Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Wysłano nas pod USA celem paraliżowania tutejszego ruchu morskiego. Plan nie wypalił. Mleczna krowa która nas doposażała na naszych oczach została zatopiona przez samolot. Coś jest nie tak. Schowaliśmy się głęboko pod wodę. Dookoła nasłuchy eskortowców. Siedzimy w gównie po uszy!
Specjalna dedykacja dla starych wilków morskich! Dajcie czadu!
U-55 - KIA • Destroyer Somers "Somers Class#1" - 1 850 • River Class "River Class Frigate#1" - 1 250 • River Class "River Class Frigate#2" - 1 250 • Escort Destroyer Buckley "Buckley Class#2" - 1 400
---------------------------------------------------
Razem: 5 750 BRT
tab1.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 166.06 KB
tab2.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 228.65 KB
arrow obrywa drugą torpedą.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 91.46 KB
tonący arrow.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 134.16 KB
mój wynik.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 188.93 KB
koniec.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 129.03 KB
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 29 Październik 2013, 13:32, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#2 Wysłany: 29 Październik 2013, 08:03
Mógłbym nic nie mówić, jednak uczciwość i sprawiedliwość musi być: przecież mówiłem, że siedzę na dnie i obserwuję Cargo Steamera, czyli KIA. W ostatnich 15 minutach próbowałem zmylić DD-eka, który nie mam pojęcia jakim cudem zauważył mój ledwo wystawiony peryskop przy mojej prędkości 0 w. Ja z integralnością 57% za głęboko zejść nie mogłem, pływałem na 40-50 m. na wypadek szybkiego wynurzenia gdyby coś we mnie niedaleko trafiło. No i niestety 8 minut przed końcem oberwałem w rufę albo zaraz koło rufy.
No a teraz od początku: W 12 minucie patrolu zostałem wykryty bo nie zauważyłem płynącego na mnie DD-eka Zszedłem na 180 m. i postanowiłem płynąć w kierunku gdzie nie słyszałem konwoju (czyli wykonać odwrót taktyczny ) ale ciągle na mnie zrzucali, jednak gdzieś jakby dalej i już nie pingowali więc poszedłem na peryskopową, wystawiam peryskop i pierwsze co widzę przed sobą: 150 m. na wprost mały tankowiec Puściłem wszystkie rybki jakie miałem to tego co mogłem trafić, ale trafiły tylko dwie do Cargo Steamera i jeszcze go nie zatopiły... A dalej było to co napisałem wyżej
W ostatnich 15 minutach próbowałem zmylić DD-eka, który nie mam pojęcia jakim cudem zauważył mój ledwo wystawiony peryskop przy mojej prędkości 0 w.
0wz to śmierć. Na 0-1wz robisz taki sam hałas.... DD równie dobrze mógł rzucić bomby na ostatni znany namiar... Lub też po prostu mógł przepływać i pingnąć cię.
1 wz pływaj. Tak bezpieczniej, bo zawsze oddalasz się od ostatniego znanego namiaru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum