Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#1 Wysłany: 23 Luty 2014, 14:23 The Wolves of Steel - megamod
Czytając ostatni post Szylola o patrolu na Bałtyku, natchnęło mnie by zajrzeć na subsim.com co nowego w świecie Silent Hunter V. Byłem mile zaskoczony zobaczywszy, że powstał mod łączący wiele w sobie w tym najlepsze TDW New UI, FX, IRAI i Open Horizon.
Mod nazywa się The Wolves of Steel.
i autorem jest vdr1981
Lista połączonych modów:
Cytat:
Accurate German Flags
Das Boot Departure Theme
SteelViking's Interior Mod V1.2
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch
DynEnv v2.9 - 1. Main Mod
DynEnv v2.9 - 2. Main Mod Low Resolution Patch
DynEnv v2.9 - 4.a Camera Filters - Realistic Colors
DynEnv v2.9 - 12. Sounds
DynEnv v2.9 - No U-Mark
Water reflections intensity varied by available sunlight by TheDarkWraith
SH5_7A_Conning_Fix
Fix clock rear torpedo room VIIA
Fuel Gauge WoGaDi_SteelViking's Interior
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_byTheBeast
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_Patch_1
#Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_Patch_1_HotFix
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_Patch_1 (available by date) V9 by sober
EUF_UBoat_FX_v0_0_3_ byTheBeast
FX_Update_0_0_22_ByTheDarkWraith
FX_Update_0_0_22_Torpedoes (modified for torpedoes failure patches)
FXU_0_0_22_No Starshells (.eqp Files)
FXU_0_0_22_Ship zon Files
NewUIs_TDC_7_4_2_ByTheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_2_Das_Boot_Crew_Mod_by_Illyustrator
NewUIs_TDC_7_4_2_New_radio_messages_German
HydrophoneFollowNearestContactFix_For_NewUIs_TDC_7_1_0_To_7_5_0
No Sonar Ping & Auto Ship Recog. - for TDW NewUIs 7_4_2
Large Optics for TDW UI
Large Optics for TDW UI 8 by 5
Large Optics for TDW UI Darkened Scopes Alt Attack Scope
TDC Graphics by Naights v1.0
Sjizzle's - Charts for NewUIs part1_07.06.2013
Sjizzle's - Charts for NewUIs part 2_07.06.2013
Sjizzle's - Charts for NewUIs part 3_24.06.2013
Sjizzle's - Charts for NewUIs part 4_20.07.2013
IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith
IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith patch 1
NOZAURIO'S SKIN (Standar No Emblem) v-1.0.0
R.E.M_by_Xrundel_TheBeast_1.2
R.E.M_by_Xrundel_TheBeast_1.2 - no hyd on surface - NewUIs-IRAI compatible
Cerberus62 Corrected Depth Charge Projector 1.0
OPEN HORIZONS II v2.4 - Edited
OHII v2.4 patch2 IMPORTANT
SkyBaron's Leigh Light for SH5 1.1 - for OHII v2.4
SH5 External Cargo 1.0
sobers green crew training V4 SH5
Church's Compass Dials Mod v2.2 - Option Two
EQuaTool 01.01 by AvM - Large Style
Trevally Tutorial - All v0.2(for OHIIv1.3)
Trevally Automated Scripts v0.6
Trevally Harbour & Kiel Canal Pilot v3.1
Patrolsearch autoscriptsV04
Submarine's .sim&cfg (modified for engine ratio + independent control patches).7z
Real U-Boat Performance - Type VII v1.2
sobers best ever fog V22 SH5
MightyFine Crew Mod 1.2.1 Stock faces
MCCD_1.04_MFCM_1.2.1_compatible
Reworked Morale and Abilities v.1.1
EMCCD v0.3.1 by archer9
Reworked U-boat Guns (incomplete version)
gap - armaments & equipments patch v 0.2
R.S.D. - Reworked Submarine Damage v5.5 by vdr1981
R.S.D. v5.5 - OHII v2.4 Compatibility Patch
R.S.D. & R.E.M. - GHG Hydrophone add-on (no hyd on surface)
R.S.D. v5.5 - German Patch v1
R.S.D. - Less Accurate AI Gunners
R.S.D. - Depth Charges Fix_attempt 4
DBSM_Music_1_0_4
Speech fixes and additions (german version)
sobers no footstep sound mod SH5 V2
Shadow Improvement ModLR
sobers water splash anim SH5
gap - HD 1 deg Scope Bearing v 1.0
TDW options _7_4_2 - Simple Navigation
The Wolves of Steel 1.01 - Compatibility Patches and Tweaks_7_4_2
Tak więc sporo pracy zostało włożone by gra chodziła bez wywałki. Jak na razie zgodnie z intrukcją zainstalowałem i odpaliłem - udało się za pierwszym razem. Płynę już parę godzin i nic się nie zawiesza. Wygląda na to że nareszcie jest coś co pozwoli SH5 wrócić do łask.
Na razie patrol rozpocząłem w Bergen i ruszyłem na łowy na Morzu Arktycznym.
Z modem Real Navigation trzeba uważać przy wyjściu z portu, by nie obić kadłuba.
oblodzony niemiecki frachtowiec
.
Mod wraz z instrukcją instalacji jest dostępny tutaj:
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Maniut Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 842 Skąd: koło morza
#3 Wysłany: 23 Luty 2014, 14:56
Witaj PL_Cmd_Jacek
OOO właśnie sam napaliłem się na w/w moda.Jakie wrażenie po patrolu???
napisz proszę po Polsku jak go instalować ( moja angielska dużo słaba), jakieś dodatkowe rady??, czy wgrać go na czystą grę, z jakimi innymi modami się gryzie
pozdrawiam Mariusz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 23 Luty 2014, 15:55
Hmm, teraz patroluję obszar wzdłuż tras konwojów arktycznych
Procedura instalacji wygląda następująco:
Punkt 1
Tworzymy nową instalację spaczowaną do wersji 1.2 lub oczyszczamy starą ze wszelkich modów, łącznie z tymi które ingerują w kod gry (np. GenericPatcher)
Punkt 2
Otwieramy plik Main.cfg file (Moje Dokumenty/SH5/data/cfg) i zmieniamy następujące linijki
Cytat:
[TIME COMPRESSION]
; The first value is the default one, the second value is used when 'travel mode' is activated.
; The two values should be separated by a comma.
; If only one value is specified, that value is used for both default and travel mode.
TimeStop=0
RealTime=1
LandProximity=1,256
CriticalDamage=1,256
CrewEfficiency=128
AirEnemyDetected=1
SoundEffects=2
CharacterAnim=32
FriendDetected=1
EnemyDetected=1
RadioReport=256
Particles=32
PrayState=1
HunterState=1
3DRender=512
Maximum=512
To niestety zmniejszy maksymalną kompresję czasu gry do x512, ale zapewni z drugiej strony że gra będzie mniej podatna na CTD.
Punkt 3
Jeśli pracujemy na nowej instalacji i wcześniej nie zaczynaliśmy kampanii to zaczynamy nową następnie wychodzimy z gry. Otwieramy plik CareerHistory.cfg (Moje Dokumenty/SH5/data/cfg) i zmieniamy:
Cytat:
HasCompletedTutorial=true
Punkt 4
Instalujemy, najlepiej przez JSGME poszczególne części moda (ważna kolejność):
Cytat:
The Wolves of Steel 1.01
The Wolves of Steel 1.01 - Plotting Tools Fix v2
*The Wolves of Steel 1.01 - TDW Real Navigation_7_4_2 - MOD REALISTYCZNA NAWIGACJA
*The Wolves of Steel 1.01 - Tscharlii's Realistic_Hydrophone_1_1 _7_4_2 - OPCJONALNY
*The Wolves of Steel 1.01 - Sober's Realistic Underwater FX2 - OPCJONALNY
Punkt 5
Aktywujemy TDW generic patcher.
Program będzie się pytał o lokalizacje różnych plików, za każdym razem należy podawać miejsce instalacji SH5 i zgadzać się na modyfikacje. Następnie trzeba wgrać ustawienia moda. Wybieramy "restore snapshots"
i wybieramy plik z folderu Instalacja Silent Hunter 5\Snapshots\
Punkt 6
Idziemy do folderu instalacja SH5 --> data/Aplications/OptionsFileEditorViewer i uruchamiamy OptionsFileEditorViewer.exe. Należy podać:
ścieżkę do pliku menu.txt --> (data/menu/menu.txt)
oraz kolejny raz miejsce instalacji SH5
Następnie plik TheDarkWraithUserOptions.py, który znajduje się w data/scripts/menu
Teraz można ustawić różne parametry moda, trzeba zmienić chociaż jeden parametr, aby mieć pewność, że zmiany się zapisały. Ale najważniejsze jest jaki interfejs preferujemy:
SH3, SH4 (nie do końca działający) i SH5.
Punkt 7
Uruchomić grę i pominąć samouczek, jeśli wyskoczy. Cieszyć się modem.
Co do kompatybilnych modów. Jeszcze nic nie testowałem. Ale myślę, że ten zestaw jest wystarczający.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#6 Wysłany: 23 Luty 2014, 18:00
PL_maniek napisał/a:
Dzięki Finek
pozdrawiam
Finek
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Maniut Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 842 Skąd: koło morza
#8 Wysłany: 23 Luty 2014, 19:11
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
PL_maniek napisał/a:
Dzięki Finek
pozdrawiam
Finek
Sorry PL_Jacek nałożyły się 2 sprawy Finka wykład + Twój mail i zamotałem się.
\ Oczywiście serdeczne dzięki Tobie.mam problem z instalką
pkt 5 Aktywujemy TDW generic patcher. nie aktywuje mi się????? restore snapshots" jest nieaktywny???
co robić
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#9 Wysłany: 23 Luty 2014, 19:37
PL_maniek napisał/a:
pkt 5 Aktywujemy TDW generic patcher. nie aktywuje mi się????? restore snapshots" jest nieaktywny???
co robić
Ale co się dzieje ?
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#11 Wysłany: 23 Luty 2014, 23:53
Cześć,właśnie mam ten sam problem chodzi konkretnie o
Cytat:
Punkt 5
Aktywujemy TDW generic patcher.
Niestety gdy rozwijam menu wszystkie polecenia są nie aktywne....
Wszystko robiłem od początku jak napisałeś Jacku świeża instalacja nowa kampania i nici.
Imię: sebastian
Ulubiona Gra: SH3,Assetto Corsa,Rfactor,Arma 3,ETS 2,SH5 Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Maj 2013 Posty: 37 Skąd: Szczecin
#12 Wysłany: 24 Luty 2014, 00:41
Witam a jaka jest ścieżkę do pliku: Set SH5 install patch ??
(taką ja podaje D:\GRY\Silent Hunter 5\data/scripts/menu)
-Gre mam zainstalowana na D:\GRY\Silent Hunter 5
Po tym wyskakuje okienko z : przegladanie w poszukiwaniu folderu
podaje taką scieżkę D:\GRY\Silent Hunter 5\data/scripts/menu
i naciskam OK i po tym znowu wyskakuje okienko przegladanie w poszukiwaniu folderu
znowu podaje scieżke i tak z 10razy i nadal ciagle to samo .
Options File Editor/Viewer v1.0.28.0 by TheDarkWraith
Reading in cfg file...
Entry found: SH5InstallPath=
Entry found: LastMenuTXT=D:\GRY\Silent Hunter 5\data\Menu\menu.txt
Entry found: LastOptionsFilePath=C:\Games\Ubisoft\Silent Hunter 5\data\Scripts\Menu\
Entry found: LastChosenOptionsFilePath=
menu.txt path set to D:\GRY\Silent Hunter 5\data\Menu\menu.txt
Ostatnio zmieniony przez xebek 24 Luty 2014, 00:44, w całości zmieniany 3 razy
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#13 Wysłany: 24 Luty 2014, 08:06
xebek napisał/a:
Witam a jaka jest ścieżkę do pliku: Set SH5 install patch ??
