Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Z ciekawostek:
- torpedowanie,
- bombardowanie z lotu nurkowego
- świetna oprawa graficzna, szczególnie morze
- odbłyski słońca na elementach samolotów (spód, kabina, celownik)
- spadochrony
- lądowanie i start
- widoczne uszkodzenia własnego samolotu (wyciek oleju, przestrzelona owiewka czy skrzydła)
BTW:
Kolejnym przewidzianym trybem jest ten nazwany przez nas Sandbox. To specyficznie zaprojektowany edytor misji, pozwalający graczowi na tworzenie własnych podniebnych doświadczeń: wybierz lokacje, teren, aktywność marynarki i warunki pogodowe, limit paliwa i amunicji oraz poziom realizmu – i masz wszystko czego potrzeba w drugo wojennym symulatorze walki !
Tryb z którego jesteśmy dumni to Dynamiczna Kampania. Oparte w całości na historycznych wydarzeniach misje, które wykonywać będziemy online z maksymalnie trzema przyjaciółmi. Wszystkie misje mają podłoże historyczne a każdy kolejny cel wybierany jest na podstawie wcześniejszych osiągnięć. Tryb kooperacji pozwala graczom na poprawienie swoich umiejętności w walce z wszelkimi rodzajami kontrolowanych przez AI przeciwników: myśliwców, bombowców, okrętów wojennych oraz pojazdów naziemnych i jednostek stacjonarnych.
- Jaka będzie wielkość map ?
W wersji beta rozmiary map wahały się od 50x50km do 65x65km. Nadchodzący koreański teatr wojenny (z szybko poruszającymi się odrzutowcami) przyniesie nam jeszcze większe mapy 200x200km. Technicznie jesteśmy gotowi udostępnić nawet większe mapy.
- Jak wielu graczy będzie mogło się zmierzyć na jednej mapie ?
Póki co jest to 32 graczy na mape.
- Czy będziemy mieli możliwość walki z celami naziemnymi ?
Wiele misji będzie zawierać ataki na cele naziemne takie jak działa AA, stacje mobilne, konwoje, czołgi, pojazdy opancerzone, jednostki artylerii itd.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#67 Wysłany: 28 Czerwiec 2012, 21:50
No ok, ale nie zapominajmy, że popularności WoTa napędziły dopiero "otwarte" beta testy. Po drugie należy operować w przestrzeni 3D (z czym gracze sobie już łatwo nie radzą) , no i samolotu nie da się zatrzymać.
Aha, no i większość graczy woli zagrać Tygrysem niż Messershmittem...
Imię: Romek Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 137 Skąd: Piotrków Tryb.
#68 Wysłany: 29 Czerwiec 2012, 01:17
Wiele słyszałem już o tym jak działa WoWP w fazie testów i jakoś mnie nie ciągnie. Poprawili już wprawdzie kwestie wydajności, bo normą były po kilka fps-ów niezależnie od konfiguracji komputera. Co do rozmiarów i 3D - mapy nie zmieniły się w wielkości, ale przeskalowano modele samolotów tak, aby pasowały do zapowiedzianych zmian. Big World w wersjach 1 po prostu nie może wygenerować tak dużych map.
Częste nadal jest niszczenie samolotów poprzez taranowanie w powietrzu. Wynika to z problemów z namierzeniem celu klasycznie i problemami ze sterowaniem. Częste są przyziemienia podczas atakowania celów naziemnych, niekoniecznie celowe przyziemienia Lotnicy często olewają wrogie samoloty, bo stanowią zbyt trudny cel w stosunku do nieruchomych celów naziemnych, których niszczenie jest jednym ze sposobów wygrania randoma.
Ogólnie gra nie ma pazura i znajomi testerzy nie mają większej przyjemności z korzystania z niej. Z tysięcy zgłoszeń wiele jest nieaktywnych. Jeden z klanów nawet specjalnie przed alfą samolotów założył konta specjalnie do testów i wiele z nich się dostało, a nie dostały się do testów konta wielu graczy, którzy spędzili tysiące randomów w samolotach. Sam też składałem podanie, ale nic z tego nie wyszło - nawet mnie już tam nie ciągnie. Czekam na okręty W każdym razie kryteria kwalifikacji do testów były co najmniej śmieszne i z tych tysięcy testerów wyszły niewielkie ilości osób, które próbowały, a reszta pozostała kontami-duchami.
Niestety, rywalizacja w zakresie symulatorów lotniczych jest spora i tu WG musi się trochę napocić, żeby coś wyszło
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#69 Wysłany: 11 Lipiec 2012, 17:12
Pojawił się nowy filmik dot. War Thunder (World of Planes), zawierający grafikę określaną jako "realtime in-game footage".
Pacific Benchmark Trailer
Grafika wygląda całkiem nieźle, ale wiadomo jakich wymaga to mocy obliczeniowych. Z urywków wynika, że będzie znaczny nacisk na kooperację - nie wróży to dobrze, wspominając "kooperację" graczy w World of Tanks. Z ciekawostek: wroga flota będzie się poruszała utrudniając atak (czego "oczywiście" nie widać z filmu, a co pamiętam z serii Battlestations.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 11 Lipiec 2012, 17:12, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Romek Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 137 Skąd: Piotrków Tryb.
#70 Wysłany: 12 Lipiec 2012, 13:06
Wszystko fajnie Andrew, ale to nie jest World of Warplanes, a World of Planes robione przez Gaijin Entertainment. Tych samych gości, którzy zrobili Wings of Prey. Z WarGamingiem nie mają oni nic wspólnego poza tematyką gry
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#74 Wysłany: 9 Wrzesień 2012, 16:11
Od 3 dni gram już i powiem szczerze że może wciągnąć.
Jest kilka błędów które muszą naprawić np. nie da się badać pojedynczo modułów tylko całe zestawy XD
Moduły są tak samo jak i w WoT czyli chcemy mieć działka 20mm zamiast km 7,7 to musisz je zbadać tak samo silnik, bomby, rakiety itd.
Uszkodzenia modułów tak samo jak w WoT, dostałeś silnik to albo się spalisz albo stracisz połowę mocy, nie ma czegoś takiego jak zestaw naprawczy.
Na razie drzewka są skromne i to bardzo ale tak jest zawsze, potem się to rozbuduje.
Irytujące są zderzenia ze swoimi bo jeżeli kogoś mamy na celowniku i ktoś go jeszcze ma to możemy się zderzyć lecąc do tego samego celu a to jest dość częste.
Nie ma czegoś takiego jak szkolenia załogi, bitwę można wygrać tylko niszcząc wszystkich albo zdobywając przewagę w powietrzu tak jak okupacja bazy w WoT, czyli zestrzeliliśmy 2 samoloty a wróg 1 i to się utrzyma aż wskazówka dojdzie do 100% to wygraliśmy im większa przewaga tym szybciej rośnie procent, jak jakieś pytania to walić śmiało, loguje się tym samym loginem i hasłem co z WoT-a :p
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#76 Wysłany: 9 Wrzesień 2012, 18:28
1. zamknięte beta testy
2. jeszcze nie sprawdzałem tego ale opcji przełączania jest dużo ( myszka, klawiatura, joystick ) nawet na pada z playstations
3. Jest za darmo
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Nie każdy może uczestniczyć w beta testach.
Z informacji wyczytanych na zamkniętym forum dla testerów wynika, że zaproszenia zostały wysłane do około 100.000 użytkowników (bądź kont). Żeby brać udział w beta-testach należy zarejestrować posiadane konto w WoT na World of Warplanes, odpowiedzieć na kilka pytań kontrolnych i czekać na potrzymanie zaproszenia.
Co do joysticka - nie ma wyszczególnionych modeli. Na pewno podstawowe modele takich firm jak Logitech czy choćby Scitek nie będą miały problemów. Ja sam używam klasycznego modelu Logitecha - Attack3.
Jak na razie to gra jest dosyć jałowa - to ze względu na bardzo zubożone drzewka rozwoju jak i kompaktowy system rozbudowy. Polega on na zakupie za punkty EXP oraz walutę gotowych zestawów pakietów modułów a nie poszczególnych elementów. Kupujemy po prostu cały gotowy set modyfikacji a nie pojedyncze elementy. Dodatkowo - udostępnione na tę chwilę drzewka to tak naprawdę kolejne modele oparte na jednej konstrukcji. Np. Messerschmidt Bf109 występuje od IV tier, natomiast późniejsze wersje to już kolejne tiery (np. Bf109D to tier V).
Z ciekawostek w stylu "Jestem Devs`em to się pochwalę":
Wargaming zapewnia uparcie, że w World of Warplanes ma się znaleźć ponad 100 modeli samolotów
Ciekawe, ciekawe
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Bardzo fajnie Oczywiście, należy pamiętać, że nie jest to symulator w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ale frajda jest naprawdę duża. Na początku trzeba się trochę wprawić, bo zestrzelenie wroga nie należy do łatwych. Z czasem jednak dochodzi się do wprawy i wtedy zaczyna się już prawdziwe polowanie
Mnie osobiście, na tym etapie gry, najbardziej brakuje odczucia prędkości. Lecąc nad wierchołkami drzew nie czuje się tego, że śmiga się z prędkością nierzadko przekraczającą 350 km/h
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum