POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Spolszczenie do GWX 3.0

Jak wydać spolszczenie do GWX 3.0?
Szybko, bez podręcznika, ale z wszystkimi komunikatami (ok. 15 lutego)
29%
 29%  [ 5 ]
Wyraźnie później, ale z pełnym polskim podręcznikiem
70%
 70%  [ 12 ]
Jutro, ale bez dodatkowych komunikatów radiowych... :)
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #21  Wysłany: 6 Kwiecień 2009, 02:01   

Spolszczenie będzie wydane, kiedy będzie skończone. Jedyne co jest obecnie spolszczane to manual i półtora tysiąca komunikatów.
Komunikaty są o tyle wredne, że zawierają wyrwane z kontekstu cytaty różnych polityków i dowódców, z których część jest znana w już istniejącym polskim tłumaczeniu. Najchętniej olałbym te komunikaty bo psują klimat gry i wolno się je tłumaczy (cytaty). No, ale jak wszystko, to wszystko.
Ciśnienia wielkiego nie ma bo spolszczenie do 2.1 znakomicie działa na 3.0 GOLD. W maju zapewne pojawią się poprawki do 3.0 lub wersja 3.1, więc być może znowu będzie trzeba coś poprawiać.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #22  Wysłany: 3 Lipiec 2009, 15:54   

Wybacz niecierpliwość, ale jak tam się pracę posuwają? Progress jest? :)
_________________

 
     
ARTUR_20 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Artur
Wiek: 38
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Gdańsk

 #23  Wysłany: 12 Sierpień 2009, 12:56   

Chciałem się dowiedzieć jak na pewno inni jak tam spolszczonko ? ;)
 
     
kris66 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: krzysiek
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 77
Skąd: z otchłani

 #24  Wysłany: 3 Grudzień 2009, 23:04   

No właśnie wyjdzie coś z tego czy już raczej czekamy na SH5 ???
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #25  Wysłany: 3 Grudzień 2009, 23:21   

pewnie nic z tego nie wyjdzie. ale to tylko spolszczenie
_________________

 
 
     
kris66 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: krzysiek
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 77
Skąd: z otchłani

 #26  Wysłany: 3 Grudzień 2009, 23:36   

W sumie to racja pozatym spolszczenie do gwx 2.1 działa przyzwoicie z gwx3 choć nie współpracuje ze wszystkimi modami do niego.
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #27  Wysłany: 5 Grudzień 2009, 21:08   

Jeśli spolszczenie nie powstanie, zła to dla nas wiadomość. bo nastawiałem się na nie, byłem pewien że wyjdzie, a tu już ponad pół roku poślizgu...
_________________

 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #28  Wysłany: 16 Marzec 2011, 04:45   

Poślizg nie powinien doczekać drugiej rocznicy. :)

Jakoś tak mi się wydawało, że każde wyrzucenie kolejnej wersji powinno mieć duży sens. I mniej więcej od roku zaczyna mieć.
Lista tego co można będzie oczekiwać:
=========================
01. Polskie szczegółowe opisy opcji GWX oraz GWXPL bezpośrednio w (JS)GME, tak aby już nigdy nie pojawiły się obrazki naszych "spryciarzy", którzy załadowali sobie wszystkie możliwe opcje bo nie rozumieli do czego służą. Opisy będą zawierały informacje, które kombinacje się wykluczają, a które są wymagane w konkretnej kolejności.
02. Wyraźnie zaznaczenie opcji/modów łamiących poziom realizmu 100%.
03. Opcja alternatywnej identyfikacji, która dla nierozpoznanych jednostek spowoduje, że gra nie będzie już podawać czy mamy do czynienia z frachtowcem, zbiornikowcem, czy lekkim krążownikiem. Wszystkie jednostki cywilne będą statkami, a wojenne podawały tylko ogólne łatwo rozpoznawalne klasy jak pancernik, lotniskowiec, krążownik, eskortowiec czy Patrolowiec.
04. Zmiany nazw niektórych jednostek na bardziej prawidłowe.
05. Lepsze i krótsze opisy przedziałów oraz ulepszeń U-boota (eliminując ostatnie niemieckie określenia).
06. Całkowicie przebudowane ekrany pomocy (F1) wykraczające poza czyste tłumaczenie GWX - obecne wszystkie flotylle z gry łącznie z alternatywnymi oraz informacje o obszarach patrolowania, a także dostępności u-bootów i portów bazowych w trakcie kariery. Dzięki temu można łatwo i na spokojnie planować zwiedzanie kolejnych flot w jednej karierze.
07. Wbudowane dla początkujących opcje must-have czyli specjalnie spreparowane dla GWX wersje modów dodających łódki ratunkowe, strugi wody, spaliny, czy tradycyjne dziury w kadłubach.
08. Opcje ułatwiające życie takie jak eliminator filmów początkowych czy dodatkowa amunicja dla działek plot.
09. Poprawka rakiet i inne poprawki nie psujące poziomu realizmu.
10. Poprawka alianckich radarów, hydrofonów i sonarów, ich zmiennej czułości zależnej od zamontowanego typu, w tym symulacja odbicia sonaru od warstw wody w inwersji.

Co może się znaleźć, ale nie musi skończyć się sukcesem:
======================================
1. Czasy napraw urządzeń pokładowych zwiększone do kilku/kilkunastu godzin przy pozostawieniu czasu napraw od zalania w ciągu minut. Tym samym wykorzystanie obecnie martwej opcji powracania z patrolu z uszkodzonymi (tylko) elementami okrętu.
2. Usunięcie oświetlonych duplikatów statków handlowych z książki celów lub przebudowa książki na klasy jednostek, a nie państwa posiadające jednostki.
3. Opcjonalne wymuszenie obecności nawigatora na stanowisku aby móc korzystać z widoku map (sens pracy tego oficera jest obecnie marginalny).
4. Opcjonalne poruszanie wszystkich mechanizmów włączanie wszystkich ekranów u-boota za pomocą myszy podczas spaceru po okręcie.
5. Kariera zaczyna się bez zwerbowanej załogi dzięki czemu można samodzielnie zwerbować wszystkich załogantów z przydatnymi specjalizacjami i doświadczeniem, a nie trzech oficerów będących sternikami.
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #29  Wysłany: 16 Marzec 2011, 08:57   

I zapomniałem jeszcze dopisać na liście tego co na pewno będzie, to:
11. Poprawione błędne opisy zanurzeń prawie połowy okrętów i statków w książce celów na zgodne z zapisami w plikach konfiguracyjnych jednostek. Mocno to utrudniało skuteczność za pomocą torped z zapalnikami magnetycznymi bo torpedy odbijały się od kadłubów celu zanurzonego faktycznie głębiej niż było to w opisie. Przy okazji będzie poprawionych też kilka innych parametrów z wielu opisów.
 
     
kris66 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: krzysiek
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 77
Skąd: z otchłani

 #30  Wysłany: 29 Lipiec 2011, 12:18   

Witam wszystkich po mojej dość długiej nieobecności :) Ponieważ po ostatniej awarii mojego starego dysku straciłem wszystkie mody i dodatki związane z SH to teraz troche was znów pomęcze aż wszystko odzyskam :8) Jako że ten temat jakoś najbardziej rzucił mi się w oczy to pozwólcie że zapytam co z tym spolszczeniem? coś z tego będzie czy pomysł umarł śmiercia naturalną?
 
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #31  Wysłany: 9 Listopad 2011, 15:56   

Mod nie umarł i od ponad roku testuję kolejną wersję spolszczenia do GWX 3.0 (tak, mam to szczęście ;] ). Ale kolejna wersja powinna różnić się czymś więcej niż tylko numerkiem i mało istotnymi pierdołami, a założenia dla tej wersji były bardzo ambitne.
W praktyce oznacza to iż "spolszczenie" (kiedy je puszczę w świat) będzie bardziej kompleksowym kontenerem modów dla polskiej wersji niż tylko spolszczeniem. Obecnie najbardziej męczącym mnie problemem jest przetłumaczenie do końca kilkuset cytatów (trzeba szukać przetłumaczonych źródeł "kanonicznych", albo robić je na pałę) oraz fakt iż mocno mnie męczy temat pingowania mnie przez niszczyciele zawsze "z dupy" (co nigdy nie powinno się zdarzyć).
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #32  Wysłany: 24 Grudzień 2011, 11:16   

Spolszczenie zostało już udostępnione na tej stronie:
http://ja.gram.pl/Olamagato/19
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów Gwx 3.0 spolszczenie
PL_irek Dodatki, mody i modowanie 88 22 Luty 2018, 20:07
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Spolszczenie do GWX 2.1
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 6 19 Luty 2012, 13:39
Mikołaj
Brak nowych postów Problem z peryskopami, GWX 3 Gold+ spolszczenie.
PL_kanaron Dodatki, mody i modowanie 2 1 Styczeń 2015, 15:14
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group