Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 12:41 Pare nurtujących mnie pytań.
1. Jak to jest z zaliczeniem celu w kampanii? Np celem jest patrol na danym morzu, to ile ja mam czasu w tym obszarze spędzić żeby zaliczyło? W SHIII była krótka piłka z góry dane że 24h w kwadracie i dziękuje.
2.Czy jest jakaś zakładka będąc w bazie dotycząca info na temat OP, sprzętu, torped itp?
Nie mogę się czegoś takiego doszukać. Dane techniczne i parametry SuBa na jakim teraz pływam itp.
AD 1 - W przypadku zwykłego patrolu (czyli bez wskazanego celu do wykonania takiego jak na przykład fotografowanie redy, wysadzenia desantu itp) zaliczenie poszczególnych etapów misji warunkuje tonaż zatopionych statków. W TMO 2.1 jest to zwykle 10.000 BRT. Po zatopieniu takiej ilości tonażu etap zostaje uznany za wykonany. Podczas jednego patrolu możesz otrzymać kilak różnych wytycznych dotyczących rejonów patrolowania. Czasem trzeba się nieźle naczekać i dosyć agresywnie krążyć w poszukiwaniu celu. Zwracam więc uwagę na kontrolę zużycia paliwa. Amerykańskie puszki potrafią mieć niezły apetyt na paliwo
AD 2 - Parametry techniczne wszystkich jednostek występujących w grze możesz sprawdzić przed misją w menu głównym gry.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
1. Czyli w przypadku celu: Patrol na morzu południowo Chińskim (ikona lornetka), chodzi o zatopienie danej ilości BRT? A nie czasowym przebywaniu w tym obszarze?
2. Hehe z doświadczenia zdobytego na poprzednich SH wiem że na patrolu nie spieszymy się i nie dajemy pełnej prędkości żeby zupki nie marnować Brak mi tutaj tego oficera od pogody, obliczeń zużycia paliwa względem prędkości i odległości do końca trasy, na mostku podawania odległości do najbliższego celu..ehh jak można coś tak istotnego w SHIII pominąć tutaj.
Leepton, w zależności od wytycznych patrolu - jeśli masz dokładnie określony czas konieczny do spędzenia w danym sektorze to oczywiście warunkiem pozytywnego ukończenia tego etapu jest jedynie czas, jaki spędziłeś w wyznaczonej strefie (z reguły obszar w promieniu 100 mil morskich od ikony - z reguły 72 godziny).
W modzie Trigger Maru Overhaulted (TMO) masz wszystkie wymienone przez Ciebie "braki". Jest możliwość zebrania informacji o pogodzie. Oficer wachtowy udziela Ci wszelkiech niezbędnych informacji, wskazuje wykryte cele, odległości do nich, namiary. Możesz sprawdzić długość marszruty, przeliczyć zużycie paliwa, otrzymać informacje na temat szacunkowego czasu przejścia danym kursem itepe. Nie bardzo rozumiem skąd spostrzeżenie o braku takich opcji bo nawet na "surowej" wersji znajdują się te dane
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Mam v1,5. Czyli tą surową i serio niema tam takiego infa Chciałem sprawdzić ile na danej prędkości przepłyne to nie ma jak Jest jedynie odległość hehe no i szacowany czas przebycia. W takim razie TMO musze zatargac. To sie jakoś łatwo instaluje?
Jeśli masz wersję 1.5 to rozumiem, że posiadasz zainstalowany dodatek U-Boat Missions. Czyli teraz to już z górki
Modowi Trigger Maru poświęcono na naszym Forum naprawdę wiele czasu. Znajdziesz tu właściwie wszystko, co jest Ci niezbędne do prawidłowej jego instalacji jak i mnóstwo dodatkowych przydatnych informacji.
Proponuję jednak od razu ściągnąć i zainstalować (z użyciem programu JSGME który możesz pobrać z naszego działu Download) wersję TMO 2.1. Mod ten znajdziesz na sieci, choć od razu proponuje odwiedzić forum SubSim.
Gdybyś nie mógł doszukać się jakichś informacji to śmiało pytaj. Na pewno znajdzie się ktoś kto pomoże
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
heh, szczere mówiąc nigdy nie próbowałem podejmować rozbitków z morza. Grając na kolejnych wersjach TMO po prostu nie było na to czasu. Z reguły po ataku musiałem szybko salwować się ucieczką przed zemstą suszarek
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#9 Wysłany: 29 Czerwiec 2011, 23:07
Ja co prawda mało czasu poświęcam tej części gry ale czasem coś tam popłyne i wydaje mi się że podejmowanie rozbitków w dużej mierze zależy od poziomu na jakim grasz. Bo ja np jak już coś zatopie to mam dosłownie kilka sekund na szybką ucieczke i szczerze nie w głowie mi ratowanie kogokolwiek, bo jak napisał PL_Daritto suszarki nie śpią i w momęcie potrafią zjawić się nad twoją jednostką, być może na mniejszym stopniu realizmu było by to możliwe jednak nigdy tego nie testowałem.
