POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
U-49 Patrol 2
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #81  Wysłany: 19 Lipiec 2014, 21:26   

Mechanik stwierdził, że uszkodzona może być głowica i zajął się tym, po godzinie jednak zaprzeczył. Aż tylu części, aby go naprawić nie ma. Szczęśliwie korwety nie było widać, ani słychać przez najbliższe godziny. Około 2 w nocy po szasowaniu balastu U-49 wynurzył się na ciemnym morzu. Mechanik miał rację. Wyrzutnia numer 3 od razu zaczęła cieknąć, ale przestała, gdy wyszli na powierzchnię. Oficer natychmiast ruszył na obchód okrętu. Wkrótce potem mechanik klął gorzej od kapitana. Lewy silnik diesla ciekł na wszystkie strony.
-Można go włączyć najwyżej na godzinę, a i tak będzie prawie się rozlatywał. Trzeba go będzie wymienić na nowy.
Potem zaczął wymieniać mniejsze, naprawialne awarie, gdy znów doszedł do wyrzutni.
-Włazy wyrzutni są wygięte. Trzeba doku, aby je wyprostować. Jak tylko zanurzymy się poniżej 20-30 metrów, woda znów zacznie się lać. Mamy szczęście, że włazy wewnętrzne pozostałych wyrzutni wykonano z taką dokładnością, że nie puściły. Na upartego można jeszcze użyć wyrzutni 1 i 2, ale z czwórką byłbym ostrożny, nie da się jej w pełni otworzyć i torpeda może się zaklinować.

R47 - U-49c.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 207.24 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 19 Lipiec 2014, 21:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pingwin9314 
Fregattenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 1088
Skąd: Pozek

 #82  Wysłany: 19 Lipiec 2014, 21:28   

-Wracamy do Bazy, średnia prędkość.

Za jakąś godzinę nadać do BDU ,,Zatopiono motorowiec 8200, mamy stosunkowo duże uszkodzenia po zaatakowaniu nas przez eskortę, zostaliśmy wykryci chociaż nie użyto azdyku."
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #83  Wysłany: 19 Lipiec 2014, 21:32   

O świcie mechanik pierwszy zwrócił się do kapitana, zanim ten zdołał przeczytać wiadomości. W rękach trzymał sieć na ryby, a przynajmniej jej fragment.
-To było owinięte na dziale... Chyba zaplątaliśmy się w sieci, może nawet boję ciągnęliśmy... To mogłoby tłumaczyć atak.

Kapitan przytaknął i spojrzał na kartkę z wiadomościami.

"Wracać do bazy"... Wyjątkowo spokojnie, biorąc pod uwagę to, co mówił dowódca flotylli

(Kilka godzin wcześniej)
-I nadaj temu cholernemu kapitanowi, że ma tu natychmiast przytaszczyć swoją dupę, a ja mu nakopię tak, że doleci do Berlina! - wykrzyknął Fischer i wypadł z pomieszczenia radiowego. Jeden z operatorów zapytał sierżanta:
-Mam to nadać w niezmienionej formie?
Sierżant odpowiedział:
-Nie ma co zarzucać eteru zbędnymi słowami. Wyślij to jako "wracaj do bazy".
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #84  Wysłany: 19 Lipiec 2014, 22:53   

(po informacji, że nic nie odpisuje Pingwin)
Zanim 22 sierpnia U-49 wrócił do portu Fischer zdążył już ochłonąć z nerwów, ale znów zaczęło nim targać, gdy zobaczył stan w jakim wrócił U-49. Już nerwy mu przeszły i wiedział, że to nie wina Klausa, a skargę mógłby wysłać na pewien adres w Wielkiej Brytanii, ale nic nie mógł poradzić. U-49 wymagał remontu. I to długiego remontu. Nowy silnik trzeba ściągnąć z Niemiec, U-Boota rozkroić na pół. Główny inżynier w stoczni podsumował:
-Dodając, że te U-Booty na październik są pilniejsze, to spodziewam się, że U-Boot spuścimy na wodę najwcześniej w listopadzie.
Fischera chciało rozerwać, gdy to usłyszał, ale rzucił do kapitana Remusa tylko krótkie, prawie mówione przez zęby:
-Zdaj jutro raport i jedź na miesięczny urlop.
Po czym bez pożegnania opuścił stocznię.

Szczęśliwie dla kapitana następnego dnia dowódca był w lepszym nastroju. W nocy U-32 odnalazł konwój idący niedaleko Irlandii na południowy-zachód, a jednocześnie w pobliżu było aż 5 innych U-Bootów. W ciągu pierwszej nocy ataku zgłoszono zatopienie 5 statków o sporym tonażu bez strat własnych, a U-Booty ciągle trzymały kontakt z konwojem. Gdyby dowódca flotylli wiedział, że naprawdę zatonęły tylko 3 statki o łącznym tonażu 8000 BRT pewnie byłby mniej zadowolony, ale i tak nie był to zły wynik, skoro żaden z U-Bootów nie został uszkodzony. Na dodatek z innych akwenów także przychodziły pomyślne wieści. U-A zgłaszał zatopienie pancernika w kwadracie AL i ogólnie wojna zdawała się bardziej sprzyjająca Niemcom, niż w poprzednim miesiącu.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 19 Lipiec 2014, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pingwin9314 
Fregattenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 1088
Skąd: Pozek

 #85  Wysłany: 19 Lipiec 2014, 23:29   

Zatopienie:
brytyjski tankowiec 8100
Holenderski Motorowiec 8200

Uszkodzenia spowodowane poprzez atak eskorty motorowca.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów U-49 Patrol 3
XII 40
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 31 8 Październik 2014, 23:11
pingwin9314
Brak nowych postów U-49 Patrol 1
IV 40
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 44 28 Kwiecień 2014, 16:46
pingwin9314
Brak nowych postów Patrol 49 - Martwa Cisza
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 23 Maj 2009, 23:33
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 49 - HG-73
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 6 15 Listopad 2009, 21:24
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 49 - Grecki Szlak
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 8 Kwiecień 2008, 12:10
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 49 - PS Kwitnąca Wiśnia
9.03.2009, godz. 10:20
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 3 10 Marzec 2009, 14:26
PL_Lisiu
Brak nowych postów Patrol 49 - Gdy propaganda szczeka
c0de RANKING ZA OKRES ... 1 22 Marzec 2013, 18:25
PL_Adm.Lütjens


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group