Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 10 Maj 2012, 22:42 Patrol 28 - "Wiedźma"
Godzina losowania: 20:00
Start serwera: czwartek 10.05.2012, godz: 20:30 <długo z Lutjernsem rozpratrywałem reklamacje tabeli.. Ostatecznie on pomylił się licząc o 1 neutrala, a ja o 1 wrogiego, co nie dopisałem. Nowa tabela uwzględni poprawkę>
Misja całkowicie fikcyjna.
----Odprawa----
W kierunku Liverpoolu płynie duży konwój. Dzięki meldunkom U-176 znajdujecie się przed konwojem w idelnej pozycji do ataku.
Bądźcie jednak ostrożni!!
Ostatni meldunek U-176 brzmiał złowieszczo : " Nadchodzi ... wiedzma..."
---------------
Powodzenia PL_Mirko
O 17:30 wchodzę w konwój...
17:45 atakuję Arrowa z rufówki. W ostatniej chwili zauważam, że ma kontenery na pokładzie. Poprawiam cel i atakuję... Tonie od jednej.. I w tej chwili wydarzenia toczą się bardzo szybko... Wykryto i zatopiono Lutjensa... Chyba był przy DD, jak zaatakowałem.
Okazuje się, że jestem za blisko drugiej kolumny. Wykonuję zwrot.. Biorę na cel "Niezatapialnego"/
Od 17:53-17:57 wystrzeliwuje salwę 2 torped, a potem 2 dobitki. Okazuje się, że ostatnia nie była potrzebna... Tonie. Jak na razie 1 zmarnowana torpeda..
Obrót na troopa... Konwój chyba przyspieszył... I zmienił kurs. Troop prawie mnie staranował..
Ale o 18:06 nadpływa T3. Nie było możliwości mierzyć. Puszczam na oko magnetyka.. Trafia i tankowiec wylatuje.
Patrzę do przodu. Przedemną płynie KaBeL. Ja kabli nie lubię. Dziobowa idzie do KaBLa i go topi.*
Obracam się. Nadpływa amunicyjniak. Mam 1 torpedę. I poszła, trafiła... A ten płynie dalej. na dużej mocy go gonię. A tu zobaczyłem, że DD krąży w pobliżu. Kurczę...
18:15 DD przepływa w pobliżu... Na szczęście mija mnie.. Patrzę... A amunicyjniak też zwolił. Runio zgłasza wtedy KIA
18:25 Gdy DD przepuszczał amunicyjniaka, posłałem mu kolejną torpedę....
Płynę równolegle.. O 18:30 idzie kolejna torpeda... Modlę się, aby ten zachodzący frachtowiec nie eksplodował... Torpeda spudłowała.... Bo Amunicyjniak stanął!! On chyba reagował na torpedy z 5 minut opóźnienia.
O 18:35 i 18:45 wysyłam 2 ostatnie torpedy. I ostatnia powoduje dużą eksplozję. A ponieważ już miała mnie końcowa straż i nie mam torped... Zawróciłem do bazy
*Jak nie wiecie, o co chodzi z Kablem, to znaczy, że nigdy nie edytowaliście misji w notatniku. Podpowiedź: Sprawdźcie folder Data/Sea/NKBL.
1.jpg Pierwszy jest trafiony-zatopiony
Plik ściągnięto 11 raz(y) 82.46 KB
2.jpg "Unsinkable" dostaje pierwszą salwę torped
Plik ściągnięto 12 raz(y) 84.82 KB
3.jpg Przez ten zwrot, aby mnie Troop nie staranował, uciekł mi CAM-ship
Plik ściągnięto 12 raz(y) 84.6 KB
4.jpg Najcelniejszy strzał na oko w tym patrolu i największy tonaż na torpedę. Tylko 1 torpeda.
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#2 Wysłany: 10 Maj 2012, 23:56
Nie mam pojęcia jakim cudem mnie namierzyli. Cały czas płynąłem na wyciszeniu.
Pierwszy atak b.g. i było w sumie po grze. Próbowałem jeszcze wypompować wodę ale niestety nie udało się i kadłub nie wytrzymał ciśnienia. (Pomyśleć, że wczoraj w pobliżu Norwegii tak się musieli namęczyć, żeby mnie zatopić) Szkoda.
