POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
A może pbf?
Autor Wiadomość
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #21  Wysłany: 2 Marzec 2014, 13:18   

Można robić tak: RTS na lądzie to nie jestem pewien jaka gra, ale coś się wymyśli (przykładowo War Thunder czołgi, ale w tym problem, że tylko czołgi), ma morzu też może być problem, bo chyba będziemy mieć jednostki podwodne i nawodne, czyli SH3 raczej ciężko, może znowu War Thunder (kiedyś...)? Chyba, że SH3 + Warship mod, ale ja na tym modzie nie grałem, to nie wiem jak mogłoby to wyglądać. No i pozostaje konfrontacja w powietrzu i tu sądzę, że War Thunder się nada.

Tylko wiem, że teraz to mało ma wspólnego z tym co pisałem wyżej:
Cytat:
...dzięki temu przyda się też trochę umiejętności strategicznych.


Swoją drogą War Thunder ma edytor misji i może jakoś się uda to zorganizować, ale w przyszłości, jak wyjdą czołgi i okręty. I może to wtedy być na zasadzie: im więcej grup okrętów danego gracza w pobliżu tym lepszy okręt może wziąć w War Thunder do konfrontacji, a jeśli w pobliżu będzie grupka okrętów sojusznika to sojusznik też może wziąć udział w bitwie. I analogicznie możemy postępować w ten sam sposób w przypadku konfrontacji czołgów i samolotów. Jeżeli zdarzyłoby się, że w jednym miejscu są samoloty i czołgi sojusznika należące do jednej osoby to może oddać czołg lub samolot do użytku sojusznika lub oddaje sterowanie botowi.
Ten pomysł ma tylko jeden słaby punkt: nie każdy gra w War Thunder, a żeby latać jakimś samolotem w jakiejkolwiek misji musimy go posiadać.
Jak coś to są to tylko moje propozycje. Tylko nie mam tylko pomysłu na konfrontację piechoty na lądzie.
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 2 Marzec 2014, 13:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #22  Wysłany: 2 Marzec 2014, 15:51   

PL_kanaron napisał/a:
Tak z ciekawości się zapytałem.
A to będzie na zasadzie: co jedna tura ruch, a jak natrafimy na konwój to jak wtedy będziemy to rozgrywać? Licząc przewagę wroga??


PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Fajny pomysł. Może trochę przyszłościowy, ale zawsze do rozważenia.

Finku - gra PBF na poziomie strategicznym - a potem edytor misji w SH3 i klasyczna rozgrywka w muliti.


Zacznę od Jacka. Pomysł może i fajny, ale ma 1 wadę. Gracz z rozbitym peryskopem i 80% integralności chce dołączyć do walki na powierzchni. I jak to teraz zrobić?
Dlatego to fajny pomysł, ale tylko na "1 atak i do domu".

Ale chciałbym to PBF zrobić, a nie gra na multi, połączona z grą forumową.


A co do ataków na cele. To planuję przerobić grę planszową o U-Bootach właśnie. tzn. gracz dostanie cele, które ma w zasięgu na ten atak. Np. załóżmy, ze to konwój i w zasięgu ma 1 tankowiec, 3 frachtowce. I on wybiera:
a) czy atakować teraz, czy śledzić do nocy
b) jak atakować (peryskop, na powierzchni)
c) z jakiej odległości (spoza konwoju, z mniej więcej pasa eskorty, wchodząc do środka)
d) czym atakuje

I kolejność:
atak - możliwe wykrycie i atak - przeładunek (taka runda, w przypadku ataku wchodząc do środka możliwe wykrycie i atak ląduje jako pierwsze). I potem decyzja, co dalej... Czy śledzi uszkodzony statek, co wypadł z konwoju, czy raczej stara się dogonić konwój?

No i wracamy do punktu a) jak dalej goni, a może tak długo go obrzucą, że zgubi konwój lub też musi przerwać patrol?

Na tej podstawie to planuję:
http://boardgamegeek.com/...9-43?size=large

W załączniku zrobiony na szybko screen z SH1 przerobiony na "spotkanie gracza" z konwojem:
Pora dnia: Wieczór
4 cele, co jest w stanie zaatakować obecnie na tą "rundę walki". Na następną rundę walki dostanie nowe, a może nawet te same uszkodzone.

I wytrzymałość wynosi np.
Małe statki 1-2 HP
Duże statki 3-4 HP
Tankowce 4-5 HP
Duże okręty 6 HP

Torpeda zadaje od 1 do 3 obrażeń, jak trafi.

I gracz teraz decyduje, jaki atak zrobić. Przy czym wie, że jak chce z dziobu i rufy strzelać, musi więcej nahałasować (obrót okrętu) i wtedy łatwiej go wykryć... Lub też wejść w środek konwoju.

I gracz np. planuje, że strzeli tylko w duży statek 3 torpedami, starając się w nocy wejść do konwoju.

3.png
Plik ściągnięto 17 raz(y) 104.05 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 2 Marzec 2014, 16:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #23  Wysłany: 2 Marzec 2014, 17:42   

Przechodzenie z trybu forumowego w jakis dodatkowy i rozgrywanie bitew według mnie nie wypali, nie uda sie spotkac stronom i rozegrac i caly pomysl upadnie bo pożera zbyt wiele czasu.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #24  Wysłany: 2 Marzec 2014, 18:22   

Cóż. To też jest fakt, z którym nie da się nie zgodzić.
Jacek, Majama i Finek okaże się, że atakują ten sam konwój. I nagle... jak nie spotkamy się "na żywca" (lub tyskie) na grę multi, to nagle.... stoi sprawa...
Na forum mogą gracze się dogadać nawet jak jeden pracuje 6-15, drugi 14-23, a kolejny 22-7
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #25  Wysłany: 2 Marzec 2014, 18:27   

No tak, tego nie przemyślałem. Szanse na takie spotkanie to chyba tylko w święta, a to mija się z celem.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #26  Wysłany: 3 Marzec 2014, 15:55   

WIP - gotowe około 80%.
Wersja Beta 0.8
Został mi jedynie ruch okręcików graczy do opracowania.
(obrazki widoczne dla zalogowanych)

Runda testowa 3

12-14 X 1939
U-23 bezskutecznie patroluje Morze Północne
U-42 wyszedł z bazy w Niemczech i kieruje się na Atlantyk
U-66 odnalazł konwój w AN11
U-69 od 3 tygodni nie daje znaku życia i został uznany za utracony.


Finek do grającego U-66 napisał/a:
W nocy udało ci się zbliżyć do konwoju i przygotować się do ataku.


Stan U-66



Kapitan U-66 napisał/a:
Będę strzelał ze średniej odległości (około 1-2km dop. Finka) nocnym atakiem na powierzchni.Wystrzeliwuję wszystkie torpedy dziobowe i rufowe. Dziobowe do dużego parowca, małe do tankowca


Finek do grającego U-66 napisał/a:
W nocy udało ci się zaatakować konwój i bez wykrycia go opuścić. Z 4 torped wystrzelonych do dużego parowca widziałeś, że 1 na pewno nie trafiła, a 1 nie wybuchła. Pozostałe 2 eksplodowały rozrywając statek na strzępy.
Rufowa torpeda trafiła tankowiec, który zapalił się, ale nie zatonął.
Obserwując sytuację z daleka zauważasz, że tankowiec wypadł z konwoju, ale przynajmniej 1 eskortowiec został z nim i pilnuje go, powoli wlokącego się do Wielkiej Brytanii.


Kapitan U-66 napisał/a:
Przeładować dziobowe i rufowe wyrzutnie. Na dziób same elektryki. Nie ścigam konwoju, w rejsie do Hiszpanii będzie jeszcze wiele celów. Podpłynę na bliską odległość do tankowca na powierzchni i odpalę 2 torpedy elektryczne.


Finek do grającego U-66 napisał/a:
Znów szczęśliwie uniknąłeś wykrycia, a obhie torpedy trafiły w cel rozrywając go na strzępy i posyłając do Davy Jonesa.
Niestety, był to ostatni cel spotkany w tych dniach. Jakie torpedy załadować do wyrzutni?


Kapitan U-66 napisał/a:
No to kontynuujemy rejs dalej. Załaduj teraz 2 parogazowe.


Runda testowa 4
(będzie nowy obrazek)
15-17 X 1939
U-23 napotkał płynący pod eskorta Norwerski parowiec
U-42 przedziera się na Atlantyk
U-66 po zatopieniu 2 statków o łącznym tonażu 15 000 BRT skierował się na Atlantyk i pod Irlandią został zaatakowany przez samolot.
U-47 opuszcza bazę w Niemczech

I kapitanowie U-23 i U-66 dostają nowe "sytuacje bojowe"



Tak wygląda mniej więcej "podgląd" 1 rundy.

A jak to wygląda od strony MG? (nie musicie jej znać) Podam tylko atak, bez losowania w tabelach spotkań

średni zasięg, nocny atak
Dziobowe 2k6, 7 i mniej na trafienie.. -1 za atak na powierzchni:
12 = 11 pudło
8 = 7 trafiony
3 = 2 trafiony
6 = 5 trafiony

Rufowe 2k6, 7 i mniej na trafienie, -1 za atak na powierzchni, +1 za strzelanie po zwrocie
8 = pudło
5 = trafiony

Trafienia parowca
1-2 niewypał za lata wojnym 1k6
1,3,3 = 2 wybuchy

trafienie tankowca
5 = wybuch

Obrażenia
1k6
1 = 4 obr
2 = 3 obr
3 = 2 obr
4+ = 1 obr

Duży parowiec ma 3 HP, tankowiec też.

duży 1 +5 = 4 +1= 5 = zatopiony
tankowiec = 3 = 2 obrażenia = nie zatonął, ale jest uszkodzony i wypada z konwoju

1k6, co z nim się dzieje
1-4 został z eskorta
5-6 wypadł bez eskorty

1k6 = 3

Kontratak eskorty:
Wykrycie na:
8 i mniej - bez wykrycia
9-11 wykryty
12+ doskonale wykryty

2k6 + 1 za manewrowanie (przednie/tylne wyrzutnie) = 4+1= 5 = niewykryty


<wysłano PW>

Gracz ma wybór: pewne ściganie tankowca i zgubienie konwoju, albo 66% szans, że dogoni konwój, ale zgubi tankowiec. Może też przeładować.

<po odpowiedzi 2 etap walki>

Blisko, więc wcześniej wykrycie:
2k6 bez modyfikatorów = 4 = niewykryty

Bliski zasięg torped, trafienie na 8 i mniej na trafienie, -1 za atak na powierzchni:
6 i 5 = 5 i 4 = 2 trafienia
rzut na niewypały = 4,5 = obie wybuchają

Nie muszę rzucać na obrażenia. Ma 1 HP, obie torpedy zadadzą 2 obrażenia minimalnie. Wysyłam PW, że to koniec etapu walki. Szykuję nową rundę.

Przesuwam stateczki, rzucam w tabeli na spotkania. I wracamy do początku.


4.png
Przykładowy atak
Plik ściągnięto 671 raz(y) 365.67 KB

6.png
Stan U-66
Plik ściągnięto 640 raz(y) 659.71 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Marzec 2014, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #27  Wysłany: 3 Marzec 2014, 16:17   

Ciekawie się zapowiada :8)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #28  Wysłany: 3 Marzec 2014, 16:34   

W zasadzie zostało mi tylko:

Ekranik obrzucania bombami zrobić oraz ustalić "prędkość" w tranzycie oraz patrolu U-Bootów na mapie.
Bo paliwo będę mierzył "3 dniówkami", które może jeszcze płynąć.

Możliwe nawet, że jeszcze w ten weekend będę ruszał.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 3 Marzec 2014, 16:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #29  Wysłany: 4 Marzec 2014, 21:06   

Napisałem instrukcję w wersji beta 0.9.

Przyjmuję już zapisy na grę i myślę, że w weekend mogę pierwszą rundę zapodać.
Można śmiało pytać. Od razu mówię. Mechanika gry jest oparta o grę planszową The Hunters, wydaną w styczniu 2014 przez ConSim Press.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #30  Wysłany: 4 Marzec 2014, 21:49   

Ja się piszę, chyba potrafie wczuc sie w rolę :)
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #31  Wysłany: 4 Marzec 2014, 21:58   

Ja się piszę. Świeżo mianowany dowódca uboota Andreas von Hyakintos :lol :lol :lol
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #32  Wysłany: 4 Marzec 2014, 22:51   

No to na razie:

(Kanaron) Kapitänleutnant Franc von Kanaron, U-27, VIIA, załoga wyszkolona. Minowanie AN79
(Jacek) Kapitänleutnant Andreas "Schön" von Hyakintos, U-48, VIIB, załoga wyszkolona, Patrol AN28
(Majama) Kapitänleutnant <czekamy na nazwisko> U-44, IXA, załoga wyszkolona, Minowanie AM98

Minowanie, czyli bardzo ulubione i tak zaszczytne zadanie kapitanów :P Postawicie miny na polu, a potem patrol dalej :D
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #33  Wysłany: 5 Marzec 2014, 00:38   

Kapitan Ulrik Bulgot, melduje sie. przyjmuje rozkazy z niedowierzaniem. AM98 (Minowanie płycizn na wewnetrznych wodach brytyjskich typem IX to najwyrazniej znak że ktos w dowództwie mnie chce sie pozbyć.)
Bede oplywal wyspy aby wejsc tam od południa za jakies 2 tygodnie. Plynac średnia predkoscia bez przeszkód. Wyczekam do jakiejs nocy gdy bedzie duza mgla i wtedy wejde w paszcze lwa podrzucac miny, jakbym jakims cudem przezyl to sie odezwe. Mając miny na pokladzie zachowujemy zdolnosc bojowa czy dopoki one sa to ataki wykluczone?

Jaki teraz mamy rok i dzień aktualnie? aktualne pozycje jednostek to bazy w niemczech? Kiedy ruszamy?
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #34  Wysłany: 5 Marzec 2014, 09:11   

Wrzesień 1939 oczywiście. Bazy w Niemczech oczywiście.

Co do minowania i ataków... Jako, że miny zajmą całe wyrzutnie, to do czasu ich zrzucenia nie załadujesz torped... Ale działo... why not? Jednak postawienie min to najważniejsze zadanie na patrolu.

A IX? To duży okręcik i więcej min zabierze.

Ps. Prien w grudniu dał radę do Scapa Flow, ty dasz radę pod porty :P
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 5 Marzec 2014, 09:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #35  Wysłany: 5 Marzec 2014, 10:19   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
No to na razie:
(Jacek) Kapitänleutnant Andreas "Schön" von Hyakintos, U-48, VIIB, załoga wyszkolona, Patrol AN28
...
Minowanie, czyli bardzo ulubione i tak zaszczytne zadanie kapitanów :P Postawicie miny na polu, a potem patrol dalej :D


Czy aby na pewno to nie pomyłka ? U wybrzeży Norwegii mam stawiać zaporę ?

Jak rozkaz to rozkaz, ale czy na pewno ?
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #36  Wysłany: 5 Marzec 2014, 14:10   

A gdzie u ciebie jest minowanie?

(Kanaron) Kapitänleutnant Franc von Kanaron, U-27, VIIA, załoga wyszkolona. Minowanie AN79
(Jacek) Kapitänleutnant Andreas "Schön" von Hyakintos, U-48, VIIB, załoga wyszkolona, Patrol AN28
(Majama) Kapitänleutnant Ulrik Bulgot U-44, IXA, załoga wyszkolona, Minowanie AM98


Ja widzę 2 minowania i patrol bliżej portów Norwegii, aby łapać brytyjskie statki, które stamtąd będą płynąć
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 5 Marzec 2014, 14:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #37  Wysłany: 5 Marzec 2014, 14:18   

:ups: :sciana: trzeba czytać ze zrozumieniem :sciana:

bo inaczej czeka mnie

:zastrzele: :zastrzele:
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #38  Wysłany: 5 Marzec 2014, 15:52   

No, bo najpierw byś długo wykłócał sie, że min ci nie dali, a potem zaminowałbyś port Norwegii i wojnę z nimi byś miał za wcześnie i byłby kłopot :P
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 5 Marzec 2014, 15:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #39  Wysłany: 6 Marzec 2014, 21:49   

Mysle sobie czy nie powinnismy podawac domyslnie swoich pozycji co jakis czas, wymagaloby to wydrukowania mapki i przestawiania pionka albo zakreslania w pancie krzyzykow z datami na kolejnych kopiach, troche roboty, ale pozwalaloby odnalesc sie w czasie i przestrzeni.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #40  Wysłany: 6 Marzec 2014, 22:06   

He? (zapytał inteligentnie)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów A może by tak...
PL_Marco Cafe Rene 155 2 Luty 2013, 15:23
janko175
Brak nowych postów A może jednostki nawodne?
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 13 31 Marzec 2010, 20:47
PL_Hunter_Silent13
Brak nowych postów A może zagramy w SH5?
Rudzik_Mkka Dział ogólny do rozmów na temat SH V 5 27 Sierpień 2018, 16:32
Rudzik_Mkka
Brak nowych postów Nowy PBF by Finek
PL_CMDR Blue R Pozostałe gry 29 8 Lipiec 2018, 13:51
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Pytanie o kanoniczność PBF
PL_CMDR Blue R Światło w ciemnościach PBF 2 21 Sierpień 2019, 20:15
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Propozycja Mini-Gry PBF
PL_fox6 Pozostałe gry 4 24 Grudzień 2014, 21:47
PL_fox6
Brak nowych postów Przyszły PBF - Admirałowie Arktyki
PL_CMDR Blue R Pozostałe gry 19 25 Wrzesień 2015, 00:45
PL_olek0849


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group