POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Propozycja zmiany w regulaminie misji rankingowych
Autor Wiadomość
PL_Oyama 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Tomasz
Wiek: 54
Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 35
Skąd: Poznań

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #1   Wysłany: 11 Październik 2013, 19:49   Propozycja zmiany w regulaminie misji rankingowych

Zwracam się do graczy z propozycja zmiany regulaminu w misjach rankingowych, ze względu na częste sytuacje rozłączania z serwerem graczy, wnioskuje za tym aby dla uatrakcyjnienia i podniesienia adrenaliny w misjach rankingowych proponuje ze gracz który w trakcie misji bez względu czy będzie miał kontakt z wrogiem czy tez w ogóle nie będzie miał kontaktu z wrogiem i zostanie rozłączony lub tez samemu rozłączy się będzie miał KIA bez możliwości naliczania BRT. W ten sposób unikniemy niepotrzebnych dywagacji winy od nośnie rozłączenia z serwerem.

Kolejnym punktem w zmianie misji rankingowych proponuje zęby liczony był tylko BRT w których gracz miał SURV w ten sposób gracze o wysokim tonażu będą musieli uważać tak aby skopić się nie tylko na zdobyciu BRT ale i także na przeżyciu danej misji.
_________________
"I choćby mnie goniły niszczyciele i zmuszony bym był zanurzyć się na 250 to zła się nie ulęknę , bo ty jesteś ze mną".
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 11 Październik 2013, 20:05   

Kiedyś tonaż tylko z SURV sprawował się całkiem dobrze. Tu nawet uważam to za pozytywne, bo przeżycie jest najważniejsze, a to wymusza w pierwszej kolejności przeżycie, potem topienie.

Ale ja jestem gracz, co ma dużo SURV, wiec inni mogą patrzeć inaczej.


Co do KIA'owania, to przyznam, że nie mam zdania.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 11 Październik 2013, 20:45   

A ja uważam, że obecny sposób naliczania punktów jest optymalny.

1) Daje szansę wszystkim graczom, nie tylko tym którzy dużo pływają, ale i okazjonalnym którzy mimo wszystko chcą nabić trochę punktów (punkty to suma 3 najlepszych karier)

2) Jest w zgodzie z historycznym zapisem tonażu, który brał pod uwagę także tonaż ze statków zatopionych w trakcie patrolu zakończonego śmiercią kapitana

3) Uczy szanowania kariery. Jeśli mam dobrą passę, to muszę ją kontynuować, uważając i nie dając się zabić, jeżeli chcę zdobyć więcej punktów

4) Status gracza który został zatopiony i tego którego rozłączyło jest taki sam - co powoduje że nie opłaca się oszukiwać i udawać rozłączenie jako ucieczkę przed zakończeniem kariery i zaczęciem zbierania punktów od początku.

5) Status DISC KIA nieliczony też jest wg mnie też dobrze opisany i odnosi się do rozłączeń przed kontaktem z wrogiem. Zakładamy tutaj, że uczestnik nie wpłynął w żaden sposób na grę więc tak jakby go nie było.

Dla wyjaśnienie co to znaczy "liczony". Odnosi się to czy status KIA kończy karierę czy też nie.

Moim zdaniem nie ma potrzeby zmieniać zasad punktacji. Poza tym potencjalne zmiany możemy wprowadzić dopiero od następnego rankingu. Nie zmienia się zasad w środku gry.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #4  Wysłany: 11 Październik 2013, 21:56   

Nie zgadzam się z oboma pomysłami Oyamy.

Obecny sposób naliczania punktów jest lepszy. SURVY i tak będą nagradzane wraz z postępem rankingu, gdy liczyć się będą coraz lepsze a przy tym dłuższe kariery.
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #5  Wysłany: 12 Październik 2013, 09:50   

Też się nie zgadzam: tak jak było napisane wyżej tonaż kapitanów, którzy zginęli też był liczony. A co do DISC KIA bez BRT to też nie jest dobre, bo uderzy zarówno w graczy rozłączających się specjalnie (których mam nadzieję, że nie ma) jak i w uczciwych graczy, którym zwyczajnie nagle padł net albo gra siadła.
 
     
PL_Hrothgar 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Sylwester
Wiek: 33
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 816
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski

 #6  Wysłany: 12 Październik 2013, 14:19   

Ja, mimo że jestem marnym kapitanem, nigdy nie wyszedłem z własnej woli. Czasem wychodziłem po KIA albo mnie wywalało. Ekstremalny przykład to pewien patrol gdzie korwety pływały pod wodą i obrzucały nas bombami no i inne dziwne rzeczy się zdarzały. A i tak chyba wyszliśmy jak został ktoś ostatni.
_________________
Ma Anglia Nelsona i Francja Villeneuve'a,
Medina-Sidonia w Hiszpanii żył,
A kto dziś pamięta Arenda Dickmanna?
To polski admirał, co z Szwedem się bił.
Ostatnio zmieniony przez PL_Hrothgar 12 Październik 2013, 14:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #7  Wysłany: 17 Październik 2013, 16:43   

Kiedyś myślałem o następujących zmianach:

Zaliczać statek / okręt, który został zatopiony a nie pojawił się komunikat "jednostka wroga została zatopiona".
Nieraz z tego powodu przepada ładny tonaż.

Przedłużenie gry - jeśli dochodzi do sytuacji, że ktoś strzela torpedę, ta trafia w statek a ten zostaje zaliczony po czasie gry i wtedy jednostka nie zostaje zaliczona do trafień gracza.
Chodzi o to żeby doliczyć czas (3-5 min.), jeśli ktoś już wystrzelił torpedy i ma szansę na zatopienie jednostki wroga.
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #8  Wysłany: 17 Październik 2013, 17:03   

Cytat:
Przedłużenie gry - jeśli dochodzi do sytuacji, że ktoś strzela torpedę, ta trafia w statek a ten zostaje zaliczony po czasie gry i wtedy jednostka nie zostaje zaliczona do trafień gracza.
Chodzi o to żeby doliczyć czas (3-5 min.), jeśli ktoś już wystrzelił torpedy i ma szansę na zatopienie jednostki wroga.

jak najbardziej za.
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 17 Październik 2013, 17:12   

Punkt ma spore zalety, ale i wady

Bo niejako czas przedłużenia... jest... Właśnie ostatnie 15 minut, gdy host informuje.

Ale możemy i dać w drugą stronę. Ale teraz, czy zatopienia graczy też są liczone? I wówczas host powinien obserwować, czy ktoś "nie dokłada dodatkowych torped. Np. przedłużenie o 5 minut, a tu w 2 minucie ktoś dokładowuje torpedy.

Chyba, że KONIEC = host na obserwatora, potwierdza statusy, gracze wychodzą i 10 minut host trzyma serwer i czeka na zatopienie jednostek.

Takie coś może działać.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #10  Wysłany: 17 Październik 2013, 18:04   

Finku, napisałem o przedłużeniu do 5 min maksymalnie.
Chodzi mi o przedłużenie tylko wtedy, jeśli ktoś już wystrzelił torpedy i czeka na wynik - tutaj przypadek jednego z naszych asów:

http://forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=8483

dokładnie minuta po czasie i ponad 8.500 :cenzura:

Wiadomo, że takie sytuacje nie będą się zdarzać codziennie i w każdym patrolu, ale powinna być taka możliwość jeśli do takiej sytuacji dojdzie.

Dzięki za wypowiedzi co do moich propozycji.
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 17 Październik 2013, 20:03   

Nie mogłeś pokazać Finka, jako przykład :P Finek czułby się dowartościowany.

Ale jak mówię.... Wtedy niejako musi być to, że wszyscy wychodzą na obserwatora po tym jak Host potwierdzi statusy.


Ale wada, bo nie pisałem. W ostatnich minutach wyskakuję na powierzchnię, odpalam torpedy, ginę... Ale torpedy w wodzie, ginę po czasie i mam tonaż... Niezbyt fajnie, nie?

Niejako ten kto chce przedłużenia na zatonięcie jednostek, sam powinien przez to przedłużenie musieć żyć. Bo zaczną się wypady "na ostatnią minutę", byleby wystrzelić....

Chyba, że na KONIEC nie liczą się już jednostki trafione PO końcu.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #12  Wysłany: 17 Październik 2013, 20:39   

PL_Lütjens napisał/a:
Finku, napisałem o przedłużeniu do 5 min maksymalnie.
Chodzi mi o przedłużenie tylko wtedy, jeśli ktoś już wystrzelił torpedy i czeka na wynik - tutaj


Ja jestem niestety bardzo ortodoksyjny w tej sprawie. A może będziemy zostawiać 5 min czasu dłużej na opadnięcie bomb głębinowych :|| , no bo przecież biedny niszczyciel w końcu wypingował wilka i może zrzucić bomby, może zatonie.

Z drugiej strony czemu 5 min, a może 10 ??

Uważam, że ustalony czas gry jest wystarczający, trzeba dobrze zaplanować rozgrywkę by zdążyć. A że czasami frachte nie zatonie po czasie to trudno - to tylko gra.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #13  Wysłany: 5 Listopad 2013, 14:22   

Jest jeszcze jedna zmiana, którą bym chciał zmienić.
Kilka patroli do tyłu trafiło mi się, że posłałem na dno Szweda o tonażu ponad 14 tausenów.
W czasie naszego zlotu - chłopaki mi pokazali jak się strzela na odległość - nawet do 3,500 m.
Tylko powiedzcie mi jak miałem z 2.000 metrów rozpoznać jednostkę do której mierzyłem, jak zauważyć jaka jest flaga z 2 tausenów.
Proponował bym aby zlikwidować statki neutralne, pływające w pobliżu konwoju - chyba, że są w środku konwoju i można je posłać na dno.
Uwierzcie mi, że trudno jest rozpoznać jednostkę neutralną z kilku tausenów - i ponad 14.500 ton odejmuje się od wyniku.
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #14  Wysłany: 5 Listopad 2013, 14:52   

nie, to może nauczy niektórych nie strzelania na prawo i lewo, wręcz proponowałbym dodanie w przyszłych miejscach większej ilości "neutrali" ;)
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #15  Wysłany: 5 Listopad 2013, 14:54   

Też tak sądzę, więcej neutrali urozmaici rozrywkę.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 5 Listopad 2013, 15:05   

PL_Lütjens napisał/a:
Uwierzcie mi, że trudno jest rozpoznać jednostkę neutralną z kilku tausenów - i ponad 14.500 ton odejmuje się od wyniku.


A ile eskortowców było w jego pobliżu wtedy?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 5 Listopad 2013, 15:22   

PL_Lütjens napisał/a:
Jest jeszcze jedna zmiana, którą bym chciał zmienić.
Kilka patroli do tyłu trafiło mi się, że posłałem na dno Szweda o tonażu ponad 14 tausenów.
W czasie naszego zlotu - chłopaki mi pokazali jak się strzela na odległość - nawet do 3,500 m.
Tylko powiedzcie mi jak miałem z 2.000 metrów rozpoznać jednostkę do której mierzyłem, jak zauważyć jaka jest flaga z 2 tausenów.
Proponował bym aby zlikwidować statki neutralne, pływające w pobliżu konwoju - chyba, że są w środku konwoju i można je posłać na dno.
Uwierzcie mi, że trudno jest rozpoznać jednostkę neutralną z kilku tausenów - i ponad 14.500 ton odejmuje się od wyniku.


Zapis regulaminu - pkt. 24:

Regulamin Gier Rankingowych SH3 napisał/a:

- Jeżeli statek neutralny płynął w konwoju i nie ma żadnych rozkazów dotyczących jednostek neutralnych, statek należy traktować jako wrogi. Dla ułatwienia, w tabelce statek taki powinien mieć w opisie (wrogi).


Jeśli statek płynie poza konwojem - to warto go sprawdzić zanim zacznie się strzelać :kroliczek: . Jeśli jest w konwoju to patrz punkt regulaminu.

Ja nie uważam, by trzeba było to zmieniać. Raz trafiłem neutrala w taki sam sposób i modliłem się by nie zatonął.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #18  Wysłany: 5 Listopad 2013, 23:44   

PL_Lütjens napisał/a:

Proponował bym aby zlikwidować statki neutralne, pływające w pobliżu konwoju - chyba, że są w środku konwoju i można je posłać na dno.
Uwierzcie mi, że trudno jest rozpoznać jednostkę neutralną z kilku tausenów - i ponad 14.500 ton odejmuje się od wyniku.


:lol :lol :lol
Chcialem cos zaproponowac, ale nie bede robil nie potrzebnego off-topiku.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #19  Wysłany: 6 Listopad 2013, 09:06   

Zaproponuj :P Bo już napisałeś i zaciekawiłeś, to teraz nie bądź żyła i dawaj :D
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #20  Wysłany: 9 Grudzień 2013, 16:29   

Pytanie:

Po patrolu w raporcie jest 4 możliwości statusu:

SURV
KIA
DISC KIA LICZONY
DISC KIA NIELICZONY

Wczoraj zdarzyło się, że padł serwer / problem internetem.
Byłem w bardzo korzystnej sytuacji (Finek i U-55 zostali zatopieni), ja po zatopieniu jednego statku, zwiałem na 100 m.
Minęło kilka minut i pojawiła się tabelka SERWER NIECZYNNY (załącznik).
Moje Pytanie jest następujące: dlaczego nie ma opcji - DISC SURV LICZONY :? :? :?
Jaki ma sens uznanie patrolu za rankingowy tylko jeśli będzie DISC KIA LICZONY - jeśli mi nic nie groziło :? :? :?

W tym samym patrolu pojawił się jeszcze jeden błąd.
Ostatnio zostałem wyśmiany przez Tesa za propozycję "wywalenia neutrali z patroli".
Wczoraj płynęło kilka statków szwedzkich, po czym koło nich pojawiają się niszczyciele - to jak to w końcu jest - one są neutralne czy nie :? :? :?
Skoro jest statek neutralny to nie powinno być przy nim żadnych niszczycieli chyba :? :? :?
Czy jeśli statek neutralny płynie tym samym kursem co konwój (oddalony jest o kilka mil) a później przepływa przez konwój - to mogę go zatopić czy nie - ponieważ on jest przez pewien czas w konwoju :? :? :?
Czy w takim razie ma sens umieszczanie statków neutralnych w patrolach :? :? :?

Proszę o odpowiedzi.

załącznik.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 188.18 KB

_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: KOLEJNOŚĆ INSTALOWANIA MISJI i DODATKÓW DO SH II/DC
PL_HUBAL Pytania i odpowiedzi 0 7 Marzec 2009, 14:51
PL_HUBAL


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group