POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
rozdzielczość 1920*1080
Autor Wiadomość
adrian03459 




Kraj:
poland

Imię: adrian
Ulubiona Gra: sh3
Wiek: 42
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 28
Skąd: czestochowa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #1  Wysłany: 14 Luty 2012, 18:03   rozdzielczość 1920*1080

Witam szukam czegoś by na rozdzielczości 1920*1080 poszedł sh3 maksymalna jaką mi puszcza w tej chwili to 1600*900 jeśli się da coś zrobić to dobrze jeśli nie to trudno z góry dziękuję za odpowiedzi.
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 14 Luty 2012, 18:31   

olamagato napisał/a:

"Mam już całkowitą pewność możliwości stworzenia pełnego GUI do trybów graficznych w wysokich rozdzielczościach: 1920x1080, 1680x1050 i 1440x900.

Pytanie polega na tym ile osób będzie chciało grać w SH3 na tych rozdzielczościach. Pakiet taki choć będzie częścią spolszczenia będzie pracować również bez przeróbek na oryginalnym GWX, a z przeróbkami (być może automatycznymi) również na innych supermodach takich jak NYGM, UTW czy WAC (sam pakiet GUI będzie również istniał jako osobna paczka dla tych biednych chłopców z Ameryki i reszty świata. :) ). "
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 14 Luty 2012, 18:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #3  Wysłany: 14 Luty 2012, 23:57   

Mod GUI dla wysokich rozdzielczości jest w trakcie produkcji.
Na pewno będą dostępne od razu trzy rozdzielczości 16/9:
1360x768, 1600x900 i 1920x1080
Rozdzielczości 16/10 i inne wymagają w zasadzie napisania konfiguratora, który będzie sam rozkładał poszczególne elementy GUI.
Będzie wymagane określenie które elementy GUI będą przylepione do której krawędzi ekranu (w przypadku gdy pozycja elementu nie będzie dawać jednoznacznej odpowiedzi) i który element ulegnie rozciągnięciu. (np. zwykle rozciągany będzie środkowy pasek komunikatów w poziomie i takie elementy jak mapy w pionie/poziomie).
Jest to dość czasochłonne, choć z drugiej strony perspektywa automatycznego dopasowywania dowolnego moda GUI (OLC/E GUI, MaGUI, Conus SH3GWX3 WS) do dowolnej rozdzielczości da SH3 funkcjonalność, którą UBI nie tylko wyłączyło, ale i na dodatek nigdy nie stworzyło (chodzi o panoramę).

Dla osób używających oryginalnego SH3 oraz dla supermodów będzie przygotowany pakiet developerski (nazywający się OFJ) do wyprodukowania własnej wersji GUI w wybranej lub dowolnej rozdzielczości na bazie już istniejącego GUI 4/3 lub 16/9.
Pakiet ten w wersji dla GWX będzie wbudowany w premierowe wydanie GWXPL5.

Obecnie najbardziej męczącym i żmudnym zadaniem jest skuteczne wykrywanie błędów w menu_1024_168.ini ponieważ wiele osób modyfikujących ten plik robiąc mody graficzne lub rozciągając do rozdzielczości 1360x768, porobiło sporo błędów lub wymyśliło różne dziwne sposoby obejścia uproszczeń i problemów, które sami stworzyli (oraz UBI). W efekcie po rozciągnięciu GUI również w pionie zemszczą się one głupim wyglądem.

ps. Planowana jest też taka przebudowa gry aby kontrolki uzbrojenia torped wymagały do działania obecności na stanowisku oficera uzbrojenia. Dzięki temu jego rola przestanie być zbędna w sytuacji gdy ich zadania takie jak identyfikacja i nastawy celu przestaną istnieć (na najwyższym poziomie trudności). Oficer nawigacyjny też prawie nie ma pracy (głównie określanie głębokości pod dnem), ale związanie jego stanowiska z możliwością wejścia przez gracza na widok mapy (ktoś te rulony papierzysk musi przecież nosić - przecież nie kapitan :) ) pozwoli podnieść nieco znaczenie tego stanowiska.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 14 Luty 2012, 23:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 15 Luty 2012, 11:04   

olamagato napisał/a:
ps. Planowana jest też taka przebudowa gry aby kontrolki uzbrojenia torped wymagały do działania obecności na stanowisku oficera uzbrojenia. Dzięki temu jego rola przestanie być zbędna w sytuacji gdy ich zadania takie jak identyfikacja i nastawy celu przestaną istnieć (na najwyższym poziomie trudności). Oficer nawigacyjny też prawie nie ma pracy (głównie określanie głębokości pod dnem), ale związanie jego stanowiska z możliwością wejścia przez gracza na widok mapy (ktoś te rulony papierzysk musi przecież nosić - przecież nie kapitan :) ) pozwoli podnieść nieco znaczenie tego stanowiska.


Bardzo ciekawe pomysły, czekam z niecierpliowością na rezultat - powodzenia :) .

Sam bym z chęcią pograł w UTW na rozdzielczości 1920x1080 .
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SH3 1920 1080
zamek9 Dodatki, mody i modowanie 2 4 Sierpień 2014, 13:56
zamek9
Brak nowych postów Rozdzielczość
U-42 Pytania i odpowiedzi 33 24 Wrzesień 2014, 18:09
PL_Daritto
Brak nowych postów rozdzielczość 1440*900
adrian03459 Dodatki, mody i modowanie 3 20 Styczeń 2013, 23:48
seba999
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 - rozdzielczość
marek238 Pytania i odpowiedzi 17 9 Maj 2010, 16:44
marek238


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group