POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
U-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss
Autor Wiadomość
Eberhardt Mock 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 129
Skąd: Uraz, blisko Wrocławia

 #61  Wysłany: 29 Październik 2012, 00:08   

Mam pytanie: czy w KOTA można grać w trybie single player?
_________________
Łuki
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #62  Wysłany: 29 Październik 2012, 07:39   

O ile mnie wiadomo, to kampania nie była sczyszczona i "czysta kampania z SH3" + generowane losowo statki z większej puli, będą się pojawiać.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #63  Wysłany: 29 Październik 2012, 08:25   

jak prezentuje Sonar na naszym forum - grać oczywiście można. Jednak weź pod uwagę, że prócz efektów graficznych i większej ilości jednostek, jest to tak jakby czyste SH3 bez żadnych bajerów - których uświadczysz możesz w innych modach.

Z drugiej strony, krótka kampania 100% realizmu może okazać się dobrym obozem treningowym do rozgrywki online! :D
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #64  Wysłany: 29 Październik 2012, 10:00   

W sumie przez lata pływało się na czystej kampanii i nikt nie narzekał... Owszem, GWX rozbudowywał kampanię porządnie (bo w zasadzie był to mod do singla), ale i kampania na Silnglu bywała emocjonująca...

Pamiętam do dziś (grałem na małym realizmie wtedy) jak gonił mnie u wybrzeży Anglii uzbrojonmy kuter, a tu nagle zaatakował go Ju87... Co prawda spudłował, ale jednocześnie zajął go na chwilę..

Mój rajd dookoła Anglii... Zaczynałem go 2 razy, bo raz pod Dover mnie zatopili...

Więc i "czysta" kampania daje odczuć emocje.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #65  Wysłany: 29 Październik 2012, 17:30   

Dla rozluźnienia klimatu i zachęcenia Was do udziału w rankingu PS na UTW: KOTA parodię tą stworzyłem...

Uwaga! Cięte teksty. Od lat 18+ wzwyż...

Fuhrer vs UTW: KOTA

http://www.youtube.com/watch?v=dKf8htaM7-c

Miłego ubawu :lol
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #66  Wysłany: 29 Październik 2012, 18:59   

"Świat się boi tego moda"
:lol
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #67  Wysłany: 23 Listopad 2012, 01:18   

Mod dąży do realizmu, prawda? Przynajmniej takiego żeby przyjemnie się grało - ja mam więc uwagę (kiedyś mówiłem o tym na vento)

a) amunicja do naszego działa - tak jak jest to w GWX - u-booty miały na pokładzie tylko zwykłe pociski burzące
b) szybkostrzelność - tego nie spotkałem jeszcze w żadnym modzie, ale jest za niska!
http://www.youtube.com/wa...ature=endscreen
minuta 3.55 - wiadomo że sporo zależy od załogi, jednak wydaje mi się, że skoro na tym filmiku potrafiono uzyskać szybkostrzelność ~ 3-4 razy większą niż w grze, to powinna on zostać podniesiona co najmniej dwukrotnie
Te 88 były cholernie szybkostrzelne, o ile tylko marynarze szybko zarzucali pociski.
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #68  Wysłany: 23 Listopad 2012, 08:54   

PL_fox6 napisał/a:
a) amunicja do naszego działa - (...)
b) szybkostrzelność - (...)


A gdzie c? Jak celność działa?

Bo zgodzę się z tobą, ale nie można nigdy patrzeć na jedną stronę. Masz rację. Pociski są niezbyt akuratne. Szybkość strzelania? W sumie masz rację o załodze... Ale wtedy trzeba by siąść, aby na rekrutach nie dało się nabić 100% paska, a dało na regularnych wypoczętych i weteranach.
Jednak celność działa... W SH3 jak tylko GRACZ celuje, to jest ona tak duża, że z 6000m jestem w stanie strzelić dokładnie w cel. Np. wieżę z armatą).
Może to też wina małych fal... Że na SH3 fale są małe....

W sumie to co mówisz, to zagadnienie kompleksowe... Jak mówiłem sOnarowi przy pracy nad hydrofonami, że trzeba jeszcze zrobić tak, aby AI umiało je obsłużyć. I sOnar długo testował, choć zmiana na historyczne to niby 10 minut pracy (2-3 zmienne)... to długo robił tak, aby na historycznych sensorach AI sobie radziło. I efektem tego jest to, że sensory są w niektórych zakresach słabsze (pole słyszenia), a w niektórych mocniejsze (szerokość wiązki). I dzięki temu w UTW:KOTA da się uciec w 1945, ale z drugiej strony i w 1939 mogą ci nieźle dokopać...

Tak więc zawsze należy spojrzeć na obie strony medalu. Historyczność - tak. Ale pod warunkiem, że ta cała historyczność nie rozpieprzy się o grę.

Raz złożyłem historyczny konwój. I co się okazało? Że jak AI zaczyna zygzakować.... TO historycznie złożony konwój się rozpada... Bo statki mają strefę bezpieczeństwa... I jak tam coś wpłynie, to on zaczyna cofać. A w historycznych odległościach... Statki prawie od razu są w takich odległościach. DD przepływający miedzy statkami powodował, ze konwój się zapętlał.
I dlatego doszedłem, że jak robi się historyczne rozstawienie, należy wywalić co drugi wiersz i co drugą kolumnę.

Więc zmiana punktu b) bez punktu c) powoduje jeszcze większą niehistoryczność działa...
Ale co ciekawe, jak każesz załodze strzelać samemu, to celność jest.... historyczna...
W sumie mam pomysł, jak można to rozwiązać... Pogadam o tym z sOnarem, jak go kiedyś złapię.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #69  Wysłany: 23 Listopad 2012, 12:49   

celność działa... nigdy nad tym nie myślałem, bo jeśli już decyduje się na atak, to ogień otwieram nie dalej niż z 1 kilometra (atakuje się zawsze gdy nie ma DDkó, lub merchy nie są uzbrojone) - po prostu szkoda mi amunicji, a fale skutecznie zmniejszają celność... przynajmniej mi

Jednak nawet jeśli punktu b) bez punktu c) wprowadzić się nie da- to punkt a) - już tak. AP są nieprzydatne, bo nikt rozsądny nie atakuje okrętów wojennych z powierzchni (chyba że PT boty albo trawlery - ale amunicja HE jest na nie wystarczająca) Amunicja oświetlająca i tak nigdy nie jest przydatna, bo w UTW działa ledwie przez kilka sekund. Szkoda więc miejsca na pociski OŚ i AP.
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #70  Wysłany: 24 Listopad 2012, 13:02   

Co znaczy, że b) i c) się nie da? Da się...
Mam nawet pomysł, jak c) zrobić i z Sonarem w wolnej chwili pogadam.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów U-Boats Total War ?!
ludendorf Pytania i odpowiedzi 1 2 Kwiecień 2010, 19:09
PL_fox6
Brak nowych postów U-BOATS: TOTAL WAR
Gość Dodatki, mody i modowanie 421 5 Listopad 2011, 13:24
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów [ Ankieta ] EMPIRE TOTAL WAR & NAPOLEON TOTAL WAR
Bitwy Morskie
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 6 28 Czerwiec 2016, 22:54
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów Knights of the Abyss w magazynie CHIP
Gość Wasza twórczość 10 10 Grudzień 2013, 18:35
PL_Adm.Lütjens
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Knights of The Abyss II: Hell in not over yet
sNr Dodatki, mody i modowanie 149 18 Maj 2016, 07:16
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów PT Boats - Knights of the Sea
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 62 1 Wrzesień 2014, 19:20
PL_Andrev
Brak nowych postów Candy Bag dla Knights of the Abyss
sOnar Dodatki, mody i modowanie 0 15 Styczeń 2013, 14:53
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group