POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
12 Styczeń 2013, 19:10
siły zop w gwx3
Autor Wiadomość
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #1  Wysłany: 12 Styczeń 2013, 12:32   siły zop w gwx3

Witam.Od dłuższego już czasu gram na gwx3 z modem hardcode,realizm 100%. Cieszy mnie poziom trudności, w 44' i w 45' naprawdę jest ciężko (szczególnie podoba mi się działalność lotnictwa). Mam jednak pytanie, czy nie można by było poprawić współpracy lotnictwa z jednostkami eskortowymi albo siłami zop. Przykład: działam sobie cały czas na tym samym akwenie tj na południe od Freetown, owszem odczuwam działalność lotnictwa, brak mi reakcji sił zop na moją obecność, topię tam bez przeszkód w końcowych latach wojny pojedyncze statki, zawsze wracam z patrolu z urobkiem powyżej 50000 BRT. Rzucam temat czy da się w tej kwestii coś poprawić, bo w czasie wojny alianci w to miejsce od razu wysyłali zop. Z góry dziękuję za pomoc.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 12 Styczeń 2013, 18:13   

Nistety podobno taki bajer dostępny jest dopiero w SH5.

Nie zapominaj, że całym AI steruje komputer (czyli setki pojedynczych statków, w konwojach i zespołach uderzeniowych). Tak się składa że AI reaguje tylko jeżeli zostaniesz wykryty.
A jeżeli wykrył Cię samolot... cóż, atakuje Cię samodzielnie.

Niestety, są to ograniczenia mechaniki SH3, nie do przeskoczenia przez modderów.
Może kiedyś, jak UBI otworzy kod gry, ale szybko bym na to nie liczył.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 12 Styczeń 2013, 22:47   

Jest to rozwiązywalne.... Ale jednocześnie wymagałoby zaangażowania gracza, aby sam określił, czy zrobił wystarczająco dużo, aby taka ZOP się pojawiła.... Otóż, można do kampanii pomiędzy misjami (w porcie) dopisać losową grupę ZOP o losowej trasie, krążącą w okolicach...

Bo gra sama nie dopisuje jednostek. Może to zrobić tylko moder/user.

Teoretycznie jest możliwe nawet zautomatyzowanie takiego procesu... Ale jest to program, który sam w sobie wymaga tyle programowania, co chyba cały GWX.... I równie dobrze mógłby nasadzić 20 grup ZOP na milę kwadratową... Wiec masa roboty, aby napisać.... i może nie działać.

Więc poza ręcznym dodaniem losowej grupy na losowej trasie, albo poproszenia kumpla, aby zaplanował tam trasy patroli (abyś ty nie wiedział) nie widzę rozwiązania.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 12 Styczeń 2013, 22:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów instalacja GWX3.0 - POMOCY
pieru Dodatki, mody i modowanie 4 30 Wrzesień 2009, 08:33
pieru
Brak nowych postów Problem z GWX3...pomocy
peruzzi Dodatki, mody i modowanie 9 31 Lipiec 2010, 10:10
PL_Iroks
Brak nowych postów Q Ship Mod for GWX3
zamek9 Pytania i odpowiedzi 0 5 Wrzesień 2011, 17:25
zamek9
Brak nowych postów Problem z sh3 i gwx3.0
harymary78 Pytania i odpowiedzi 13 9 Październik 2013, 18:58
Wiesiek_n1979
Brak nowych postów bomby głębinowe w gwx3
august40a Dodatki, mody i modowanie 3 11 Wrzesień 2013, 22:50
august40a
Brak nowych postów NIe moge zmodowac GWX3
Zenko Dodatki, mody i modowanie 1 8 Luty 2013, 23:25
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Prośba o oświeżenie stron z GWX3.0
szafarz Dodatki, mody i modowanie 9 30 Kwiecień 2015, 21:50
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group