Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 24 Lipiec 2011, 21:52 World of Warplanes
Miesiąc temu Wragaming.net ogłosił początek prac nad nowym projektem, który został zatytułowany “World of Warplanes”. Nieco więcej szczegółów na temat nowej gry twórcy zdradzili podczas tegorocznych targów E3 w Los Angeles.
World of Warplanes ma przedstawiać identyczny profil ekonomiczny jak WoT. Opierać się będzie na złocie, kredytach i punktach doświadczenia wykorzystywanych do rozwoju w grze. Ponadto oba tytuły będą korzystały ze wspólnego zasobu wolnego doświadczenia i złota, jeśli tylko konta w obu grach zostały założone na podstawie tego samego adresu e-mail. Dzięki temu gracze będą mogli planować swoje wydatki i rozwój w obrębie danego tytułu. Jak to opisał:
Victor Kislyi (CEO Wargaming.net) napisał/a:
Tysiące osób wśród graczy na serwerach World of Tanks mają przerażająco duże zapasy wolnego doświadczenia i nie mają na co je wydać. Z opcją dzielenia tych zasobów możemy powiedzieć im - hej, tu jest nasza nowa gra i jest ona równie brutalna i wciągająca jak World of Tanks.
Podobnie jak WoT, World of Warplanes jest grą, którą unika łatwego zaszufladkowania. Jest grą MMO, która oferuje możliwość odtworzenia walk o dominację w powietrzu w złotym dla rozwoju lotnictwa wojskowego okresie, w stylu ni to arkadowym, ni to symulacyjnym ( uścisk ręki dla tego kto krótko i sensownie to nazwie po polsku - myszkieter). Tytuł przeniesie ciepło przez graczy przyjęty w WoT sposób prowadzenia rozgrywki na nowe pole, wysoko ponad opancerzone pojazdy, zażarcie dzisiaj walczące wśród błota i piachu “świata czołgów”.
World of Warplanes umożliwi graczom budowę i rozwój kariery w roli wirtualnych pilotów. Dostępnę będą zróżnicowane maszyny: od dwupłatowców z okresu I Wojny Światowej po prototypowe odrzutowce, które otworzyły drogę dla dzisiejszych nowoczesnych sił powietrznych.
W grze dostępne będą zróżnicowane samoloty i każdy z nich będzie miał inną charakterystykę pilotażu. Piloci będą mieli do wyboru maszyny należące do trzech różnych klas:
• jednosilnikowe lekkie myśliwce przeznaczone do walki manewrowej
• dwusilnikowe myśliwce z potężną siłą ognia przeznaczone do ataków “hit and run”
• samoloty szturmowe śmiercionośne dla wszystkich celów naziemnych
Na razie brzmi całkiem obiecująco. Pozostaje nam czekać na kolejne wiadomości o “świecie samlotów bojowych”. Ciekawe, czy też będzie auto-aim
Eeeeee tam!
Jak na razie full wersji WoT nie mogą dopracować i zmagają się z problemami a już zapowiadają nową grę. Jak dla mnie to typowy chwyt marketingowy żeby tylko skupić na sobie uwagę.
Niech lepiej się wezmą za prawidłowe oprogramowanie matchmakera do WoT a nie latają już głową w chmurach - dosłownie i w przenośni.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#4 Wysłany: 25 Lipiec 2011, 09:25
Ja będę czekać na okręty, ale samoloty ściągnę żeby zobaczyć co to tam jest
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Powtórzę:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tam!
Nie dlatego, że nie lubię tematu symulatorów lotniczych okresu II WŚ (Sturmovik rulezzz po wsze czasy!) ale dlatego, że znając zapędy developerów do hołubienia rosyjskiej myśli technicznej, to - podobnie jak w WoT - stworzą coś, co spowoduje, że Kukuryźnik bądź inny Antonov będzie tłukł bezpardonowo Spitfire`y i Messershmidt`y...
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Romek Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 137 Skąd: Piotrków Tryb.
#7 Wysłany: 26 Lipiec 2011, 08:47
Jeśli dobrze zrozumiałem z mojej wybitnie kiepskiej ruszczyzny, to podczas finałów Ural Steel w Moskwie jeden z devów mówił, że ta gra to dopiero 2014 Okręty to pewnie 2017-18 dopiero będzie.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#9 Wysłany: 28 Lipiec 2011, 09:27
Z jednej strony, autorzy mają już mniej-więcej opanowaną mechanikę gry. Wprowadzenie nowej gry przy gasnącym powoli zainteresowaniu WoT jest dobrym posunięciem.
Co oczywiście nie oznacza że całkiem właściwym.
A znowuż z drugiej strony, jeśli są gracze, którzy mają nadmiar pieniędzy i w swoich garażach mają już Mausa, IS-7 czy T30, to aby utrzymać ich zainteresowanie grą potrzeba nowych tanków (np. niemiecka seria E), nowych zadań (kampanie), czy po prostu nowej gry - szczególnie że wg zapowiedzi exp. ma przechodzić z gry na grę.
To i tak dobrze że gra jest darmowa - o ile dobrze pamiętam to w innych MMO gra jest darmowa tylko do pewnego poziomu...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#10 Wysłany: 28 Lipiec 2011, 16:21
1. Gra jest rozwijana przez inne studio (nie Lesta),
2. Gra będzie zintegrowana z WoT poprzez:
a) konto (login, gold, free exp, elementy kupowane za złoto jak np. czekolada)
b) globalna mapa zawierająca lotniska, gracze czołgami będą mogli kooperować z graczami grającymi samolotami,
3. Mechanika identyczna jak WoT: badanie nowych poziomów samolotów, instalacja silników i walka.
4. Identycznie jak w WoT, samoloty będą z zakresu lat 1930-50 (od śmigłowych to pierwszych odrzutowców).
5. Planowo będzie 7 narodowości: USA, ZSRR, UK, Włochy, Niemcy, Japonia, Francja (nie wiadomo które będą zaprezentowane przy wydaniu gry).
6. W grze będą 3 rodzaje samolotów:
- myśliwce jednosilnikowe (dominacja i wsparcie)
- ciężkie myśliwce dwusilnikowe (główna siła ataku)
- szturmowce (atak na wrogą bazę)
- bombowce (AI/boty)
7. Głównym zadaniem jest zniszczenie bazy wroga (zamiast jej przejęcie).
8. Dwa rodzaje zadań:
- ochrona własnych bombowców (strona atakująca)
- zniszczenie wrogich bombowców (strona broniąca)
9. Wielkość mapy 12x12km
10. Widok z perspektywy (zza pleców).
11. Model zniszczeń bazujący na strefach i trafieniach powodujący np. odpadnięcie skrzydła.
12. Liczba graczy 15:15 lub 12:12
13. Ograniczenie widoczności w chmurach (krzaki w WoT).
14. Samoloty startują w powietrzu, możliwość lądowania po bitwie w celu uzyskania bonusu.
15. Gracze WoT będą mieli możliwość instalacji uzbrojenia przeciwlotniczego w kontrolowanych przez siebie rejonach.
16. Możliwość użycia joystika do sterowania (uch jak ja dawno nie używałem tego słowa).
17. Możliwość instalacji dodatkowych modułów (jak np. katapulta).
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#11 Wysłany: 31 Lipiec 2011, 22:46
Na GamesCom 2011 (od 17 sierpnia) po raz pierwszy pokazana zostanie rozgrywka w World of Warplanes.
Wargamming.net zapowie tamteż swój nowy projekt.
...
World of Warships?
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim. Pomógł: 9 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 781 Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C
#18 Wysłany: 19 Sierpień 2011, 07:36
Szczerze? Ja tam dalej wole starego dobrego Ił-2 Sturmovik
Niektóre gry udowodniły że mają lepsze trailery niż gameplay, a niektóre wręcz odwrotnie, zobaczymy którą z tych gier będzie WoW <aj... cały czas kojarzy się z World of Warcraft...> oraz WoB.
_________________ Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE Jedenastokrotny World Champion
1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.
Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum