Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#5 Wysłany: 3 Grudzień 2012, 03:05
Mod nazywa się Hardcode fixes for SH3 autorstwa h.sie i jest po prostu włączony w spolszczenie jako opcja Hardcode fixes (dla GWX 3.0).
Na subsimie jest o nim cały temat: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=174225
Pierwszy posta tradycyjnie zawiera linka do paczki. Można ją sobie ściągnąć, ręcznie wyedytować potrzebne pliki (co najmniej en_menu.txt), wyprodukować nową wersję sh3.exe z aktualnego execa i to wszystko. Jest z tym trochę zabawy, ale nic strasznie trudnego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum