Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#21 Wysłany: 6 Kwiecień 2009, 02:01
Spolszczenie będzie wydane, kiedy będzie skończone. Jedyne co jest obecnie spolszczane to manual i półtora tysiąca komunikatów.
Komunikaty są o tyle wredne, że zawierają wyrwane z kontekstu cytaty różnych polityków i dowódców, z których część jest znana w już istniejącym polskim tłumaczeniu. Najchętniej olałbym te komunikaty bo psują klimat gry i wolno się je tłumaczy (cytaty). No, ale jak wszystko, to wszystko.
Ciśnienia wielkiego nie ma bo spolszczenie do 2.1 znakomicie działa na 3.0 GOLD. W maju zapewne pojawią się poprawki do 3.0 lub wersja 3.1, więc być może znowu będzie trzeba coś poprawiać.
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#28 Wysłany: 16 Marzec 2011, 04:45
Poślizg nie powinien doczekać drugiej rocznicy.
Jakoś tak mi się wydawało, że każde wyrzucenie kolejnej wersji powinno mieć duży sens. I mniej więcej od roku zaczyna mieć.
Lista tego co można będzie oczekiwać:
=========================
01. Polskie szczegółowe opisy opcji GWX oraz GWXPL bezpośrednio w (JS)GME, tak aby już nigdy nie pojawiły się obrazki naszych "spryciarzy", którzy załadowali sobie wszystkie możliwe opcje bo nie rozumieli do czego służą. Opisy będą zawierały informacje, które kombinacje się wykluczają, a które są wymagane w konkretnej kolejności.
02. Wyraźnie zaznaczenie opcji/modów łamiących poziom realizmu 100%.
03. Opcja alternatywnej identyfikacji, która dla nierozpoznanych jednostek spowoduje, że gra nie będzie już podawać czy mamy do czynienia z frachtowcem, zbiornikowcem, czy lekkim krążownikiem. Wszystkie jednostki cywilne będą statkami, a wojenne podawały tylko ogólne łatwo rozpoznawalne klasy jak pancernik, lotniskowiec, krążownik, eskortowiec czy Patrolowiec.
04. Zmiany nazw niektórych jednostek na bardziej prawidłowe.
05. Lepsze i krótsze opisy przedziałów oraz ulepszeń U-boota (eliminując ostatnie niemieckie określenia).
06. Całkowicie przebudowane ekrany pomocy (F1) wykraczające poza czyste tłumaczenie GWX - obecne wszystkie flotylle z gry łącznie z alternatywnymi oraz informacje o obszarach patrolowania, a także dostępności u-bootów i portów bazowych w trakcie kariery. Dzięki temu można łatwo i na spokojnie planować zwiedzanie kolejnych flot w jednej karierze.
07. Wbudowane dla początkujących opcje must-have czyli specjalnie spreparowane dla GWX wersje modów dodających łódki ratunkowe, strugi wody, spaliny, czy tradycyjne dziury w kadłubach.
08. Opcje ułatwiające życie takie jak eliminator filmów początkowych czy dodatkowa amunicja dla działek plot.
09. Poprawka rakiet i inne poprawki nie psujące poziomu realizmu.
10. Poprawka alianckich radarów, hydrofonów i sonarów, ich zmiennej czułości zależnej od zamontowanego typu, w tym symulacja odbicia sonaru od warstw wody w inwersji.
Co może się znaleźć, ale nie musi skończyć się sukcesem:
======================================
1. Czasy napraw urządzeń pokładowych zwiększone do kilku/kilkunastu godzin przy pozostawieniu czasu napraw od zalania w ciągu minut. Tym samym wykorzystanie obecnie martwej opcji powracania z patrolu z uszkodzonymi (tylko) elementami okrętu.
2. Usunięcie oświetlonych duplikatów statków handlowych z książki celów lub przebudowa książki na klasy jednostek, a nie państwa posiadające jednostki.
3. Opcjonalne wymuszenie obecności nawigatora na stanowisku aby móc korzystać z widoku map (sens pracy tego oficera jest obecnie marginalny).
4. Opcjonalne poruszanie wszystkich mechanizmów włączanie wszystkich ekranów u-boota za pomocą myszy podczas spaceru po okręcie.
5. Kariera zaczyna się bez zwerbowanej załogi dzięki czemu można samodzielnie zwerbować wszystkich załogantów z przydatnymi specjalizacjami i doświadczeniem, a nie trzech oficerów będących sternikami.
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#29 Wysłany: 16 Marzec 2011, 08:57
I zapomniałem jeszcze dopisać na liście tego co na pewno będzie, to:
11. Poprawione błędne opisy zanurzeń prawie połowy okrętów i statków w książce celów na zgodne z zapisami w plikach konfiguracyjnych jednostek. Mocno to utrudniało skuteczność za pomocą torped z zapalnikami magnetycznymi bo torpedy odbijały się od kadłubów celu zanurzonego faktycznie głębiej niż było to w opisie. Przy okazji będzie poprawionych też kilka innych parametrów z wielu opisów.
Imię: krzysiek
Wiek: 39 Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 77 Skąd: z otchłani
#30 Wysłany: 29 Lipiec 2011, 12:18
Witam wszystkich po mojej dość długiej nieobecności Ponieważ po ostatniej awarii mojego starego dysku straciłem wszystkie mody i dodatki związane z SH to teraz troche was znów pomęcze aż wszystko odzyskam Jako że ten temat jakoś najbardziej rzucił mi się w oczy to pozwólcie że zapytam co z tym spolszczeniem? coś z tego będzie czy pomysł umarł śmiercia naturalną?
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#31 Wysłany: 9 Listopad 2011, 15:56
Mod nie umarł i od ponad roku testuję kolejną wersję spolszczenia do GWX 3.0 (tak, mam to szczęście ). Ale kolejna wersja powinna różnić się czymś więcej niż tylko numerkiem i mało istotnymi pierdołami, a założenia dla tej wersji były bardzo ambitne.
W praktyce oznacza to iż "spolszczenie" (kiedy je puszczę w świat) będzie bardziej kompleksowym kontenerem modów dla polskiej wersji niż tylko spolszczeniem. Obecnie najbardziej męczącym mnie problemem jest przetłumaczenie do końca kilkuset cytatów (trzeba szukać przetłumaczonych źródeł "kanonicznych", albo robić je na pałę) oraz fakt iż mocno mnie męczy temat pingowania mnie przez niszczyciele zawsze "z dupy" (co nigdy nie powinno się zdarzyć).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum