POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
World of Warplanes
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #61  Wysłany: 26 Czerwiec 2012, 06:53   

Zamknięte beta-testy (obu produkcji) w toku.

Przypuszczam że wersja finalna lub "otwarte beta-testy" dostępne będą po wakacjach.
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #62  Wysłany: 27 Czerwiec 2012, 10:51   

Zanosi się raczej na wpadkę - nawet teraz na testach mimo teoretycznych tysięcy testerów od wielkiego dzwona jest 100 osób na serwerze.
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #63  Wysłany: 27 Czerwiec 2012, 16:39   

Nie ma sie co dziwic. Odpowiednia opinie wyrabiaja/wyrobili sobie na WoT'cie.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 27 Czerwiec 2012, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #64  Wysłany: 27 Czerwiec 2012, 16:55   

Severian napisał/a:
Zanosi się raczej na wpadkę - nawet teraz na testach mimo teoretycznych tysięcy testerów od wielkiego dzwona jest 100 osób na serwerze.


Czegoś nie rozumiem.

Skąd masz takie dane skoro obie gry (WoWP oraz WT/WoP) są obecnie w fazie "zamkniętych beta-testów" ?
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #65  Wysłany: 27 Czerwiec 2012, 17:52   

Dość interesujące filmiki z produkcji WT/WoP, podobno dzieło "fanów":

http://www.youtube.com/wa...d&v=i5N1pxOdHBs

http://www.youtube.com/wa...d&v=Ul9tbPopm0o


Z ciekawostek:
- torpedowanie,
- bombardowanie z lotu nurkowego
- świetna oprawa graficzna, szczególnie morze
- odbłyski słońca na elementach samolotów (spód, kabina, celownik)
- spadochrony
- lądowanie i start
- widoczne uszkodzenia własnego samolotu (wyciek oleju, przestrzelona owiewka czy skrzydła)



BTW:

Kolejnym przewidzianym trybem jest ten nazwany przez nas Sandbox. To specyficznie zaprojektowany edytor misji, pozwalający graczowi na tworzenie własnych podniebnych doświadczeń: wybierz lokacje, teren, aktywność marynarki i warunki pogodowe, limit paliwa i amunicji oraz poziom realizmu – i masz wszystko czego potrzeba w drugo wojennym symulatorze walki !

Tryb z którego jesteśmy dumni to Dynamiczna Kampania. Oparte w całości na historycznych wydarzeniach misje, które wykonywać będziemy online z maksymalnie trzema przyjaciółmi. Wszystkie misje mają podłoże historyczne a każdy kolejny cel wybierany jest na podstawie wcześniejszych osiągnięć. Tryb kooperacji pozwala graczom na poprawienie swoich umiejętności w walce z wszelkimi rodzajami kontrolowanych przez AI przeciwników: myśliwców, bombowców, okrętów wojennych oraz pojazdów naziemnych i jednostek stacjonarnych.


- Jaka będzie wielkość map ?
W wersji beta rozmiary map wahały się od 50x50km do 65x65km. Nadchodzący koreański teatr wojenny (z szybko poruszającymi się odrzutowcami) przyniesie nam jeszcze większe mapy 200x200km. Technicznie jesteśmy gotowi udostępnić nawet większe mapy.


- Jak wielu graczy będzie mogło się zmierzyć na jednej mapie ?
Póki co jest to 32 graczy na mape.


- Czy będziemy mieli możliwość walki z celami naziemnymi ?
Wiele misji będzie zawierać ataki na cele naziemne takie jak działa AA, stacje mobilne, konwoje, czołgi, pojazdy opancerzone, jednostki artylerii itd.





Cały wywiad dostępny: tutaj

Więcej filmów na stronie: http://warthunder.com/en/community/fanvideo/, chociaż uczciwie przyznając, to niektórym brakuje - znanej z trailerów, tzw. "duszy".
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #66  Wysłany: 27 Czerwiec 2012, 23:58   

Cytat:
Skąd masz takie dane skoro obie gry (WoWP oraz WT/WoP) są obecnie w fazie "zamkniętych beta-testów" ?

Bo znam osoby, które mają dostęp do zamkniętej bety i mówią mi one jak gra wygląda? ;)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #67  Wysłany: 28 Czerwiec 2012, 21:50   

No ok, ale nie zapominajmy, że popularności WoTa napędziły dopiero "otwarte" beta testy. Po drugie należy operować w przestrzeni 3D (z czym gracze sobie już łatwo nie radzą) , no i samolotu nie da się zatrzymać.

Aha, no i większość graczy woli zagrać Tygrysem niż Messershmittem...
:lol
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #68  Wysłany: 29 Czerwiec 2012, 01:17   

Wiele słyszałem już o tym jak działa WoWP w fazie testów i jakoś mnie nie ciągnie. Poprawili już wprawdzie kwestie wydajności, bo normą były po kilka fps-ów niezależnie od konfiguracji komputera. Co do rozmiarów i 3D - mapy nie zmieniły się w wielkości, ale przeskalowano modele samolotów tak, aby pasowały do zapowiedzianych zmian. Big World w wersjach 1 po prostu nie może wygenerować tak dużych map.

Częste nadal jest niszczenie samolotów poprzez taranowanie w powietrzu. Wynika to z problemów z namierzeniem celu klasycznie i problemami ze sterowaniem. Częste są przyziemienia podczas atakowania celów naziemnych, niekoniecznie celowe przyziemienia ;) Lotnicy często olewają wrogie samoloty, bo stanowią zbyt trudny cel w stosunku do nieruchomych celów naziemnych, których niszczenie jest jednym ze sposobów wygrania randoma.

Ogólnie gra nie ma pazura i znajomi testerzy nie mają większej przyjemności z korzystania z niej. Z tysięcy zgłoszeń wiele jest nieaktywnych. Jeden z klanów nawet specjalnie przed alfą samolotów założył konta specjalnie do testów i wiele z nich się dostało, a nie dostały się do testów konta wielu graczy, którzy spędzili tysiące randomów w samolotach. Sam też składałem podanie, ale nic z tego nie wyszło - nawet mnie już tam nie ciągnie. Czekam na okręty :) W każdym razie kryteria kwalifikacji do testów były co najmniej śmieszne i z tych tysięcy testerów wyszły niewielkie ilości osób, które próbowały, a reszta pozostała kontami-duchami.

Niestety, rywalizacja w zakresie symulatorów lotniczych jest spora i tu WG musi się trochę napocić, żeby coś wyszło ;)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #69  Wysłany: 11 Lipiec 2012, 17:12   

Pojawił się nowy filmik dot. War Thunder (World of Planes), zawierający grafikę określaną jako "realtime in-game footage".

Pacific Benchmark Trailer


Grafika wygląda całkiem nieźle, ale wiadomo jakich wymaga to mocy obliczeniowych. Z urywków wynika, że będzie znaczny nacisk na kooperację - nie wróży to dobrze, wspominając "kooperację" graczy w World of Tanks. Z ciekawostek: wroga flota będzie się poruszała utrudniając atak (czego "oczywiście" nie widać z filmu, a co pamiętam z serii Battlestations.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 11 Lipiec 2012, 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #70  Wysłany: 12 Lipiec 2012, 13:06   

Wszystko fajnie Andrew, ale to nie jest World of Warplanes, a World of Planes robione przez Gaijin Entertainment. Tych samych gości, którzy zrobili Wings of Prey. Z WarGamingiem nie mają oni nic wspólnego poza tematyką gry :)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #71  Wysłany: 12 Lipiec 2012, 19:16   

Czytamy uważnie:

Cytat:

Pojawił się nowy filmik dot. War Thunder (World of Planes), zawierający grafikę określaną jako "realtime in-game footage".


Po prostu stwierdziłem że nie ma sensu kopiować wątku o samolotach.
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #72  Wysłany: 13 Lipiec 2012, 09:21   

Pardon, mój błąd - spojrzałem na tytuł wątku i tytuł filmiku, ale już bez wyszczególnienia tytułu gry :)
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #73  Wysłany: 31 Lipiec 2012, 08:54   

Bądzmy dobrej myśli. Mi sie pomysl podoba.
 
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #74  Wysłany: 9 Wrzesień 2012, 16:11   

Od 3 dni gram już i powiem szczerze że może wciągnąć.
Jest kilka błędów które muszą naprawić np. nie da się badać pojedynczo modułów tylko całe zestawy XD
Moduły są tak samo jak i w WoT czyli chcemy mieć działka 20mm zamiast km 7,7 to musisz je zbadać tak samo silnik, bomby, rakiety itd.
Uszkodzenia modułów tak samo jak w WoT, dostałeś silnik to albo się spalisz albo stracisz połowę mocy, nie ma czegoś takiego jak zestaw naprawczy.
Na razie drzewka są skromne i to bardzo ale tak jest zawsze, potem się to rozbuduje.
Irytujące są zderzenia ze swoimi bo jeżeli kogoś mamy na celowniku i ktoś go jeszcze ma to możemy się zderzyć lecąc do tego samego celu a to jest dość częste.
Nie ma czegoś takiego jak szkolenia załogi, bitwę można wygrać tylko niszcząc wszystkich albo zdobywając przewagę w powietrzu tak jak okupacja bazy w WoT, czyli zestrzeliliśmy 2 samoloty a wróg 1 i to się utrzyma aż wskazówka dojdzie do 100% to wygraliśmy im większa przewaga tym szybciej rośnie procent, jak jakieś pytania to walić śmiało, loguje się tym samym loginem i hasłem co z WoT-a :p
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #75  Wysłany: 9 Wrzesień 2012, 17:48   

Podstawowe pytania:
1.czy to juz jest pelna gra czy zamkniete beta testy?
2. Czy kazdy jojstick wystarczy?
3. Ile kosztuje zabawa?
 
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #76  Wysłany: 9 Wrzesień 2012, 18:28   

1. zamknięte beta testy
2. jeszcze nie sprawdzałem tego ale opcji przełączania jest dużo ( myszka, klawiatura, joystick ) nawet na pada z playstations :P
3. Jest za darmo
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #77  Wysłany: 12 Wrzesień 2012, 16:41   

To co, każdy się może zalogować do gry?
No to to są "otwarte beta-testy"...
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #78  Wysłany: 12 Wrzesień 2012, 22:10   

Nie każdy może uczestniczyć w beta testach.
Z informacji wyczytanych na zamkniętym forum dla testerów wynika, że zaproszenia zostały wysłane do około 100.000 użytkowników (bądź kont). Żeby brać udział w beta-testach należy zarejestrować posiadane konto w WoT na World of Warplanes, odpowiedzieć na kilka pytań kontrolnych i czekać na potrzymanie zaproszenia.

Co do joysticka - nie ma wyszczególnionych modeli. Na pewno podstawowe modele takich firm jak Logitech czy choćby Scitek nie będą miały problemów. Ja sam używam klasycznego modelu Logitecha - Attack3.

Jak na razie to gra jest dosyć jałowa - to ze względu na bardzo zubożone drzewka rozwoju jak i kompaktowy system rozbudowy. Polega on na zakupie za punkty EXP oraz walutę gotowych zestawów pakietów modułów a nie poszczególnych elementów. Kupujemy po prostu cały gotowy set modyfikacji a nie pojedyncze elementy. Dodatkowo - udostępnione na tę chwilę drzewka to tak naprawdę kolejne modele oparte na jednej konstrukcji. Np. Messerschmidt Bf109 występuje od IV tier, natomiast późniejsze wersje to już kolejne tiery (np. Bf109D to tier V).

Z ciekawostek w stylu "Jestem Devs`em to się pochwalę":
Wargaming zapewnia uparcie, że w World of Warplanes ma się znaleźć ponad 100 modeli samolotów :)
Ciekawe, ciekawe :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #79  Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 17:46   

A jak się generalnie gra?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #80  Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 19:14   

Bardzo fajnie :) Oczywiście, należy pamiętać, że nie jest to symulator w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ale frajda jest naprawdę duża. Na początku trzeba się trochę wprawić, bo zestrzelenie wroga nie należy do łatwych. Z czasem jednak dochodzi się do wprawy i wtedy zaczyna się już prawdziwe polowanie :)

Mnie osobiście, na tym etapie gry, najbardziej brakuje odczucia prędkości. Lecąc nad wierchołkami drzew nie czuje się tego, że śmiga się z prędkością nierzadko przekraczającą 350 km/h :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: World of Tanks
Nasze nicki
PL_Marco Pozostałe gry 20 4 Październik 2015, 15:41
Adal
Brak nowych postów War Thunder: Warplanes
PL_Mirko WarThunder 468 11 Grudzień 2019, 22:10
PL_Mirko
Brak nowych postów World of Tanks
Osiągnięcia sportowe
PL_Matrose Pozostałe gry 735 29 Grudzień 2013, 01:46
PL_fox6
Brak nowych postów World of Tanks
turniej
PL_Marco Pozostałe gry 27 28 Luty 2011, 20:22
Severian
Brak nowych postów World of Battleships
PL_Pasterz World of Warships 62 28 Sierpień 2016, 22:09
PL_fox6
Brak nowych postów World of tanks 2!!!!!
PL_Hunter_Silent13 Pozostałe gry 1 12 Kwiecień 2012, 20:53
PL_Andrev
Brak nowych postów SUPERBIKE WORLD CHAMPIONSHIP
SBK 09
PL_Matrose Pozostałe gry 8 3 Wrzesień 2010, 23:14
PL_Matrose


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group