POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SPOILER* SH3 KOTA Maksymalne głębokości U-Bootow
Autor Wiadomość
c0de 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: seria Wing Commander (wielki fan), Silent Hunter III, seria Hitman, Fallouty
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 73
Skąd: ze Śląska

 #1  Wysłany: 12 Marzec 2013, 19:01   SPOILER* SH3 KOTA Maksymalne głębokości U-Bootow

SPOILER: Jesli nie chcesz psuc sobie zabawy wyjdz z tego tematu NATYCHMIAST !!

Silent Hunter 3 KOTA

Maksymalne zanurzenie U-Bootów przy 100% integralnosci kadluba:

IIA (1939) - 150
IID (1939) - 155
VIIB (1939) - 220
VIIC (1939) - 240
VIIC/41 (1942) - 240
VIIC/42 (1943) - 240
IXB (1939) - 210
IXC (1940) - 225
IXC/40 (1941) - 225
IXD2 (1942) - 230
XXI (1943) - 280

Wzór na obliczenie maksymalnej glebokosci przy x% uszkodzonego kadluba:

x=(p*max glebokosc danego U-Boota <pogrubione>)/100

p - procent aktualnej integralnosci kadluba
x - glebokosc w metrach na jaka maksymalnie moze zanurzyc sie U-Boot przy danym uszkodzeniu bez zgniatania (utraty integralnosci)

Przyklad:

Mamy VIIC wiemy, ze przy 100% integralnosci potrafi zanurzyc sie maksymalnie na 240 m glebokosci.
DD-ek uszkodzil nas i mamy teraz 74% integralnosci kadluba

UWAGA!! Dla bezpiecznstwa odejmujemy 1% od integralki kadluba jaka aktualnie posiadamy

x=(73x240)/100= 175,2 m

A zatem mozemy zejsc spokojnie na ok. 175 m glebokosci bez obaw zgniecenia naszego kadluba przez cisnienie ;)

EDIT: Na dole mod z poprawionymi krytycznymi glebokosciami :)
Teraz wystarczy wcisnac klawisz "C" (alarmowe zanurzenie) i U-Boot automatycznie uda sie na najbardziej maksymalna glebokosc dla danego U-Boota

U-Boot MAX Crash Depth.zip
Pobierz Plik ściągnięto 239 raz(y) 9.47 KB

_________________
Zwał się John C. Butler a był naprawdę podłym draniem
Ilekroć próbowałem poczęstować go cygarem
On stanowczo odmawiał
Fundując mi soczystego jeża prosto w twarz

Udany patrol to taki w którym c0de zatapia 4 DD-eki
Ostatnio zmieniony przez c0de 12 Marzec 2013, 19:09, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #2  Wysłany: 13 Marzec 2013, 22:54   

Przyda się :D
_________________
ProGrin
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 14 Marzec 2013, 10:25   

Jedna ważna uwaga dotycząca gier rankingowych. Regulamin mówi:

Cytat:

3. Gramy na czystej grze w wersji 1.4 plus mod Uboat Total War: Knight of the Abyss plus aktualny pakiet misji PolishSeamen. Wszytko dostępne w dziale download. Ze względów fair play zabronione jest samowolne modowanie gry. Każdy dodatkowy mod musi zostać zaakceptowany przez osoby odpowiedzialne za ranking.


Wg mnie (chociaż rzadko grywam) tego moda nie powinniśmy stosować w grach rankingowych. Ale głos decydujący niech ma Finek oraz Marco.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
c0de 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: seria Wing Commander (wielki fan), Silent Hunter III, seria Hitman, Fallouty
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 73
Skąd: ze Śląska

 #4  Wysłany: 20 Marzec 2013, 14:33   

To taki mod ciekawostka dla ciekawskich, ktorzy lubia miec wszystko opanowane do perfekcji na Single Playerze
_________________
Zwał się John C. Butler a był naprawdę podłym draniem
Ilekroć próbowałem poczęstować go cygarem
On stanowczo odmawiał
Fundując mi soczystego jeża prosto w twarz

Udany patrol to taki w którym c0de zatapia 4 DD-eki
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 20 Marzec 2013, 21:40   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Wg mnie (chociaż rzadko grywam) tego moda nie powinniśmy stosować w grach rankingowych. Ale głos decydujący niech ma Finek oraz Marco.


Ten mod to samobójstwo.
Dlaczego?
Stracisz 1% integralki, to okręt automatycznie poleci na głębokość, gdzie go zgniecie.
Dno będzie na 150m? Pod dużym kątem walniesz w dno.
Jak ktoś chce, niech stosuje.. To bardzo niebezpieczne od razu zalewać zbiorniki tak, aby szedł tak głęboko.. Za każdym alarmowym zanurzeniem okręt trzeba potem ręcznie sprowadzać na wybraną głębokość... Jak stracisz 20% integralki, to zapomnij o używaniu alarmowego zanurzenia, bez kontroli. Za dużo moim zdaniem minusów... A plusy? Że automatycznie zejdzie na głębokość, którą możesz ustawić ręcznie? Też mi zysk
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #6  Wysłany: 20 Marzec 2013, 22:31   

Samobójstwo czy też nie, w grach rankingowych nie stosujemy dodatkowych modów samowolnie. Może to w pewnych przypadkach (mam na myśli niektóre mody) po prostu
doprowadzać do wy-wałek, błędów gry i w końcu być nie fair w stosunku do innych graczy.

Jeśli ktoś chce jakiś mod sobie używać w grach rankingowych, to wystarczy napisać
odpowiedni temat i wtedy się ustali... A nóż to może się też innym spodoba.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group