Myślałem, że Runio przeżyje dzisiaj, ale też niestety został zatopiony.
W końcu udało mi się z komandorem Finkiem zagrać
Gratulacje komandorze za świetny tonaż
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
PL_CMDR Blue R: zobaczyłem Twoje pytanie na czacie gry, ale nie zdążyłem odpowiedzieć, więc odpowiem teraz: nie, nie mogłem porobić fotek, gdyż przy widoku zewnętrznym ilość FPS spada do 1 (słownie: jedna klatka na sekundę). Niestety nie mam aż takiej cierpliwości. Przy widoku z peryskopu jest niewiele lepiej, jeśli widać kilka statków to spada do 4FPS, a o zoomie x1.5 można zapomnieć. Może to zabrzmi jak usprawiedliwianie się, ale myślę że to jest przyczyna moich nieciekawych wyników w rankingu - zebrać dane do ataku przy takim klatkowaniu jest naprawdę trudno. Ale, jak się nie ma co się lubi...
[ Dodano: 11 Maj 2012, 09:01 ]
BTW. Co się dzieje z czasem na tym forum? Przy poście Lütjensa wyżej mam: 'Wysłany: Dzisiaj 23:56'. Back to the Future?
Zacznę od forum.
Status "Dzisiaj i wczoraj" jest określany datą serwera, a godzina jest ustalana datą z twojego profilu (o ile się nie mylę).
Więc jeżeli post jest w/g serwera o 0:56, to serwer podaje datę "Dzisiaj".
A ponieważ twój czas względem GMT +1, to godzina się podaje 23:56.
I stąd takie dziwy.
Co do klatkowania. Cóż. Rzeczywiście to problem...Kiedyś pamietam, zmniejszaliśmy Paticicośtam (poziom detali) praz wysoką jakość tekstur, aby pomagało. Mam nadzieję, że te 2 opcje masz bardzo nisko?
Kiedyś pamietam, zmniejszaliśmy Paticicośtam (poziom detali) praz wysoką jakość tekstur, aby pomagało. Mam nadzieję, że te 2 opcje masz bardzo nisko?
Nie. Wysoka jakość tekstur wpływa tylko na widok zegarów, gdy klikniesz PPM na mechaniku, lub na tarczę hydrofonu. Ogólnie to tekstury wewnątrz okrętu. A co do poziomu detali, jego ustawienie wpływa wyłącznie na to, jak bardzo efektownie ekspoduje trafiony statek i ile fragmentów wyleci w powietrze. Nijak się to ma do np renderowania powierzchni wody, z czym jest największy problem.
Oczywiście to tylko moje przypuszczenia, możliwe że się mylę.
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#9 Wysłany: 11 Maj 2012, 18:15
Panel Sterowania ---> Personalizacja ---> Ustawienia Ekranu (tutaj jest rozdzielczość)
Tak jest w moim laptopie, z którego teraz piszę.
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Możesz spróbować wymusić grę w innej rozdzielczości (prawy guzik myszy na ikonie SHIII, właściwości, tryb zgodności - tam znajdziesz taką funkcję) bądź uruchamiaj grę w oknie.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
[VIDEO]
Resolution=1024 x 800
DynamicShadows=No
FullScreen=Yes
Synchronized=No
ParticleDensity=100
TextureResolutionHigh=Yes
Nie wiem, czy tutaj jak zmienisz na 4:3 (800x600), dając FullScreen=No, czy nie pomoże...
Nie wiem, jak ustawienia GUI na to wpłyną, ale można spróbować zawsze.
otóż Lütjens tam zmieniasz tylko rozdzielczość pulpitu. Gry mają to w
swoim osobnym menu, a w przypadku SH III jest sztywno 1024x768
Darek nie da rady
Finek to też odpada, możesz tam wpisać dowolną rozdzielczość, a i tak nic
to nie zmienia, jakby tak się dało to by nie powstały mody dla zmiany rozdzielczości.
Jest gdzieś (był?) taki mod właśnie do tego, to tak samo jak w przypadku
zwiększenia były modyfikowane pliki dll. Wywołałbym tutaj niejako
do tablicy Olamagato bo obeznany w temacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum