Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#1 Wysłany: 11 Wrzesień 2014, 08:51 multiplayer i pomoc
potrzebował bym, aby mi kto wyjaskrawi jak tym walczyć bo unikać i tak dalej to nie problem ale mam problemy z wykrywaniem i gdzie mogę znaleźć gry na mulit
Ostatnio zmieniony przez PL_olek0849 11 Wrzesień 2014, 08:52, w całości zmieniany 1 raz
Rozumiem, że powyższe terminy użytkownikowi są obce? To już kolejny post napisany przez Ciebie w ten sam sposób - oczy razi!
Tylko proszę... Jeśli będziesz miał zamiar napisać w odpowiedzi, że jesteś dyslektykiem, dysortograem czy innym DYS`kiem to oszczędź sobie i nam czytającym czas.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Dawno temat tej gry nie był poruszany, więc obawiam się, że możesz nie znaleźć odpowiedzi... Musiałbyś trafić na weteranów DW a o nich ostatnio jakoś trudno.
Może warto szlifować umiejętności w SHIII przed kolejnym sezonem rankingowym ?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#7 Wysłany: 5 Październik 2015, 18:42
Jak na razie dwa sposoby przetestowałem:
1) Ktoś udostępnia swoje IP, podaje innym i łączymy się. Tak gramy z Pepe.
2) Gra przez Tungle - sprawdzone i przetestowane z Olkiem.
W zależności od opcji, trzeba zmienić wpisy w pliku "dangerouswaters.ini"
na samym końcu jest sekcja: .AdapterName
by grać z bezpośrednim IP, powinien być tam wpis:
dangerouswaters.ini napisał/a:
.AdapterName "IPv4"
jeśli pod Tungle, to trzeba zmienić ten zapis na nazwę adaptera obsługiwanego przez Tungle.
np. w moim przypadku to:
dangerouswaters.ini napisał/a:
.AdapterName "PS_bridge - IPv4"
Nazwy adapterów są do znalezienia w pliku adapters.txt w katalogu głównym z grą.
I jeszcze jedno. W moim przypadku, musiałem odinstalować Hamachi by gra poprawnie funkcjonowała.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
pepe [Usunięty] Kommodore
#8 Wysłany: 5 Październik 2015, 18:44
Najlepiej sprawdza się polączenie bezpośrednie DirectPlay. Host podaje IP, które wpisujesz do wyszukania sesji. Tak ja, inne osoby z DW.pl, Włosi z Betasom i Francuzi z Mille-Sabords stawiają grę bo to najlepiej się sprawdza - nie potrzeba dodatkowych programów. Kiedyś próbowaliśmy rozkminiać granie z hamachi ale u każdego różnie to wychodziło tj. zawsze znalazło się kilka osób nie mogących się połączyć.
Generalnie jestem zdania, że hamachi wiecej utrudnia niż daje. Ludzie mający zainstalowany ten program nie mogą wejść często przez DirectPlay mimo, że teoretycznie wszystko się zgadza (IP itp.).
Co do misji treningowych to ich nie ma. Zdaje się, że były takie w 688i H/K razem z komentarzem. W tej wersji gry oryginalne, singlowe misje mogą nie działać prawidłowo. Podczas instalacji modu RA dodawane są kampanie z wcześniejszych gier. Znajdują się one w katalogu Scenario w osobnych podkatalogach. Trzeba ich zawartosć (same pliki misji) wrzucić poziom wyżej czyli do Scenario.
Kampanie mają wzrastający poziom trudności i skomplikowania dlatego dobrze wprowadzają w grę.
*Nie jestem pewien czy akurat wersja RA 1.36 nie miała błędu w którejś kampanii. W takim wypadku powinna działać kampania z RA 1.39, którą spokojnie można grać na 1.36.
Nie polecam natomiast Ouick missions bo tamta losowość przejawia się bardzo bliskim umieszczeniem wroga i to najczęściej tuz za tobą.
Na sesji MP zawsze jest dużo czasu na naukę bo najczęściej "akcja" zaczyna się po kilkudziesięciu minutach. W tym czasie ktoś znający dobrze DW może Ci pomóc w poznaniu gry.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#9 Wysłany: 5 Październik 2015, 19:03
Pytanie a jak ktos stoi za firewallem??
_________________ capt. TUPOLOV commanding
pepe [Usunięty] Kommodore
#10 Wysłany: 5 Październik 2015, 19:09
Cytat:
Originally Posted by ReadMe - Multiplayer
C. Multiplayer
1) The IP address shown in the Gameroom for the Host in Multiplayer is the local IP
address and may not be the IP address needed by other players to join your hosted
game. One method to determine the IP address for your computer with respect to
the rest of the Internet is to browse the website: http://www.myipaddress.com/
That website will display the IP address clients will need to use in order to join a
Multiplayer game. Also, if you have a firewall installed and active it may not allow you to
connect in a Multiplayer game.
2) SCS-DW uses DirectPlay 9.0c for its Multiplayer connectivity. In order to
connect to other players in a Multiplayer game, it may be necessary to open
ports in the range 2302-2400 in your firewall and/or router for TCP and UDP packets.