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Dobrze prawisz waszmość Reaven
Zapomniałem o tym wspomnieć a to ważna wskazówka - opisując jakiekolwiek swoje doświadczenia z grą odnoszę się do konfiguracji 100%-ego realizmu
PS Reaven - mam nadzieję, że u Ciebie się tam jakoś ku dobremu układa?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Oj tam oj tam Ja gram na 94% zostawiłem sobie kamerę sytuacyjną dla widoczków.
A tak to poziom gry ustawiony jest BTrudny. Ale no np zatapiasz samotnego mercha i chłopaczki wyskakują do szalup. Masz spokojnie trochę czasu by podpłynąć i ich podebrać. Jak do tej pory próbowałem tylko z pilotem i nic nie było, może chciał w wodzie zostać? A z drugiej str taka szalupę można też z PLotki pocisnąć hehehe w dzienniku zapisuje się jako 1T zatopiona
No spoko - kamera sytuacyjna fajna rzecz. Czasem też ją włączam, choć co bardziej ortodoksyjni gracze mogę uważać to za podpowiedź (na przykład widząc jak torpeda mija cel wiesz już, że źle oszacowałeś prędkość celu ).
Zapewniam Cię jednak, że TMO szybko nauczy Cię pokory Ileż to ja razy dostałem łupnia bo mi się chciało popatrzeć na swoje dzieło zniszczenia i nasycić oczy widokiem tonącego statku...
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Wiesz co najbardziej mnie rozbraja jak czytam o tym że ktoś gra w czasie rzeczywistym tzn bez kompresji czasu.... szkoda czasu na takie coś...gry powstały z myślą by relaksować w wolnej chwili a nie po to by były częścią życia osobistego. Prosty przykład: Spisz z żoną lapek/komp chodzi gdzieś tam w koncie sypialni....i jak tu nagle o 3 nad ranem... ALAAAAARMMM!!!! Co myśli sobie o Tobie twoja małżonka jak zrywasz się z wyra czym prędzej do tego w samych gatkach i zasiadasz do peryskopu hehe Nie muszę chyba dalej tego komentować bo odp jest prosta
Heh, moja małżonka i tak ma ubaw ze mnie gdy widzi mnie podczas gry np. próbuję podejść konwój i wykonać atak metodą Cromwella - czyli kartki, ołówki, kalkulator, tabele z konwersją prędkości i kąta wyprzedzenia toru biegu torpedy leżą wokół mnie a ja z żyłką na czole odliczam i.....pudłuję
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#15 Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 12:14
Leepton napisał/a:
Wiesz co najbardziej mnie rozbraja jak czytam o tym że ktoś gra w czasie rzeczywistym tzn bez kompresji czasu.... szkoda czasu na takie coś...gry powstały z myślą by relaksować w wolnej chwili a nie po to by były częścią życia osobistego. Prosty przykład: Spisz z żoną lapek/komp chodzi gdzieś tam w koncie sypialni....i jak tu nagle o 3 nad ranem... ALAAAAARMMM!!!! Co myśli sobie o Tobie twoja małżonka jak zrywasz się z wyra czym prędzej do tego w samych gatkach i zasiadasz do peryskopu hehe Nie muszę chyba dalej tego komentować bo odp jest prosta
Może poza tematem ale musze to napisać. Gra w trybie rzeczywistym też może być fajna jest na tym forum przynajmniej jeden gracz który tak właśnie pływa, satysfakcja z jednej zatopionej jednostki po 14 dniach w nudzie musi być czymś oszałamiający. Co do żon to trzeba sobie dobrać taką która będzie rozumiała twoje pasje jak moja ex która gotowa była wylać na mnie wiadro wody kiedy bomby wybuchały z każdej strony : O. Zresztą jak zaczniesz z nami pływać kilkugodzinne patrole bez kompresji to zrozumiesz o czym pisze. kiedy po 2 godzinach cichego podchodzenia i skradania sie do ofiary nagle nie wiadomo skąd i jak nadpływa DDk i cały misterny plan ataku musi isc w odstawke.
PS. PL_Daritto, jakoś sie trzymam mam dostęp do neta więc jest jakaś odskocznia.
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Ostatnio moja dziewczyna też mi wisiała na ramieniu hehe jak podchodziłem liniowiec pasażerski w eskorcie 3 DDków. I 100 pytań na raz nie szło się skupić hehe. Wiem że mały off top ale temat jest mój wiec noo Widze że ktoś tu się podobnie jak ja w ASG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum