zaliczeniem celu w kampanii? Np celem jest patrol na danym morzu, to ile ja mam czasu w tym obszarze spędzić żeby zaliczyło? W SHIII była krótka piłka z góry dane że 24h w kwadracie i dziękuje.

2.Czy jest jakaś zakładka będąc w bazie dotycząca info na temat OP, sprzętu, torped itp?
Nie mogę się czegoś takiego doszukać. Dane techniczne i parametry SuBa na jakim teraz pływam itp.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #2  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 12:47   

AD 1 - W przypadku zwykłego patrolu (czyli bez wskazanego celu do wykonania takiego jak na przykład fotografowanie redy, wysadzenia desantu itp) zaliczenie poszczególnych etapów misji warunkuje tonaż zatopionych statków. W TMO 2.1 jest to zwykle 10.000 BRT. Po zatopieniu takiej ilości tonażu etap zostaje uznany za wykonany. Podczas jednego patrolu możesz otrzymać kilak różnych wytycznych dotyczących rejonów patrolowania. Czasem trzeba się nieźle naczekać i dosyć agresywnie krążyć w poszukiwaniu celu. Zwracam więc uwagę na kontrolę zużycia paliwa. Amerykańskie puszki potrafią mieć niezły apetyt na paliwo :)

AD 2 - Parametry techniczne wszystkich jednostek występujących w grze możesz sprawdzić przed misją w menu głównym gry.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #3  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 12:55   

1. Czyli w przypadku celu: Patrol na morzu południowo Chińskim (ikona lornetka), chodzi o zatopienie danej ilości BRT? A nie czasowym przebywaniu w tym obszarze?

2. Hehe z doświadczenia zdobytego na poprzednich SH wiem że na patrolu nie spieszymy się i nie dajemy pełnej prędkości żeby zupki nie marnować :P Brak mi tutaj tego oficera od pogody, obliczeń zużycia paliwa względem prędkości i odległości do końca trasy, na mostku podawania odległości do najbliższego celu..ehh jak można coś tak istotnego w SHIII pominąć tutaj.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #4  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 13:03   

Leepton, w zależności od wytycznych patrolu - jeśli masz dokładnie określony czas konieczny do spędzenia w danym sektorze to oczywiście warunkiem pozytywnego ukończenia tego etapu jest jedynie czas, jaki spędziłeś w wyznaczonej strefie (z reguły obszar w promieniu 100 mil morskich od ikony - z reguły 72 godziny).

W modzie Trigger Maru Overhaulted (TMO) masz wszystkie wymienone przez Ciebie "braki". Jest możliwość zebrania informacji o pogodzie. Oficer wachtowy udziela Ci wszelkiech niezbędnych informacji, wskazuje wykryte cele, odległości do nich, namiary. Możesz sprawdzić długość marszruty, przeliczyć zużycie paliwa, otrzymać informacje na temat szacunkowego czasu przejścia danym kursem itepe. Nie bardzo rozumiem skąd spostrzeżenie o braku takich opcji bo nawet na "surowej" wersji znajdują się te dane :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #5  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 13:16   

Mam v1,5. Czyli tą surową i serio niema tam takiego infa :) Chciałem sprawdzić ile na danej prędkości przepłyne to nie ma jak :) Jest jedynie odległość hehe no i szacowany czas przebycia. W takim razie TMO musze zatargac. To sie jakoś łatwo instaluje? ;>
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #6  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 14:28   

Jeśli masz wersję 1.5 to rozumiem, że posiadasz zainstalowany dodatek U-Boat Missions. Czyli teraz to już z górki :)

Modowi Trigger Maru poświęcono na naszym Forum naprawdę wiele czasu. Znajdziesz tu właściwie wszystko, co jest Ci niezbędne do prawidłowej jego instalacji jak i mnóstwo dodatkowych przydatnych informacji.

Proponuję jednak od razu ściągnąć i zainstalować (z użyciem programu JSGME który możesz pobrać z naszego działu Download) wersję TMO 2.1. Mod ten znajdziesz na sieci, choć od razu proponuje odwiedzić forum SubSim.

Gdybyś nie mógł doszukać się jakichś informacji to śmiało pytaj. Na pewno znajdzie się ktoś kto pomoże :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #7  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 14:33   

No dobrze...to skoro już tą cześć mamy za sobą. To mam kolejne pytanie. :P
Jak to jest z tymi rozbitkami w SHIV? Działa to w ogóle?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #8  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 21:53   

heh, szczere mówiąc nigdy nie próbowałem podejmować rozbitków z morza. Grając na kolejnych wersjach TMO po prostu nie było na to czasu. Z reguły po ataku musiałem szybko salwować się ucieczką przed zemstą suszarek :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #9  Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 23:07   

Ja co prawda mało czasu poświęcam tej części gry ale czasem coś tam popłyne i wydaje mi się że podejmowanie rozbitków w dużej mierze zależy od poziomu na jakim grasz. Bo ja np jak już coś zatopie to mam dosłownie kilka sekund na szybką ucieczke i szczerze nie w głowie mi ratowanie kogokolwiek, bo jak napisał PL_Daritto suszarki nie śpią i w momęcie potrafią zjawić się nad twoją jednostką, być może na mniejszym stopniu realizmu było by to możliwe jednak nigdy tego nie testowałem.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #10  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 08:03   

Dobrze prawisz waszmość Reaven :)
Zapomniałem o tym wspomnieć a to ważna wskazówka - opisując jakiekolwiek swoje doświadczenia z grą odnoszę się do konfiguracji 100%-ego realizmu :)

PS Reaven - mam nadzieję, że u Ciebie się tam jakoś ku dobremu układa?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #11  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 09:08   

Oj tam oj tam :P Ja gram na 94% :P zostawiłem sobie kamerę sytuacyjną dla widoczków.
A tak to poziom gry ustawiony jest BTrudny. Ale no np zatapiasz samotnego mercha i chłopaczki wyskakują do szalup. Masz spokojnie trochę czasu by podpłynąć i ich podebrać. Jak do tej pory próbowałem tylko z pilotem i nic nie było, może chciał w wodzie zostać? :P A z drugiej str taka szalupę można też z PLotki pocisnąć :P hehehe w dzienniku zapisuje się jako 1T zatopiona :P
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #12  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 09:30   

No spoko - kamera sytuacyjna fajna rzecz. Czasem też ją włączam, choć co bardziej ortodoksyjni gracze mogę uważać to za podpowiedź (na przykład widząc jak torpeda mija cel wiesz już, że źle oszacowałeś prędkość celu :P ).

Zapewniam Cię jednak, że TMO szybko nauczy Cię pokory :D Ileż to ja razy dostałem łupnia bo mi się chciało popatrzeć na swoje dzieło zniszczenia i nasycić oczy widokiem tonącego statku...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #13  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 11:51   

Wiesz co najbardziej mnie rozbraja jak czytam o tym że ktoś gra w czasie rzeczywistym tzn bez kompresji czasu.... :schock szkoda czasu na takie coś...gry powstały z myślą by relaksować w wolnej chwili a nie po to by były częścią życia osobistego. Prosty przykład: Spisz z żoną lapek/komp chodzi gdzieś tam w koncie sypialni....i jak tu nagle o 3 nad ranem... ALAAAAARMMM!!!! Co myśli sobie o Tobie twoja małżonka jak zrywasz się z wyra czym prędzej do tego w samych gatkach i zasiadasz do peryskopu :P hehe :schock Nie muszę chyba dalej tego komentować bo odp jest prosta :P
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #14  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 12:14   

Heh, moja małżonka i tak ma ubaw ze mnie gdy widzi mnie podczas gry np. próbuję podejść konwój i wykonać atak metodą Cromwella - czyli kartki, ołówki, kalkulator, tabele z konwersją prędkości i kąta wyprzedzenia toru biegu torpedy leżą wokół mnie a ja z żyłką na czole odliczam i.....pudłuję :P
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #15  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 12:14   

Leepton napisał/a:
Wiesz co najbardziej mnie rozbraja jak czytam o tym że ktoś gra w czasie rzeczywistym tzn bez kompresji czasu.... :schock szkoda czasu na takie coś...gry powstały z myślą by relaksować w wolnej chwili a nie po to by były częścią życia osobistego. Prosty przykład: Spisz z żoną lapek/komp chodzi gdzieś tam w koncie sypialni....i jak tu nagle o 3 nad ranem... ALAAAAARMMM!!!! Co myśli sobie o Tobie twoja małżonka jak zrywasz się z wyra czym prędzej do tego w samych gatkach i zasiadasz do peryskopu :P hehe :schock Nie muszę chyba dalej tego komentować bo odp jest prosta :P


Może poza tematem ale musze to napisać. Gra w trybie rzeczywistym też może być fajna jest na tym forum przynajmniej jeden gracz który tak właśnie pływa, satysfakcja z jednej zatopionej jednostki po 14 dniach w nudzie musi być czymś oszałamiający. Co do żon to trzeba sobie dobrać taką która będzie rozumiała twoje pasje jak moja ex która gotowa była wylać na mnie wiadro wody kiedy bomby wybuchały z każdej strony : O. Zresztą jak zaczniesz z nami pływać kilkugodzinne patrole bez kompresji to zrozumiesz o czym pisze. kiedy po 2 godzinach cichego podchodzenia i skradania sie do ofiary nagle nie wiadomo skąd i jak nadpływa DDk i cały misterny plan ataku musi isc w odstawke.

PS. PL_Daritto, jakoś sie trzymam mam dostęp do neta więc jest jakaś odskocznia.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #16  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 12:19   

Ostatnio moja dziewczyna też mi wisiała na ramieniu hehe jak podchodziłem liniowiec pasażerski w eskorcie 3 DDków. I 100 pytań na raz :P nie szło się skupić hehe. Wiem że mały off top ale temat jest mój wiec noo :P Widze że ktoś tu się podobnie jak ja w ASG :P
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #17  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 14:40   

A moja Ex była na etapie odpalania torped... :|| Niestety nie wytrzymała napięcia związanego z następnymi miesiącami wojny... :|
_________________
Korweta Flower
 
     
Leepton 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 35
Skąd: Jelenia Góra

 #18  Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 14:41   

To sie temat rozwinął :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pare pytań technicznych i jedno ogólne
Maverik010 Pytania i odpowiedzi 3 13 Wrzesień 2009, 20:27
PL_Andrev
Brak nowych postów Atakuja mnie !!!!!
Kriss Pytania i odpowiedzi 5 13 Styczeń 2008, 18:21
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Gra mnie nie lubi...
PL_Mungo Battlestations: Midway 3 25 Wrzesień 2009, 15:05
Gregorios
Brak nowych postów Ta gra mnie wciagnela.
chefrobert Moje INTRO 7 20 Kwiecień 2008, 00:41
chefrobert
Brak nowych postów BOOLO MNIE ZABIJE ALE COTAM
PL_BOBIK Dodatki, mody i modowanie 13 28 Luty 2009, 13:07
PL_BOBIK
Brak nowych postów Pomocy ludzie oni mnie wykoncza
Kriss Ogólnie o Silent Hunter III 7 21 Październik 2007, 20:51
Kriss
Brak nowych postów Kilka pytań
Odnośnie Mapy nawigacyjnej i misji :)
Traffic Pytania i odpowiedzi 7 29 Czerwiec 2009, 16:58
Gregorios


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group