3) SCS-DW attempts to determine which network adapter your computer is using
when connecting in Multiplayer games. Sometimes this default selection is
incorrect and can prevent connections to/from other players in Multiplayer games.
In order to determine if this default selection is causing problems, first start
SCS-DW and "Host" a game. At the Gameroom screen, the adapter that was chosen
by SCS-DW will be displayed in the chat window. It is suggested that you write
this down. It may look similar to the following:
"Local Area Connection - IPv4 - 192.1.168.69"
Then using Windows Explorer, browse to the directory where SCS-DW was installed
(DEFAULT: C:\Program Files\Sonalysts Combat Simulations\Dangerous Waters)
and open the file "adapters.txt".
The following is an example "adapters.txt" file:
This file contains all adapters found on this system:
Local Area Connection - IPv4 - 192.1.168.69
The adapter that SCS-DW will pick is the "Local Area Connection" adapter, but in
some case there can be two adapters on a given system:
This file contains all adapters found on this system:
Broadcom Ethernet Adapter - 68.132.123.45
Local Area Connection - IPv4 - 192.1.168.69
In order to force SCS-DW to pick the "Broadcom Ethernet Adapter" you need to edit the
file "dangerouswaters.ini" as follows:
Scroll down inside the "dangerouswaters.ini" file to find the keyword
.AdapterName "IPv4".
In the example "adapters.txt" file above, the .AdapterName keyword
would need to be changed to
.AdapterName "Broadcom Ethernet Adapter".
After making the change, save the "dangerouswaters.ini" file. Next time
Dangerous Waters is run it will use the adapter that you specified.
It is recommended that the numerical address portion of an adapter be left out of
the .AdapterName. This will allow SCS-DW to still connect successfully if
your ISP changes the IP address being used. (This is common with cable/DSL Internet
connections.)
Można z Wami zagrać bez TSa? Bo coś mi nie chce działać.
pepe [Usunięty] Kommodore
#13 Wysłany: 11 Maj 2016, 21:46
Można bo w grze jest chat ale trudno będzie się zgadać co do sesji.
Czasem jestem na tunngle, mój nick to wertumnus
PL_Cmd_Jacek jest tam częściej pod tym samym nickiem.
Team speak nie działa zupełnie czy tylko mikrofon? Bo jak byś mógł to spróbuj wejść - tam też można pisać.
Tak. Niestety nie słyszałem Was, Wy mnie zapewne też nie. Następnym razem będę pisał.
PL_olek0849 napisał/a:
Jak co to z TS zawsze można pomóc
To nie jest problem z samym TS, tylko z tym że jest on uruchiomy na Linuksie który działa na Virtualbox uruchomionym na win8.1 z nieorginalnymi sterownikami audio (na oryginalnych był bluescreen).
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#16 Wysłany: 12 Maj 2016, 15:57
Ech a nie możesz odpalić TS na Windzie?
_________________
pepe [Usunięty] Kommodore
#17 Wysłany: 12 Maj 2016, 16:05
runio napisał/a:
... jest on uruchiomy na Linuksie który działa na Virtualbox uruchomionym na win8.1 z nieorginalnymi sterownikami audio (na oryginalnych był bluescreen).
To może własnie lepiej odpalić TS i DW na windzie? Przeciez TS powinien działać a DW po wgraniu odpowiedniego wrappera też działa (chyba nie mozna wejść w opcje z poziomu gry ale można to ominąc przez edycję pliku dangerouswaters.cfg)
TS na win8.1 uruchamia się jedynie gdy wyłącze kartę dźwiękową...
A DW działa bez problemu z podmienionym d3d8, w opcje wchodzi się normalnie.
pepe [Usunięty] Kommodore
#19 Wysłany: 12 Maj 2016, 16:25
Wygląda na to, że coś się gryzie z sterownikami dźwięku.
Gdyby uruchamiał się sam TS bez dźwięku to można by chociaż pisać na czacie.
W tej sytuacji nie bardzo widzę jak obejśc problem poza przeinstalowaniem dźwiękówki. Czasem kodek realteka może sporo popsuć. Kiedys miałem z nim problem i w sumie sprawdzałem bardzo duzo oficjalnych i nieoficjalnych realteków i nic nie działało. Dźwięk się pojawił wraz z obsługą wszystkich urządzeń dopiero kiedy skasowałem sterownik realteka i windows wrzucil "swoje" sterowniki. Tylko, że to win 7 64 a nie 8.1
Ostatnio zmieniony przez pepe 12 Maj 2016, 16:26, w całości zmieniany 1 raz
Układ dźwiękowy to jakiś Intel chyba..
Tak w ogóle to nie jest komputer tylko tablet Asusa. I dostałem go całkiem bez dźwięku, po wielu poszukiwaniach znalazłem sterownik który działa jak działa, ale przynajmniej coś czasem słychać.
BTW. Graliście w DW używając ekranu dotykowego? Jeśli nie to polecam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum