Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 20 Kwiecień 2012, 21:21 Problem z grafiką
Od pewnego czasu u mnie pojawił się problem w misjach nocnych - pokaz slajdów,
ale tylko gdy eskorta lub inne statki włączają szperacze. Wystarczy jedne reflektor
żeby był już problem i to dość duży. Zasadniczo jak znajdą się dwa eskortowce i
zaświeca szperacze to obserwowanie na peryskopie, namierzanie, jest nierealne.
Pozostaje tylko schować peryskop i siedzieć cicho cały patrol...
Wide ostatnia misja, zatopiłem znienacka eskortowce, później krążownik,
następnie nie niepokojony wlazłem do konwoju, jak się oświeciło od statków
to już było pozamiatane... wyskoczył eskortowiec raz drugi i pa pa.
Ktoś wiem ze ma podobnie, bo coś czytałem na forum. Ktoś coś pamięta?
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 21 Kwiecień 2012, 11:22, w całości zmieniany 1 raz
Właśnie po części też zależy... Bo reflektor generuje wtedy kolejny obiekt 3D... Choć z drugiej strony wtedy równie dobrze by większa ilość statków też to powodowała.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#7 Wysłany: 21 Kwiecień 2012, 10:17
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Właśnie po części też zależy... Bo reflektor generuje wtedy kolejny obiekt 3D... Choć z drugiej strony wtedy równie dobrze by większa ilość statków też to powodowała.
Znaczy co, że jak oświetlisz obiekt 3D to wtedy dopiero jest on generowany?
Chłopy wybijcie sobie z głowy zmniejszanie ustawień, jak ja miałem swego czasu
jeszcze rozdzielczość podniesioną do 1280 na 1024 i śmigało bez zająknięcia nawet
podczas takiej dyskoteki jak wczoraj.
Grafika już leciwa, ale na pokładzie ma jeszcze swoje 512 MB ramu i jak wychodził
SH III to było coś. Nie wiem już kilka wersji próbowałem, spróbuje jeszcze jakieś
inne wersje sterowników.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 21 Kwiecień 2012, 10:43, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#9 Wysłany: 21 Kwiecień 2012, 10:51
PL_Marco napisał/a:
Chłopy wybijcie sobie z głowy zmniejszanie ustawień, jak ja miałem swego czasu
jeszcze rozdzielczość podniesioną do 1280 na 1024 i śmigało bez zająknięcia nawet
podczas takiej dyskoteki jak wczoraj.
Tak Marco, ale ten konwoj to prawie same nowe frachty. Jak kazdy "jedbutna" po swoich galach to gra miala prawo sciac. Przeciez mielismy scene oswietlona kilkonastoma/dziesiecioma? reflektorami. Jak robiles kiedys benchmark 3d to z jednym ze stres testow bylo oswietlanie obiektu 3d pewnym, nazwijmy to reflektorem. Nastepnie liczbe takich reflektorow bechmark zwiekszala i patrzales jak fpsy ladnie sobie leca w dol. Teraz wyobraz sobie x obiektow 3d, kazdy oswietlany przez y reflektorow. To ma prawo "zaciukac" twoja grafe. Zreszta, o ile dobrze pamietam sonar pisal, ze oswietlenie nocne w UTW jest dosc "zasobozerne".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum