POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pytanie.
Autor Wiadomość
Silent 




Kraj:
afghanistan

Imię: just
Dołączyła: 16 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: just

 #1  Wysłany: 31 Sierpień 2013, 22:19   Pytanie.

Czy istnieje mod na poprawę detektorów eskorty. Odnoszę wrażenie że sonar aktywny w tej grze jest dla picu. Przepływając koło dziobu niszczyciela powinien mnie wykryć, albo ja nie wiem jak działa sonar. Niszczyciel głównie wykrywają mnie poprzez hydrofon i to jak im na to pozwolę. Ta gra jest za prosta. Symulator strzelania do kaczek na pegasusa jest trudniejszy.
Ostatnio zmieniony przez Silent 31 Sierpień 2013, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 31 Sierpień 2013, 22:48   

Zainstaluj sobie KOTA .

:-)

http://forum.polishseamen...ion=file&id=186

sOnar wie co robi :||
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Silent 




Kraj:
afghanistan

Imię: just
Dołączyła: 16 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: just

 #3  Wysłany: 31 Sierpień 2013, 22:55   

Ok zaraz zobaczę pewne jest to pytanie retoryczne. UBOATS TOTAL WAR: Knight of the Abyss nie jest kompatybilny z GWX.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 31 Sierpień 2013, 23:10   

Niestety nie.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Silent 




Kraj:
afghanistan

Imię: just
Dołączyła: 16 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: just

 #5  Wysłany: 31 Sierpień 2013, 23:18   

To nic zobaczę może przeszczep uda się zrobić mnie interesują tylko detektory nic więcej, a w multi raczej nie zamierzam grać.
Ostatnio zmieniony przez Silent 31 Sierpień 2013, 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #6  Wysłany: 31 Sierpień 2013, 23:46   

A szkoda, bo to dopiero jest adrenalinka :||
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Silent 




Kraj:
afghanistan

Imię: just
Dołączyła: 16 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: just

 #7  Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 00:00   

Przekopiowałem sim.cfg i AI_Sensors odpaliłem misje z GWX XXI i niszczyciele zaczęły używać sonarów. Ciekawe dlaczego w modzie do GWX historyczne detektory eskorty nie chciały toż to jest nie możliwe. Dziękuje za pomoc widzę że troch mnie czeka zabawy z edytorem do SIII albo kopiowania jak się uda bomby głębinowe i.t.d.
Może sprecyzuje żeby nikogo nie wprowadzić w błąd w tym modzie do GWX też używały sonarów ale to był raczej straszak dźwiękowy, a uciec było bardzo łatwo cisza na okręcie i jedynka do przodu.
Ostatnio zmieniony przez Silent 1 Wrzesień 2013, 00:45, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 00:54   

Zależy, co rozumieć przez "nie wykrywają". Bo najpierw niszczyciel musi wogóle mieć świadomość U-Boota w okolicy.
Zacznijmy od samego pokładu. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie siedzi całą wachtę i słucha wszystkich kierunków cały czas. Obraca głowicą... Może nawet czasami przegapić jeden sygnał.... Zwłaszcza podczas "rejsowego" trybu. No, oczywiście są osoby, co uważają żołnierzy/marynarzy za roboty*

Niszczyciele w SH3 mają 2 tryby "czujny" i "rejsowy". W pierwszym Azdyk cały czas jest włączony, w drugim idą na hydro głównie. I warto wiedzieć, że Azdyk ma obrotową głowicę. W nocy to ładnie widać, bo gra obraca jeden reflektor z Azdykiem. I widać, gdzie mierzy.... I często słychać cichy ping, ale jednocześnie niszczyciel nie odbiera sygnału... Groźniejszy jest bezpośredni ping... drugi (dla weteranów nawet pierwszy) zwykle oznacza wykrycie jednostki.

GWX podkręca parametry (szerszy kąt wiązki, szerszy kąt przeszukiwania) oraz czas między ostatnim wykryciem a zmianą trybu z "czujny" na "rejsowy", a także jakość wykrywania. Jedyne co psuje, to wprowadza "historyczne" daty walki... Co nie jest do końca zgodne z historią...
UTW służy do multi i jest nastawiony na takie misje... Że jak kogoś złapią, aby nie gonili go 24h, a tyle ile trwa misja. Ale jednocześnie chyba sOnar podkręcił jakość wykrywania, choć zawęził wiązkę.

Tobie problem z wykrywaniem zdarzył się na GWX? Dziwne. Tam dość mocno gonią...




*tu akurat z innego tematu, ale raz gracz w RPG kłócił się, że "jak to moi żołnierze nie mogą zachować całkowitej ciszy przez tydzień marszu?! {zależało mu na tym, aby oddział niezauważenie przeszedł teren wroga}. Nawet na wojnie czynnik ludzki po wielu godzinach popada w otępienie.... Ile to razy wróg na czujnikach był przegapiany...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów pytanie
vader Pytania i Odpowiedzi 1 21 Marzec 2013, 18:33
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Pytanie
maczek93 Pytania i odpowiedzi 2 31 Październik 2010, 19:30
maczek93
Brak nowych postów Pytanie.
PL_Adm.Lütjens Pytania i odpowiedzi 8 7 Kwiecień 2011, 01:44
Hoth
Brak nowych postów pytanie
mariusz30 Pytania i odpowiedzi 1 5 Listopad 2011, 19:53
mariusz30
Brak nowych postów Pytanie
PL_Adm.Lütjens Ogólne sprawy 0 8 Marzec 2014, 07:06
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów pytanie
vader Pytania i odpowiedzi 1 6 Styczeń 2014, 14:01
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Pytanie
PL_Adm.Lütjens POMOC 1 28 Grudzień 2008, 12:24
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group