POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
korzystanie ze schnorchela
Autor Wiadomość
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #1  Wysłany: 13 Styczeń 2014, 18:33   korzystanie ze schnorchela

Witam. Gram w GWX3 z modem hardcode fixes. Zauważyłem, że korzystanie ze schnorchela jest bardziej niebezpieczne niż płynięcie na powierzchni z detektorem fal radarowych. Chyba powinno być odwrotnie. W 99% pływając "siódemką" zdążam się schować pod wodę, natomiast płynąc na schnorchelu(kompresja 256 nie większa, bo inaczej brak samolotów) zawsze samoloty go wykrywają i obrzucają bombami. Skutek jest często taki, że albo tracę uboota lub mam ciężkie uszkodzenia. Czy nie można by było tak zmodować, żeby wykrycie uboota płynącego na schnorchelu było naprawdę rzadkością, a nie jak teraz, że jest regułą. Nawet gdy mam wysunięty peryskop do obserwacji nieba i płynę mała prędkością to i tak dostaję niespodziankę. A przecież w historii chyba tylko jednego uboota stracono w ten sposób. Piszcie proszę jaki macie pomysł by to zmienić.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 13 Styczeń 2014, 19:05   

Cytat:
(kompresja 256 nie większa, bo inaczej brak samolotów)


Serio? Mnie na 1024 się pojawiały.
A co do gry. Gdy wprowadzono chrapy, Brytyjczycy potrafili wykrywać już głowice peryskopu radarem, a co tu mówić o krowiastej chapie... Taka wojna po prostu.

Zaleta chrap to to, że wykrywają cię z WIĘKSZEJ odległości. Co ma znaczenie, ale jednocześnie masz rację, że wtedy wykrywają cię z bliższej, ale też nie masz ostrzeżenia o lotnictwie...

Cytat:
A przecież w historii chyba tylko jednego uboota stracono w ten sposób. Piszcie proszę jaki macie pomysł by to zmienić.


Jednego utracono przez to, że wrogi okręt podwodny zobaczył chrapy. Straty od lotnictwa, które wykrywało (nawet zanurzone) U-Booty były większe. Dodatkowo w rzeczywistości jak szli na chrapach, to oficer obserwował niebo peryskopem. I zwykle dostrzegał samolot, który wykrył chrapy. W SH3 niestety, przez peryskop patrzy tylko gracz.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #3  Wysłany: 14 Styczeń 2014, 18:26   korzystanie ze schnorchela

Ale nie chyba przy modzie hardcode fixes?, bo na gołym SH3 to się zgodzę. Poza tym jest możliwość taka gdy najpierw szedłeś przez moment na kompresji 256, a potem zwiększyłeś na 1024(samoloty zostały już wysłane, kilka razy tak miałem, raz nawet nagle zmieniła się pogoda, zaczął padać deszcz a ja przeżyłem nalot). Oczywiście jest też metoda na to, by nie być wykrytym na schnorchelu. Kompresja czasu większa niż 256 lub w późniejszym okresie zamontowanie detektora na schnorchelu. Obie wersje sprawdziłem i działają. Natomiast w innym wypadku można losowo(ale nie polecam) wyciągnąć peryskop i gdy przelatuje samolot to kompresja spada do 1 i wtedy nura w głębinę. Pamiętasz może które ubooty zakończyły swój żywot płynąc na schnorchelu nie licząc U-864?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 14 Styczeń 2014, 18:35   

Cytat:
Ale nie chyba przy modzie hardcode fixes?,


Ale co nie na nim?

Przyznam, że u mnie na 1024 po 2 dniach pojawił się samolot. Owszem. Gra zwolniła. Ale na tyle mało czasu było, że zdążyłem ledwo lekko się schować, a i tak mnie uszkodzili. Chyba, że mam stać i co gra zwolni to C cisnąć. "O? To tylko kontakt...." To wtedy może byłoby lepiej.

Cytat:
Pamiętasz może które ubooty zakończyły swój żywot płynąc na schnorchelu nie licząc U-864?


Źle zakładasz pytanie.
Ile jednostek WYKRYTO na chrapach chyba ci chodzi? Bo jak oficer na peryskopie zobaczył samolot, to chowali się. I teraz pytanie. Czy jak samolot wykrył chrapy i przyleciał, ale U-Boot zaczął zanurzać się głębiej i ten rzucił mu skuteczne Fido, to liczy się jako "zakończył żywot na Schnorchelu"? A to chrapy są powodem zatopienia w tym przypadku. I na morzu Północnym sporo takich się znalazłoby...

Tak samo jak mało U-Bootów kończyło żywot na powierzchni, choć to pływanie na powierzchni po wprowadzeniu pierwszych radarów było przyczyną detekcji i ataku.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 14 Styczeń 2014, 18:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group