(taką ja podaje D:\GRY\Silent Hunter 5\data/scripts/menu)
-Gre mam zainstalowana na D:\GRY\Silent Hunter 5
Po tym wyskakuje okienko z : przegladanie w poszukiwaniu folderu
podaje taką scieżkę D:\GRY\Silent Hunter 5\data/scripts/menu
i naciskam OK i po tym znowu wyskakuje okienko przegladanie w poszukiwaniu folderu
znowu podaje scieżke i tak z 10razy i nadal ciagle to samo .
Options File Editor/Viewer v1.0.28.0 by TheDarkWraith
Reading in cfg file...
Entry found: SH5InstallPath=
Entry found: LastMenuTXT=D:\GRY\Silent Hunter 5\data\Menu\menu.txt
Entry found: LastOptionsFilePath=C:\Games\Ubisoft\Silent Hunter 5\data\Scripts\Menu\
Entry found: LastChosenOptionsFilePath=
menu.txt path set to D:\GRY\Silent Hunter 5\data\Menu\menu.txt
Musisz podać miejsce instalacji gry, czyli w Twoim przypadku D:\GRY\Silent Hunter 5.
@Wolfx, pokaż jak jest skonfigurowany patcher, tak jak to zrobił xebek
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Za każdym razem zgadzamy się na modyfikacje w plikach.
3) Pojawi się ekran podobny do poniższego:
4) Możemy sami zmieniać parametry gry lub w przypadku tego moda załadować ustawienia
Mam nadzieję że ta informacja Wam pomoże.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#15 Wysłany: 24 Luty 2014, 16:03
Wielkie dzięki Jacek jestem wdzięczny za pomoc .
Teraz tylko muszę nauczyć się jak mam wytyczać kurs i będzie git , zacząłem nową karierę
patrol koło Gdańska i niestety napatoczyły się Polskie niszczyciele jeden poszedł na dno
To niestety zmniejszy maksymalną kompresję czasu gry do x512, ale zapewni z drugiej strony że gra będzie mniej podatna na CTD
CTD? Crash to desktop? A to raczej od maszynki nie zależy?
Bo ja cały czas nie widzę sensu OGÓLNEGO zmieniania tego pliku (a raczej tego fragmentu). Dla mnie to fragment, co każdy powinien sam zmienić... Chyba, że gra niezależnie od sprzętu potrafi wywalać się na x1024.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#18 Wysłany: 24 Luty 2014, 19:28
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
To niestety zmniejszy maksymalną kompresję czasu gry do x512, ale zapewni z drugiej strony że gra będzie mniej podatna na CTD
CTD? Crash to desktop? A to raczej od maszynki nie zależy?
Bo ja cały czas nie widzę sensu OGÓLNEGO zmieniania tego pliku (a raczej tego fragmentu). Dla mnie to fragment, co każdy powinien sam zmienić... Chyba, że gra niezależnie od sprzętu potrafi wywalać się na x1024.
Nie jestem autorem tego zestawu. Piszę tylko to co jest zalecane. Myślę, że na początek warto zacząć z tymi zmianami a później samemu sobie modyfikować pliki.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Maniut Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 842 Skąd: koło morza
#19 Wysłany: 24 Luty 2014, 19:56 ZNOWU BŁĄG???
Panowie robiłem wszystko w/g wskazań doszedłem do punktu 6 <<<Następnie plik TheDarkWraithUserOptions.py, który znajduje się w data/scripts/menu
Teraz można ustawić różne parametry moda, trzeba zmienić chociaż jeden parametr, aby mieć pewność, że zmiany się zapisały. Ale najważniejsze jest jaki interfejs preferujemy:
SH3, SH4 (nie do końca działający) i SH5. >>> nie otwiera mi sie okno z TheDarkWraithUserOptions.py, tylko występuje taki bład:
co robię żle???
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#20 Wysłany: 24 Luty 2014, 20:22
Szczerze powiedziawszy nie bardzo wiem co zrobiłeś nie tak. Po załączeniu i podaniu ścieżek powinno wyglądać to w następujący sposób:
może masz uszkodzony plik menu.txt ?
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum